Jump to content
Sign in to follow this  
EXE

Batai Motor

Recommended Posts

Ovi,imi recomanzi o alta firma(eventual OMV,asa cum am citit pe alte topicuri),sau o alta formula (15w40)?? Am verificat cu un furtun cu un diametru mai mare partea de sus(pus pe capacul de la culbutori in dreptul fiecarui tachet),iar zgomotul sesizat este acelasi,nimic care sa sara in ochi(urechi).Am pus fortunul pe baie si...e belea!

Edited by alimos

Share this post


Link to post

Verifica si conul de etansare al galeriei de evacuare.Si acolo zgomototul poate aparea ca o bataie ascutita.

Share this post


Link to post

Acel con de etansare dintr-un soi de grafit a fost schimbat de max 5 luni,bataia existand si inainte,si dupa montarea lui!

Share this post


Link to post

Daca bataia este in partea de jos nu ramane decit sa desfaci motorul.

Share this post


Link to post

Desi dureroasa,concluzia asta am tras-o si eu,insa as dori daca nu te deranjez prea mult sa-mi precizezi cam la ce costuri sa ma astept,avand in vedere ca vreau sa schimb cam tot ce este prin burta motorului:

-pisoane

-biele,bolturi,

-segmenti,

-cuzineti,

-simeringuri,garnituri,

-eventuala rectificare vibrochen

-manopera

Multumesc mult!

Share this post


Link to post

Despre preturi piese se discuta in alt subiect si cel mai usori le aflii daca i-ei legatura cu unul din magazinele online despre care s-a tot discutat in subiectele in care se discuta despre magazine si service-uri.

Share this post


Link to post

Ovi, ti-am spus acum cateva zile ca dupa ce am schimbat Castrolul cu Bixxol ( ambele 5w-40) s-a auzit un zgomot de tacheti care nu se auzea inainte.

Acum , dupa cateva zile, nu se mai aude NIMIC, e perfect, cred ca s-a acomodat motorul . Senzatie de motor foarte elastic, extrem de silentios. Intr-un cuvant, cum zice si reclama, " multumit pe deplin" !

Share this post


Link to post

Salutare!

Dupa schimbul de ulei de la 10.000 au inceput sa bata tachetii. Concluzia este trasa de reprezentantul fabricii care a inspectat personal motorul impreuna cu inca 2 mecanici daewoo. Masina are 10.300 Km.

Uleiul s-a schimbat la 5.600 Km si la 10.000. Primul cu daewoo al doilea cu castrol.

Share this post


Link to post

Traiasca tzeapa numita Castrol! De fapt,numai Castrol nu mai este!Borsh,poate...S-am mai plans cineva de Castrol sintetic dupa 5 000 km,varza...

Share this post


Link to post

In dimineata in care mi-au facut diagnosticul a mai venit cineva cu un cielo cu 12.000 Km si aceeasi bataie de tacheti ca la mine. Parca au fost trase la indigo problemele.

Share this post


Link to post

Am efectuat interventia la motor care a constat in schimbarea pistoanelor,bolturilor,segmentilor,simeringuri de supape,3 culbutori si doi tacheti.Dupa operatie,pacientul era mai zdravan,bataia de motor a disparut (ma refer la cea de jos,din baie),insa sus,in linia tachetilor se mai mentinea inca o singura bataie ascutita, metalica,ce suna a culbutor obosit.Dupa mai multe sute de km de nervi si sperante ca motorul se "va aseza",asa cu precizase nea' mecanicu',am decis sa mai consult totusi si pe altcineva,sa-si mai dea cu parerea si alt mecanic.Rezolvarea a venit nesperat de simplu si banal:pastilele din coada culbutorilor erau irecuperabil de uzate,iar cel care a facut motorul le-a inversat intre ele,modificand perechile pastila-culbutor,fapt care a agravat efectele uzurii.Dupa patru ani de tacaneala ma pot bucura in sfarsit de un motor silentios.Drum bun la toata lumea! :lavolan:

