Jump to content

Recommended Posts

Unde se testeaza in bucuresti?

Share this post


Link to post

Salut.Am si eu o problema ce ma pune pe ganduri la nubira mea.La gropi zdrangane pe fata...am schimbat anul trecut bratele pe ambele parti...300lei...nu a fost de acolo,acuma as vrea sa fac ceva sa nu mai zdrangane dar nu stiu ce ar putea fi.Eu m-am gandit la amortizoare,un mecanic la o privire rapida asa, a zis ca sunt palierii la amortizoare.Ar mai fi o varianta,ma gandesc eu,vreo bucsa ceva pe la cutia de viteze,mie pe acolo mi se pare ca s-ar auzi.Voi ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Salutare din nou,

catapkz poti verifica daca scapa benzina vre un injector si fara mecanic.

Se cumpara 4 sticle de jumate de plastic se spala si se lasa la uscat,

se demonteaza rampa de injectoare cu tot cu injectoare (injectoarele le lasi prinse de rampa ) rampa daca imi aduc bine aminte are 2 sau 3 suruburi

se introduce cate o sticla in capul fiecarui injector dupa care te duci si pui contact (nu pornesti motorul) lasi pompa sa faca presiune, iei contactul si repeti manevra asta de 3/4 ori cat sa te asiguri ca ai presiunea de lucru pe instalatie

iei contactul te dai jos si te uiti la sticle.Daca gesesti benzina in una din sticle nu dispera injectorul se poate curata, nu inseamna neaparat ca este dus,este posibil sa fie blocat din cauza unor impuritati

nu vreau sa fiu piaza rea dar solutiile de curatat injectoare sunt bune, folosite doar pe injectoare. In momentul in care ai o masina veche ( stai nu te aprinde si eu ma incadrez tot acolo :evilfork: ) si introduci solutie de curatat injectoare in rezervor risti sa plece din rezervor si alte depuneri care ghici ce,se duc in filtru de benzina si dupaia in injectoare.

Incearca testul propus si revino cu rezultatele si mai vorbim, eu intre timp caut un vecin in parcare sa-i bat obrazul dupa ce mi-a raschetat bara si a fugit


Salut Bobote,

Nu sunt mecanic dar eu am avut problema asta din cauza bieletelor antiruliu.Practic la cea mai mica groapa si la viteze mici troncanea masina de imi lasase senzatia ca am ramas fara cauciuc la suportul motor.

Dai roata jos si incerci sa vezi daca are joc (nu ar trebui sa se miste usor insa la mine le miscai lejer si aveau joc) investitia nu este mare(parca vre-o 20/40 lei)si da este recomandat sa le schimbi pe amandoua.

PS daca incerci sa le inlocuiesti personal,ai grija la degete intrucat in momnetul in care o roata este ridicata si celelate 3 sunt pe asfalt toata forta (nu stiu daca este cel mai indicat cuvant) este in bara de torsiune(bara stabilizatoare) si bieleta antiruliu care o tine

Share this post


Link to post

multumesc!!! am gasit si un service bosch pe sos alexandriei care vrea sa le curete cu 25 buc... dar nu gasisem pe nimeni sa le testeze

 

Share this post


Link to post

Cu placere catapkz, si daca tot ajungi la service poate verifici si bateria ca sa stai mai linistit la iarna :)

Share this post


Link to post

Mersi ''tester5''....am schimbat bieletele antiruliu.In mare parte de acolo se auzea tacanitul,insa nu a disparut de tot.Se mai aude un tacanit undeva pe sub motor pe la mijloc.E vreo bucsa sau ceva pe acolo?Sau e posibil sa fie de la vreun amortizor sau flansa si sa dea zgomot pe acolo?

Share this post


Link to post

Salut Bobote,

pai pe centru in fata ai avea urmatoarele:

1. Tampon motor spate nubira (copiaza da o cu goagl si este prima imagine stanga sus) (sunt 3 tampoane la motor, 2 sus stanga dreapta unul jos sub motor )

2. bara stabilizatoare fata (cea legata de bielete)are 2 bucsi de cauciuc in care se invarte,groase cam de 1 cm insa la mine erau ok si nu m-am uitat cum se desfac

 

Daca nu sti cat de bune sunt amortizoarele iti recomand sa faci testul "mecanicului de weekend" :te lasi cu toata greutatea pe aripa masinii si ii dai drumul deodata-daca amortizorul e bun masina se ridica si atat, nu sare de 2/3 ori. La capitolul flansa ... nu vreau sa mananc c... nu stiu ce sa-ti raspund intrucat nu m-am lovit de problema asta.

