Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Indicator, martor sau sonda de Benzina

Recommended Posts

Contactele de sub masina de pe rezervor. Mai precis, firul de masa fara protectie.

Share this post


Link to post

Contactele de sub masina de pe rezervor. Mai precis, firul de masa fara protectie.

 

 

salut

 

m-am bagat sub masina, am gasit 2 fire cu 2 papuci, unul pe rotund, iar altul dreptunghiular, ce trebuie sa verific? care este cel de masa, cel cu papuc rotund?

 

merci

Adrian

Share this post


Link to post

La Cielo din profil mi s-a intamplat o chestie destul de ciudata..

 

Am pus sambata seara benzina, si acul a ajus la 2 linii pe bord. Ieri am mai facut un drum pana in oras, apoi masina a stat, iar spre seara am vrut s-o bag in garaj. Pana am facut 2-3 miscari acul a cazut la prima linie, iar acum dimineata, am pornit si e tot acolo.

 

Benzina n-a curs, de furat ma indoiesc ca gura de la rezervor are o sita, mai ramane sonda/acul. Pana acum n-am mai avut probleme din astea..

Edited by andreis

Share this post


Link to post

Foarte ciudat comportament al sondei de benzina...

Bag benzina ajunge acul peste liniuta de 3/4 - merg undeva spre 16-17km si opresc seara acasa. A doua zi dimineata cand pornesc acul scade in decurs de 30 secunde pana intre 1/2 si 3/4. Dupa inca 15km o opresc - iar seara cand dau sa plec acasa in alea 30 secunde creste pana peste 3/4...

Se repeta in fiecare zi "ritualul" asta...

 

care naiba e problema?

Share this post


Link to post

Am postat pe topicul masinii mele doar.

 

Hiba era papucul de masa (cel protejat prost impotriva apei) ruginit foarte rau - a sfarsit pana la a nu mai face deloc contact, si acul cazuse pe opritor.

Curatat bine papucul sondei, schimbat papucul de pe fir, si acum merge perfect.

Share this post


Link to post

E bine de stiut! Si la mine mai face figuri indicatorul dupa cate un plin, in sensul ca acul oscileaza pana la cadere pe rosu apoi urca si se stabilizeaza la indicatia corecta.

Share this post


Link to post

Asta se intimpla si la mine cind fac plinul pina-n buza. Eram pe autostrada cind mi sa intimplat prima data, cu citeva minunte inainte alimentasem si ... vad indicatorul pe zero, prima reactie a fost retrovizoarea, am crezut ca pierd benzina. :mda:

 

 

LE. O astfel de manifestare, nu-i un defect. Astfel sint concepute, am ajuns la concluzia ce plutitorul se ridica foarte sus iar partea opusa a plutitorului cade/iese de pe minunea ceia de cartela (nu stiu cum se numeste).

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Asta e alta poveste - mie nu mi-a facut problema asta dintr-o data. Arata din ce in ce mai prost (initial banuiam consum demn de V6) pana la a nu mai arata deloc.

 

Oricum, masina asta nu a vazut niciodata "plin" mai mult de pana la primul "clic" al pompei.

Share this post


Link to post

nu inteleg de ce la espro meu cand ii fac plinu nu se ridica niciodata acul pana sus..plus ca daca stau pe loc cu ea acu se misca si mai greu..e posibil tot din cauza unui contact imperfec/e de la bord/sau de la sonda?daca are cineva vreo idee...

Share this post


Link to post

Salut ,

Tocmai am montat un indicator de benzina pe cielo si problema este ca acul nu se ridica.

Se intampla urmatorul fenomen:

-daca ridic cu mana acul ce indica nivelul la benzina acesta sta in acea pozitie

- daca pun contactul acul coboara pana ajunge in acel opritor.

Benzina am sigur. :shock:

A mai patit cineva asa ceva?

 

Si sub masina in spate care cu care fir trebuie atinse sa vad de becul de la bord?

Share this post


Link to post

Am postat pe topicul masinii mele doar.

 

Hiba era papucul de masa (cel protejat prost impotriva apei) ruginit foarte rau - a sfarsit pana la a nu mai face deloc contact, si acul cazuse pe opritor.

Curatat bine papucul sondei, schimbat papucul de pe fir, si acum merge perfect.

 

Sigur ai citit asta? Mai sunt si alte chestii interesante in urma.

Share this post


Link to post

Salut! De vreo 2 luni intampin si eu o problema la Nubira mea. Problema consta intr-o inconstanta daca o pot numi asa la indicatorul din bord al combustibilului. Mai exact cand pornesc motorul si o perioada dupa (probabil pana se incalzeste motorul) imi indica o anumita valoare, dupa care scade. Ca sa fiu si mai inteles, spre ex daca atunci cand pornesc motorul imi indica ca as avea rezervorul 3 sferturi dupa vreo 5-10 minute scade la jumate. Daca la pornirea motorului imi indica jumatate, dupa cele 5-10 minute imi indica un sfert sau aproape de 0. Nici nu stiu care este valoarea dupa care sa ma iau de fapt, cea de inceput sau cea de dupa?

