Jump to content

Recommended Posts

adrian.sava ai scos mufa la injectorul nr. 3 sa vezi daca se simte activitate la cilindrul ala??

Share this post


Link to post

@ovi_jer Se simte activitate la cilindrul 3 dar nu ca la celelalte. Cred ca am compresie mai slaba acolo (am scos rampa injectoarelor si am schimbat injectorul 3 cu altul ca sa fiu sigur ca nu e de la injector). Am sa merg la un tester sa vad mai precis. Ce crezi ca e cu acea bataie gen "diesel"?

Edited by adrian.sava

Share this post


Link to post

Pare sa fie de supapa blocata sau tachet blocat.Se observa intradevar functionare sau e tot asa ca inainte?

Share this post


Link to post

Se simte putin (cand scot si bag alimentarea la injector) ca lucreaza fata de ceilalti cilindrii la care se simte mult mai puternic. Apropo tot mai vibreaza la relanti (am curatat IAC-ul si i-am dat reset la ECM) sa schimb si fisele?

Share this post


Link to post

NGK de care pt. cielo sohc din 96...ca sa fiu sigur ca nu ma tepuiesc aia de la magazin?ecu 4 electrozi? :scarpin:

Share this post


Link to post

Pt Cielo OHC bujii NGK BPR6ES

Si nu ma credeti pe cuvant uite linkul: http://www.ngk.de/.

Se pare ca trebuie sa ma pregatesc de o minirevizie: bujiile care din manual ar trebui schimbate la 20,000 km sau 1 an, si in cazul meu sigur a trecut anul.

Edited by Nicotine

Share this post


Link to post

La bujii nu conteaza anul, doar km.

Share this post


Link to post

Am si eu nevoie de o parere despre bujii care sa influenteze pozitiv mersul pe GPL.

Am fost la o firma care furniza bujii NGK si setul ajungea un pic peste 500 de mii.

Un set de bujii bosch cu 4 electrozi e cam 8-900 de mii. Am citit pe aici ca astea NGK se cunosc, dar si cele cu 4 electrozi fac motorul mai elastic pe GPL.

Are idee cineva care sunt mai ok pt GPL?

Share this post


Link to post
Pt Cielo OHC bujii NGK BPR6ES

Si nu ma credeti pe cuvant uite linkul: http://www.ngk.de/.

Din ce am observat pe site-ul NGK si pentru espero 1.8 se recomanda BPR6ES... :-?

Share this post


Link to post
Am si eu nevoie de o parere despre bujii care sa influenteze pozitiv mersul pe GPL.

Am fost la o firma care furniza bujii NGK si setul ajungea un pic peste 500 de mii.

Un set de bujii bosch cu 4 electrozi e cam 8-900 de mii. Am citit pe aici ca astea NGK se cunosc, dar si cele cu 4 electrozi fac motorul mai elastic pe GPL.

Are idee cineva care sunt mai ok pt GPL?

Si eu sunt interesat sa aflu pareri in materie de bujii, din partea unor "gazari" ce au testat mai multe tipuri . M-am gandit si eu la bujiile Bosch cu 4 electrozi, mai ales ca le-am gasit la Selgros la un pret mult mai bun (5-600000 lei).(Tot acolo am gasit ulei Mobil 10W-40 la 830000 bidonul de 4 l) N-am luat insa bujiile, pentru ca nu stiam exact ce tip se potriveste la motorul de 1.5 DOHC si nici daca sunt cea mai buna alegere pt. GPL. M-ar interesa si comportamentul seriei EON de la Champion, dar se pare ca nu le-a incercat inca nimeni dintre "forumisti".

Share this post


Link to post

Salut, uite pt bujii Bosch intri aici:

http://webapp.bosch.de/toc

alegi engleza ca romana nu merge evident, si alegi masina, cmc si iti zice bujii sau chiar si alte componente, fishe, etc. Vezi ca e pe baza de apleturi de Java si s-ar putea sa faca figuri, daca nu merge downloadat da-mi un semn si iti dau eu kitul de instalare.

 

Uite ce zic ei despre Bosch-Super 4:

Vă ajută să simţiţi puterea motorului - Bujiile Bosch de înaltă tehnologie

 

Bujia Bosch Super 4 funcţionează după procedeul scânteii alunecătoare şi este prima bujie cu patru electrozi de masă şi un electrod central argintat.

 

Această combinaţie este unică pe plan mondial şi prezintă numeroase avantaje. În funcţie de sarcina motorului scânteia îşi alege întotdeauna cel mai bun traseu pentru o aprindere sigură.

 

 

Avantaje:

 

Siguranţa aprinderii şi protecţia optimă a motorului şi a catalizatorului

 

Îmbunătăţirea performanţelor motorului datorită randamentului bujiei cu până la 60% mai mare

 

Confort sporit la conducere datorită zgomotului redus şi elasticităţii îmbunătăţite a motorului

 

Probabilitatea aprinderii mult mai mare decât la bujiile obişnuite micşorează riscul unui rateu

 

Link:

http://www.bosch-romania.ro/ro/products/ca...ark_plugs_a.htm

 

 

Pe de alta parte eu zic ca ar fi mai bine sa iei de la un dealer de Bosch pentru ca e mare probabilitatea sa fie facute pe vapor.

