Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Indicator, martor sau sonda de Benzina

Recommended Posts

@Zmeu pai espero are 50L util pina la buza rezervorului deci 400km =50L la 12,5% consum si 450km la 11% consum si eu atit am obtinut ultima oara ,oricum cu Espero alimentam tot timpul cind ajungeam la 400km dar am ajuns o data si la 440km deci se poate dar nu e recomandat pt ca risti sa ramai in pana prostului ,eu m-am obisnuit sa bag cind ajungeam la 400km sperind sa se aprinda canistra dar nu s-a intimplat niciodata .

Share this post


Link to post

Espero are 50 de litri dar acul are cam juma de centimetru cursa sub nivelul de zero. Oricum eu am si un consum mai mare din cauza ca folosesc benzine cu CO mai mare. :D

@BogdanG: mie mi s-a aprins o data becul de benzina dar distanta parcursa a fost irelevanta ca fost drum mixt.

Share this post


Link to post

Asa variaza si la mine acul de la benzina daca merg "sportiv" - pe ambele :

Cielo 96

Cielo 2004

 

Deci probabil ca asa fac. Eu il numesc "Limitator psihologic de forja" :tongue:

 

Va salut

Share this post


Link to post

Salut. Am si eu o problema cu indicatorul de benzina :( . Mie nu imi mai coboara acul dupa ce inchid motorul ci ramane acolo unde e. Faza e ca el coboara cand merg si consuma benzina si cand pun benzina. Mai nasol e ca am masina de 5 zile si e luata noua. Traiasca Romania tara frumoasa, pacat ca e locuita! :mda:

Any suggestions...

Share this post


Link to post

E normal sa ramana asa.

Share this post


Link to post

Cum sa fie normal??? Am mai avut cielo si dupa ce opream motorul toate indicatoarele de pe bord cadeau la 0 ???? S-a schimbat ceva intre timp???

Share this post


Link to post

Ala era defect :P .De cand lumea si pamantul acul la benzina la cielo ramane in aceasi pozitie dupa luarea contactului din pozitia motor.

Share this post


Link to post

nici la mine nu coboara acul dupa ce opresc motorul... nu stiu de ce, dar asa e de cand am luat masina, si am vazut ca si la alte cielo e la fel. de n-ar cobora nici cand merg ... :D

Share this post


Link to post

Sant pe mana astia de la craiova cu hotii de benzina.Deaia l-au facut asa sa vada daca mai ai benzina sa stie daca se apuca de treaba.

Am glumit :) ).E normal sa ramana asa.

Share this post


Link to post

da care este logica pentru care acul nu scade la 0 dupa oprirea motorului? la mai toate masinile se intampla asta.. de ce la cielo (daewoo) ar fi diferit?

Share this post


Link to post

Din cauza ceasului care este mai diferit fata de alte modele.Miscarea acului este si mai lenta pentru a nu varia prea mult.Mai toate masinile daewoo au ceasul asemanator.

Share this post


Link to post

salut !

I need help...indicatorul de la benzina a luat-o razna...tot timpul sta pe rosu...oricata benzina i-as pune...ideea e ca din timp in timp se mai ridica un pic...i-am facut plinul, bineinteles din greseala ca eu credeam ca merg pe aburi si s-a ridicat la un sfert, si peste putin timp la jumatate...si atat...acum dupa 300 de km e la podea iarasi...

Va rog spuneti-mi ce ar fi si unde trebuie sa umblu si ce sa fac...eu cred ca e plutitorul...vreau sa-mi bag mainile si pe acolo si am nevoie de ponturi sa nu stric ceva...

Becul ala de avertizare pe final e afectat si el ?

Multumesc

Share this post


Link to post

Daca ti-ai completa si profilul ... ca sa stim despre ce masina e vorba ... :-W

Share this post


Link to post

Verifica daca nu cumva sant sariti papucii de la sonda sau oxidati.Numai ca trebuie sa te bagi sub masina pentru ca sant pe partea de jos a rezervorului.

Share this post


Link to post

Apropos de indicator benzina...cum se poate remedia greseala de a scoate acul indicator din bord fara a tine cont de pozitia lui initiala...nu de alta dar cred ca imi indica cam aiurea cu vreo 5-6 litri :P spre minus deci e oarecum bine :mrgreen: . Ce se intampla in acest caz cand ramai fara benzina? Martorul din bord se aprinde dupa cum e setat acul sau dupa cum primeste datele din sonda?

