Jump to content

Recommended Posts

Nu cer drepturi de autor ca astia le impoziteaza!21000000.gif Scuze de off topic.

Share this post


Link to post

Astazi am primit bratul bucsat. Am montat tot la loc si e din nou liniste.10000000.gif

Share this post


Link to post

Ma plangeam de ceva timp ca, la anumite turatii, adica la 2.200 si 4.500 rpm, simt o vibratie in pedala de acceleratie, vibratie la care multi mecanici au ridicat din umeri; am ajuns ieri, in sfarsit, la un Mecanic ce a gasit sursa problemei - uzura la clapeta de acceleratie, care intra in rezonanta la turatiile respective.

 

N-a reusit sa elimine complet vibratia, doar a redus-o destul de mult, dar va trebui schimbata clapeta - la magazinele online n-am gasit-o, aveti idee pe unde as putea s-o gasesc si la ce pret ?

 

 

Si pt. un scurt la inchiderea centralizata (s-a ars siguranta, am pus una noua care s-a ars instant) de unde ar trebui sa incep verificarile ?

Share this post


Link to post

Si pt. un scurt la inchiderea centralizata (s-a ars siguranta, am pus una noua care s-a ars instant) de unde ar trebui sa incep verificarile ?

Verifica cablajul care iese de sub volan catre portiera soferului. Daca toate firele sunt ok, atunci e ars un actuator dintr-o usa...

Share this post


Link to post

Cablurile sunt trase toate printr-o conducta de protectie, un fel de furtun, nu prea le pot vedea.

 

Daca ar fi vorba de un actuator n-ar trebui sa dea erori si la alarma ?

Am deschis manual usa din dreapta (alarma fiind armata) si-a inceput sa tipe; o sa repet experimentul si cu celelalte usi.

 

Usa soferului se inchide / deschide din telecomanda / contact, alarma se armeaza / dezarmeaza, dar restul usilor trebuie incuiate / descuiate manual.

Edited by barboso

Share this post


Link to post

Sa inteleg: adica vibratia clapetei se transmite prin cablu si implicit pedala de acceleratie?

O singura data mi s-a intamplat treaba asta pe la 4000 ture, dupa care silent. Nici nu mi-am mai batut capul daca nu am mai sesizat problema. Eu intre timp am curatat toata admisia si nu am gasit nimic in neregula.

Share this post


Link to post

Da, destul de ciudat, dar asta se intampla, se transmite vibratia de-a lungul cablului si se simte in pedala...

 

Vibratia este de-a lungul axului clapetei, pe directia fata-spate; a desfacut mecanicul ansamblul clapetei, a mai adaugat niste saibe si a reusit sa elimine vibratia la 2.200 si s-o reduca la 4.500, dar n-a disparut complet.

Share this post


Link to post

Am mai incercat (si am reusit) astazi sa pun o noua siguranta pt. inchidere (ieri n-am mai avut nici una de 15 A), si vad ca asta nu s-a mai ars...

 

Cea de ieri s-o fi ars din cauza ca, exceptand usa soferului, care s-a deschis automat cand am luat contactul, celelalte usi erau inchise ?

In clipa in care am pus siguranta (cea de ieri), nici n-am apucat s-o introduc bine in locasul ei si s-au deschis toate usile, iar siguranta s-a ars; astazi am deschis toate usile manual, inainte de a pune siguranta, si nu s-a mai intamplat nimic.

 

Pot sa stau linistit, sau sa ma duc totusi la un electrician ?

Share this post


Link to post

Eu zic totusi ca unul din actuatoare face scurt... poate doar a "luat apa" pe la vre-un cheder...

Share this post


Link to post

Nu exclud un scurt, dar apa nu prea avea cum / de unde sa ia; n-am spalat masina de curand, si nici nu plouase deloc atunci cand s-au ars sigurantele, sau in ultimele 24 - 48 ore...

Share this post


Link to post

Am fost si eu cu a mea Nubira la tester pt. ca plec in concediu si vroiam sa stiu cum sta. Concluzii: dupa rularea programului, nu au fost prezente coduri de erori.

 

Valori pe care am reusit sa le tin minte:

 

- timpi injectie in ralanti 1,8 iar daca o accelera se ducea pana la 0,7

-trootle position = 0,62

-IAC =128

-AC =448 kps

-oxigen sensor se misca continuu niste cifre cel mai frecvent aparand 0,85... plus un grafic ca si la electrocardiograma. In ralanti putin oscilant, iar in acelerare, urca si cobora destul de mult.

 

Mi-au resetat IAC din tester si cam atat. Cost 38,6ron, tester Scan 100 Daewoo.

 

Ideea e ca trebuie sa mai curat inca o data EGR-ul si sa nu folosesc benzina proasta (de parca as faceo eu acasa). In rest cica e chiar ok.rolleyes.gif

Share this post


Link to post

Cum se curata EGR, adica se da greu jos? Mi-ar fi util un tutorial... Are cumva o garnitura? Garnitura, din cate stiu, nu se prea gaseste, cica s-ar confectiona din... nu stiu ce...!?

Share this post


Link to post

Pai eu l-am dat jos si garnitura a ramas intreaga. L-am curatat cat am putut cu o carpa si o surubelnita. Nu am avut curajul sa-l bag in benzina ca m-am gandit ca se duce membrana , da' acum ma risc. In poza se observa canalul. Cat am putut am curatat acolo insa se pare ca-i trebuie o baie buna.mda.gif

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Am si eu nevoie de ajutor urgent!!

Trebuie sa rezolv o problema la masina unei cunostinte - Nubira 1 - 2.0 - 1999.

Ceasurile din bord nu mai merg - nici turometru, nici kilometraj (acul sta la 220).

