Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Nu poti face din bicicleta - motocicleta.Te poate ajuta un pic evacuarea directa.Filtrul de aer este fis iar discutiile despre admisie modificata si masurarea puterii la fel .

Bine de retinut : admisia la masinile daewoo este minim cu 10mm mai mare decit evacuarea.Deci mai usor cu sfaturile de dragul de a scrie.

Share this post


Link to post

Am inteles opiniile si sfaturile. Drept urmare, pun filtru standard si investesc banii astia in altceva mai bine :)

Share this post


Link to post
Pun de cand o am OMV 100, si intr-adevar, e o diferenta :thumbl:

 

In cartea masinii, (Cielo 2004 Euro II), spune ca sa folosesc numai benzina de 95 (si numai din aia am pus);

 

se strica motorul daca pun benzina cu cifra octanica mai mare?

 

sau oricum... ceva nasol se poate intampla, ce vrea sa spuna constructorul cu asta?

 

daca nu, ce beneficii imi aduce?

 

(ma intereseaza sa traga cat mai bine si sa scot cat mai mult din puterea motorului).

Filtrul sport trebuie sa traga aer rece de undeva... spre exemplu, la un filtru conic, in fata acestuia se pune un tub..., pe care sa intre aer de undeva de afara (unii trag de la spoiler, iar altii dupa cum poate ati vazut... la curse, au scos farul cu totul, iar aerul merge direct la sursa :D )

Share this post


Link to post

Nu se strica nimic daca-i pui benzina de 99, fuge o idee mai bine, si consuma un pic mai mult.

Share this post


Link to post

Un filtru sport (nu din Vitan), dar care se poate spala (am inteles ca nu toate se spala) unde gasesc si eu si la ce pret?

Daca stit linkuri ceva... va rog help me (este pentru 2 prieteni care vor urgent asa ceva)

Merci mult, bafta!

Share this post


Link to post

Gasesti la ASPAD ,www.chiptuning.ro :thumbl:

 

Oricum este cea mai proasta achizitie posibila dar deh trebuie si altii sa faca teste :) )

Share this post


Link to post

Filtru sport; nu este decat pt zgomot, in putere nu o sa castigi nimic. Cand am facut chiptuning pe tester diferenta intre filtru original si cel sport era 0. Probabil pe masinile cu turbina situatia sta altfel precum mi-au spus cei de la B&S, undeva la 2-5CP.

Share this post


Link to post

Este tocmai invers ,adica la masinile cu turbina filtrul sport nu face nimic altceva decit sa influenteze negativ admisia mai ales daca aerul tras este cald :) )

Share this post


Link to post

Poate cei de la B&S exagerau sau poate ei deliberat minteau, ceea ce sincer ma indoiesc (mentalitatea romaneasca de a mintii clientii ei nu o au); nu ma contrazic pt ca in materie de motoare turbo pe benzina sunt pe alaturi. Si ma repet la masina cu motor aspiratie, al meu pt ca de asta este vorba, castigul este 0 (zero)... de fapt un castig exista, sound-ul si intretinerea filtrului.

 

filtru7dl.jpg

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Tabelul asta spune totul ,adica filtrul de fabrica are aceleasi performante ca unul K&N :D

Share this post


Link to post

bogdane aia sunt declarati de producator, si primul filtru este cel stock

Share this post


Link to post

Pai si eu ce am zis :) )

Oricum Bucurestiul nu este pretabil la filtre sport .

Share this post


Link to post

nenea, in prima coloana este puterea declarata de producator, in a 2- aputerea reala pe banc, acum intelegi?

Share this post


Link to post

NU

Prima este cea data de producator ,a doua este cu filtru de hartie ,a treia cu filtru polifoam ,si ultima cu K&N

Share this post


Link to post

Si nu cumva prima este fara filtru de aer :dizzy: ... Nu de alta dar filtrul stock este filtrul de hartie :>

Share this post


Link to post

prima este cea DECLARATA de producator, a 2-a este cea masurata pe dyno cu filtru de hartie (stock), si 3-a cea masurata cu filtrul K&N

Share this post


Link to post

concluzie.. se castiga 4 cp :D

Share this post


Link to post

Chiar asa sa fie .. sunt 4cp la 150cp => 2.66% => exact 2cp la 75cp..

As paria ca in realitate.. e maxim 1cp. In continuare cred ca mai multe satisfactii ar da o benzina de 99.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
In cartea masinii, (Cielo 2004 Euro II), spune ca sa folosesc numai benzina de 95 (si numai din aia am pus);

 

se strica motorul daca pun benzina cu cifra octanica mai mare?

 

sau oricum... ceva nasol se poate intampla, ce vrea sa spuna constructorul cu asta?

 

daca nu, ce beneficii imi aduce?

 

(ma intereseaza sa traga cat mai bine si sa scot cat mai mult din puterea motorului).

Filtrul sport trebuie sa traga aer rece de undeva... spre exemplu, la un filtru conic, in fata acestuia se pune un tub..., pe care sa intre aer de undeva de afara (unii trag de la spoiler, iar altii dupa cum poate ati vazut... la curse, au scos farul cu totul, iar aerul merge direct la sursa :D )

 

 

 

Este aceeasi benzina doar ca cea de 98 are mai mult aditiv.. Vorbe spuse de un amic care lucreaza la PECO.

