Jump to content
Sign in to follow this  
Executivul

Tuning Bord Fara Led-uri

Recommended Posts

Mi-am facut si io tuning la bord, sa nu spuneti ca ati mai auzit de asta, ideea e ca nu am folosit LED-uri si nici n-am facut vreo modificare la instalatia electrica a masinii. Totul a fost realizat folosind folie autoadeziva albastra si rosie si putina vopsea rosie transparenta.

Cum vi se pare?

 

PS: cer scuze pt calitatea pozelor au fost facute cu telefonul

post-179-1120027223_thumb.jpg

post-179-1120027242_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Executivul@

Arata super interesant si mai ales faptul ca nu ai umblat la nik elektric... :thumbl: Poti da te rog mai multe informatii despre folia autoadeziva albastra si rosie si vopseaua rosie transparenta? ca ma tenteaza si pe mine?

Felicitari !!!!

Share this post


Link to post

omule, e super ce ti-a iesit...da mai multe informatii, ce ai folosit, cum ai pricedat...e foarte misto ce se vede acolo... =D> :osanale: vinde-ne si noua pontul...

Share this post


Link to post

Pune in rpimul rand o poza mai clara ca asa pot exista detalii care nu se vad...si per total sa dea bine!

Share this post


Link to post

Hehe! Ce face culoarea bordurilor VW!!! :) )Oricum a iesit frumos felicitari!!!

Edited by DANNY WOO

Share this post


Link to post

Deci folie albastra semitransparenta (din aia de facut firme luminoase) pe dos la a mea scrie "850 translucent", folie rosie normala (nu scrie translucent pe ea dar trece lumina :) ) si oja roshie (rosie nu mov, rosu ferrari), o oja mai buna garanteaza rezistenta in timp.

 

Se desface bordul, se iau in casa panoul cu cele 4 indicatoare, modulul de climatizare si butoanele de langa volan.

 

Pt butoane: se desfac beculetele cu o surubelnita si se scot prezervativele verzi de pe ele. se scoate fata la buton in partea cu simbolul se vopseste cu oja, placuta mica maro (care da culoarea galbena la activare se rade cu o lama pana devine alba si se lipeste pe ea folie rosie ceea ce da o culoare rosie pct pe timpul zilei). se asambleaza cu grija inapoi.

 

Pt modulul de clima: se desface cu grija si cu atentie sa nu pierdeti ceva, unde e alb (pe desen) se lipeste rosu in spate, unde e albastru se lipeste albastru. Se dau cu oja interioarele butoanelor de rotit si a celor de AC si recirculare. (daca va tine puteti schimba cele 2 leduri galbene de la AC si recirc cu 2 leduri rosii (normale de 5mii nu superbright ca-s prea puternice).se scot prezervativele de pe becuri. se asambleaza inapoi in ordine inversa demontarii.

 

Pt indicatoare:

se scot indicatoarele (ca sa nu zgariati fetele cu cifre puneti o hartie cand sprijiniti surubelnita). se dezlipesc fetele cu cifre. se scot prezervativele de pe becuri. unde e alb se lipeste folie albastra, unde e rosu folie rosie (daca nu puneti folie o sa iasa un rosu prea intens la turometru), se da cu oja plasticul transparent de sub ace si baza acelor, am dat si in jurul kilometrajului pe a da tenta rosie la cifre. in mashina pt a pune acele inapoi faceti asha: cand montati inapoi mecanismele nu punei acele, si nici suruburile de semnal lasati doar ign si gnd la temp si benzina, la turometru toate, porniti motorul asteptati 2-3 min pt acul lenes de la benzina si puneti acele de temp si benzina la 0, turometrul la 700-800, opriti motorul deconectati tabloul de bord si puneti toate suruburile. acul de vitezometru se pune la 0, la mine nu s-a decalibrat pt ca l-am testat cu o alta mashina in paralel.

 

Cost=20mii spaga la unu de la o firma care lucreaza cu folie (oja era in casa, multumiri sotiei :X )

 

 

PS: daca vreti mai luminos se pot pune si leduri albe superbright in spate, desi devine obositor(nu folosesc).

Share this post


Link to post

Acul de la vitezometru are un resort care il tine lipit de opritor . Cand scoti acul, resortul se relaxeaza si aduce axul in alta pozitie, daca pui dupa aia acul la 0 iti va indica gresit :thumbl:

Share this post


Link to post
Acul de la vitezometru are un resort care il tine lipit de opritor . Cand scoti acul, resortul se relaxeaza si aduce axul in alta pozitie, daca pui dupa aia acul la 0 iti va indica gresit  :thumbl:

Daca e asha inseamna ca diferenta de viteza e prea mica <3-5km/h. eu am pus acul pe la 60km/h si l-am tras pana pe la 100, i-am dat drumus s-a balanganit si s-a oprit pe la 63, l-am scos si l-am pus la 0. Dupa aia am facut "sprint paralel" cu un opel astra si ne-am sincronizat din 10 in 10 km/h, la 40,50 si 60km/h indicatoarele aratau la fel.

Daca stii tu o metoda mai buna de reglaj nu ne lasa sa murim prosti... te rugam sa ne-o spui si noua, stim ca tu ai desfacut muult mai multe borduri ca mine.

