Jump to content

Recommended Posts

Salut tuturor, am cumparat o nubira 2 cam de o luna, si am o problema care ma deranjeaza cel mai mult pe care am gasit-o si aici pe topic dar nu sunt convins, aproape de fiecare data cand apas acceleratia(nu chiar mereu) cand o mai las mai moale o mai apas, ma da in nas,se zdrungina toata, nu se ingatuie da face urat. asa facea si cand am luat-o, am schimbat bujiile(champion) nu stiu de care a avut inainte, tot asa sau parca mai rau, in rest mai am si altele dar asta ma deranjeaza cel mai rau, sa schimb bujiile iar?am mai inteles ca ar putea fi si bobina de inductie?e scumpa aia? sa curat injectoarele, motorul merge rotund, eu ma gandeam la ce e mai rau sa nu fie catalizatorul dar sper sa nu aive legatur, mentionez ca daca remediez aceasta problema o sa fiu cel mai fericit, in rest sunt multumit de masina

Edited by madalosu

Share this post


Link to post

Salut.Am o Nubira din 99,iar de citeva zile nu imi mai sta cum trebuie in relanti,motorul da sa se opreasca,nu se acelereaza,iar daca dau sa plec de pe loc nu pleaca ii moare motorul.Poate cineva sa imi dea un sfat?Ms anticipat

Share this post


Link to post

Salut! Am un daewoo lanos 1.6sx euro2 din 98'. Masina o am de mai mai multi ani (2002) si nu am avut probleme ce ea pana acum un an. In mers, la accelerare ,accelereaza normal dar,la decelerare (frana de motor) intrerupe, la fel cand merg in localitati cu viteze constante in primele 3 trepte sa zicem cu 50 km/h cu a 3-a nu pot merge pentru ca intrerupe si trebuie sa o las pe liber, iar cand ridic picorul de pe acceleratie are o smucitura scurta ca si cum as accelera la max o jumatate de secunda In dorinta de a remedia defectiunea am schimbat urmatoarele : bobina noua,sonda lambda, pompa benzina,filtre inclusiv benzina, iac nou cu reset pe tester daewoo(Inainte sa schimb iac-ul imi statea aprins becul servive sau check cum e la alte masini) fise noi, bujii noi nkg si sezor arbore toate piesele originale. Curios este ca a avut perioade scurte in urma cu o luna cand mergea perfect fara sa umblu la nimic. Deci ma dispera masina asta nu stiu ce sa-i mai fac. Am fost si la radacini bucuresti plevnei si aia mi-au schimbat bobina in vara dar tot degeaba.

Multumesc si sper sa ma poate ajuta cineva!

Share this post


Link to post

@madalosu, verifica rezistenta fiselor de bujii si curata clapeta de acceleratie (pe interior, desigur).

@leo11137, verifica / curata IAC-ul si corpul clapetei de acceleratie, cablul de acceleratie, eventual si injectoarele.

@daewoo1, verifica injectoarele, clapeta de acceleratie sa nu fie blocata cand nu accelerezi; smuciturile mai pot fi din ambreiaj...

Share this post


Link to post

Eu am avut gpl pe masina l-am dat jos complet si dupa gaz am pus si injectoare noi(am cu injectoarele astea 30.000) am curatat clapeta de accleratie cu carburol sau cum se numeste (era mizerie la greu acolo) si am schimbat si senzorul de acceleratie, ambreiaju nu patineaza sau manifesta alte ptobleme.

Ce am mai observat este ca si daca o accelerez pe liber la anumite zone de turatie merge nerotund in schimb relantiul e perfect.Si turometrul atunci cand accelerez pe liber parca nu urca asa repede, are un fel de tremurat de ex. cand acclerez de la relantiu sau de la 2000 rpm in sus pana la 3000 -4000 rpm creste scadat si nu linear cum crestea cand nu avea probleme(ca si cum ar fura curent sau ceva)

Multumesc

Share this post


Link to post

@daewoo1, se poate sa fie de vina senzorul arborelui cotit (se vede pe sub masina, este in dreptul rotii dintate mari "care iese in afara"...)... Pe scanner ai pus masina (in mers!) sa verifici parametrii raportati de motor?

Share this post


Link to post

@daewoo1, se poate sa fie de vina senzorul arborelui cotit (se vede pe sub masina, este in dreptul rotii dintate mari "care iese in afara"...)... Pe scanner ai pus masina (in mers!) sa verifici parametrii raportati de motor?

Pai senzorul respectiv l-am schimbat acum 1 luna maxim a fost un mil si ceva original. In mers nu apare nimic suspect pe tester dar poate nu se pricep cei care mi-au testat-o nu stiu ce sa mai zic.

