Jump to content

Recommended Posts

Vreau si eu sa-mi schimb bujiile la Nubira II si am sunat la Radacini Pleveni si mi-au spus ca pretul este de 80 RON.

E scump, ieftin ?

 

daaa :shock: dute in vitan si vezi ca acolo este un magazin care are numai bujii NGK acum 1an un set pentru nubira costa 54 ron

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Salutare, pt o Nubira 1.6 16v benzina din 2000 , ce bujii de la NGK imi trebuie ?

Edited by fiu25ionut

Share this post


Link to post

Scuze am cautat, dar cred ca nu am vazut pagina , multumesc mult. :redface:

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Un vecin cu Kia Ceed mi-a dat un set de bujii NGK® cu codul ZFR5F 11. Ce ziceti cum ar merge pe un Cielo GLE '96?

Share this post


Link to post

Am luat bujii NGK BPR6ES 14lei bucata. N-am gasit "made in Japan" asa ca am luat "made in France."

Share this post


Link to post

Ti-am zis ca se gasesc foarte greu cele Japan, cam ai de umblat pana gasesti.

Share this post


Link to post

Chestia e ca daca scrie Made in Japan au mult mai multe sanse sa fie contrafacute pentru ca asa au chinejii matrita :thumbl:

Share this post


Link to post

@argon - din pacate tind sa iti dau dreptate - am cautat si eu NGK made in japan, am si luat, masina mergea ceva mai bine cu ele decat cu champion-urile vechi de 40k km (evident), dar in 10k km mergea la fel de prost. Am luat un set de champion noi, made nu-m-a-interesat-unde, si de 2000 de km merge mult mai ok motorul.

 

concluzie - NGK sunt bujii bune, cu conditia sa gasesti originale. Ceea ce nu stiu cum sa fac, si cum sa le deosebesc de facaturi :(

cu champioanele (nu am idee daca se contrafac si astea, la cat de ieftine sunt) ai sanse mai mici sa iei teapa.

Share this post


Link to post

Eu le-am schimbat(NGK-Japan)de aproximativ 2000km si sunt multumit, deocamdata. Sper sa nu ai dreptate in privinta lor.

Share this post


Link to post

Pot sa fie si autentice, pe cat posibil incercati sa le luati de la magazine serioase ce se respecta, cu furnizori ca Unix/Autonet/Bardi. Ar trebui ca producatorii de bujii sa aiba pe site-uri metode de identificare a falsurilor, Denso am vazut eu, parca si NGK, dar nu gasesc acum.

Share this post


Link to post

Eu am gasit pe siteurile de licitatii bujii cu 4 capete la 8 lei/buc si merg f bine. sunt aduse din germania, Boch :)

Share this post


Link to post

Ale mele au vreo 3ani cred, Denso cu trei electrozi Made in Japan, cel putin asa scrie pe ele. Inca nu m-au suparat. Pe masina am gasit bujii GM Made in China.

Share this post


Link to post

Eu schimb in februarie in fiecare an, indiferent de km facuti, si bujiile si fisele si nu am probleme. NGK

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Poate ar trebui sa pui atunci ceva original, bujiile tin 40.000(si 100.000 iridium) si fisele se verifica, ale mele de 15 ani merg perfect.

Share this post


Link to post

Prefer sa fac asta ca o regula anuala decat sa imi bat capul cu relanti neregulat, functionare defectuoasa a motorului. Si de 7 ani totul e ceas.

 

Original? cum ar fi?

 

BTW, ai masurat fisele alea sa vezi ce rezultate ai de fapt ?

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Nu e exclus sa mai fie bune unele din fise - si dupa atatia ani.

Pe mine m-au tinut vreo 11 ani cele de la bujii, iar centrala o am si acum, si este mai buna (4k) decat cele genuine gm de doi ani vechime

Share this post


Link to post

Prefer sa fac asta ca o regula anuala decat sa imi bat capul cu relanti neregulat, functionare defectuoasa a motorului. Si de 7 ani totul e ceas.

 

Original? cum ar fi?

 

BTW, ai masurat fisele alea sa vezi ce rezultate ai de fapt ?

 

 

5ko cea mai scurta si 8 cea mai lunga. Eu oricum mi-am luat altele sa fiu sigur(aveau 14 ani nu 15 apropos si 80.000 km), si astea nu le-am aruncat, acum functioneaza cu succes pe celalalt Espero.

Edited by argon

Share this post


Link to post

ZIceam si eu ca nu-ti merg bine daca le schimbi anual, nu vad nici un motiv sa schimbi asa des fisele si bujiile daca merg OK.

Share this post


Link to post

Vazusem undeva ca esti " by the book" .

 

Iar in carte zice ca bujiilor se schimba la 20.000 de km.

Share this post


Link to post

Stiu numai ca la Matiz e 30.000. Daca e la 20.000 la CIelo mi se pare exagerat poate si din cauza manualului invechit, pentru ca am dat jos bujiile originale Golden made in korea de pe Espero la 70.000 si inca mai mergeau.

Share this post


Link to post

KumKum: "Ti-am zis ca se gasesc foarte greu cele Japan, cam ai de umblat pana gasesti."

 

Da, mi-ai zis! Bujiile le-am comandat la un magazin de piese auto din oras, care si ei le-au comandat pe net (la furnizor banuiesc). Culmea e ca pe net (ma uitam si eu pe monitor) scria ca sunt made in Japan, si ce mai mai bucuram eu! Cand au venit am vazut ca erau made in France. Le-am luat oricum (puteam sa le refuz) , dar e vorba asa ca idee!

Share this post


Link to post

Eu le trimiteam inapoi! Pai daca eu fac comanda de mere, nu-mi aduce varza. Pe aici se gasesc NGk japoneze.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...