Share this post


Link to post

Ala e cel mai bun test cu alta masina in paralel sau cu radaru ala "public" de la arcul de triumf. Operatiunea se face in felul urmator: se trece vf acului inainte de a fi scos dupa ax peste opritor si se asteapta pana se opreste, pana unde il duce resortul sub 0, se marcheaza pozitia si se scoate. Cand il pui la loc tii bordu in aceeasi poz in care ai facut prima operatiune, pui acul la semnul facut anterior, il fixezi pe ax si il treci usor la pozitia de 0 de dupa opritor. Cam asta e tehnica mea pt. Cielo. Nu merge la chiar toate tipurile de vitezometre!

Share this post


Link to post

in primul rind, felicitari... nu uita sa-mi multumesti pentru sprijin (waxdanny) :D

 

acum, sa-mi spui si mie care-i avantajul fata de folosirea unor leduri? ca oja aia se va desprinde imediat ce vei parcurge mai multi km noaptea, din cauza caldurii degajate de bec. si iti zic sigur, oricit te-ai stradui, tot nu reusesti sa obtii nuanta dorita (similar VW) folosind folia respectiva (been there, done that, nu uita ca am avut supernova...)

 

ca sa nu mai circotim atit, te rog eu, pune iste poze decente, ca sa vedem si noi culorile mai bine.

Share this post


Link to post

Asa este, multumesc DSIGN, pentru suportul acordat.

 

Avantajul: nu am modificat instalatia electrica a mashinii, am fost tentat sa inlocuiesc becurile cu led-uri dar am renuntat.

 

Oja NU este data pe becuri, ci pe partile de plastic, am incercat dupa mai mult de 24 de ore, facuse priza foarte bine(nu se cojea de nici un fel, se zgaria doar).

 

Vin si pozele de calitate, sa pun mana pe camera dupa 10 seara :P

Share this post


Link to post

faptul ca montezi leduri in loc de becuri nu inseamna ca modifici instalatia electrica a masinii. in aceste moment daca montezi leduri rosii si albastre unde si cum trebuie, vei obtine exact ceea ce se gaseste la VW. Multe succese.

Share this post


Link to post

da, frumos, felicitari pt munca depusa, dar sa ma ierti, tot nu iese mai bine decit cu leduri. am stat destul sa-ti explic cum sa faci, pe messenger, nu mai era mult daca iti spuneam si despre cum sa montezi ledurile... daca te razgindesti, eu te ajut, ca oricum nu ai cum sa vii incoace si vad ca esti destul de priceput.

Share this post


Link to post

Mersi de complimente :"> si de ajutorul dat.

Eu sincer sunt multumit... si daca mai e cineva care vrea sau care mai vrea sa intrebe... sunt in zona.

Share this post


Link to post

Dl. Executiv , sau oricine altcineva, te-as ruga sa ma scoti si pe mine din ceata,vreau sa am indicatoru de viteza rosu aprins, sa se vada klumea pe un tico ... poti sa-mi dai niste sfaturi,pot sa-l fac chiar si eu singur?

Share this post


Link to post

Rog frumos daca se poate sa imi explice si mie cineva cum se da jos partea cu clima,comanda aeroterma,etc, pentru a schimba becurile din interior

Multzumesc anticipat

PS:mentionez ca sunt incepator in chestiile astea asa ca voi reveni cu intrebari

Share this post


Link to post

pt vialy: monteaza un led smd cu fir subtire sub ac...

 

clima la cielo se da jos foarte simplu: scoti masca de consola (cadrul din plastic, se scoate din cleme) iar apoi faci pirghie cu surubelnita pe comanda de climatizare si isi va da drumul din niste cleme nasoale din plastic...uita-te cu atentie acolo...

Share this post


Link to post

te-am copiat si eu si a iesit ceva , merci de informatie

 

 

 

 

post-2647-1140883646.jpg post-2647-1140883711.jpg post-2647-1140883736.jpg

Share this post


Link to post
... dar sa ma ierti, tot nu iese mai bine decit cu leduri.

Poate ne explici si noua, profanilor.

 

Altfel, felicitari pentru realizare si pentru solutia aleasa. Eu cred ca filtrarea unei lumini cu spectrul mai larg este mai naturala si deci, mai putin suparatoare, decat folosirea unei surse limitate.

 

Bravo, o demonstratie greu de ignorat, dar mai ales de combatut.

Share this post


Link to post

Blocul de comanda clima se dmonteaza astfel: se demonteaza cutia acte, se demonteaza cablul de comanda care iese din blocul de clima(arata ca un cablu de frana), are o clema, se demonteaza rama de pe consola centrala si apoi se face parghie cu surubelnita, incet si cu rabdare. Aici ai si ceva poze cum se face poze

Edited by boty

Share this post


Link to post

am si eu o intrebare. cum scot ceasurile de bord? am vazut ca e un cablu mai gros, cred ca de la kilometraj. cum se desface k nu am reusit... se desurubeaza cumva sau se trage pur si simplu' sperand sa ramana intreg.

Share this post


Link to post

Cablul acela e prins cu o clema pe care trebuie apasat. Am desenat o schita ca sa-ti faci o idee...sper sa intelegi cam ce-i pe acolo. bafta :thumbl:

Bord.bmp

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...