Share this post


Link to post

Salutare!Ma poate ajuta cineva de preferinta din Bucuresti cu o diagnoza SCAN 100 ?Am incercat toate posibilitatile la nubira mea si tot nu am frane pe spate!!Am schimbat pompa frana,discurile fata,placute,reglat saboti,schimbat lichidul de frana ...si nimic.Mia spus cineva de pe forum ca se poate sa am aer in ABS si se scoate doar cu diagnoza SCAN 100.Am cautat pe la probleme frane am facut cam tot ce era posibil.AM pedala elastica pana ajunge la un punct tare...Multumesc anticipat!Contracost binenteles!!!

Edited by eugen_pustiu

Share this post


Link to post

Am facut eu "aerisirea" cu Scan100 (de fapt e pozitionarea-repozitionarea motoarelor si pistonaselor ABS-ului, care "impinge" aerul in afara modulatorului ABS, pe restul circuitului lichidului de frana) si apoi aerisirea... N-am obtinut nici o imbunatatire la franarea pe spate (adica franeaza f. prost - frana de mana tine insa f. bine - pe spate am schimbat tot ce se poate, saboti, cilindrii frana, "maieuri", tot sistemul de autoreglaj)...

Share this post


Link to post

Chiar nu-mi imaginez ce provoaca acest fenomen. Din fericire, eu nu ma confrunt cu aceasta problema, inca. Am vb. cu Eugen la telefon si inca o incercare ar fi scoaterea limitatoarelor spate, insa nu garantez remedierea problemei. Ma mai gandesc si la membrana servo.

Share this post


Link to post

Salutare!Membrana la servo cred ca nu are nici o treaba daca era ceva era pedala tare sau cu motorul oprit nu se simtea nici o schimbare.La mine cred ca e aer pe undeva,nu ajunge destula presiune pe spate.Azi am reglat sabotii din nou si am pus pe cineva sa apese pe frana cu tamburul scos in timp ce am bagat 2 surubelnite sa vedem ce presiune face.Cel de la volan apasa pana la punctul tare,adica pana in a doua treapta si daca slabeam ffoarte putin sabotii se ducea mai jos.Mentionez ca nu facea presiune prea mare pana la punctul tare.Pedala e foarte elastica pana la punctul tare.Sigur are aer pe undeva prin ABS.

"Nino" cat te a costat scanarea??

Share this post


Link to post

80 RON la service-ul Dacia (fost si Daewoo, inca mai repara si de-astea...) din Slatina...

Share this post


Link to post

Mentionez ca nu facea presiune prea mare pana la punctul tare.

 

Fara servo nici n-are cum.

Share this post


Link to post

Va salut !

 

Am o mica mare problema la Nubira mea. Aceasta se manifesta prin faptul ca motorul intrerupe in sarcina mai puternica (sa zic mai mult de 30% din acceleratie apasata), in special in ture mici. As zice ca intrerupe pe la pragul de 1500rpm, 2500-3000rpm. Dar aceste valori nu sunt batute in cuie. De la 3000 in sus urca fara nicio problema pana in 6000rpm.

Personal mi se pare deranjant, am ajuns sa retrogradez de fiecare data cand o calc un pic mai tare, in asa fel incat un Cielo de 75 de cai mi se pare ca fuge mai tare decat Nubira (pentru simplul fapt ca nu are intreruperile astea in ture joase).

 

A mai avut cineva problema asta ?

Share this post


Link to post

Fise si bujii. Schimbate sau macar verificate.

Share this post


Link to post

Eu am avut problema asta si am schimbat urmatoarele: bujii, fise, curatat injectoare, curatat clapeta, curatat toata admisia, curatat EGR, schimbat senzor acceleratie, reset ECM, initializare IAC, plus tester si nimic. Pana nu am schimbat benzina din 95 in 98 scutura pe la 2000 ture. Acum nu mai am nici un fel de problema. Din cand in cand mai bag si Carrera 100 de la Mol.

 

Acele smuncituri dispareau si cand turnam la un plin de benzina, dura lube sau 2+2, solutie de curatat sistemul de injectie.

Share this post


Link to post

Eu am avut problema asta si am schimbat urmatoarele: bujii, fise, curatat injectoare, curatat clapeta, curatat toata admisia, curatat EGR, schimbat senzor acceleratie, reset ECM, initializare IAC, plus tester si nimic. Pana nu am schimbat benzina din 95 in 98 scutura pe la 2000 ture. Acum nu mai am nici un fel de problema. Din cand in cand mai bag si Carrera 100 de la Mol.

