Jump to content
Sign in to follow this  
EXE

Batai Motor

Recommended Posts

Hello again!

Astazi am fost la un var ex-mecanic la Euroservice (Daewoo). mi-a dat jos capacul la distributie, a ascultat motorul pe toate partile... am scapat de grija cu tachetii si/sau axul cu came se pare...zgomotul vine fie de la distributie fie de la pompa de apa... avand inca garantie o sa incerc la Radacini sa vad dac ii conving sa imi desfaca si sa imi verifice jocuri la pinioanele de la distributie si la rolele intinzatoare si la pompa de apa...

Va voi tine la curent!

 

 

S-a rezolvat!

 

De vina era pompa de apa...

Pomapa apa+kit distributie +curea compresor+curea alternator +2l Antigel+manoera = 623 RON...+50 RON spaga

Share this post


Link to post

Pompa de apa nu facea obiectul garantiei?

Share this post


Link to post
Pompa de apa nu facea obiectul garantiei?

 

asta am intrebat si eu...mi-au zis ca pompa de apa intra in cadrul garantiei de 2 ani si nu la cea extinsa de 3...oricum n-am insistat

Share this post


Link to post
Alt tip de ulei ai incercat ?Cat e rece motorul se aude bataia?

 

Am incercat Opel 10w40, dar zgomotul era la fel.

La rece, face galagie la pornire grozav, cateva secunde dupa care isi revine si merge normal cu exceptia acelui zgomot de tachet.

Deci, cum pot depista care tb. schimbat?

Share this post


Link to post

Greu de spus daca nici unul nu era blocat sau nu avea joc.

Incearca si cu ulei 5W40.A mai schimbat cineva de pe forum tachetii de pomana pentru ca nu era convins ca bat din cauza uleiului.

Share this post


Link to post

Multumesc!

Voi reveni cu amanunte, dupa schimbarea uleiului.

 

P.S. Pentru cunostinta mea generala:

 

Are joc tachetul in momentul in care desi amorsat se misca usor? Nu am avut nici aceasta situatie dar e bine sa stiu pe viitor.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Incearca 5W40 de la OMV este foarte bun si aproximativ la acelasi pret ca TXT Softec ,care se pare ca si-a cam schimbat reteta :) )

Share this post


Link to post

E chiar mai ieftin.Omv-ul il am si eu in teste de 2000 km si se comporta bine.

Share this post


Link to post

@BogdanG

Acum detaliaza si tu un pic in ce consta schimbarea...

 

Costel

Share this post


Link to post

Schimbarea consta in faptul ca :

1.a disparut de pe rafturi in marile magazine

2.nu mai este acelasi Castrol TXT Softec de acum citiva ani ,la mine se comporta mai bine decit Mobil dar tot mai tzacane tacheti "dimineata pe racoare " dupa numai 5000km facuti de cind am schimbat uleiul la inceput .

 

PS> cred ca o sa trec pe OMV sa vad cum este si ala .

Share this post


Link to post

Bine c-ati descoperit schimbarea. Eu merg cu OMV 5W40 full-syn de 3 ani, fara probleme.

Share this post


Link to post

hmmm

Si acum spui :) )

Si Alezzu tot cu OMV merge ...de aici si consumul lui miraculos :scarpin:

Share this post


Link to post

Trebuie sa trec si eu cat de urgent pe alt ulei (acum am Castrol TXT 5w40 ) am observat eu ca, cam bat tachetii la rece dar am zis ca uleiul e f bun, nu m-am gandit ca si astia vor face ca aral-ul.

@Ovi jer: spune-ne si noua cum e cu uleiul Castrol Softec???

Edited by EXE

Share this post


Link to post

In speranta ca nu sunt foarte tare off topic: Eu eram inainte pe Mobil1 S 5W40 si la recomandarile de pe forum am trecut la Castrol Softec TXT 5W40. Sa revin la Mobil 1 S sau sa trec pe altceva? Pe cel OMV il putem cumpara si de la benzinarii sau numai de la magazinele de piese auto?

Daca vreau sa trec pe altceva, la urmatorul schimb trebuie spalat motorul?- si cum s-ar face acest lucru?

Edited by dino

Share this post


Link to post

Salutare!

