Jump to content
Sign in to follow this  
Sharpe

Specificatii Si Probleme La Abs

Recommended Posts

Salut

Am o Nubira 1 din 99 (eu o conduc de aproape 2 ani insa..)

Merge super, adica sunt foarte multumit de ea,insa am ABS-ul defect.am fost cu ea in service si mi-au zis ca nu se mai poate repara si ca trebuie altul nou si pretul unuia nou este undeva in jur de 20 mil, poate chiar mai mult

 

Eu unu nu ma pricep chiar atatat de bine, insa ma gandeam daca as putea sa iau un ABS de la o alta nubira si sa il schimb.teoretic se poate, nu?

 

si acum vine intrebarea mea :

 

Are cineva un ABS de vanzare? sau macar imi poate da cineva cateva indicatii?ce sa fac?unde sa mia incerc?

 

Merci mult de tot

Share this post


Link to post

Foloseste functia si nu mai deschide subiecte existente.

Mergi si la alt service pentru alta diagnosticare si nu te grabi in a cumpara ceva inainte de a fi sigur.

Share this post


Link to post

O intrebare. E normal sa simt in pedala de frana intrarea ABS-ului atunci cand franez destul de usor iar afara a ca acum (zapada+gheata) ?

Share this post


Link to post

Da, la fel e si la mine.

Share this post


Link to post

Da, multumesc, banuiam eu ca-i normal. Din moment ce roata tinde sa nu se mai invarta ca urmare a pierderii aderentei...

Off : Misto noul avatar Wolfman. :)

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Unde se poate gasi sau repara un ABS de Nubira, ca cei de la service cer niste preturi de cazi pe spate.

Va multumesc pentru solutii! :osanale:

Share this post


Link to post

Pentru ABS vezi Problemele mele cu masina... Am modulatorul pe balcon... dar nu cred ca e stricat al tau...

Share this post


Link to post
Pentru ABS vezi Problemele mele cu masina... Am modulatorul pe balcon... dar nu cred ca e stricat al tau...

Am citit problemele tale cu masina si sunt foarte interesante.

La mine becurile de la bord ABS si Brake stau tot timpul aprinse. Daca scot mufa din dreapta se stinge Brake dar ramane ABS aprins drept pt care am scos becul ca ma deranja si circul cu atentie la derapaje.

Am un amic mecanic la service Daewoo care ma dus la specialistul in ABS-uri care dupa ce a testat-o si verificat-o a zis "modulatorul e terminat are pistoanele blocate si te costa vreo 12-15 mil altul SH". Dar cum in acesti specialisti nu am mare incredere nu stiu ce sa mai zic. Amicul meu mecanicul in care eu am incredere, rezolv cu el totul la 1/2 pret service orice problema, mi-a zis ca daca ala spune ca asa e atunci asa e! Eu caut un alt ABS macar sa-l inlocuiesc si sa vad daca merge. :lavolan:

Daca ai unul si zici ca e bun, m-ai putea ajuta? Da-mi un nr tel fix, mobil sa te contactez! Eu sunt din Bucuresti.

Multumesc! :thumbl:

Share this post


Link to post

Mai intai re-cupleaza beculetele la locul lor... Apoi verifica masa ABS-ului, care este prinsa intr-un surub langa cutia de sigurante din compartimentul motor (mai exact, intre cutia de sig. si tubul pe unde se introduce lichid pt. spalare parbriz)... Acel contact (sunt 2 papuci prinsi intr-o piulita cu "cap") oxideaza foarte des... Se aude initializarea ABS-ului? Si nu mai crede tot ce spun altii.. asa din prima... verifica tot ce se poate verifica... conectica, releu, sigurante, cablaje, senzori roti... (mai ales contactele acestora - da-le cu spray pentru contacte la mufe)...

...Si modulatorul nu l-as cam da... nici acum nu stiu daca e bun... parca nu mai am curajul sa-l pun inapoi pe masina...

Edited by nino

Share this post


Link to post

OK! Mai fac niste verificari! Te anunt curamd!

 

 

 

OK!

1. cum se poate transfera topicul de pe piese pe probleme tehnice?

