Jump to content
Sign in to follow this  
tuf5075

Nu Mai "trage"...bine

Recommended Posts

Daca problemele sunt si pe gaz si pe benzina nu mai dati vina pe injectoare! Acestea nu functioneaza la mersul pe gaz. Cautati defectul pe partea electrica, in special bujii, fise.

Share this post


Link to post

am mai gasit o problema, trebuia schimbata toata galeria ca a fost sudata de prea multe ori si se aude urat , si pe deasupra imi distruge si motoru , pe benzina nu face chiar asa de rau , mi-a taiat gazul la 6000 rpm , nu prea e normal , dar pe gaz nici macar nu pot s-o tin pornita, cum o scot din viteza si nu accelerez , cum se opreste motorul , dar am observat ca dupa ce merg o perioada mai lunga de timp pe GPL si se incalzeste motorul nu se mai opreste ...

Share this post


Link to post

Acum vin de la service...replica: "Nu stim ce are" X(

 

Ce are?....Va spun eu:

 

Cand plec de pe loc, si pe gaz si pe benzina, ma rog de masina sa plece, incepe se se tureze extraordinar de greu, dupa ce se ridica turometrul peste 3000rpm incepe sa mai traga putin, dar tot naspa.

 

Va intreb pe voi, poate ati mai vazut/auzit....: Ce are?

 

P.S. Bujiile au 12.000km, fisele de la bujii 5.000km, filtrul de gpl 3.000km, ulei+filtru ulei+filtru aer 3.000km, filtru benzina 12.000km., masina are 72.000km

 

P.S.2. Stie cineva unde(locatia, adresa, nr de telefon, orice) pot regla gazul in Ramnicu Sarat(am auzit ca aia sunt buni si se pricep)

Share this post


Link to post

Martorul check la motor este aprins?

Posibil sa fie prima sonda lambda care da informatie ecm-ului si controlerului de la gpl de amestesc sarac iar acestea il imbogatesc sau emulatorul(poate chiar si controlerului instalatiei gpl) tine deschise si injectoarele si electrovalvele de gaz.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Salut,

Am un Cielo Executiv din toamna lui 2005.

 

In fiecare vara am urmatoarea problema:

Cand creste temperatura afara peste 30 de grade nu mai trage. Nu se mai accelereaza.

Anul trecut i-am schimbat calculatorul la recomandarea inginerilor de la fabrica si nici un rezultat.

Cred ca e o problema de control, dar nu stiu ce sa mai schimb la ea.

Ma intriga faptul ca atunci cand afara e mai frig, merge excelent - are viata in ea.

Mai am un cielo din acelasi an si cu el nu am nicio problema.

 

Nu stiu ce sa fac. Astept sfaturi.

Multumesc.

Share this post


Link to post

Nu trebuie sa schimbi nimic.Cauta alt service unde sa-ti afle exact problema.Cand nu mai trage se aprinde martorul check la motor?

Share this post


Link to post

tomy, am avut aceeasi problema anul trecut la nubira, service-ul dadea din umeri, pentru ca la relanti aveam variatii, foarte mici care se vedeau numai pe scaner. Am schimbat fise, bujii, si nici o imbunatatire.

Pana la urma am facut un rationament ca la dacie, si la aia cand se incalzea aprinderea nu mai functiona.

In final la mine s-a dovedit a fi bobina de inductie care da scanteie la bujii.

Daca ai motor de 1.6, 16 v, incearca sa imprumuti o bobina de la un alt cielo, sau nubira, si vezi daca merge.

La mine nu dadea scanteie pe unua dintre bujii decat in turatii mari, peste 3000. dar cand era rece masina mergea excelent.

 

bafta

Share this post


Link to post

Dupa ce am segmentato am observat ca nici a mea numai trage bine,sau are toane,cateodata trage,cateodata nu.Sau e ceva normal pana se mai aseaza segmentii??Bujiile sunt noi (champion),fisele aproape noi,deci care sa fie cauza?

Share this post


Link to post

Injectoarele le-ai pastrat undeva bine in timpul operatiunii sau le-ai aruncat la gramada cu restul piulitelor si gunoaielor?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Ijectoarele au fost tinute in benzina.Cred ca am sa cumpar zilele acestea un aditiv pentru curatarea injectoarelor,sa vad rezultatul.