Share this post


Link to post

Si la mine a aparut un zgomot de la tacheti dupa ce i-am dat 180 pe autostrada. Dar nu am observat ca aveam nivelul uleiului la minim (eu cred ca asta poate sa fie cauza). Au trecut vre-o 20.000 km de atunci si vad ca fac tot la fel, nici mai tare nici mai incet. Vre-o 3 mecanici mi-au zis ca pot sa merg linistit, sa-i schimb (pe toti, ca la astia hidraulici nu pot sa afle care e defect) cand fac segmentarea motorului. Nici o problema, doar ca nu ma mai simt asa de confortabil la 4-5000 de ture constant pe autostrada.

Share this post


Link to post

Imi poate recomanda cineva un service din constanta unde pot schimba axul cu came? Excludem Arrow si Andromeda. Oscilez intre Raver si Autoklass.

Share this post


Link to post

Despre service-uri se discuta in alt subiect.

Share this post


Link to post

am un cielo gle din 96 hidramat ,la ralanti se aude un tzacanit, am intrebat vreo doi mecanici si nu mi-au dat un raspuns foarte clar, de la ce ar putea fi?

Share this post


Link to post

Daca zgomotul vine din partea de sus a motorului, cel mai probabil tachetii sint cei responsabili. Daca nu ... variantele sint mai numeroase: bolt, supape care lovesc pistonul, cuzineti ...

Share this post


Link to post

Nu te mai lua dupa ce spun mecanicii, asculta aici parerea unor forumisti care suntem experti in reparatii la distanta.

Parerea mea e ca e de la portbagaj: e o piulita cazuta pe la roata de rezerva si o auzi doar cand stai linistit la semafor. Ea tzacane si-n rest, dar nu o auzi ca-ncep sa claxoneze toti cand da verde si e drumul plin de gropi.

Share this post


Link to post

Domnule dflorescu aveti dreptate, exact asa mi s-a intamplat si mie. Auzeam un zgomot la ralanti, dar in mers disparea.

Mecanicii au zis ca zgomotul persista si in mers, dar este acoperit de zgomotul motorului, si ca acesta provine de la EGR. Au inseriat o rezistenta electrica pentru atenuarea zgomotului.

Posibil si in cazul de fata zgomotul sa fie permanent.

Share this post


Link to post

Baieti eu cred ca ati vrut sa rezolvati problema zgomotelor occipitale si ati tras putin gaz din stutul de alimentare.

 

Sau de evacuare.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Cum, vrei sa spui ca acea supapa EGR, sau LEGR, de circulare a gazelor arse, nu functiona cu zgomot?

Ciudat, cei din service spuneau ca este o problema cunoscuta si au stiut ce sa faca pentru a anula zgomotul.

Sa inteleg ca nu de acolo provenea acel zgomot metalic sacadat? Dar atunci de ce a disparut inclusiv la ralanti, dupa ce au umblat la aceasta supapa?

Share this post


Link to post

am si eu un tzacanit, si nu e constant, in turatie dispare, mecanicul meu de la reprezentanta mi-a spus ca e vb de un compensator hidraulic, adik un taket, si ca nu e nimic de speriat, pot circula asa fara probleme. Iar atunci cand voi interveni la motor, de ex set motor sau garnitura de chiulasa voi schimba si acel compensator care cica nu e scump de loc, vreo 20-30ron

Share this post


Link to post
am si eu un tzacanit, ... acel compensator care cica nu e scump de loc, vreo 20-30ron

Sa nu fie axa cu came!Tb verificat prin masurarea camelor,dupa normativul din manualul de service.

Share this post


Link to post

de la vreo axa cu came cred ca totusi ar trebui sa fie un tzacanit constant

Share this post


Link to post

Tachet trebuie sa fie, dupa simptom. Probabil cu timpul o sa iti tacane si la turatii mai mari. Oricum, poti sa il schimbi si daca nu te bagi la set motor. O ocazie buna ar fi cind umbli la distributie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...