Momentan astea sunt singurele idei ... daca apar altele revin :)

Edited by tester5

Share this post


Link to post

salut, detin o nubira 1 si de ceva timp porneste mai greu adica se aude un tac si nimic sau se aude electromotorul mai greu ca si cum bateria ar fi pe duca si apoi porneste, probabil bateria dar de ce se reseteaza radioul la cateva zile singur si imi cere codul. bateria are 2 ani si ceva deci pa garantie(varta black) am verificat bornele daca sunt stranse si sunt, .. asa slaba sa fie bateria incat radioul sa imi ceara codul?

daca nu am scris unde trebe scuze.

Share this post


Link to post

Ar fi necesara o proba cu alta baterie (de imprumut) pentru a face o diagnosticare mai precisa a defectiunii (bateria sau electromotorul). Alta metoda este sa legati la borne un voltmetru ca sa evaluati nivelul tensiunii in timpul actionarii electromotorului. In mod normal daca tensiunea scade sub 9,5V incep sa apara probleme.

Nu cred ca bateria este atat de "cazuta" incat sa nu fie in stare sa asigure cativa miliamperi necesari pentru circuitul de memorie al radioului. Mai repede cred ca se reseteaza in momentul actionarii demarorului, atunci cand tensiunea cade sub valoarea critica. Alte cauze pot conexiuni precare inclusiv cele la masa.

Share this post


Link to post

baterie de imprumut nu am, nu am nici voltmetru, merg cu ea la un electrician dar nu am incredere... la masa ma gandesc, am mai avut probleme cu masa acum 7 ani, ceva pe sub motor slabit care nu facea contact.

Share this post


Link to post

Salut Goream, daca nu ai voltmetru e o varianta si mai simpla, aprinzi farurile si incerci sa pornesti motorul.Daca bateria este buna ar trebui sa tina luminile aprinse dar in cazul tau eu pun pariu ca se vor stinge sau va scadea intensitatea luminii foarte mult. Fereste-te de VARTA BLACK pentru ca sunt de cea mai proasta calitate sau mai bine zis cat ai garantie (2 ani) atat tin. Daca mai ai garantie la baterie schimb-o mai adaugi ceva ,si iei VARTA BLUE care chiar tin pe undeva la 5 ani.

PS cu tot respectul dar casetofonul se reseteaza la 10/10,5 v (acum ce sa zic mai depinde si de marca)

PS 2 firul de masa care se leaga de caroserie este intre cutia de sigurante (de la motor) si rezervorul de apa pentru parbriz,verifica nu care cumva sa fie oxidat

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Salutare baieti.Am fost plecat la mare cateva zile si per total am fost multumit de masina adica nu se mai aude trancanit tare pe fata,deci in principiu bieletele antiruliu au fost cauza...insa pe drum cand sa ajung spre mare am prins trafic bara la bara...si stand cu masina la relanti am observat ca se cam tureaza singura la relanti pana pe la 11oo turatii.La intoarcere nu mi-a mai facut dar azi af fost pana in oras si am vazut ca face la fel.Aveti idee ceva?

Share this post


Link to post

Mersi "Tester5",am citit insa mie nu mi se opreste motorul si nu se observa nimic in mers ,doar la relanti.Am facut un reset la ECM si am pornit-o...vad ca si-a revenit la turatia normala dar trebuie sa merg cu ea mai mult sa vad daca mai face.Vroiam sa mai intreb o chestie care e foarte suparatoare,mai ales la drum lung.Masina nu mai trage deloc.Eram pe dealurile din zona Tulcea si abia urca un deal,ma rugam de ea.Chestia asta o am mai demult dar in oras nu se observa.Am schimbat bujiile,filtrele,ulei consuma dar nu chiar de speriat.Am zis sa fie motorul obosit rau dar cineva mi-a spus ca ar putea fi tot pe partea aer ceva.Plus ca de ceva timp porneste greu la cald...doar la cald,la rece porneste usor,asta iarna la -10...-15 grade afara si ea pornea saraca dar vara la cald,dupa ce merg cu ea si o pornesc iar invarte mai mult de parca ar fi pe gpl.Mersi pentru cei ce au rabdare sa citeasca probleme mele cu nubirica...sincer abia stept sa scap de ea sa iau altceva.

Share this post


Link to post

Salut Bobote,

Eu personal am avut problema asta din cauza injectoarelor(dar spre deosebire de tine la mine mai dadea si cate un rateu o data la cateva zile si da se intampla doar cand era cald afara, nu si iarna) .

