Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Pt. Cielo are cineva idee care este cel mai bun loc sub capota pt. montarea unui fitru conic, sau poze cu Cielo cu filtru de aer conic ?

Vreau sa-mi instalez un astfel de filtru si vreau sa mai vad si alte locuri in care s-a instalat un astfel de filtru. In locul celui vechi nu cred ca are sufiecint aer RECE.

Share this post


Link to post

Am facut un test fara filtrul de aer cu motorul caldutz...am scos cutia filtrului si am mai tras un burduf pe langa gaurile din aripa pt aer rece...rezultatul...in afara de mult zgomot nimic simtzitor...sunt total dezamagit ...nu stiu daca merita un filtru sport...poate doar pt ca e posibil sal cureti din cand in cand!!! :(

Share this post


Link to post
in afara de mult zgomot nimic simtzitor...sunt total dezamagit ...nu stiu daca merita un filtru sport... :(

 

Salutari, aseara tocmai am mers cu un Scorpio motor 3.0, 200 si ceva de cai...si care avea si un filtru sport...da, masina mergea bine, dar cand am vb despre filtru(care facea un zgomot incredibil-la drum lung cred ca te inebuneste-) proprietarul mi-a zis "doar sunet aparte, in rest..."

Deci pentru cei care vor filtru sport...ganditi-va la efectul placebo...

:drinkers:

Edited by dj78lan

Share this post


Link to post

Daca puneti doar filtru fara alte modificari e intradevar Placebo!

Share this post


Link to post

@tuf5075: de unde l-ai luat si cati bani ca ma intereseaza si pe mine unu sh (deah...banii astia)

 

Si in legatura cu chestia aia albastra...nu poti pur si simplu sa o tai de acolo si sa ramana capatul filtrului care il legi la tzeava de adimisie?

Share this post


Link to post

Intrebare: dupa ce se termina uleiul de impregnare a filtrului, de unde se poate cumpara un nou Sprei de ulei?

P.S. nu recomandati C&C-ul...

Share this post


Link to post

WD 40 nu merge??? :D .

Share this post


Link to post

nici o sansa...

Share this post


Link to post
@tuf5075: de unde l-ai luat si cati bani ca ma intereseaza si pe mine unu sh (deah...banii astia)

 

sAL

scuze de intarziere. Poate incerci ebay?

:drinkers:

Share this post


Link to post

@CT_ZDB >

Salut, te rog sa-mi spui si mie de unde ai cumparat filtrul de aer dreptunghiular si cat a costat.

Mersi mult.

 

Nu mai cita postarile anterioare.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

Mi-am montat si eu un filtru sport, conic, in locul celui original.

Am scos capacul filtrului original impreuna cu acesta si pe cel nou l-am asezat tot in cutia aia.

Am impresia ca s-a schimbat ceva..., dar mi-e frica sa nu fie decat zgomotul, care in turatii mai mari e destul de mare, desi parca trage mai bine.

Se poate sa fii castigat ceva peste cei 88 sau 90 de cai cat are DOHC 16 V?

Se poate sa am probleme daca am pus un filtru sport si sa aspire mai mult praf ca cel original? Pot sa stric motorul cu chestia asta?

Al meu e conic si rosu. L-am luat de la un prieten caruia nu i s-a potrivit la Dacie.

Share this post


Link to post

Ce firma e filtrul tau ?Daca este VitanMADE da-l jos imediat si monteaza-l pe cel original .

Atentia daca nu e montat unde trebuie iti scad CP nu cresc ...mai ales daca nu l-ai dus pina in fata sa ia aer rece .

Cresterea este nesesizabila 2-3 CP nu mai mult :D

Share this post


Link to post

Filtrul este din Vitan, insa e turcesc am inteles. Cica ar fii firma serioasa... ceva cu E. Ere sau nu stiu cum. Asa am auzit si eu... 2-3 cai.

Am scos filtrul original si cu capacul si pe cel sport l-am pus in tavitza celui original care are si o gaura acolo jos si cred ca trage aer si d-acolo.

Deocamdata vad ca atrage atentia oricui in oras prin zgomot. Ceea ce si pe mine ma incanta foarte mult.

Parca trage si ceva mai bine, dar 2-3 cai sunt chiar insesizabili?

