Jump to content
Sign in to follow this  
Senna

Vreau Cabluri De Curent

Recommended Posts

Am nevoie de cablu gros de cupru (sa suporte 100A) si crocodili. M-am gandit sa cumpar un set de cabluri de curent si vroiam sa intreb de unde si cat m-ar costa. Sau daca are cineva un set rupt si nu-i mai trebuie, daca are doi crocodili cu jumatate de metru de cablu m-ar interesa sa-l achizitionez.

Share this post


Link to post

un set de cabluri costa cam 300.000 dar sunt niste gioarse..

daca vrei ceva calumea cumpara 2 metri de cablu de statie de 10mm^2 si niste crocodili sanatosi

nu treci de 1 mil cu totu'

Share this post


Link to post

De ce sa fie oare gioarse? Eu am luat asa ceva si sunt foarte OK. Pe ce te bazezi, tehnic vorbind, cand zici ca sunt gioarse?

Share this post


Link to post

pai din 2 seturi ;uate nici unu nu a facut treaba buna

poate sa va confirme si pepino..

pana nu am mutat fizic bateria de pe o masina pe alta nu a pornit...

Share this post


Link to post

Auci! Asta nu place la mine... O sa testez cat de curand cablurile, macar sa nu-mi ocupe locul degeaba... Multumesc de precizare si scuze de :o fftopic: dar asa se lumineaza mai multi, cred.

Share this post


Link to post

In general nu cablurile sunt proaste, ci imbinarile dintre cablul propriuzis si crocobaur! Acolo, ori sunt ne-dezizolate ori capatul dezizolat nu face contact.

Desfaceti dvs urechile de la crocobaur, dezizolati ca lumea si stringeti la loc in asa fel incat cablul sa faca bine contact cu restul. Eu asa le-am facut si merg de n-au treaba! (PS. NU le-am mai folosit de cind am scapat de Oltcit!)

Share this post


Link to post

Si eu acum 2 ani am folosit iarna niste cabluri dintr-astea si nu erau in stare sa alimenteze demarorul, eu tineam motorul pornit la matiz iar cel cu dacia pe care voiam sa-l pornesc trebuia sa astepte cate 10 minute pentru fiecare incercare ca sa i se mai incarce bateria.

Asadar recomandabil sa va luati cabluri de 200 A mai degraba decat cele de 100. Mie nici grosimea cablului la cele de 100 nu mi-a inspirat incredere.

Share this post


Link to post

Cablul de 10mm^2 n-ar rezista la 100 Amperi, daca unul de 1,5mm^2 tine 10 Amperi, pentru 100 A trebuie 15mm^2. S-o gasi oare de 16mm^2?

Edited by nuvolari

Share this post


Link to post

La mine in oras am gasit la Comat de 20 mm² si de 30 mm²...

 

Anul trecut am cumparat pentru un robot de pornire pentru camion din ala de 20 mm², si nu-s probleme, porneste camionu si cu bateria moarta complet.

 

P.s. Am desfacut si eu un cablu de alimentare, de la din Metro parca, pai avea fir de 2,5mm² si izolatie cu raza de vreo 3mm, deci ele doar par sanatoase... l-am sfatuit pe om sa le arunce la gunoi.

Share this post


Link to post

Eu am luat din Carrefour la vreo 200K, sunt de 120A, le-am folosit o data sau de 2 ori, si au mers brici. Par supersolide.

Pentru conformitate: sunt unguresti.

Share this post


Link to post

Poti sa misti putin mansonul de cauciuc si sa te uiti sa vezi cand de gros este conductorul?

Share this post


Link to post

era o idee de verificat daca-si fac treaba FARA baterie. atunci se vede daca-s bune sau nu

Share this post


Link to post

Io am luat cabluri de pornire ce mi-a cazut in fata ochilor, niste jafuri totale produse de gicu s.r.l. si au mers perfect pentru cele enspe porniri asistate, atit pe 1310 cit si pe Matiz (cap prost, uita farurile aprinse > :) ).

Share this post


Link to post

Am miscat mansonul, la ochiometru par bine facute, dar nu are diametru f. mare conductorul, estimez pe la vreo 2 mm, diametrul, dar este multifilar, destul de compresat, deci e posibil sa fie sa zicem pe la vreo 10 mm^2. Am pornit masina de 2 ori si nu au fost probleme.

 

Laurentiu, aia era gluma sau era pe bune, nu de alta dar sunt destul de obosit la ora asta si nu cred ca inteleg sensul.

 

BTW, 1,5 mm^2 tine 10A in sarcina constanta, pentru timp lung fara sa se incalzeasca. La cabluri de pornire, sarcina este cateva secunde, si chiar si la alea e acceptabil sa se incalzeasca. Pe 1,5 mm^2 se duce 10 - 16 A lejer, pe aluminiu, astea fiind de cupru (rezistenta interna mai mica), se poate duce si mai mult.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...