Variante

1 senzorul de temperatura IAT se afla pe furtunul de aer intre filtru de aer si clapeta admisie (este o rezistenta variabila/se masoara cu ohmetru)http://www.technicaldomain.net/uploads/gm_iat_range.jpg

2 daca demontezi roata dreapta si scutul rotii o sa gasesti cutia de rezonanta cred ca-i zice,verifica sa nu ai ceva gunoaie pe acolo (eu aveam nisip :) ) )

Si partea cea mai proasta este ca la drum mai lung cutia filtrului de aer se incinge si aerul ajunge la o temperatura de peste 40 de grade in motor(te poti uitat in urma cateva postari si ai sa vezi o scanare facuta pe masina mea cu temperatura pe undeva pe la 35/38 grade).Asta este unul din principalele motive pentru care marea majoritate cand se apuca de modificat masini isi scot "priza de aer" deasupra capotei sau se monteaza un radiator de racire a aerului care intra in motor(Intercooler ), pentru ca densitatea aerului este mai mica cand temperatura este mai mare.

Sper ca nu te-am zapacit prea tare.

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Din nefericire, aerul (gazele) isi maresc si viscozitatea la cresterea temperaturii; ca atare cresc si pierderile locale si liniare de presiune, deci scade si mai mult gradul de umplere.

O verificare si o "toaletare" a injectoarelor cred ca ar fi binevenita. O masura buna ar fi si o investigatie cu testerul pentru a vedea inclusiv avansul in diferite regimuri.

Edited by smv

Share this post


Link to post

Mersi baieti.Am sa investighez ce mi-ai zis Tester5 sa vad.Ma gandeam sa nu fie vreun furtun de aer infundat ceva,poate o sa ii fac si o curatare de injectoare dar totusi nu cred,nu vreau sa mai bag nici un ban in ea,sper sa reusesc sa imi iau ceva mai nou.Batranetea isi spune cuvantul si incep sa cada prea multe la ea.

Share this post


Link to post

Salutare,

si a venit si randul meu ... Dupa o tura mai "neortodoxa" cu masina cutia de viteze a inceput sa smuceasca in momentul in care trece din prima viteza in a doua (cutia de viteze este automata 4T40E)Am verificat nivelul uleiului si este ok, culoare este rosie deci nu am urme de pilitura sau altceva prin el ... la ce pot sa ma mai uit?

Share this post


Link to post

dar uleiul l-ai schimbat vreodata? in rest vezi in cartea masinii. Si eu am cutie automata dar nu am patit asa ceva..

Share this post


Link to post

buba era pompa de benzina...

dupa ce a fost schimbata masina si-a revenit subit ;)

bine ca nu m-a lasat pe undeva prin drum...

Share this post


Link to post

Am schimbat uleiul(total, inclusiv vaianta cu radiatorul) si a iesit lacrima( oarecum adica era rosu curat fara depuneri).Problema la cutia de viteze am rezolvat-o provizoriu prin completarea cu inca un litru de ulei si nu mai face asa rau insa de la smuciturile alea a dezvoltat 2 simptome noi.

1 Cateodata in curba se aude un tzacanit de cateva ori si se simte in pedala de parca a intrat abs-ul

2 O trosnitura puternica la plecare sau franare mai puternica(nu are cum sa fie planetara, este proaspat schimbata + am verificat-o azi )

 

Ps eram contra cutiilor automate dar dupa un drum bara la bara in bucuresti si unul pe munte pe un drum forestier mi-am schimbat total parerea

Share this post


Link to post

Problema urgenta,am facut un drum pana aproape de navodari azi,la ultimul sens giratoriu in timpul franarii s-a auzit un tacanit de cateva ori si pedala de frana sa dus pana la pedalier pierzand parca presiune in sistemul de franare si nici frana nu a mai tinut.toate astea timp de 1/2 secunde dupa care si a revenit dar m a bagat in sperieti rau de tot

aveti idee ce poate fi,nu de alta dar pe seara trebuie sa ma intorc si parca mai degraba iau maxi taxi decat sa merg fara frane

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Din cate povestesti nu pare sa aiba vreo legatura cu CV. La prima vedere seamana cu simptomul vaporizarii lichidului de frana. Controleaza daca se incing elementele sistemului de franare.

Share this post


Link to post

Am verificat deja gandindu ma sa nu fie vre o placuta sau ceva nelalocul ei si totul pare ok...

scuze de scris dar tastez de pe un mobil

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...