Jump to content
Sign in to follow this  
marckcos

Curea De Distributie

Recommended Posts

Din cate stiu eu motorul de 1.8 de pe Espero si cel 8V de pe Cileo "nu fac buba" daca se rupe cureaua de distributie..

Share this post


Link to post

Si eu sper sa fie asa. Numai ca vreau sa imi dau seama si cam cat ar costa scenariul cel mai sumbru. Se pot strica supape plus inca alte chestii ? Toate supapele sau la noroc ? Cam la cat ar ajunge ? Multumesc pt raspunsuri

Share this post


Link to post
Din cate stiu eu motorul de 1.8 de pe Espero si cel 8V de pe Cileo "nu fac buba" daca se rupe cureaua de distributie..

 

 

Asa este...si dovada.

Share this post


Link to post

La espero 1,8 nu scapa supapele.Singurul motor daewoo care scapa este 1,5 SOHC.

Share this post


Link to post

Trist. Vreo idee despre cam ce cheltuieli implica asta ? Supape, garnituri, alte chestii... ? Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Share this post


Link to post

Bun de zis totusi ca la DOHC cureaua e app de doua ori mai lata ;)

Share this post


Link to post
Trist. Vreo idee despre cam ce cheltuieli implica asta ? Supape, garnituri, alte chestii... ? Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Aici te-ai uitat?

Share this post


Link to post

Pana la urma a fost cu final fericit.

Am schimbat doar pompa de apa si curea de distributie.

Cica se blocase pompa si a blocat si cureaua.

A trebuit sa o schimbe deoarece era "barbierita" (mecanicul a folosit termenul asta). Nici o problema la supape sau in alta parte.

Multumesc tuturor pentru informatii

Share this post


Link to post
Cureaua de distributie la cielo se schimba la 60k km sau 36 luni.

Curele originale sant Gates indiferent daca poarta sau nu numele daewoo pe ele.Restul sant niste bazaconii care de multe ori nu ajung nici la 5k km.

Hristos a Inviat!

pt. Ovi_Jer

Scuza-ma, am cumparat o curea de distributie "DONGIL" super star bla bla bla Korea si din ce spui tu aici , ma pune pe ganduri "niste bazaconii" si "de multe ori nu ajung nici 5k km" (am dat si 60 ron).

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Sunt ok si cele de la dongil dar intotdeauna este bine sa ai garantie si la piese si la montaj cand vine vorba de distributie.

Share this post


Link to post

Salutare,

Postez si eu patania mea referitoare la cureaua de distributie.

Deci acum 2 sapt. intr-o sambata m-am dus la magazin sa cumpar curea de distributie ca apoi sa ma opresc la mecanic sa mi-o schimbe, de ajuns am ajuns si am cumparat o curea bosch pe care scrie pt. opel astra f,corsa,etc de la augsburg cica acelasi cod ca si la cielo sohc.

Pe drum dupa o cale de tramvai mai nasoala(13 septembrie spre Marriot) incepe sa tremure motorul si sa nu mai aiba forta deloc (ca si cum s-ar fi terminat benzina) si se opreste motorul la primul semafor. O trag pe dreapta si sun la mecanic sa-i spun si imi spune sa ma uit la curea si sa dau la cheie(eram cu un prieten) si sa vad daca se misca cureaua in timp ce dau la cheie si nu se misca deci ... .

Tractare pina la mecanic si schimbat cureaua,apoi a-2 a zi iarasi data jos pt ca nu era intinsa bine(cica a fost cureaua putin mai lunga:d) si intinsa din pompa de apa.

Mi-a mancat 15 dinti din curea dar motorul nu a patit nimik.Am atasat si o poza cu aceasta care am uitat sa zic ca avea 62.000km si era daewoo .

post-1191-1180709386_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu, Cielo SOHC nu pateste nimic daca se rupe cureaua de distributie.

Btw, cati ani avea cureaua?

Share this post


Link to post

Dupa datele din profilul lui, avea 11 ani.

