Jump to content
Sign in to follow this  
marckcos

Curea De Distributie

Recommended Posts

@vlivius1 de ce desfaci conductele de servo?

Mie cand mi s-a schimbat la Cielo cureaua de distributie, intinzatorul, pompa de apa nu s-a umblat la pompa de servo.

Share this post


Link to post

Nu se desfac conductele de la pompa.Se desfac decit suruburile pompei si se da un pic intr-o parte pentru scoaterea curelei vechi si montarea celei noi.

Share this post


Link to post

:osanale: Merci Pentru raspunsuri tuturor. Ovi mai am o intrebare pompa de servo este capsulata, sau cand o dau la o parte mai curge putin ulei pe acolo.

Share this post


Link to post

Da este.Suruburile sunt de fixare in blocul motor.

Share this post


Link to post

Merci mult o sa ma bag sa o mesteresc dar cand o sa se mai incalzeasca afara.

Share this post


Link to post

In manual de service scrie sa dau jos si fulia arborelui cotit pentru distributie. Vreau sa stiu cum tin contra pentru a desface surubul fuliei?

Share this post


Link to post

Bagi in treapta 4 sau 5 si tii apasat pe frana.

Share this post


Link to post

Si la cutiile automate? :(

Share this post


Link to post

Acolo pui in Park

Share this post


Link to post

Randul trecut cand am incercat era in park si se invartea motorul. Sau nu imi mai aduc eu aminte daca a fost sau nu in park :-? ?

Share this post


Link to post

Hiuuuu stiam eu ca era in P. Dar pana la urma cum desfac surubul ala??? Help

Share this post


Link to post

Ovi te rog frumos daca stii, sa-mi spui si mie cum desfac surubul ala de la fulie. [-O<

 

Merci frumos

Share this post


Link to post

Sincer nu stiu ce idee sa-ti dau :) )

In drive ai incercat?Sau in 1-2?

Share this post


Link to post
In park este pe liber.

Ovi, cum sa fie in park pe liber? N-ul pentru ce mai e? Eu stiu ca la toate automatele pe care le-am condus, in Park nu poti misca masina din loc impinsa.

Share this post


Link to post

Corect, dar nu motorul o impiedica sa se miste ci cutia :) . Pe P motorul merge ca fiind pe N doar ca nu se misca masina de pe loc.

Share this post


Link to post

Mda, asa-i :) Vlivius, incearca sa pui in D, adica in priza directa si tii apasat pe frana concomitent.

Share this post


Link to post

Nici in drive nu e bine pentru ca nu cupleaza convertorul fara motor pornit :)

Poate numai in una din trepte.

Share this post


Link to post

Scuze pentru intarziere am fost plecat in week-end, o sa incerc si variantele alea sa vad ce iese.

Share this post


Link to post

Sal, am incercat si in treptele 1 si 2 si nimic se invarte in gol, se simtea ca tine foarte putin. :D O sa merg in service asta este .

Share this post


Link to post

Tot nu vrea sa se desfaca piulita fuliei?

Share this post


Link to post

Sal scuze ptr intarziere, nu a mers sa tina contra in nici una din viteze.

 

Astazi am fost in service iar mecanicul ala a desfacut surubul cu pneumatica din aia, n-a avut timp sa schiteze nimic, nu s-anvartit de loc arborele.

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Salutare tuturor. Va cer parerea intr-un moment greu. Pe scurt : se auzea de vreo 2 zile un suierat puternic din zona dreapta a motorului. mai mult, pierdea si antigel. Am ridicat-o undeva pe rampa si mi-a fost evident ca pompa de apa e dusa rau. Asta seara cand sa plec sa o las la un service. Am pornit-o, a mers 2-3 secunde dupa care s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Am dat vreo 3-4 chei si nu am mai insistat. Ma astept sa se fi disparut pompa de apa si cureaua de distributie sa se fi rupt. Stiu ca nu e deloc ok.

As vrea sa stiu la ce sa ma astept din pdv financiar. Supape indoite ? Ce presupune asta ? Practic este echivalentul unui set motor (si ca manopera si ca piese ?). Mai merita facuta masina ?

 

Multumesc mult pt orice raspuns.

 

Masina este Espero 1.8 din 1997

Share this post


Link to post

Pai motorul se invarte sau nu? Cum ti-ai dat seama ca s-a rupt cureaua?

Share this post


Link to post

Nu sint 100% sigur ca s-a rupt, dar inclin sa cred ca asa e. Motorul se invarte cand dau la cheie, dar nu mai porneste. Nu stiu exact despre ce e vorba. Mi-a zis un mecanic ca e nasol si ca daca s-a rupt cureaua nu conteaza daca a fost in mers sau pe loc ca oricum se duc supape... etc.

Vroiam sa-mi fac o idee despre ce m-ar putea astepta. Din cate am citit in acest topic se pare ca unele motoare nu patesc mai nimic in situatia ruperii curelei de distributie, dar nu mi-e foarte clar in ce situatii si pt ce tipuri de motoare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...