Jump to content

Recommended Posts

Pana la urma pe mine ma interesau bujiile cu codul care trebuie, pentru ca aveam altceva (de fapt tot NGK, dar alt cod).

Share this post


Link to post

Cum crezi, doar ca eu le spun verde-n fata domnilor de la magazine, daca nu-i piesa care am comandat-o, n-o cumpar, punct.> :)

Share this post


Link to post

Deja exagerati, e fix aceasi piesa si standard de calitate NGK, ca nu le fac rromi din Franta in tabara, NGK are fabrica si in Franta si in Cehia.

Share this post


Link to post

Si ungurii fac mamaliga, dar parca nu-i asa gustoasa ca cea de-acasa. Cu toate ca tot din faina o fac. ;)

 

Scuze de :o fftopic:

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Asta e globalizarea, sunt curios ce reactie au aia la dealer daca te duci sa cumperi o Honda si zici ca o vrei din Japonia, si nu Anglia unde se face. Idem Suzuky care se face chiar la tine'n batatura.

Share this post


Link to post

Din cite stiu, aici se ansambleaza, nu se fac.

Share this post


Link to post

Va rog sa-mi spuneti si mie care este distanta corecta intre electrozii bujiilor Cyampion RN 11 YC pentru iarna la Matizul EURO 3. Mentonez ca am 10 000 Km cu ele, mers numai in Bucuresti.

 

 

ultumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

 

Share this post


Link to post

De la munte la mare, in orice imprejurare, 1,1mm.

Share this post


Link to post

Multumesc ! La service un nenea mesterul a reglat bujiile de Maty la 0,9 mm! Astea inseamna ca trebuie sa le scot si sa le reglez eu la 1,1!

Share this post


Link to post

Salutare . Am un Cielo care nu a mai mers cu el de 6 ani si akm vreau sai schimb bujiile pt ca nu mai porneste. Am bujiile ei Champion RN9YC si vreau sa stiu daca merg schimbate cu niste NKG BPR6E ! Stie careva niste magazine Daewoo in Colentina sau in apropiere ?

Edited by AdrianColentina

Share this post


Link to post

Merg schimbate cu BPR6E sau BPR6ES. Am vazut la magazinul NORAUTO langa Auchan Titan

Share this post


Link to post

Merg schimbate cu BPR6E sau BPR6ES. Am vazut la magazinul NORAUTO langa Auchan Titan

 

Mersi mult ! O sa fac un drum ! Daca stii si la ce pret ar fi perfect !

Share this post


Link to post

Nu mai stiu exact dar parca era cam 10-14 lei bucata

Share this post


Link to post

Merg schimbate cu BPR6E sau BPR6ES. Am vazut la magazinul NORAUTO langa Auchan Titan

 

Va salut. Nu am mai intrat de foarte multa vreme pe forum, deoarece nu prea am avut probleme cu Cielo-ul meu. L-am cumparat de nou in toamna lui 2006 si pana acum a fost ok.

Treaba e ca deunazi m-am uitat in cartea ei si am vazut ca bujiile se schimba la 20.000 km. surpriza! Eu am deja 42.000 km cu aceleasi bujii cu care a venit masina! Porneste la "sfert", nu-mi face probleme... insa ma gandesc ca deja TREBUIE schimbate. Nu le-am desfacut niciodata din locasurile lor, habar nu am cum se prezinta, - insa repet: masina merge bine.

Am citit pe aici diverse despre bujiile de Cielo... al meu este Standard cu GPL ( din fabrica). Ce bujii ii trebuie? Ma gandesc la cele "originale", specificate de producator... ( in cartea mea NU scrie nimic despre indicativele bujiei).

Am vazut pe aici ca se folosesc Champion RN9YC . E corect? Sa cer la magazin asa ceva?

Scuze pentru nepriceperea mea...

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor!Am montat anul trecut pe nubira bujiile acestea:NGK BKR6E-11,acum apucandu-ma sa lucrez pe la motor una alta le-am scos sa vad cum se prezinta.Bujiile de la pistoanele 1 si 2 erau negre la baza, electrozii albiciosi,la pistonul 3bujia era pe o parte usor innegrita,pe cealalta aproape alba,ca noua si electrozii usor innegriti,plus ca inainte de a o scoate era plin de ulei pe langa bujie.La pistonul 4 bjia afumata si ea la baza si electrozii albiciosi.Am verificat fiecare fisa si nu am gasit niciuna peste 6 sau 7 kohmi,intrerupta sau altceva.Nu inteleg de ce bujia aia de la trei arata asa diferit fata de celelalte.Gap-ul era la toate 1,1 mm,verificat si la montare si acum era la fel.Oare ce s-o intampla?Sa fie totusi bujia de vina?Sau celelalte trei ar trbui sa arate ca ea?Ce ziceti?