2. De auzit nu se aude nimic. Cu mufele bagate se aprind becurile la pornire si raman aprinse iar la frina puternica se blochiaza rotile deci abs-ul nu merge. Testarea mecanicului mare specialist a reiesit ca acele pistonase, cilindri din interior sunt blocate?????

3. Ca sa nu mai strea becul de Brake aprins am scos mufa din dreapta si se stinge becul dar cel de ABS ramane aprins tot timpul. Toate operatiile se fac cu repornirea masinii.

Cu cealalta mufa nu e nici o problema!

Share this post


Link to post

Gata...vad ca un moderator a pus topicul unde ii este locul...

Despre ce mufe vorbesti tu acolo? Cele de la calculatorul de ABS? Sau care? Ai scanat erorile (test scanner)? Daca da, ce eroare / erori apar (codurile de eroare)? Apoi vedem... In principal, ar trebui verificate:

1. Conectorul de masa al ABS -ului (intre cutia de sigurante compartiment motor si tubul de umplere lichid parbriz) - oxideaza.

2. Conectorii de la senzorii de pe fiecare roata si conectorul / conectorii care duc la cablajul ABS pe spate - spray contacte electrice.

3. Firul ORN (portocaliu) de la cablajul calculatorului de ABS (sub bord - volan, in partea stanga, lipit de aripa) - iese din mufa!.

4. Conectorii celor doua electro-valve de pe modulator - spray contacte.

...Dupa astea e cazul sa-ti faci mai multe probleme... Oricum, scannerul spune oarecum exact care-i problema... Ideea e ca trebuie apoi sa faci ce spune manualul de service - il ai?... Daca nici asa nu se rezolva... nu stiu ce sa zic... Eu nu mai am incredere in nici un mecanic... Daca as avea disponibili 2000 Euro mi-as lua o trusa de scule si mi-as face singur reparatiile necesare... Pana la urma sunt fiare, nu? Si cred ca le putem dovedi... :D

Edited by nino

Share this post


Link to post

Pct 1-3 le voi verifica!

La pct 4 ¨Conectorii celor doua electro-valve de pe modulator" cu un conector e problema cel din dreapta dar probabil electrovalva are o problema. Nu am vazut testul scanerului asa ca iau de buna sau pornesc de la ce a spus specialistul.

Oricum verific zilele astea tot ce mi-ai spus sa vedem ce iese la iveala.

Manualul de service il am in format electonic arhiva si treb sa-l aranjez.

 

 

PS. Multumesc moderatorului ca a pus topicul unde trebuie!

Share this post


Link to post

Pai daca o electrovalva nu deschide, initializarea ABS nu cred ca mai are loc si de aici eroarea cu beculetele ABS si BRAKE aprinse... Am uitat de releul ABS (deasupra cutiei de sigurante de sub bord, langa usa sofer)... Verifica-l sau inlocuieste-l cu altul identic (cu aceleasi inscriptii) din cutia de sigurante compartiment motor (ex. releu proiectoare ceata fata - daca sunt identice!).

Edited by nino

Share this post


Link to post

Ok! Mi-am notat pe puncte ce trebuie sa verific si voi veni cu noutati!

Nu stiu daca se poate masura ceva cu aparatul de masure pe la electrovalve sau unde pot sa masor senzorii daca mai sunt buni!

Share this post


Link to post

Sal, aveam impresia ca stiu cat de cat ceva despre Cielo, pana mi-am luat unul.

Ma asteptam sa aiba ABS, dar la frama masiva NU l-am simtit , hmmmmm

Vin zilele insorite si ce vad in bord in stanga jos. Un indicator de ABS care insa nu s-a aprins niciodata, nici nu stiu daca ar trebui sa se aprinda.

concluzia : scrie acolo sub turometru ceva de ABS ( adica e un indicator ), totusi , am sau nu am ABS, este inactiv, ce fa csa fie activ ??

 

nu prea am gasit discutat subiectul pe forum, sau poate nu am cautat bine ! :osanale:

Share this post


Link to post

Unde e fabricat? România sau UE?

