Jump to content

Recommended Posts

Buna Ziua,

Suntem o companie care dorim sa ne ocupam exclusive de transmisii automate de masini.Deschidem acest nou topic pentru a veni in sprijinul membrilor acestui forum.Fiind membrii ai atsg SUA(cel mai prestigious institut de transmisii automate),credem ca putem sa oferim consultanta,sa remediem sis a intretinem aproape orice transmisie automata existenta pe piata din Romania.Am deschis discutii si cu partea administrativa pentru ca impreuna cu dansii sa concepem un system personalizat de bonificatii si discount catre membrii forumului.Pentru orice problema nu ezitati sa ne contactati pe forum sau la adresa office@cutiiautomate.ro .

Share this post


Link to post

Am fost ieri la munte cu nubira si am avut urmatoarele probleme:

1. Imi tot sareau fisele de pe bujii (de 3 ori a trebuit sa opresc, sa desfac capacul si sa infig fisele inapoi pe bujii)

2.A inceput sa se auda un bazait pe sub portbagaj...

 

Ca si consum 280 km cu 17l benzina, mers obisnuit, nu sportiv dar nici melc.(si cu aerul conditionat pornit la dus)

Insa in bucuresti ma rupe la consum, in ultimul timp nu vrea sa scada sub 13...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

are cineva idee de la ce s-ar putea auzi bazaitul ala? e vreun motoras pe la rezervor?

 

ieri am schimbat fisele si bujiile: bujii GM produse de Bosch (cu 2 chestii in jurul electrodului, nu 1 ca vechile bujii) si fise coreene = 155 lei

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Pompa de benzina.

 

Ai idee ce cod are simeringul ala de la caseta de directie si cotele lui?

Cu o mica rezerva (vorbesc din memorie, daca vrei 100% sigur, da-mi un PM sa-mi amintesti), cotele sint 7x40x20mm.

Share this post


Link to post

Revin cu confirmarea, este vorba, intr-adevar, de 7x40x20mm

Share this post


Link to post

Merci mult de informatie.

Share this post


Link to post

salutare,am si eu probleme cu nubirrica mea 1 1.6 gpl

-acum cateva zile ,la prima pornire la rece pe benzina a inceput sa trepideze rau de tot la ralanti,am trecut-o pe gaz si mergea struna.

-azi a inceput sa faca aceiasi chestie si pe gpl /pornire cu motorul cald ,direct pe gpl/ dar vre-o 15-20 de secunde dupa care prelua soclul automat si o tinea pe la aprox. 1500 rpm

- la ralanti parca merge in 3 pistoane

astept sfaturi si va multumesc anticipat. :shock:

Share this post


Link to post

a mai demontat cineva bordul (cesurile ma intereseaza )la nubira ?nu de alta dar nu s a aprins pana acum niciodata becul pentru benzina si nici macar nu stiu unde d...eu e pozitionat asta pe langa faptul ca acul indicator de benzina scade sacadat (cate 3mm)niciodata nu pot sa mi fac un calcul cam cat ma mai tine si nu vreau sa merg pana termin benzina si dupaia sa alimentez intrucat e masina sh si nu stiu daca a fost vreodata curatat rezervorul

Share this post


Link to post

Din cate imi amintesc eu bordul nu se desface greu,desfaci cu o surubelnita in cruce cu coada scurta cele doua suruburi,pe care le veziin partea de sus a bordului cu ceasuri,acestea fiind prinse de jos in sus,dupa care cu grija tragi de urechile din care ai scos acele surubele,bagi eventual doua surubelnite scurte in gaurile ramase libere si te ajuti de ele,apoi cu mana usor cat permit cablurile.Cand ai destul loc sa bagi mana in spate sa prinzi mufa din dreapta,o extragi prin apasarea pe laturile de sus si de jos a unor cleme,apoi ajungi mai usor la mufa din stanga,o scoti si pe asta si vei avea posibilitatea sa extragi afara tot blocul cu ceasuri.Eu nu am schimbat decat ceva becuri pe acolo,apoi l-am pus la loc,la becul asta nu am umblat,inca,dar imi aduc aminte ca am repus si rescos de vreo doua-trei ori bordul si am fatait mufele,ca ba mergeau unele becuri,ba nu mergeau aceleasi becuri si mergeau altele,dar pana la urma am nimerit-o,sper sa-ti mearga tie mai usor,asa ca succes!!

Share this post


Link to post

ideea este...cand pun contactul prima data ar trebui sa se aprinda toate becurile din bord nu??? la mine se aprinde doar cel de motor abs si break

Share this post


Link to post

are cineva timpul si bunavointa sa faca o fotografie la ceasuri cand pune contactul?pentru ca in manual nu apare nimic de genul

Share this post


Link to post

bordul inainte de pornire:post-37011-0-59411700-1336457913_thumb.jpg

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Multumesc catapkz ...deci nu se aprind toate ,sa incerc sambata asta sa ved ce e cu becul ala de benzina ca parca n-as vrea sa fac pana prostului

Share this post


Link to post

Salutare,

revin cu o noua intrebare/rugaminte ...are careva,cineva ,cumva o schema sau o fotografie cu furtunasele de vacum de la nubira 1.6 16 v (nubira 1) intrucat cand calc acceleratia mai tare ma trezesc cu miros de benzina in masina (am verificat deja pompa si este ok nu am gasit pic de umezeala pe acolo asa ca ma gandesc sa nu fie de la furtunase (si nici la motor nu miroase))

Share this post


Link to post

Revin cu una noua...am ramas fara lumini in bord ,adica aprind farurile dar bordul,casetofonul raman stinse(???)