Share this post


Link to post

Probabil ca nu e prima din astia 11 ani! Se recomanda schimbarea la fiecare 60k sau la perioade de 3 ani!

Share this post


Link to post

Tare ma indoiesc sa fi tinut cureaua aia 11ani ...

Share this post


Link to post

Am patit-o si eu.. Trebuie sa recunosc ca am avut un noroc chior..

 

Luni am plecat la Bucuresti cu espero de la munca, si am ramas in drum. Am dus-o la service in Buc. Marti am plecat cu espero meu, de data asta am ajuns unde trebuia, numai ca dupa ce am plecat de acolo sa ma intorc acasa, dupa vreo 3 minute, mi s-a oprit motorul (in mers). Am apucat sa trag pe dreapta si am tot dat la automat. Dadea sa plece, dar nu pornea... Am tractat-o la stanga pana acasa, bla bla bla, si miercuri am aflat ce am patit: s-a rupt o bucatica din rola intinzatoare a curelei de distributie, s-a jucat cu cureaua de distributie si a facut-o ferfenita...

 

Dar va ziceam ca am avut noroc: DA!!! Nu s-a rupt de tot, ci doar aproape 2/3, si doar a sarit de la punct... M-am scobit doar de 220 lei, altfel ala eram...

 

Offtopic: la espero de servici cu care am ramas in drum luni s-a rupt un capat de planetara...

 

Care e probabilitatea sa ramai cu doua espero diferite in drum in doua zile consecutive?????

Share this post


Link to post

:rolleyes: Ai cam avut ghinion! Mai rar asa ghinion!

Share this post


Link to post

Eu as prefera sa spun ca am avut noroc.. Ca nu s-a rupt de tot.. Vezi, vad partea plina a paharului... :)

Share this post


Link to post

am patit-o si eu...

 

Ajung ieri acasa parchez masina si vad ca se aprinde becul la baterie. Bun,trag capota si ma duc sa vad ce s-a intamplat(cu motorul pornit)... nu apuc sa ridic capota ca incepe sa faca ca toti dracii si se opreste motorul...

 

Ce credeti ca sa intamplat? A sarit cureaua de la alternator si s-a agatat in jurul fuliei de accesorii agatand din mers si cureaua de distributie pe care a rupt-o (ambele curele aveau 1an si 30k ), cum draq toate astea in cateva secunde ? :scarpin: :spumelagura: :wallbanger:

Share this post


Link to post

Cielo nu are capac de protectie la cureaua de distributie? Ca la mine nu intra nimic la distributie, are ditamai capacul de fier cu garnitura pe margine.

Share this post


Link to post

are o carcasa de protectie de plastic pentru distributie... pai si eu imi pun intrebari (e imposibil sa se rupa amandoua curelele asa independent )

 

am cumparat:

curea distributie GM : 110 ron

curea alternator goodyear :30 ron

luni la service...

Share this post


Link to post

Probabil ca s-a agatat in ceva si a bruscat fulia cauzand un soc la distributie, e singura explicatie logica la prima vedere, cam acelasi efect pentru care nu e recomandat sa pornesti masina impinsa

Share this post


Link to post

Salutare!Am fost la revizia de 60k , la serviceul uzinei la Craiova : impresionant ce sa zic! Am schimbat urmatoarele: curea distributie, curea alternator, intinzator, nu stiu ce ax despiucat, flapsul la radiator , un capat de bara, ulei filtre. total cash 700 ron cu manopera cu totM ia facturat vreo opt ore jumate de manopera si a lucrat fane mecanicul vreo 3 in fine sa trecem peste asta ca doar e Romania...Altceva vreau sa va intreb, acum la pornire imi scartaie cureaua cica aia de alternator vreo cateva secunde, e normal?

Share this post


Link to post

NU. Nu este normal.Ori nu este intinsa suficient, ori nu este exact cea recomandata de producator.

Share this post


Link to post

Capacul ala de plastic care acopera distributia se da greu jos? Cate suruburi are ? Mai trebuie demontat ceva?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...