Jump to content
Sign in to follow this  
Truta Cristian

Sunete si zgomote La Rotile Fata

Recommended Posts

Nimeni, nicio idee? :-?

pai nu vad cum ar da cineva o idee numai citind ca face" tzac"...ar fi indicat ca cel care da cu parerea macar ca faca o proba de drum cu mika bestie...korekt?

Share this post


Link to post

Viktore, aici este problema, la cele doua bucse ce nu au fost schimbate niciodata.

Share this post


Link to post

Asta pe linga cele spuse, mai pe inteles.

post-20861-0-11708200-1314280975_thumb.jpg post-20861-0-22250400-1314281015_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bai frate, tu ai o unealta pentru ORICE, vad. :thumbl:

Multam` de explicatiile complete !

Share this post


Link to post

Bascula respectiva (schimbata recent, la aia nu se schimba bucsile) e de Suzuki, capatul ala de teava, surubul si saiba le-am adunat eu pe aici, doar ca monstra, sa ma fac inteles mai bine. Acum folosesc presa daca e cazul. :P

Share this post


Link to post

Fara cuvinte... ...deci Viktor a vazut nelamuririle mele pe PM, s-a dus apoi si a pus cap la cap sculele respective, s-a murdarit pe maini, le-a pozat si postat doar din dorinta de a ma ajuta.

 

Respectele mele, prietene, nu stiu cati ar sari ca tine de fiecare data, la nevoie. Si e a nu stiu cata oara cand faci lucrul asta. :osanale:

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Ma intereseaza foarte tare si pe mine daca intra bucsele noi corect daca folosesc o astfel de scula. Am fost la un mag de piese si diferenta dintre a cumpara bucsile si pivotul separat sau de a cumpara brat complet este considerabila (cam 230 ron ) la amandoua partile. Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Bucsa din fata e ceva mai greu de schimbat, in special la montare. Riscul de a desprinde guma de pe bucsa metalica in momentul presarii este mare, dat fiind ca, exteriorul bucsei este mai mare decit orificiul din bascula cu apoximativ doi mm (din cite imi aduc aminte) in plus are si "buza" aia. Se poate schimba, dar trebue sa-ti confectionezi scule pe masura.

Share this post


Link to post

Cu presa confectionata de tine ai reusit?. Intreb asta deoarece nu cred ca este foarte greu sa fac una.

Share this post


Link to post

Dupa o luna si ceva de suportat huruitul de la roata dreapta fatza m-am hotarat sa merg in service si sa schimb rulmentul, am mers pe FAG, sper sa nu ma dezamageasca si dupa cateva mii de km sa fiu nevoit sa-l schimb. Acum e liniste in masina...

Share this post


Link to post

Salut.De-o vreme ma confrunt cu o problema referitoare la zgomotele de la partea din fata si anume pe partea stinga se aude o trosnitura cind masina intra in viraj dreapta si mai ales daca intilneste si o denivelare.Mentionez ca am schimbat amortizorul stinga si flansa cauciucata de sus,pivotul si capul de bara.Joc la roata stinga dreapta sau sus jos nu are si totusi zgomotul apare in situatiile prezentate mai sus.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau un raspuns va rog sa-mi spuneti si mie ca nu mai stiu ce sa-i fac si ce sa verific eventual sa schimb.Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor .Am o problema legata de un uruit .Mi-am schimbat de 2 zile cauciucurile cu cele de iarna si am facut si geometria.Inainte de schimbare si de efectuarea geometriei aveam un uruit in linie dreapta pe partea stanga luam viraj un pic stanga disparea uruitul daca luam dreapta era acelasi ca si cand as merge drept.Dupa schimbari nu mai am acel uruit decat in momentul cand virez dreapta oricat de putin .Ca sa detaliez mai bine sunetul e asemanator cu acela cand depasesti banda pe autostrada si intrii in cea de urgenta cand atinge cauciucul de denivelarile acelea ca sa te trezeasca in caz ca ai adormit la volan.Sper sa ma fi facut inteles nu prea ma pricep la mecanica.Astept cu nerabdare raspunsurile pentru ca directia la o masina mi se pare cea mai importanta ,Va multumesc anticipat!!

Share this post


Link to post

Multumesc de raspunsul prompt .Ideea e ca baietii de la service-ul unde am schimbat au tras de roti sa verife rulmentii si au spus ca nu au joc .Intrebare exista sunet de la rulmenti fara joc?Multumesc! O sa ii schimb!!

Share this post


Link to post

Pe stanga fata si la mine a inceput sa se auda un mic huruit sesizabil la viteza de la 60kmh/ in sus.

 

Banuiesc rulmentul de pe stanga fata.

 

Cand luat masina, la 78,000km am schimbat ambii rulmenti fata cu unii GM Originali Daewoo.

 

La aprox. 84,000km mi-a picat rulmentul de pe dreapta care era pus nou la 78,000km. Am pus de data asta SKF si nu am mai mers pe mizeriile de piese care se numesc GM originale Daewoo, fiind f multumit pana acum de SKF.