 

Toate Cielo-urile au acel indicator de ABS, dar nu toate au ABS. Au acelaşi bord toate.

Share this post


Link to post

=)) si Matizul are loc de bec de ABS ...nu are nici o legatura ...Cielo nu are ABS ...unele Nexia au avut .

Share this post


Link to post

cand am facut scoala de soferi, intamplator am facut tot pe Cielo si avea ABS, l-am simtit

Al meu e din 96, hidramat, coreea, inchidere centralizata, alarma, gemuri eletrice, aer conditionat, pornire masina din telecomanda ce mai, de babalaci, dar sa nu aiba ea ABS, rusine ! nu ca mi-ar trebui pentru ca prefer sa mai si derapez de efect dar ma gandesc ca pe ala sau pe polei e bun rau !

Share this post


Link to post

BogdanG, spre deosebire de Chielo, Matiji sunt cu Abs ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

SAG vad ca regulamentul acestui forum nu reprezinta nimic pentru tine.

Cat priveste problema cu abs-ul mai bine ai cauta in compartimentul motor sa vezi daca intradevar ai asa ceva.

Share this post


Link to post

@SAG deci hai sa-ti explic cum sta treaba cu ABSul ...se introduce cheia in contact ...se roteste in sensul acelor de ceasornic ...si se aprinde pomul de craciun in bord ...daca ai avea ABS s-ar aprinde si becul de ABS ...daca nu ...NU .Ceea ce ai simtit tu in pedala cu masina Cielo de scoala era un disc de frina ovalizat nimic altceva ...sau conduceai o NEXIA si nu stiai .

Si acum pun si 2 poze cu 2 Nexia ...una cu ABS una fara ABS ...poate vezi si tu diferenta.

 

post-725-1144161928_thumb.jpgpost-725-1144161940_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salut!

Nino, am testat, verificat, incercat ... si pot sa spun urmatoarele:

1. Completat cu becuri, conectat mufele, pornit motorul si dupa ce se aud niste relee sau cam asa ceva bordul se stinge complet inclusiv ABS si Brake. Stau la relanti si e OK. Cand plec de pe loc se aprinde ABS si Brake.

2. Scot mufa din dreapta de pe ABS motor (se pare ca aceasta parte ar fi cu probleme) si cand pornesc motorul ramane becul ABS aprins (cred ca asa e normal sa faca)

3. Am inceput sa verific pe la mufe la ABS motor si am masurat la mufa mare din spate. Nu cred ca e relevanta masuratoarea facuta. Nu stiu unde vin firele de la fiecare senzor de roata, aici sau la modulul (scrie ABS pe el) care se afla undeva in interior dreapta sub volan. Masina este Nubira 1 Korea 1999.

Astept noi sugestii, informatii sau chiar desene daca exista.

Share this post


Link to post

Poate spun o prostie, dar lichid de frână ai în vas?

Share this post


Link to post

Frana functioneaza bine dar se blocheaza rotile fiindca nu merge ABS-ul!

Lichid de frana exista suficient, tocmai am schimbat placutele fe fata si urmeaza sa schimb si tamburii pe spate! :D

Edited by rfg

Share this post


Link to post
Frana functioneaza bine dar se blocheaza rotile fiindca nu merge ABS-ul!

...Nu cred ca rotile se blocheaza "fiindca nu merge ABS-ul"! Cum sa se blocheze rotile la mers obisnuit? Franarea, in esenta ei, asta face, "blocheaza" rotile... ABS-ul dimpotriva, deblocheaza rotile din cand in cand la sesizarea faptului ca roata nu se invarte si totusi viteza nu este 0...

By the way - manualul de service il ai?

Si sa stii ca fara scanner nu scapi... Ala iti da informatii despre codurile de eroare aparute...Sa le notezi si discutam apoi mai exact pe seama lor.. Firul de masa (intre cutia de sigurante de la motor si tubul de umplere pentru lichid de parbriz) al ABS-ului l-ai verificat si curatat de oxizi - smirghel fin-?

... :o fftopic: Cred ca o sa ajung sa mi se spuna "Membru ABSolut"! :)

Edited by nino

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...