Jump to content

Recommended Posts

1.incearca sa nu mergi cu mai putin de 1/4 din rezervor, benzina unge si raceste pompa de benzina.

 

2. daca nu ma insel, la Nubira, filtrul de benzina se afla in compartimentul motor. Daca nu-l gasesti acolo sigur este in spate la iesirea din rezervor, spre motor.

uite aici, filtrul e in compartimentul motor : http://pieseautoradacini.ro/cataloage/nubira1/2120.htm

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina este sub capota, in spatele galeriei de admisie, pe peretele de foc.

Share this post


Link to post

In primul weekend cu vreme frumoasa ma pun pe treaba.

Mai am totusi cateva intrebari:

1.daca las masina sa mearga pana termina benzina, nu face rau la pompa de benzina?

2. filtru de benzina nu e sub masina, prin dreptul pragului, in spate/dreapta? acolo am vazut ceva asemanator cu imaginea de pe internet a unui filtru de benzina...

 

Filtru de benzina unde ai zis tu ca este localizat acolo la Opel si am vazut si la o nexia. Nu face rau la pompa fiindca tu scoti mufa de la la pompa si se termina benzina de pe instalatie nu si din rezervor. Masina o sa stea pornita maxim 10-15 secunde.

Share this post


Link to post

Pentru detinatorii de nubira 1 care au schimbat amortizoarele pe spate,ce recomandari imi faceti si mie? si la ce preturi? de unde si cat v au tinut?

 

PS masina de familie nu de curse...

Va multumesc



nubira_1 ce ai vazut acolo in spate este filtrul de carbune...retur rezervor.Filtrul de benzina este in spate la galeria de admisie(cand il cumperi vezi sa ai clemele de plastic pe cel nou,mai sunt si chinezarii fara)

 

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Am pus recent monroe. Sunt ok dupa cateva mii de km.Au fost ok la pret fata de cele koreene no-name.

Share this post


Link to post

Asta ti-am zis si eu ca acolo este filtrul de benzina si de aceleasi cleme ti-am povestit. Amortizioarele spate le-am schimbat si eu, tot Monroe pe ulei si masina este confortabila si sta bine in curbe. Recomand, in niciun caz sa nu-ti cumperi koreene ca nu sunt bune deloc. O sa fie putin greu de montat fiindca nu au cap de imbus ca cele originale au cap de cheie si trebuie dat si palierul joc ca sa strangi tija de la telescop eu pe dreapta am reusit sa.l strang fara sa dau palierul jos dar pe stanga nu am reusit si a trebuit sa dau palierul jos.

Share this post


Link to post

Hmm adica pot sa schimb eu amortizorul??? fara sa ma mai duc la service ?deja imi dai idei :) cat de greu este?

 

Share this post


Link to post

Nu foarte greu, dar asta depinde de mai multi factori( nu trebuie sa fii neaparat mecanic ca sa schimbi multe lucruri la masina, eu majoritatea lucrurilor le.am schimbat acasa si astfel am economisit destui bani care s-ar fi dus pe manopera din servicuri care oricum este exagerat de mare si nici macar nu se pricep asa de bine si de multe ori iti fac mai mult rau la masina decat bine stiu asta din propria experienta) cel mai bine este sa mai ai o persoana pe langa tine, si sa ai uneltele necesare, si este binevenita si cartea masinii pe langa tine in astfel de momente. Suruburile in care este prins telescopul de jamba o sa se desfaca mai greu ar fi indicat sa ai si un spray pentru rugina la indemana sa.l aplici inainte sa le desfaci. Succes.

 

Un sfat pentru posesorii de nubira si nu numai: aveti grija ce fel de piese cumparati si de unde ca majoritatea pieselor au calitate slaba si tin foarte putin, tineti cont de asta mai ales cand cumparati piese ce tin de siguranta masinii. Evitati asa zisele piese "koreene".

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsurile date,am gasit Starman destul de ieftine dar am fost la atelier pentru montaj intrucat nu am presa de resort ...ce sa zic momentan este super avand in vedere ca cele date jos nu mai opuneau nici o rezistenta si eu nu prea mai aveam nici un fel de stabilitate in curbe si prin gropi

Share this post


Link to post

Presa imi confectionasem eu dar pana la urma am folosit banala sarma fiindca mi s-a parut migaleala mai mare cu presa decat cu sarma.