 

Acum, la 90,500km a inceput sa se auda rulmentul din stanga, asa cum am scris si la inceputul postului. Zgomotul este fff mic, dar exista. Dupa mine, incepe sa se ia cimentajul de pe rulment, ramanand fara vaselina.. Voi pune un SKF sau FAG.

 

Intrebarea e...de ce naiba aceste peise GM sunt atat de proaste?

E inadmisibil dupa mine ca un rulment sa pice la 6,000km si celalalt la 12,500km. Deci e clar ca aceste piese sunt f proaste si indemn toti colegii de forum sa NU mai cumpere piese GM (cel putin nu rulmenti fata)

 

Mentionez ca de cand am masina, peste 70% din km sunt facuti la drum intins, deci nicidecum conditii grele de exploatare.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Pentru ca cele originale nu mai sunt demult.

La cat costa un rulment e si pacat sa nu pui ce e mai scump, insa ai grija si la skf, sunt multe "facaturi".

 

Ps si cu riscul de a parea sarcastic spun "buna dimineata" :) . Eu nu mai folosesc piese "de origine" de mult timp, numai aftermarket.

PS2 Un singur magazin am mai gasit unde piesele "originale" mai sunt cat de cat calitative, anume Dimitrov, in rest numai "facaturi".

Share this post


Link to post

Cand am luat masina, s-a oferit fostul propietar pe cheltuiala lui sa imi schimbe rulmentii fata sa fie el impacat ca nu o sa am probleme cu ei ( se auzea un fff miz zgomot). Daca stiam ca piesele aftermarket DAEWOO nu sunt originale, nici nu ii schimbam atunci...

 

Mai am masini..mai vechi...Citroen si Fiat, la care am avut si pus piese originale si erau fff bune, incomparabile cu cele aftermarket. Ce-i drept, erau fabricate pana in anii '90 toate aceste piese...poate ca pe vremea aia se faceau cu simt de raspundere piesele.

 

Asa este: piesele de Daewoo clar nu mai sunt acum de origine, decat cine stie cum sa nimeresti.

 

De doua piese pot sa confim din experienta ca nu se mai gasesc originale (ce scrie pe eticheta, adica GM Daewoo nu e valabil):

 

1. contact - si aici din nefericire nu avem alta alternativa, decat eventual s-h.

2. rulmenti - dar din fericire exista firme ca SKF sau FAG, etc.

 

Stiu ca pot fi si marci de renume care ar fi facaturi. Acum cativa ani am cumparat un rulment marca Optimal (made in Germany) pt un Citroen, care s-a dovedit o facatura pt ca era pur si simplu mai mare decat locasul pt rulment (cateva sutimi diferenta).

 

Cu FAG si SKF nu am avut insa probleme.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Schimbat rulment si remediat problema zgomotului de rulare

Share this post


Link to post

A aparut si la Cielo meu un zgomot, pe ambele parti, un fel de troncanit, se aude doar pe drumurile pavate sau pe cele de tara.Nu stiu exact pe unde sa mai caut, pivotii sunt OK, unul avea ceva joc si l-am schimbat, flansele telescop le-am pus noi, bucsile bratului sunt bune, in mare cam totul este in reula dar continua sa troncane.

Ce nu am verificat inca sunt bieletele antiruliu si bucsile la bara stabilizatoare. Oare astea pot troncanii in halul asta? E mult de lucru sa le schimb? Ca am cautat si am vazut ca sunt ieftine si le-as schimba sa fiu sigur ca nu-s ele.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Bieletele nu cred... nu am vazut pana acum la Cielo sa se fi uzat, doar crapate de timp, dar merg fara probleme si asa. Bucsile sunt o posibila cauza... dar mai poti lua in calcul si axul glisor de la etrieri, care poate prinde joc.

Share this post


Link to post

Axul glisor e ok. Daca masina trage sau e in frana de motor nu se mai aude. Deci nu are legatura cu etrierul.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Cand accelerezi sau esti in frana de motor, e posibil ca sunetul motorului sa acopere zdranganitul ;) Poate sa mai fie vreo piesa, ceva slabit... tu stii cum se aude zgomotul... metalic, plastic, zdranganit, frecat... e posibil sa bata si ansamblul de la stergatoare, ori slabit din suruburi (in cazul meu asa a fost), ori uzate bucsile de cauciuc care-l tin pe caroserie. Sunt multe cauze posibile... chiar si in bord, in interior. La mine zdrangane ceva in bord dupa 6 luni dupa ce am cumparat masina si nici acum nu am descoperit ce, desi am desfacut bordul si m-am uitat de 100 ori... dam muzica mai tare si trece :) )

Share this post


Link to post

E clar sunet de la suspensie-directie. Imi cunosc masina si nu acopera nimic zgomotul. La inceput s-a auzit slab dar acum incepe sa se accentueze.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...