Share this post


Link to post

Diferente bujii

 

Diferente bujii

 

Cum sa verifici repede daca sint probleme la

 

Cum sa verifi repede daca sint probleme la aprindere, pt. masini care nu au

Edited by hitman

Share this post


Link to post

 

Cum sa verifici repede daca sint probleme la

 

 

 

Nu cumva e cel mai usor mod de a face vreun scurt pe acolo si sa ramai fara motor ?

Share this post


Link to post

Nu cumva e cel mai usor mod de a face vreun scurt pe acolo si sa ramai fara motor ?

Sa zicem ca ai avea dreptate. Se pune, in acest caz, urmatoarea intrebare: Cind ploua sau treci printr-o balta ... ce pateste motorul ?

Share this post


Link to post

Salut

Am un cielo 1.5 DOHC cu instalatie GPL, dupa ce am citit acest topic am inteles ca bujiile NGK BKR6E-11 sunt indicate pentru motorul meu si GPL. Am inteles bine !? :)

Are cineva idee unde gasesc de cumparat in PLOIESTI acest tip de bujii !?

Share this post


Link to post

Pentru benzina ti-ar trebui bujii cu o treapta mai calde.Pentru GPL ai nevoie de bujii cu o treapta mai reci,iar cele amintite sunt corespunzatoare.Nu este in regula distanta intre electrozi,care trebuie sa fie mai mica pentru GPL.Deci,cum bujiile amintite au distanta 1,1mm,ia o lera si redu distanta la 0,9mm,lovind usor si in mod repetat electrodul de masa de un lemn tare,pana atingi distanta potrivita.Vei avea rezultate mai bune decat cele actuale.Orice magazin serios iti aduce bujiile respective.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

De o saptamana mi-am schimbat bujiile Bosch FLR8LDCU , gap 1mm, 2 electrozi cu Bosch WR7DC+, gap 0,8mm 1 electrod. Impresii: cu vechile bujii avea insesizabile rateuri la relanti(probabil s-a marit distanta electrozi in timp), in schimb la turatii peste 2000 avea un raspuns al acceleratiei mai rapid si urca mai usor in ture. Cu actualele bujii merge perfect rotund motorul, are raspuns bun pe plaja de turatii sub 2500, insa urca un pic mai lenes peste 2500-3000 ture, adica trebuie sa apas pedala mai mult si timpul e mai lung pana ajunge la o anumita turatie. Inca nu i-am facut reset+Idle learn. Insa am inteles de pe site-ul Bosch parca, ca gapul bujiilor e bine sa fie un pic mai mare fata de cel impus de producator(cu 0.1-0.2mm pentru o scânteie mai puternica, reducand consumul si sporind puterea; s-ar putea sa fie un mit.

Vechile bujii le-am tinut 40.000km.

Edited by ytip

Share this post


Link to post

Am citit pe aici diverse despre bujiile de Cielo... al meu este Standard cu GPL ( din fabrica). Ce bujii ii trebuie? Ma gandesc la cele "originale", specificate de producator... ( in cartea mea NU scrie nimic despre indicativele bujiei).

Am vazut pe aici ca se folosesc Champion RN9YC . E corect? Sa cer la magazin asa ceva?

Scuze pentru nepriceperea mea...

 

Pune NGK fara probleme de la Ferdinand daca e aproape.S-ar putea sa ai probleme la scoaterea fiselor de bujii dar daca poti cumpara altele noi Pakard de Gm nu o sa-ti para rau.pe cuvant.Eu am facut asa ceva la cielo din 2006 std si e alta viata! :banana:

Share this post


Link to post

Insa am inteles de pe site-ul Bosch parca, ca gapul bujiilor e bine sa fie un pic mai mare fata de cel impus de producator(cu 0.1-0.2mm pentru o scânteie mai puternica...

Gapul da energie ? Sa intelegem si noi, ca tu ai inteles.

Share this post


Link to post

Nu mai povesteste nimeni nimic de bujii?Au aparut noutati ptr gpl?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...