Jump to content
Sign in to follow this  
eugenbonta

Dacia Logan - Moarte In Valoare De 9000 E

Recommended Posts

Sunt de acord ca daca e sa mori, mori oriunde.

Ati citit articolele de azi ( 29 iunie 2005) referitoare la testele NCAP facute in Germania, unde vor sa o interzica pe piata?

Atunci, care e diferenta intrea muri intr-untico (2500 E) si un Logan ( 9000 E)?

Share this post


Link to post

Care stiri ? da linkuri, sau pune texte. Ce stire e asta, fara texte ?

Share this post


Link to post

nu am citit. link?

Share this post


Link to post

 

 

Fara suparare, dar cele 3 articole se contrazic flagrant.

Cred ca e foarte important ca Renault (Dacia) sa fi ajuns in timpul necesar cu plicul la unele redactii, pentru a " scrie articolul"

Concluzie...nu stiu de ce...dar eu ii cred pe nemti.

Edited by eugenbonta

Share this post


Link to post

stati oleaca, testul facut de autobuild nu e ala vechi de acu cateva luni?

 

si nu am gasit unde zice ca vor sa-l interzica in germania.

si tot nu am inteles de unde vine concluzia cu "moarte sigura".

Share this post


Link to post

Am exagerat eu putin cu "moarte sigura". Am eu o problema cu DAcia, de cand am vut sa-mi iau. Initial trebuie sa coste 7000 E iar pretul final era de 9200E.

In "Der Spiegel"-editia de ieri.

 

Nu mai cita ultimul mesaj! Foloseste add reply!!!

Edited by Shenck

Share this post


Link to post

Uita-te la pozele cu manechinele (la schite), o sa vezi zonele cele mai expuse... Capul pasagerului e zob...

Share this post


Link to post

eu nu vad nicaieri ca vor sa-l blocheze pe piata germana si in plus s-au facut testele oficiale euro-ncap unde Logan a luat 3 stele asa ca nu vad ce ai vrut sa spui sau sa arati in acest topic!!!!

Share this post


Link to post
nu vad ce ai vrut sa spui sau sa arati in acest topic!!!!

 

 

Da Maniaku, propun sa-l inchidem, caci nu are nici un sens acest topic.

Topicul se deschide pentru a se discuta pe el. Ce am vrut sa arat pe el? Capul facut praf al soferului. Pentru tine, partea cu rosu, ca sa intelegi.

Ce am vrut sa arat, mai explicit? Germania, tara unde siguranta e pe primul loc, e destul de circumspecta. Asta e ideea.

Bafta si citeste toate articolele. Ideea e sa-ti faci o parere.

Share this post


Link to post

da mai dar titlul atat de autoritar ma speriat de moarte am crezut ca mi-am cumparat dric nu masina, iar nemtii normal ca vor sa demoleze numele Logan care la randul sau vrea (sau spera) sa demoleze piata sh germana asa ca era normal ca masina lor golf4 sa iasa castigatoare si sa apara atea review-uri proaste la adresa Loganului. pana la urma tot masina este sa stiti si eu unul i-mi fac treaba foarte bine cu ea-nu spun ca este o masina exceptionala dar nici asa proasta cum credeti voi

Share this post


Link to post

Dati clic pe linkul pus de amagdea si apoi vorbiti despre capete zobite.

 

masina e OK la nivelul anilor '90, sintem in 2005, deci doar 10 ani in spate (nivel de siguranta similar Matiz cu airbag din 1998); pentru un producator roman e foarte bine. Si sa nu uitam ca din 2002 EuroNCAP a inasprit conditiile de obtinere a stelelor, deci Logan>Matiz.

post-3-1120043212.gif

post-3-1120043224.gif

post-3-1120043233.gif

Share this post


Link to post

Asta voiam sa zic si eu. La http://www.euroncap.com/content/safety_rat...p?id1=2&id2=221 capul nu este deloc rosu sau am am trecut pana acum doar pe rosu la semafor.

Eu zic ca a iesit chiar bine, oricum mai bine decat ma asteptam. Singura parte proasta pe care am vazut-o a fost deformarea plafonului care ma face sa cred ca intr-un impact mai puternic masina nu o sa iasa bine, dar in rest... e chiar bine. Ah, si sa nu uit de comunicatul de presa al Renault-Dacia care nu prea isi are locul.

Share this post


Link to post

Curios 2 surse, 2 impresii. sa nu fie facute de NCAP?

Dupa cum se observa din fotografia atasata capul este terminat. Din ce ati afisat voi...capul nu e. Cine minte?

Ce-i drept, acum observ de abea, ca pe fotografiile din AutoBild nu vad sigla NCAP.

untitled.bmp

Edited by eugenbonta

Share this post


Link to post

Incep sa cred ca nemtii chiar au ceva cu masinuta asta ... ma rog, treaba lor.

 

In alta ordine de idei, Germania practica pentru omologarea de circulatie verificarea la singe a automobilelor, inclusiv prin crash-teste; cred ca testul ADAC este cel ce da unda verde pentru circulatia automobilelor noi in .de.

Testul Euro NCAP este un test CONSULTATIV, independent, rezultatele obtinute la el nu influenteaza cu nimic omologarea de tip pentru o piata anume; de fapt, exact in asta sta forta NCAP, ca nu e legat de nimeni si nu isi poate baga nimeni minutele alea doua pentru a "trage" cu vreun fabricant mai mult sau mai putin national.

Share this post


Link to post

Revin si zic, pasagerul e zob!!! Plus ca mai aratau nemtii acolo ca centura e prea veche ca model si o sa-i cam zdreleasca gatul soferului... Apoi, daca e sa ma iau dupa teste, Logan e facuta doar pentru sofer... Daca ai pasager si ceva copil in spate, la revedere... Sunt tare curios: din cei ce si-au luat Logan, cati au copii?

Share this post


Link to post

Nu ma pricep la germana, dar care sunt EXACT conditiile de efectuare a acestui test?

Share this post


Link to post

Fix cele de la EURONCAP, tocmai asta e.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

 

e ceva ce nu inteleg. din cate am citit, impactul frontal, se realizeaza la o viteza de 64 km/h. da acum, sa ma bata d-zeu, viteza asta e una mai mica decat "aia normala cu care circul"

 

nu inteleg de ce nu fac astia testele "impact frontal" la o viteza de 100 km/h...

Share this post


Link to post

deoarece in test ciocnirea este plastica (zid de beton) si nu elastica (ciocnire de alta masina), ceea ce inseamna o conditie ceva mai dura decat realitatea cotidiana.

 

edit:

@viper: de unde ai scos ca e total nesigura pt pasager si copilul din spate? am vazut ca pasagerul iese mai putin sifonat decat soferul iar la copil a luat 3 stele. se putea mult mai rau.

 

edit2: nu incerc sa iau apararea loganului, sunt pur si simplu intrigat.

Edited by ticolino

Share this post


Link to post

Si in plus se considera ca reusesti si tu sa franezi intr-o anumita masura (cam pana la viteza aia).

Share this post


Link to post

In cazul unui nefericit impact frontal cu Loganul la 80-90 km/h te trezesti cu motorul in brate si nu cred ca cei de la Renault vor sa faca publice asemenea date.

Edited by Alezz

Share this post


Link to post
In cazul unui nefericit impact frontal cu Loganul la 80-90 km/h te trezesti cu motorul in brate si nu cred ca cei de la Renault vor sa faca publice asemenea date.

 

deja mi am imaginat mototrul in brate, singura intrebare ar fi : "ba care mi ai ciurdit volanu ?" :lavolan:

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...