Share this post


Link to post

Eu zic sa mai stai si vezi tu peste vre-o 1000 km

Share this post


Link to post

Salutare am si eu un cielo din 2004, euro3 executive.De la inceput a avut problemele pe care vi le spun: m-a disperat :wallbanger: .La plecarea de pe loc si schimbarea vitezelor, pe langa faptul ca motorul nu trage si are 80 de cai, in intervalul schimbarii vitezelor are momente cand intrerupe de parca nu s-ar alimenta, cateodata chiar se opreste motorul si isi revine datorita inertiei , ca sa ai o plecare normala, intotdeauna trebuie s-o tii turata ca sa poata sa traga. la fel si in momentul in care reduci dintr-o treapta superioara in una inferioara iar in momentul urmator in care vrei saaccelerezi din treapta inferioara spre cea superioara are acel moment de intrerupere(pauza) in care nu trage motorul, dupa care treptat isi ia mersul normal.La relanti se simte miros de gaze nearse.In momentul in care am astupat filtrul de aer cu o carpa, s-a schimbat usor modul de functionare al motorului dar demarajul tot lent a ramas in toate treptele de viteza, fata de cei 80 de cai pe care ii are.

Share this post


Link to post
Salutare am si eu un cielo din 2004, euro3 executive.De la inceput a avut problemele pe care vi le spun: m-a disperat :wallbanger: .La plecarea de pe loc si schimbarea vitezelor, pe langa faptul ca motorul nu trage si are 80 de cai, in intervalul schimbarii vitezelor are momente cand intrerupe de parca nu s-ar alimenta, cateodata chiar se opreste motorul si isi revine datorita inertiei , ca sa ai o plecare normala, intotdeauna trebuie s-o tii turata ca sa poata sa traga. la fel si in momentul in care reduci dintr-o treapta superioara in una inferioara iar in momentul urmator in care vrei saaccelerezi din treapta inferioara spre cea superioara are acel moment de intrerupere(pauza) in care nu trage motorul, dupa care treptat isi ia mersul normal.La relanti se simte miros de gaze nearse.In momentul in care am astupat filtrul de aer cu o carpa, s-a schimbat usor modul de functionare al motorului dar demarajul tot lent a ramas in toate treptele de viteza, fata de cei 80 de cai pe care ii are.

 

 

Daca e din 2004 nu poate fi euro 3.Este doar Executiv cu 16 valve. Cati kilometri are masina ?

Share this post


Link to post
Daca e din 2004 nu poate fi euro 3.Este doar Executiv cu 16 valve. Cati kilometri are masina ?

 

masina am cumparat-o in 2004 martie si in toata lumea mi-a is ca e euro3. si cei de la service.are 190.000km

Share this post


Link to post

Verifica fisele de la bujii si bujiile.

Share this post


Link to post

Problemele de relanti variabil sau intreruperile se pot datora pozitionarii incorecte a IAC-ului si-atunci procedura de resetare ECM si calibrare a IAC, descrisa pe forum in detaliu, s-ar putea sa-ti rezolve o parte din probleme.

Faptul ca nu ai cuplul la care te astepti se poate datora injectoarelor infundate, defectarii unuia dintre injectoare, a problemelor de la aprindere (fise, bujii, bobina de inductie) sau functionarii defectuoase a sondei lambda. Majoritatea se pot identifica corect numai cu ajutorul scanner-ului DAEWOO SCAN 100 (nu altceva!) intr-un service autorizat si/sau de catre cineva care sa stie sa-l foloseasca in mod corect.

Daca nu s-a facut niciodata pana acum, poate ca ar fi indicata o curatare a injectoarelor in baia ultrasonica (si nu cu produse minune puse in rezervor) moment in care s-ar putea identifica si functionarea defectuoasa a unuia dintre ele. Pe mine m-a costat operatia cam 150 RON acum un an cand incepuse sa cam "moara".

Bineinteles ca si benzina conteaza sau mai ales de unde o pui. Dupa experienta cu injectoarele infundate am renuntat sa mai alimentez din alta parte decat de la statii ale companiilor producatoare si nu de la distribuitori.

Am uitat sa-ti spun ca si eu am tot un Cielo Executive DOHC din 2004 care este EURO 3.

 

Spor la SUCCES!

Share this post


Link to post
Problemele de relanti variabil sau intreruperile se pot datora pozitionarii incorecte a IAC-ului si-atunci procedura de resetare ECM si calibrare a IAC, descrisa pe forum in detaliu, s-ar putea sa-ti rezolve o parte din probleme.