Din cate am inteles, problema vine de la o sonda montata in partea superioara a cutiei de viteze, in spatele motorului.

V-ati mai lovit de problema aceasta? Stie cineva mai multe?

Mersi!

Share this post


Link to post

E vorba de traductor. Banuiesc pinion rupt. Dupa cel desfaci de pe cutie, vezi sigur cum sta treaba.

Share this post


Link to post

Revin cu mai multe detalii dupa ce am mai citit cate ceva pe forum.

Kilometrajul nu merge, jurnalierul nu merge.

Turometrul nu merge.

Check engine-ul este stins - iar becul functioneaza, nu este ars.

Din cate am inteles ar fi trbuit sa se aprinda daca era vreun pinion rupt.

Share this post


Link to post

Sigurantele le-ai verificat? Daca pinionul la traductor e rupt, check-ul nu se aprinde cu motorul in ralanti ci doar in mers. Daca nu se aprinde in mers, inseamna ca e ceva pe partea electrica.

 

 

Share this post


Link to post

Acum am vazut si eu masina.

Datele sunt putin schimbate.

Turometrul merge.

Jurnalierul merge.

Acul de la kilometraj e blocat la 220.

Check-ul nu se aprinde deloc, nici in mers nici la relanti.

Am inteles ca i-ar fi zis un mecanic ca problema ar fi la mufa traductorului ceva topit/oxidat si ca trebuie schimbata (nu se gaseste decat cu tot cu instalatie)

A mai patit cineva ceva asemanator?

Share this post


Link to post

Salutare!Nubira mea de cand am cumparat o nu prea are frane.Am facut aerisire,am schimbat placutele,am reglat sabotii...nimic.Pedala este putin elastica pana ajunge intr un punct tare(cam la jumatea cursei)si de acolo se mai apasa cam 1 cm dar trebuie apasat calumea.Frana spate tine f putin ,si cand am greutate nu tine decat fata.Nubira au repartitor reglabil???ABS ul are vreo contributie la frane??Am o pompa de Cielo dar are reductiile acele in jos.Ma gandeam sa le anulez si sa o pun pe nubira ca arata identic.(si corpul pompei de nubira e la fel cu loc ptr reductiile alea).Lichidul de frana e schimbat si el. Trebuie sa plec in concediu si inainte de asta trebuie rezolvata problema cu frana!Multumesc anticipat .

Share this post


Link to post

Nubira nu are repartitor reglabil pe spate. Din cate stiu, se face si aerisirea modulatorului ABS, dar numai prin comanda cu Scan100... Nici eu n-am reusit sa o fac sa franeze bine pe spate, desi am schimbat tot (saboti, tamburi, cilindrii)... Dinc e am observat, franarea pe spate are un "delay" de 2-3 secunde fata de fata, in functie de intensitatea franarii...

Share this post


Link to post

va salut ,am si eu o problema. Detin o nubira din 1999 nu de foarte mult timp si nu prea cunosc multe la ea . am un furtunas scos de la galerie si chiuloasa, daca il bag la loc porneste greu daca il las scos merge normal , mentionez ca am si GPL , as pune si niste poze dar nu stiu cum.

 

va salut ,am si eu o problema ,detin o nubira din 1999, nu o am de foarte mult timp si nu prea cunosc multe, am un furtunas care este scos de la galerie la chiuloasa , daca il bag porneste greu ,daca il las scos merge normal, as pune si niste poze dar nu stiu cum. mentionez ca am si instalatie GPL. VA MULTUMESC

Share this post


Link to post

Sunt 2 furtune care pleaca din capacul axelor cu came si intra in admisie: unul gros intra in tubulatura de aer (cea neagra) si unul subtire in corpul clapetei de acceleratie. Daca este vorba de ultimul, se poate ca motorul sa nu aiba aer suficient si cand furtunasul e scos, sa traga aer pe acolo... Asta poate insemna clapeta de acceleratie blocata de depuneri sau IAC (motorasul pas-cu-pas) blocat...

[Cand postati, aveti un butonas - al doilea dupa "zambaret" prin care puteti atasa poze...]

Share this post


Link to post

Chiar nu se poate face nimic la indicatorul de benzina? Ma dispera pur si simplu!headbang2.gif Cand ajunge la 15 litri in rezervor incepe dansul: cand mai sus indica, cand mai jos. Uneori coboara spre minim, iar daca o las 10 min. cand o pornesc, urca pana la prima gradatie.

 

Sunt simptome normale pt. tipul asta de masina sau tb. sa schimb eu pompa de benzina cu plutitor si ce mai este pe acolo?! Parca n-as arunca cu banii daca este un comportament specific Nubira 1.

Share this post


Link to post

Si pe mine ma dispera ca fluctueaza acul ba sus ba jos,dar mai nou mi se aprinde becul la benzina cu 15 l in rezervor.Am iesit pe autostrada si am dat o pe benzina sa se mai curete injectoarele,am mers cu 170 cam 10 km dupa care s-a aprins becul,acul miscandu se decat putin spre stg.Acum se aprinde din cand in cand.Inca ceva:dupa ce am incarcat instalatia de aer cu freon ...totul merge numai ca in dreapta la pasager curge apa pe pres,cred ca e de la condens ca m-am uitat si e plin de broboane.Nu ar trebuie sa aiba scurgere??Daca da unde e localizata??

Share this post


Link to post

Esti un norocos ca se aprinde becul71000000.gif . Eu inca nu l-am vazut pe al meu aprins si deocamdata nu am timp sa verific.

 

Vezi carcasa aerotermei sa nu fie crapata. In mod normal, condensul de pe evaporator se scurge pe capacul inferior al carcasei aerotermei si de acolo printr-un furtun curge afara. Ori furtunul e crapat, ori plasticul a crapat de curge la pasager.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...