Jump to content
Sign in to follow this  
EXE

Batai Motor

Recommended Posts

Buna ziua, recent am plecat la un drum destul de lung cu Cielo al meu Romania-Danemarca. La destinatie masina a inceput sa imi faca probleme, se aude un tacanit din intreriorul motorului si pierde ulei pe undeva pe langa curele ( nu pot sa vad de unde curge). Aveti idee care ar fi problema? Va multumesc

Share this post


Link to post

Unul din simeringuri, fie al arborelui, fie al axei/axelor cu came. Pentru inlocuire necesita demontarea distributiei. Caz "fericit" at fi garnitura capacului ciupita pe acea parte. Rasfoieste nitel din urma pentru a intelege mai in amanunt cum stau lucrurile, legat de tacaneala.

Share this post


Link to post

Mai pot merge cu ea asa?

Share this post


Link to post

Nimeni nu o poate spune, de e pierdere de ulei minora ajungi cu ea pe roti in tara de asta it doresti, cu ulei in portbagaj si complectind, desigur.

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns, acum am verificat uleiul este 0, posibil am pierdut pe la garnitura de la arbore si apoi nemaiavand sa dus si tachetu din lipsa de ulei.



Inca ceva, cu tacanitul acela se poate merge sa inteleg? Problema ar fi sa fie tot timpul ulei in ea?

Share this post


Link to post

Dat fiind l-ai scapat fara ulei, ar fi cazul sa arunci o privire sub capacul culbutorilor. Poate revii cu o poza ce simplifica situatia.

Share this post


Link to post

O sa incerc sa revin cu niste poze, dar greu, aici e enorm de scump sa iti desfaca cineva masina! Ca idee un schimb de ulei ma costat 500 de euro.

Share this post


Link to post

Revin, am pus ulei in motor, nu ma tacane nimic, dar in schumb curge ulei foarte tare undeva pe langa distributie ca nu reusesc sa vad exact locul, cert e ca uleiul curge jos aproape de roata. Ceva idei aveti_

Share this post


Link to post

Ai motor cu 16V? Deobicei la astea pica simeringurile axelor cu came in partea distributiei.

Share this post


Link to post

Nu cumva scapa pe la senzorul de presiune de la ulei? E tot acolo jos, pe langa pompa de apa, in stanga ei. Eu am patit-o intr-o vacanta, a inceput deodata, curgea pe langa firul electric.

Share this post


Link to post

Nu este 16 V, nu pot sa imi dau seama pe unde pentru ca nu vad nimic, e posibil si pe la senzor, ideea este ca, curge la 10 sec dupa ce pornesc motorul, si curge ca la robinet :) .

Share this post


Link to post

Suspenda masina pe dreapta fata, da roata jos si carenajul si vezi care-i treaba. Poti desface putin si protectia de plastic de la distributie.

Share this post


Link to post

... a inceput deodata, curgea pe langa firul electric.

 

Martorul a sesizat?

 

Share this post


Link to post

Sa nu fie pe la pompa de ulei, nu-mi mai aduc aminte unde se afla exact, dar la a mea pe acolo a curs. S-a dus garnitura de la pompa. Ar pute fi si simeringul de la pompa, sper sa nu ma insel. Mult ulei in portbagaj si drum bun!

 

Share this post


Link to post

Mersi de sfaturi, o sa verific.

Share this post


Link to post

 

Nu, martorul era stins. Am vazut eu balta de dedesubt.

Share this post


Link to post

Interesant, faptul ca nu a sesizat. Dat fiind chiar pe la senzor sint pierderi, logic se pierde si din presiune.

Share this post


Link to post

Salut din nou, se pare ca problema mea cu bataia la motor e destul de simpla, m am uitat si uleiul iese prin senzorul de presiune ( cum sa putut strapunge nu imi dau seama). As vrea sa va intreb daca se potriveste alt senzor (Opel etc) sa ii cumpar, eu fiind cu masina in DK nu se gasesc piese Daewoo. Mersi.

Share this post


Link to post

Banuiam eu....patitu-i priceput! Dupa faza din concediu de acum 3 ani am unul in masina mereu, alaturi de contact electric. Sfatul meu e simplu: cauta pe http://www.unixauto.ro/Unix_Startlap_Form.aspx, intra pe Daewoo Nexia si cauta piesa dupa denumire, apoi vei vedea ca jos iti afiseaza modelele la care se potriveste. Mie imi zice ca merge doar pt Espero si Nexia (Cielo). Succes!

 

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Teoretic ar trebui sa mearga de Opel Kadett E, Astra F, Vectra A 1.4 sau 1.6... motoarele sunt aproape identice (ma refer la cele generatie 80'-90'). Practic nu stiu...

Ca idee, merge 100% senzorul de presiune ulei de Kadett E GSI.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Stie cineva ceva 100% compatibil? Nu gasesc in DK piese Daewoo. :( Ma intereseaza model, motor, an fab?

Share this post


Link to post

Cate contacte are sonda? 1, 2, 3?

 

Share this post


Link to post

Stimate coleg de forum "abandonat" de masina pe taramurile vikingilor, de ce nu desfaci cu o cheie (chiar cu o franceza) senzorul si fuguta la magazin? Nu vei pierde mai mult ulei prin desurubarea senzorului decat ai pierdut deja. Se demonteaza/monteaza super usor dupa ce ai pus masina pe cric.

Ti-as putea sugera o solutie de "criza", pe care eu as fi adoptat-o instant: scoti mufa senzorului, degresezi foarte bine cu alcool (sau orice alt solvent, chiar acetona) senzorul si apoi il "captusesti" cu poxilina sau orice altceva similar care se intareste si rezista la ulei si temperatura relativ inalta (peste 100 oricum nu ai de ce sa ai), lasi sa se usuce , nu mai conectezi mufa si-ti vezi de treaba, nu inainte de a completa cu ulei. Avantjul masinilor noastre este ca ECM nu preia datele de la senzor, ci doar un amarat de bec din bord, asa incat masina va merge absolut ok.

O pompa in mintile ei nu cedeaza instant sau pe parcursul a cateva mii de km. Parerea mea e ca poti merge absolut linistit dupa aceea. Mai verifici sa nu curga doar, mai ales ca avem tacheti hidraulici si daca ramai fara ulei sau presiune iti vei da seama dupa zgomotul de diesel de sub capota. Mergi cu becul aprins pana in tara, cel mult se poate arde. Noroc pe mai departe!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Solutia asta cu blindarea sondei vroiam sa o sugerez si eu in ultima instanta. Daca mufa se deconecteaza, becul din bord nu se mai aprinde deloc.

Dar, am intrebat mai sus cati pini are mufa? Au fost masini echipate cu sonde avand 4 pini (daca nu ma insel) prin care se comanda deconectarea pompei de benzina la scaderea presiunii in circuitul de ungere adica forta oprirea motorului. Astfel riscul de gripare scadea la maxim!

Share this post


Link to post

De a mers el uscat si nu s-a oprit (motorul) ... are aproape zero pini. :-j

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...