Faptul ca nu ai cuplul la care te astepti se poate datora injectoarelor infundate, defectarii unuia dintre injectoare, a problemelor de la aprindere (fise, bujii, bobina de inductie) sau functionarii defectuoase a sondei lambda. Majoritatea se pot identifica corect numai cu ajutorul scanner-ului DAEWOO SCAN 100 (nu altceva!) intr-un service autorizat si/sau de catre cineva care sa stie sa-l foloseasca in mod corect.

Daca nu s-a facut niciodata pana acum, poate ca ar fi indicata o curatare a injectoarelor in baia ultrasonica (si nu cu produse minune puse in rezervor) moment in care s-ar putea identifica si functionarea defectuoasa a unuia dintre ele. Pe mine m-a costat operatia cam 150 RON acum un an cand incepuse sa cam "moara".

Bineinteles ca si benzina conteaza sau mai ales de unde o pui. Dupa experienta cu injectoarele infundate am renuntat sa mai alimentez din alta parte decat de la statii ale companiilor producatoare si nu de la distribuitori.

Am uitat sa-ti spun ca si eu am tot un Cielo Executive DOHC din 2004 care este EURO 3.

 

Spor la SUCCES!

 

Masina de noua a mers asa :spumelagura: . de cele mai multe ori merge prost, are unele momente cand merge bine(parca isi revine) da degeaba. benzina folosesc numai premium 99+, injectoarele au fost curatate pe un aparat special cu o solutie speciala, nu cu aditiv in rezervor.de ce totusi are momente de intrerupere la schimbarea vitezelor 1-2-3-4 :wallbanger: , :osanale: simtomele par a fi de nealimentare cu benzina, mai mult de atat cand revii dintr-o treapta superioara intr-una inferioara si accelerezi pt a depasi acel moment, accelerand apare simtomul de intrerupere si apasand pedala de acceleratie isi revine in sarcina.apropo daca masina ta este la fel ca a mea cum merge?? :rolleyes:

Share this post


Link to post

O duci la un service serios ca doar nu e posedata.Verifici toata alimentarea, schimbi filtrele, verifici toata aprinderea si te mai uiti si la distributie. Nu are motive sa nu cedeze. Baga o programare si scapa odata de belea! :D

Share this post


Link to post
Masina de noua a mers asa :spumelagura: . de cele mai multe ori merge prost, are unele momente cand merge bine(parca isi revine) da degeaba. benzina folosesc numai premium 99+, injectoarele au fost curatate pe un aparat special cu o solutie speciala, nu cu aditiv in rezervor.de ce totusi are momente de intrerupere la schimbarea vitezelor 1-2-3-4 :wallbanger: , :osanale: simtomele par a fi de nealimentare cu benzina, mai mult de atat cand revii dintr-o treapta superioara intr-una inferioara si accelerezi pt a depasi acel moment, accelerand apare simtomul de intrerupere si apasand pedala de acceleratie isi revine in sarcina.apropo daca masina ta este la fel ca a mea cum merge?? :rolleyes:

 

 

Masina mea merge foarte bine. Am avut si eu probleme cu "trasul" dar s-a dovedit a fi de la injectoare. E adevarat ca mi-am facut-o cu mana mea intr-un fel, pentru ca m-am luat dupa un coleg "meserias" si am pus de vreo cateva ori Injector Cleaner in rezervor. Masina am luat-o la mana a doua - e adevarat ca nu avea decat 26000 km. adica aproape noua- si mai mult ca sigur ca nu vazuse asa ceva timp de 4 ani. Ca urmare solutia respectiva a curatat foarte bine rezervorul si conductele si a infundat injectoarele pe urma.

Dupa ce i-am schimbat distributia dadea "sa o ia in trei" la relanti in special la cald; in rest mergea bine, tragea destul de bine dar la cald incepea sa nu mai mearga rotund. Incepusem sa ma intreb daca nu cumva ar trebui schimbate fisele, bobina de inductie sau bujiile desi acestea nu cred ca aveau 500 km. Dupa ce am rasfoit forumul am vazut ca daca deconectezi bateria (ceea ce se intamplase) se reseteaza ECM-ul si trebuie urmata procedura de repozitionare a IAC-ului. Dupa ce am facut asta problemele au disparut si de-asta ti-am zis sa incerci si tu.