Share this post


Link to post

Salutari tuturor(asta daca mai citeste cineva forumul)lumina din bord a fost rezolvata cu lipirea firului in cutia de sigurante...deh masina sh plina de surprize dar acum la ceva zile diferenta ajung acasa cu masina o las 5 min revin pun contactul se aude pompa de benzina se aude cum cupleaza releul dar electromotorul nu da nici un semn...a mai patit cineva ceva de genu?posibil sa se fi ars asa fara nici un semn(zgomot,miros)..

Share this post


Link to post

Din cate vad masina ta are probleme la instalatia electrica,daca rezolvi una apare imediat alta,deci eu in locul tau as cauta pe cineva care a mai facut verificari pe la instalatii de nubira,si cu schemele electrice,si cu multa rabdare ii veti da de cap.Din pacate instalatia de nubira e destul de alambicata,multe fire care nu au rost sau nu au nimic pe ele,ce sa mai e incurcata,dar cred ca ar fi interesant sa faci intai de la cap la coada o verificare si reparare unde e cazul,si sa ne spui si noua ce ai mai gasit.Pe partea de electromotor in niciun caz nu cred ca acesta e de vina ci tot ceva fire care nu sunt la locul lor,lipsa masa,contacte imperfecte,sigurante arse,etc...

Share this post


Link to post

Pentru toti cei care vor sa traiasca senzatii tari (treceri rapide de la bucurie la draci la amuzament si sa nu uitam furie)recomand nubira1(j100).Am reusit sa pornesc masina de dimineata cu chiu cu vai miscand niste cabluri si folosind spreiul contact pe la electromotor si dai fuga la un service de electrica unde am fost tratat cu spatele si cu replici de genu"bine ca stiti voi mecanica ...ce nu v ati facut toti mecanici?"asta dupa ce am incercat sa i explic omului ca nu am cum sa opresc motorul ca nu am cum sa imping masina cu 70km\h ca sa pornesc ,infine plec injurand ma duc la alt service recomandat de nea Gica (cei din cta cred ca-l cunosc)unde au probat pornirea de 10 ori de fiecaredata functionand impecabil.Seful de acolo m-a trimis acasa explicand ca nu are ce sa mi faca atata timp cat masina nu are nici un defect sau simptom(si chiar nu pot sa-l contrazic)Deci ce zei si semizei poate sa aiba??? Ps am citit forumul cu diferitele probleme intalnite si nu am gasit nimic defect de genu...

Share this post


Link to post

Da s-a gasit si defectul...carbuni terminati si nu stiu unde se gasesc

Share this post


Link to post

eu patesc asa... dau la cheie, se aude pompa de benzina, se aude un click si nu invarte...

mi-a zis un mecanic sa stau pana se agraveaza ca sa vada de unde e problema(pentru ca la service a pornit din prima de n-spe mii de ori =)) )

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema.Am gasit carbuni la 80 ron (electromotorul meu nu era original)si a trebuit sa curat colectorul rotorului cu glaspapir :) si spatiul dintre lamele.Catapkz nu mai porni masina pentru ca risti sa-ti termini rotorul (asta am facut si eu (carbunii nu mai fac contact perfect cu colectorul si in urma unor arcuri electrice/flame colectroul e distrus))

Share this post


Link to post

Salutari tuturor si bine v-am gasit cu o noua intrebare .Am plecat pana in mamaia acum 2 zile si pe traseu dupa o depasire (ca de ,e frumos sa mergi cu 20/h pe 2 benzi ...mama lor de idio....)observ ca trec de masina cu pricina si ii las intr un nor de fum negru...

Pe scurt ,a inceput sa pape benzina ca nebuna ,miroase a benzina in masina de imi este frica sa ma plimbcu tigarea aprinsa pe langa ,nu papa ulei nu papa apa doar benzina.Filtru de aer verificat(suflat cu compresorul) ,curatat buji(care erau afumate in draci)

A mers o zi ok a doua zi iar dupa catva km aceleasi probleme.Sonda lambda a fost verificata acum 3-4 luni si era buna e posibil sa se fi stricat asa repede?

Share this post


Link to post

Ieri am fost la un service unde mi-a fost recomandat sa schimb senzorul de temperatura din motor :shock: problema este ca nici mecanicul care a facut afirmatia asta nu stia unde este ,asta pe langa faptul ca am vorbit cu domnul de doua ori la telefon asigurandu ma ca are tester si cand ajung acolo ce sa vezi ...avea tester pentru obd 2 (16 pini nu 12)...si am plecat acasa asa cum am venit

Alaturi mai postez niste poze de la o citire cu daewoo scaner v2.3 poate ma lamuriti si pe mine ce poate fi

2dhy1k2.jpg

24dj0vc.jpg

2n69ncw.jpg

Share this post


Link to post
post-8565-0-60154600-1346248356_thumb.jpgO poza cu daewoo scaner v2.3 facuta la nubira mea.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...