Share this post


Link to post

Eu folosesc Bosh Super 4 de aproape un an si merge exemplar se simte diferenta fata de cele "nomale" . :thumbl:

Share this post


Link to post

Si eu folosesc de vreo 10 luni niste Bosch-uri Super4. Merge la fel de exemplar cum mergea si cu Bosch-urile din fabrica sau cu Champioanele pe care mi le-au pus pe la revizia de 15 mii. Se pare ca le-am luat numai de sanchi! :oops:

Share this post


Link to post

Domnu NFS, e diferenta intre benzina si GPL, Pe benzina merge foarte bine masina, dar gazul are cifra octanica mult mai mica si motorul e mai putin elastic decat pe benzina. Avantajul ca e ieftin, dezavantaj ca scade puterea + alte efecte secundare pe care incercam sa le compensam cu bujii bune de exemplu.

GPL-ul se poate regla astfel incat acesta diferenta GPL-benzina sa fie f mica, dar consumul de GPL creste considerabil. La un reglaj de GPL economic, am impresia ca bujiile bune au un cuvant important de spus.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Bujiile Bosh FR 78 X optimizeaza functionarea pe LPG prin faptul ca lucreaza in doua "cifre" termice "8" pe benzina si "7" pe gaz . Deci sint doua bujii intr'una . ;)

 

Producatorul le recomanda ca si compromisul optim de functionare benzina/gaz . :thumbl:

Share this post


Link to post

FR78X sunt bune si pt. Espero 1.5 DOHC, conf. linkului dat de Wichedcoder.

Intre timp insa problema care banuiam eu ca s-ar datora bujiilor (in ultimul timp, din ce in ce mai des ,motorul "murea" pe gaz si isi revenea numai dupa ce rulam un timp pe benzina) s-a agravat, iar pacientul a decedat ieri la ora 15,30 in plin trafic. :( Drept urmare ,am tractat-o cu Dacia (bine ca am pastrat-o) pana in parcare, dupa un drum cu peripetii in care cele doua cabluri de remorcare mi s-au rupt de patru ori.

Din convorbirea telefonica cu mecanicul, care s-a ocupat de masina si pe vremea fostului proprietar, se pare ca de vina sunt injectoarele, care s-au infundat din cauza mersului pe gaz. Dupa ce voi rezolva problema, voi reveni cu amanunte, la probleme tehnice.

Share this post


Link to post

Si la mine moare pe gaz citeodata ... :-W Dar am observat ca moare numai cind pun gaz de la Rompetrol . :spumelagura: Practic nu sta la ralanti pe gaz . :wallbanger:

Daca gazul e de la Petrom nu mai am probleme . Deci nu chinuiti masinile degeaba gazul e problema .

Share this post


Link to post

La mine ralantiul sta fara probleme, dar cand o apuca, moare si in sarcina, nu numai la relanti. Si asta cu gaz de la Butan.

Share this post


Link to post

Inseamna ca ai probleme ... vezi si filtrul de gaz , se infunda ...

Cu gaz de la Butan la mine a mers cel mai bine . :thumbl:

Share this post


Link to post

bai nene da' la noi toate combustibilele > :) e nasoale? pai si benzen si motoren si gazen te umectezi pi dansele?

Share this post


Link to post
Inseamna ca ai probleme ... vezi si filtrul de gaz , se infunda ...

Cu gaz de la Butan la mine a mers cel mai bine .  :thumbl:

 

Probleme am sigur, ca masina refuza sa mai porneasca. Baietii care au fost ieri sa o vada, suspecteaza pompa de benzina si vor reveni astazi cu o alta pompa. Eu as fi inceput cu aprinderea pentru ca figurile pe care le facea pe gaz nu vad ce legatura ar avea cu pompa. Plus ca ar fi fost si o cauza mai simplu de eliminat. Dar ma rog, ei sunt specialistii :rolleyes: Filtrul nu cred ca este infundat, deoarece nu am decat 4000 km facuti pe gaz si am alimentat aproape numai de la Butan

Imi cer scuze pt. ca nu am fost :ontopic:

Share this post


Link to post

Din pacate oamenii au avut dreptate, a trebuit sa schimb pompa de benzina.

In ceea ce priveste bujiile, mi-au spus ca nu e nevoie sa le schimb, iar marcile pe care le agreaza ei sunt Champion si NGK. Bosch-urile nu le recomanda, nici macar pe cele Super4. (mentionez ca baietii lucreaza intr-un service autorizat Daewoo) Asa ca din punctul asta de vedere sunt iar in ceata, nu-mi dau seama in ce masura e vorba de prejudecata sau de experienta.

Share this post


Link to post

Ce parere aveti despre bujiile BERU cu trei elctrozi la motor OHC?

MERCI!!!!

Share this post


Link to post
GPL pe Oltcit ?  :?

 

:o fftopic:

Da am auzit shi io de unu problema era cum incalzea gazu la olcit care nu are apa si cica a facut o spirala in jurul evacuarii ,porneste pe benzina pana se incalzeste gazu shi pe urma.. :banana:

Share this post


Link to post

Salut!

 

Postez in acest topic, pare afi cel adecvat...

 

Poate cineva sa-mi precizeze CE DISTANTA la electrod trebuie sa aiba bujiile pentru Espero 1,5 DOHC? Pun aceasta intrebare deoarece apar multe elemente contradictorii si daca cineva poate lamuri asta ar fi OK.

Deasemenea in manual spune ceva de inelul de etansare, saiba mai pe scurt, acesta trebuie sau nu trebuie pus?

Suna idiot dar va rog sa lamuriti aceasta problema, daca se poate... :osanale:

Cand am schimbat bujiile doar le-am verificat distanta, era 0,9 la toate. Champion pentru Espero cica. Nu spunea de care...Si cu saiba... :spumelagura:

 

Cu stima,

Costel

Edited by pavcostel

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...