 

Acele smuncituri dispareau si cand turnam la un plin de benzina, dura lube sau 2+2, solutie de curatat sistemul de injectie.

pai si eu daca o am pe gaz?eu bag benzina Efix cand bag,oricum tot ceva de genul probleme am si eu

Share this post


Link to post

pai si eu daca o am pe gaz?eu bag benzina Efix cand bag,oricum tot ceva de genul probleme am si eu

Salut,

Ai reusit sa rezolvi acel dat in nas? si daca da cum???????

Eu tot nubira2 am si de o sapt parca mi se pare un pic ca da in nas usor cand ridic piciorul de pe acceleratie si apoi o accelerez iar.

Si dupa ce schimb viteza si incep sa accelerez se manifesta la fel. Revizia am facuto in iulie: ulei, filtru ulei, filtru benzina, bujii si fise(filtru de aer era schimbat in martie). Ieri am schimbat si filtrul de aer si parca nu cam mai da in nas asa. Sper sa nu fie doar o senzatie din cauza ca am schimbat filtrul.

Ciao

Share this post


Link to post

Salut,

Ai reusit sa rezolvi acel dat in nas? si daca da cum???????

Eu tot nubira2 am si de o sapt parca mi se pare un pic ca da in nas usor cand ridic piciorul de pe acceleratie si apoi o accelerez iar.

Si dupa ce schimb viteza si incep sa accelerez se manifesta la fel. Revizia am facuto in iulie: ulei, filtru ulei, filtru benzina, bujii si fise(filtru de aer era schimbat in martie). Ieri am schimbat si filtrul de aer si parca nu cam mai da in nas asa. Sper sa nu fie doar o senzatie din cauza ca am schimbat filtrul.

Ciao

nu am rezolvat-o dar nici nu am fost sa intreb pe la servise sau ceva, nu face rau si nu mereu dar e cam deranjant, am inteles ca poate fi de la multe si nu prea imi vine sa ma duc sa schimb de toate pana aflu de la ce era de fapt, nu stiu la ce servise sa ma duc dar deocamdata vine iarna,mai merge asa, si eu am schimbat toate consumabilele dar nu si fisele decat bujiile

Edited by madalosu

Share this post


Link to post

Buna ziua. Este prima oara cand postez pe forum si sper sa nu fi postat aiurea. Problema masinutii mele este urmatoarea: o pornesc, relantiul ramane pe la 1200 rot/min, apoi usor scade pe la 1000 rot/min si ramane acolo cateva minute( vreo 5), dar in tot timpul asta trepideaza de zici ca e diesel. Acuma eu stiam ca are soc automat, si poate de asta o fi, ca e si motorul rece, dar trepideaza prea tare, si pana acum nu facea asa. Si mai este ceva, dupa ce o opresc daca apas ambreiajul se aude un zgomot destul de puternic undeva in motor. Am tot citi pe forum despre simptome asemanatoare si cred ca e vorba despre ambreiaj. Si inca ceva, dupa ce ii dau cheie, mi se mai aprinde de 3 ori martorul airbag. Nu cred ca are legatura ... dar la cate stiu eu despre mecanica... Astept parerile voastre. Multumesc.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Functioneaza ca dieselul pt. ca merge in 3 pistoane. Schimba bujiile si fisele pentru inceput. Turatia de 1200 la pornire este perfect normala. Ce auzi cand apesi ambreiajul este rulmentul de presiune. cand te lasa atunci il schimbi. Faza cu becul la air-bag poate fi un contact electric imperfect, insa daca in cele din urma se stinge, e bine.

Share this post


Link to post

Salutare!Problemele la frane m-au disperat mai ales ca in ultimele 2 zile era sa fac accidente grave din cauza lor.Stie cineva la repartitoarele de frana exista niste opritoare la lichidul de frana sa fie repartizat mai mult pe fata???Am inteles ca la cielo asa este si ma gandesc sa nu bage destula presiune pe spate.Frana tine doar cand apas pedala mai mult si asta doar pe fata.Exista posibilitatea sa fie ferod urile proste si oricat as apasa sa nu tina??Ma gandesc sa mai lungesc si tija la servo poate o sa fie si pedala mai sus.Orice sfat si parere este binevenita mai ales din partea celor care au intampinat problema asta.Multumesc

Share this post


Link to post

Asa e si la Nubira mea (SX - saboti pe spate) - franarea pe spate este foarte slaba, desi am schimbat tot ce s poate schimba... #-o

Share this post


Link to post

Asa e si la Nubira mea (SX - saboti pe spate) - franarea pe spate este foarte slaba, desi am schimbat tot ce s poate schimba... #-o

 

 

nino eu sunt si pe forum la club ford si acolo vorbeau baietii ca se pot pune discuri de frana (la mondeo 1-2) si pe spate ...si cu frane pe 4 discuri e mult mai tare...adica se simte diferenta(distanta de franare e mult mai mica)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...