Edited by Bobby

Share this post


Link to post

Cat costa un asemenea filtru?

Ma intereseaza si pe mine numai ca nu pot sa-mi permit sa dau vreo 100 euro pe el!

Share this post


Link to post
Cat costa un asemenea filtru?

Ma intereseaza si pe mine numai ca nu pot sa-mi permit sa dau vreo 100 euro pe el!

 

Am inteles ca nou este 85 RON in Vitan.

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare: vreau sa cumpar pentru cielo un filtru de aer "sport" dreptunghiular. Am trimis un mail la o firma de tuning si mi-au zis ca am de ales intre GREEN, care fabrica pentru cielo (dar pe site nu am gasit) la 60€ si K&N care nu fabrica pentru cielo kit complet ( dar am gasit pe site filtru exact pentru cielo) la 65€. Din ce am citit eu aici, nu vad nimic de green. Diferenta intre ele este practic neglijabila, dar intreb, stie cineva ceva in plus? Sau de unde pot cumpara K&N fara comanda?

Share this post


Link to post

K&N poti cumpara de la PremiumBrands de pe Ion Mihalache (fost 1MAI ) dar nu faci altceva decit sa arunci pe geam 300RON ,mai bine bagi benzina de banii aia :) )

Share this post


Link to post

A pune alt filtru fara a schimba complet toata admisia de aer pana la clapeta galerie este un lucru inutil. In plus, zgomotul de admisie creste simtitor lucru care nu bucura pe toata lumea.

Share this post


Link to post

Poate chiar zgomotul ii bucura pe unii :) )

Cel mai sfant pentru Romanica este filtrul normal care este gandit de fabricant si pt Europa si pentru lumea a III a ...unde ne aflam noi desi nu vrem sa recunoastem .

 

PS> pina si in Arabia Saudita este mai putin praf decit la noi :) )

Share this post


Link to post

Mie imi spui, care de cand am filtre panel pe masina folosesc un prefiltru sub ele pentru a opri intrarea pietricelelor in cutele lor ! Si iarna, cand zapada acopera totul pe aici, prefiltrul se umple de smog si gum din tevile de evacuare a celor din fata ! In conditiile utilizarii automobilului aici doar pentru transport, filtrul "sport" e doar de fitze. Parerea mea.

Share this post


Link to post
A pune alt filtru fara a schimba complet toata admisia de aer pana la clapeta galerie este un lucru inutil.

 

Si atunci de ce K&N proiecteaza filtru de aer care-l inlocuieste pe cel original? :-? Nu intreb cu rautate, sau sa te contrazic, dar ma gandesc si eu... Si eu folosesc masina pentru drumuri prin tara, unde un plus de putere, oricat de mic sau insesizabil este binevenit :)

Share this post


Link to post

Baga benzina de 99, s-ar putea sa simti o diferenta mai mare :D

Share this post


Link to post

Pun de cand o am OMV 100, si intr-adevar, e o diferenta :thumbl:

Share this post


Link to post
Si atunci de ce K&N proiecteaza filtru de aer care-l inlocuieste pe cel original? :-? Nu intreb cu rautate, sau sa te contrazic, dar ma gandesc si eu... Si eu folosesc masina pentru drumuri prin tara, unde un plus de putere, oricat de mic sau insesizabil este binevenit :)

 

K&N spune clar ca garanteaza cresteri de 5-10CP la motoare de peste 200CP nu la jucarii de sub 100 :D

Share this post


Link to post
Si atunci de ce K&N proiecteaza filtru de aer care-l inlocuieste pe cel original?

K & N e fabricant de filtre in baza unor patente la care este proprietar, printre care si filtre reutilizabile, care pot inlocui filtrele OEM. Partea de filtre "sport" e alta poveste si se refera in principal la motoare de competitii. Ca unii isi pun filtre "sport" pe masinile de strada e o alta poveste, iar fabricantul nu poate decat sa se bucure.

Daca vrei sa afli limita maxima de CP ce poate fi atinsa doar din schimbarea unui filtru de aer, masori motorul pe un dyno fara nici un filtrul. Tinand cont ca folosind orice filtru limita aceea este mai mica, afli cat de rentabila poate fi doar aceasta schimbare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...