 

 

Sunt mai nou pe forum deoarece doar de 3 luni sunt posesorul unui Cielo. Am citit multe posturi si le consider foarte utile. Asa ca in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un sfat , postez si eu cu problema care mi-a aparut.

Am un Cielo din 96 si care a mers f bine pana acum cateva zile cand a inceput sa se comporte ciudat motorul:

la relanti la interval de cateva secunde motorul vibreaza brusc, in timpul mersului nu se intampla asa ceva. Pe lanaga acest fapt se aude un tacanit al motorului in timpul mersului si parca a devenit si mai zgomotos.

Stie cineva care ar putea fi problema?

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post

Se cuvine ca la o masina cumparata sh sa se faca o verificare totala si o revizie cu schimbarea tuturor consumabilelor.S-a facut asa ceva?

Share this post


Link to post

Nu am schimbat decat uleiul si filtrul de ulei (Aral 10W40) si o inspectie a unui "mester" care a spus ca e ok.

Share this post


Link to post

Salutare

Mai nou mia aparut si mie o bataie enervanta la motor.Deci firul evenimentelor:

dupa o schimbare a filtrului de aer si benzina la recomandarea mecanicului am schimbat semeringurile

desfacind motorul a vazut ca si o biela avea usura mare.in consecintza am schimbat biela+piston+semeringuri+2 supape+4 tacheti.motorul merge impecabil DAR are o bataie constanta la relanti intre 800-1200.

se aude undeva in spatele motorului cum te uiti la el undei galeria.am fost la 3 mecanici care nici cum nu au reusit sa descopere ce este.Cel care mia facut motorul la mai desfacut de 3 ori si nu vede nici untachete uzat axa cu came in stare perfecta...mia recomandat sal mai las asa inca pina dupa pasti sa vedem evolutia.precizez ca bate si la rece si la cald si nu tot timpul dar cind bate bate constant.Am schimbat si uleiul am pus castrol magnatec 10w40 (adus de afara).

ca o precizare cum am cutie automata daca o bag in D parca nu mai bate asa tare(deabea se aude).....

ce naiba sa mai schimb la ea...orice sfat este binevenit.Motorul merge rotun are putere doar ca este acest tacanit care ma scoate din sarite...mai poa sa fie vreun tachete care nu se amorseaza...tacanitul se aude destul de tare...

Edited by buleus

Share this post


Link to post

Nu cumva e o bataie de bolt? La pistonul pe care tocmai l-ai schimbat?

Share this post


Link to post

Nu stu ce sa zic...dar mecanicul a spus ca in partea de jos totul este ok...Daca ar fi o bataie de bolt problema e grava?

Share this post


Link to post

Pai da ca de bolt nu ai zis ca lai fi schimbat ...l-ai folosit pe cel vechi???

In cazul acesta...sunt sanse mari sa fie boltul vechi uzat si sa aiba joc...

 

Sau poate sa fie intr-adevar un tachet care nu se amorseaza...

Daca e de la bolt trebuie sa fie mai mult ca un tacanit ceva mai rapid decat cel al injectoarelor...daca e in ritm cu injectoarele atunci e un tachet...Ca sa fi si mai sigur ia un furtun si asculta cu el...Asa poti identifica mult mai bine sursa zgomotului...

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu nu stiu daca a schimbat si boltu...hmmmm marti intreb si va anunt.tacanitul se aude dar ma indoiesc ca este de la tachet...mult prea tare suna

Share this post


Link to post

Pai daca nu se alimentaza deloc cu lei...cam asa ar trebui sa se auda...oricum foloseste metoda cu furtunul...e cea mai buna...sau un stetoscop de jucarie.. :)

Share this post


Link to post

Salutare tuturor! Am si eu o problema aparuta ieri dimineata:la pornire a aparut o bataie puternica care a disparut dupa cateva rotatii de motor.Am mers fara probleme toata ziua.Azi dimineata aceiasi problema doar ca acum nu a mai disparut bataia doar s-a atenuat. Bate la fel ,ori e cald motorul ori e rece ,cateodata aproape dispare ,dupa un timp se accentueaza.De curand am schimbat garnitura de chiuloasa,kitul de distributie si uleiul. Va rog ajutati-ma cu un sfat :cu ce anume sa incep verificarile? Multumesc!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...