Share this post


Link to post
...

Becul ala de siguranta in mod normal primeste "mesaju" de a se aprinde independent de pozitia acului din bord.

da intrebarea este totusi la ce masina pui intrebarea? ca nu ai specificat nicaieri acest amanunt si din profil nu reiese lucrul asta!?!

Share this post


Link to post
Verifica daca nu cumva sant sariti papucii de la sonda sau oxidati.Numai ca trebuie sa te bagi sub masina pentru ca sant pe partea de jos a rezervorului.

am verificat sus, pe sub canapea, am scos acea mufa si e ok, mai e un furtun acolo...de acolo se alimenteaza?...nu am desfacut capacul ala ca era etans si imi trebuia o tubulara...

 

Becul ala de siguranta in mod normal primeste "mesaju" de a se aprinde independent de pozitia acului din bord.

da intrebarea este totusi la ce masina pui intrebarea? ca nu ai specificat nicaieri acest amanunt si din profil nu reiese lucrul asta!?!

 

 

 

in profilul meu scrie cielo gle 1999...nu stiu de ce nu se vede...

e bine daca acul e independent...ar fi bine mai bine spus...

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Eu ti-am zis ca sonda se afla sub rezervor nu sub bancheta.Tu ai umblat la pompa de benzina nicidecum unde trebuia.

Share this post


Link to post

Sonda... pompa...supapa sau ce o fi de miroase a benzina mai ales in portbagaj? Pompa sunt sigur ca nu e pt ca am mirosit garnitura si e foarte ok. Mirosul intra in masina din portbagaj. Vreo idee pe unde ar putea scapa benzina sau vapori? Ca doar nu o fi fisurat rezervoru :)

Share this post


Link to post
Sonda... pompa...supapa sau ce o fi de miroase a benzina mai ales in portbagaj? Pompa sunt sigur ca nu e pt ca am mirosit garnitura si e foarte ok. Mirosul intra in masina din portbagaj. Vreo idee pe unde ar putea scapa benzina sau vapori? Ca doar nu o fi fisurat rezervoru  :)

:o fftopic: la Cielo in portbagaj ai un cablu cu care poti deschide capacul la rezervorul de benzina direct prin actionare manuala pe acolo ma gandesc ca ar putea intra vapori de benzina in portbagaj ...

1.verifica tubulatura de la gura de alimentare pana la rezervor

2.apoi poti avea un por la rezervor si e destul sa imprastie miros puternic in jurul masinii a benzina, chiar sa fie mai persistent in preajma portbagajului.

3.daca ai rezervorul plin si e cald afara benzina se dilata si are tendinta sa iasa din rezervor pe la capac sau pori, fisuri etc si de aici poti avea miros de benzina localizat in spatele masinii ba chiar poti suspecta ca masina iti consuma mai mult cand de fapt benzina se evapora la greu pe undeva ;)

Ca sa vezi ce se petrece umplii rezervorul, pui masina pe saht/groapa te bagi sub ea si vezi unde e prelinsa benzina

asa si sa nu uiti, sub masina foloseste surse de lumina care sa nu produca flacari, scantei etc > :)

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Am si eu un GLE `96 AC si nu stiu cum sa dau de "beculetzul galben de benzina" care cred eu ca e ars deoarece tocmai am ramas fara benzina.

Poate sa ma ajute cineva cu ceva inf.

Share this post


Link to post

Nu stii sa dai de el ... in ce sens ?

 

Daca e ars becul, se da jos partea cu ceasurile din bord si se schimba becul.

 

Daca nu se aprinde, verifica senzorul de nivel minim daca lucreaza corect.

Share this post


Link to post

OK merci de reply in primul rind

 

2 se poate sa imi dai ceva detalii

ex : senzor de nivel unde ? , idee cum se da jos partea cu ceasuri de bord se poate afecta KM-trajul ? si ce sa mai caut ?

 

Sper ca nu te enervez cu intrebarile mele STUPID dar am masina de 4 zile

 

Multzumesc anticipat

 

ME Yahoo MSG : maxtze2003

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...