Lasa-mi un numar de telefon la pm daca vrei sa mai impartasim detalii si schimbari facute pe la masini.

Share this post


Link to post

intrebare de 10 puncte, cum sa dau la o parte bancheta ca sa am acces la mufa de la pompa de benzina?

Share this post


Link to post

Impingi tare de ea in spate si apoi o ridici, are doua cleme.

Share this post


Link to post

Too late :-)

Am schimbat deja tot, n-am mai avut rabdare, aveam timp, era cald...

Spre mirarea mea chiar n-a curs benzina de pe conducte, doar din filtru a cam curs...

Totul a decurs ok, doar ca ulei, ca si data trecuta au intrat cam 3 l si vreo 200-300 ml...

Pana la urma ulei am luat Total 10w40 -68 lei de pe la crangasi si filtre de la gara cu 61 lei

(ulei, polen, benzina, aer)

Socul mare a fost la schimbul filtrului de polen, NU AVEAM DELOC, jigodia de la care am luat masina a mintit ca a schimbat toate filtrele... era o mizerie de nedescris inauntru si filtru ioc. Am curatat, am aspirat si am montat filtrul.

Acu' maine are program de schimb anvelope, am vazut spre prelungirea ghencea cu 58 lei schimb, echilibrare si spalat inclus.

Si cand oi face rost de bani, o fuga pe la Andrei (ruxauto.uv.ro) ca mi se tot infraneaza roata stanga spate cand dau marsarier.

 

PS. Multumesc pentru ajutorul prompt, Nubira_1 ;-)

Mare lucru forumul asta!

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Pentru putin, de aia si exista acest forum. Felicitari pentru intretinerea si grija pe care i-o acorzi, imi face placere sa aud ca nu sunt singurul care are grija de masina. Multi km fara probleme si sa te bucuri de ea.

Share this post


Link to post

Hop si eu cu o intrebare de 10 puncte :P cand iau curba imi trosneste ceva pe la roata ...intrebarile sunt:

1 este planetara sau capul de planetara?

2 cat costa si unde ?

3 este vreo diferenta ca procedeu de inlocuire sau este la fel ca la dacie?

 

Share this post


Link to post

Am avut aceeasi problema ca si tine: la inceput se auzea doar cand luam curba si incet incet in doua saptamani se auzea si la mers drept, am banuit tot capul de planetara, dar cercetand mai atent masina s-a dovedit a fi rulmentul(am luat FAG). Capul de planetara e in jur de 150 lei depinde daca e cu sau fara abs masina, se schimba usor, are un inel(zegher) care trebuie departat(nu strans) cu un cleste de zeghere ca sa iese capul de la planetara. La service pentru treaba asta te costa 50-60 de lei, dar o poti face si tu, chiar si fara rampa cu masina pe cric si obligatoriu asigurata cu altceva pe langa cric sa nu cada pe tine.

Share this post


Link to post

problema o am de ...cred ca 4 5 luni si s a agravat intre timp ,daca merg incet in curba nu trosneste dar daca o calc zici ca e unu cu percutatnta la roata

Share this post


Link to post

Pai nu mai sta cu masina asa fugi la un service sa vezi ce are ca altfel nu reusesti sa.ti dai seama, eu am vazut cand am dat roata si discul de frana jos rulmentul ala gripat(nu avea pic de joc acel rulment), dar il luase rugina ca nu mai avea garnitura de la bile pe-o parte.

Edited by nubira_1

Share this post


Link to post

probleme nubira 1 la geamul dreapta fata apas sa las geamul jos si nu merge !!!! in schimb merge sa il ridic ,ce ar putea fi ????

Share this post


Link to post

Care buton nu merge cel de pe usa cu geamul sau cel de la consola centrala de pe usa soferului? Cel mai sigur este butonul.

Share this post


Link to post

nu se deschide nici din consola de la sofer nici de pe butonul de pe usa !!!!!!

Share this post


Link to post

Sa nu fie vreun fir de alimentare intrerupt.

Share this post


Link to post

de unde pot sa incep cautarile ??? ai vreo idee?

Share this post


Link to post

Sau se poate sa nu aiba masa. Incepe de la usa soferului, da fata jos si verifica firele acolo daca ai masa si alimentare.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...