Daca ma poate elucida cineva de la ce ar putea fi sau daca s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare si are timp sa imi impartaseasca cateva sfaturi si raspunsuri la nelamuririle mele i-as fi recunoscator!

Multumesc!

Edited by maresmo

Share this post


Link to post

Am si eu o problema daca ii pot spune asa. Indicatorul de rezervor gol nu mi se aprindea. Ieri pt prima data de cand am masina s-a aprins. Am alimentat si evident s-a stins.

Probabil e o problema de contacte ceva. Stie cineva cum se testeaza si ce ar trebui sa curat sau sa urmaresc?

 

Trebuie sa spun ca s-a aprins cu mult sub linia de demarcatie de la indicatorul cu ac - rezervor gol. Mai precis acul s-a asezat pe pinul de sustinere daca il pot denumi asa. Si nu e prima data cand acul se regaseste in pozitia aia.

Share this post


Link to post

Dupa ce ti se aseaza acul pe pin nu ai cum sa mai estimezi (pe ceas) ce mai ai in rezervor. Becul se aprinde pentru ca sint doua circuite independente. In situatia ta, clar este vorba de o decalibrare a acului.

 

Cu alte cuvinte, dupa ce acul ajunge la capat de cursa e posibil sa mai ai 7-8 litri in rezervor dupa cum, la fel de posibil, poti avea 3-4 litri. Probabil ca, anterior, ai alimentat inainte sa cobori sub pragul care determina aprinderea becului. Cum toata povestea asta e relativa si Daewoo a avut o problema recunoscuta la acest capitol, e imposibil de spus (ca afirmatie generala) cita benzina mai ai in rezervor cind acul ajunge la minim sau becul se aprinde. Poti face un studiu pe masina ta, respectiv sa ajungi de mai multe ori in aceeasi situatie, desfaci sonda si sa masori cantitatea de benzina din rezervor (cu precizie) altfel ... te multumesti cu ideea ca acest instrument iti furnizeaza o informatie imprecisa :) .

 

PS: Chiar si la aceeasi masina indicatiile pot sa se schimbe in timp, vezi situatia in care deformezi grav rezervorul.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Aha.

 

Estimez ca as mai avea vreo 3 litri de benzina asa cum ai spus si tu in momentul in care acul e pe pin. Nu stiu de ce dar am asa un feeling.

Ideea e de ce nu mi se aprinde indicatorul de rezervor gol sau mai precis de ce nu mi s-a mai aprins.

 

Facand plinul pana in gura busonului acul intr-adevar nu s-a dus peste ultima gradatie de sus cum cred ca era normal sau cum am vazut la alte masini. De aici deduc ca mai am 3 litri si ca acul da e decalibrat. Ce ma deranjeaza e faptul ca nu se aprinde becul ala de rahat.

 

Cum verific si unde trebuie sa ma uit ca sa il verific.

 

 

PS: :D in ce consta deformarea grava a rezervorului?

Edited by R1der

Share this post


Link to post

Trebuie sa te uiti sub bancheta (sub sezut). Gasesti acolo capacul pompei de benzina si conectorul electric. Te uiti in manual si identifici firele.

Share this post


Link to post

Ok merci de info

Share this post


Link to post

salutla esperoa mai patit cineva atunci cand este frig in general iarna sa nu se mai aprinda becul la minim de benzina ?

 

Share this post


Link to post

Mie mi se intampla uneori cand e foarte frig ca unul intre martorii de semnalizare sa nu se mai aprinda. Probabil se face condens la vreun contact din cauza ca deschid caldura, iar toata componentele masinii sunt reci. Daca are cineva alta explicatie...

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Vezi becul dedicat din spatele bordului. Cred ca e deplasat din soclu...

 

 

PS. Ai mai desfacut bordul pana acum? :)

Share this post


Link to post

Si la Leganza mea sunt probleme cu indicatorul de benzina.Daca fac plinul, imi arata rezervorul plin, dupa ce merg cam 80 km ( consum cam 6-7 l de benzina), indicatorul se duce direct la zero.Daca are cineva o solutie sau un electrician, as fi recunoscator :)

Share this post


Link to post

Sonda cu plutitor din rezervor este defecta.

Share this post


Link to post

buna ziua.sunt nou si nu prea ma pricep. am o nubira 1,niciodata nu mi sa aprins martor benzina,acum vreo 2 zile am desfacut pompa de benzina am miscat de plutitorul ala si dupa sa aprins dar nu se stinge,am 12l de benzina in rezervor,cam unde ar trebui sa fie acul pt 12l de benzina.

Share this post


Link to post

MI s-a dus si mie sonda de benzina. Indicatorul a picat de tot sub rosu. Niciun semn sa se mai urneasca de acolo. Benzina am bagat vreo 20 l Martorul galben de avertizare nu mi s-a aprins niciodata cred ca nu a mers niciodata dar acum s-a dus si acul..

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...