Problemele pe care le descrii s-ar mai putea datora pompei de benzina care "da sa moara" si s-ar putea sa fi fost asa inca de la inceput sau sa se fi defectat la scurt timp dupa ce ai luat-o pentru ca Cielo e destul de sensibila din punctul asta de vedere. Ca sa nu o inlocuiesti degeaba (pentru ca nu e foarte ieftina) mergi la un service si verifica presiunea pe care o furnizeaza. Nu mai stiu exact dar cred ca trebuie sa fie peste 2 bar.

Pompa de benzina este in partea de sus a rezervorului si se raceste cu benzina. Daca este foarte cald si mergi mai multa vreme cu rezervorul mai gol exista riscul sa se deterioreze. Nu chiar sa se arda dar nici nu mai face treaba cum trebuie, si cum nu mai exista alta pompa de injectie rezulta o presiune scazuta in injectoare si pierderea alimentarii.

Oricum ar fi, un drum la service e inevitabil cum ti-a zis si FIXERR. Daca o iei metodic nu se poate sa nu-i dai de cap.

Sper ca ti-am fost de folos si imi cer scuze pentru postul poate prea lung.

 

Spor la... SUCCES!

Share this post


Link to post
... Dupa ce am rasfoit forumul am vazut ca daca deconectezi bateria (ceea ce se intamplase) se reseteaza ECM-ul si trebuie urmata procedura de repozitionare a IAC-ului ...

Ai inteles gresit sau e plin forumul de informatii din categoria "mi-a zis 2 vecini", NU TREBUIE, resetul n-are treaba cu IAC-ul.

Share this post


Link to post
Sper ca ti-am fost de folos si imi cer scuze pentru postul poate prea lung.

 

nu este nimic oricum maine am programare la service

 

Ai inteles gresit sau e plin forumul de informatii din categoria "mi-a zis 2 vecini", NU TREBUIE, resetul n-are treaba cu IAC-ul.

 

eu cred ca el a recetat si ECM-ul si a facut si initializarea IAC-ului crezand ca se resetase ECM-ul inainte :-? . cred ca de aceea spune ca ii merge masina mai bine :lavolan:

Share this post


Link to post

Probabil ca aveti dreptate si am inteles eu gresit...

Nu stiu daca are sau nu treaba una cu alta desi din discutiile de pe forum cred ca reiese altceva si logic ar fi sa aiba da' asta e altceva. Nu vreau sa fac polemica cu nimeni pe tema asta mai ales ca nu am atat de multe cunostinte pentru asa ceva. Cert e ca a dat rezultate pentru ca de cand am aplicat procedura problema a disparut.

ECM-ul nu l-am mai resetat pentru ca deja fusese deconectata bateria vreo cateva ore cat a durat sa schimb distributia asa ca se resetase demult. Nu am facut decat sa reinitializez IAC-ul urmand procedura descrisa pe forum.

Acum merge foarte bine: merge rotund, nu scoate fum, urca destul de bine in turatie si trage destul de bine atata timp cat la 150-160 km/h sta pe la 4500-5000 rpm. E adevarat ca eram singur in masina si fara bagaje iar de mers am mers destul de putin doar ca sa vad ce poate. In rest sta pe la 3000 rpm la 110-120 km/h cu doua persoane si un copil plus bagajele aferente.

 

Spor la... SUCCES!

Share this post


Link to post

Faptul ca motorul tau avea nevoie de un Idle Learning este cu totul altceva. Dar vad ca nu se intelege o afirmatie simpla, daca resetezi ECM-ul, nu trebuie sa-l urmezi de un Idle Learn. Primul lucru nu are treaba (legatura) cu al doilea. In schimb, daca este nevoie de Idle Learn este bine sa dai in avans si un Reset, din cu toate alte motive.

 

Si n-ai inteles, nu ti-a reprosat cineva ceva, nu interveneam daca nu se perpetua (involuntar) un neadevar preluat de pe forum. Topicul acela din sectiunea CNEL legat de Reset ar trebui sters, contine prea multe postari ce n-au legatura cu realitatea si acopera sfaturile tehnice ale lui ovi_jer.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Adica daca scot bateria de pa masina pentru o ora, dupa ce o pun la loc nu mai trebuie sa fac idle learn sa inteleg? Ce inseamna exact reset ECM? Scos siguranta sau scos baterie? Haideti sa o lamurim o data pentru totdeauna fiindca de asta a ajuns topicul acela cum a ajuns.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...