Share this post


Link to post

@valt3r

Corect, dar din ce stiu eu, aditivii sunt pentru grabirea arderii, adica explozia in cilindru este mai rapida, de unde rezulta un randament mai mare. Apropos, combustibilii sunt testati pe banc de probe, format din motoare otto si motoare diesel, unde se verifica cifra octanica (asta face producatorul de benzina, si daca este serios, chiar respecta clitatea combustibililor iesiti pe piata). Este verificata pe un Mithsubishi Outlander motor benzina de 2 litri scaderea consumului cu 6-8% pe acelasi drum, dar in sens incers Constanta-Sibiu a consumului cu benzina de 98 fata de cea de 95. Daca mai sunt forumisti care pot confirma scaderea consumului, ii rog sa confirme.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Salutare.

 

In legatura cu filtrele sport: Strica motorul!!!

 

De unde credeti ca obtineti acest zgomot mai mare? Filtrul de aer original al masinii permite trecerea unui anumit debit de aer, el in cazul cielo fiind luat de langa baterie, unde prin masuratori sa dovedit a fii cel mai rece, fara praf din cauza distributiei etc. O cantite marita de aer mareste detonatia in motor si in concluzie se ajunge la distrugerea blocului, a supapelor, si a cilindrilor!!!!!

Atentie foarte mare. Chiar si la filtrele sport de firma in timp distrug pur si simplu motorul! Dovedit practic! Nu cred ca vreti sa va schimbati motorul numai ca se aude mai bine! Mai degraba punetiva o evacuare Borla care nu are ce sa strice ba din potriva!

 

Nu riscati mai ales cu filtre "sport" luate din vitan, fara nici un fel de spray care ajuta la retinerea prafului. Ganditiva ca intra mizerie si o sa va mirati de ce trebuie sa schimbati injectoarele etc!!

Share this post


Link to post

@raresvintea

Ce treaba au injectoarele cu admisia aerului? Cum sa se infunde? Aerul este tras de piston de-a lungul galeriei de admisie, de-aia se cheama aspiratie, la care se adauga si benzina atomizata la momentul oportun de injector. Aerul NU trece prin injector sa-l infunde, asta e prognoza meteo, adica SF!

Si nu cred ca un filtru de aer ar strica motorul (ma refer la un filtru sport de firma). Poate tolomacul care si l-a montat a uitat ca nu se da cox la o masina cu motorul rece si, in dorinta de a simti efectele filtrului sport (altele decat zgomotul) a fortat inutil masina. Tragand aer cald datorita montajului aiurea a pierdut ceva caluti din herghelie in loc sa castige, si asta l-a frustrat, ajungand sa mearga aiurea doar-doar o regasi calutii. Poor stupid! Sau, mai rau, si e destul de plauzibil, a montat incorect filtrul sau adaptarea nu a fost etansa si de undeva a tras aer nefiltrat, ceea ce e chiar sinucidere pentru motor. Da bine la pretenari sa ridici capota si sa arati ce jmecher esti, ti-ai pus filtru sport si fuge masina de rupe. Si daca unul cu capul pe umeri indrazneste sa-ti spuna ca nu prea a facut bine tolomacul il scoate din lista de prieteni, ca atata il duce capul.

Nu vreau sa jignesc pe cineva prin apelativul tolomac, dar oricine modifica dupa ureche un motor cu ECU si o stana de senzori si se asteapta la performante de sa-ti taie rasuflarea merita numele de mai sus. Mersul fara filtru sau cu filtru naspa se simte, bine de tot. La buzunar, te ustura pana in adancul inimii!

Cu respect,

Adi Iacob

Share this post


Link to post

salut! vreau sa'mi recomdatzi un filtru de aer sport pt cielo. ma intereseaza unul care se potriveste exact fara alte modificari la un pretz acceptabil

Share this post


Link to post

@varcolac-Pai daca pui doar filtru si nu pui si tubulatura sa-l duci sa traga aer rece de jos de undeva nu ai facut nici o combinatie;de fapt e mai rau decat stock,modificari trebuie sa faci daca nu vrei sa ai doar zgomot si vrei sa castigi si ceva putere!

Share this post


Link to post

Intr`o zi am trecut prin Vitan si m`am hotarat sa`mi iau un filtru de aer sport , sa vad daca se simte ceva , urmand sa`mi iau de firma :) ... am dat 400 mii , cam asa , pe unu care se potrivea perfect pe furtunu de admisie , mi l`am montat ... da`i scoate toata tubulatura tot, avant 16v am intampinat probleme la rezonator , era strans foarte bine , locul foarte mic, se auzea motorasu zici ca era un hot rod ceva , fff smecher :) ) toata lumea sarea din fata mea cand ma auzea ca vin , l`am tinut cam o luna si ceva pe masina , in ultima saptamana abia abia daca se mai auzea si nu ca ma invatasem eu cu el , toata lumea spunea , cu filtru pus scoateam cam minim 12 secunde jumatate 0-100 km/h , daca faceam mai multe reprize cresteau timpii, curios,intr`o zi il desfac sa vad daca are praf prin el , am vazut ca era si mi`am spus ca trebuie sa`l schimb, zis si facut , cu filtru original am scos minim 12.08s deci aproape jumatate de secunda. Motorul nu a patit nimic am facut cam 2 mii km cu filtrul ... tubulatura ce sa`i mai fac ... cand ploua ,la stilu` meu de condus imi arunca apa pe gaura de la rezonator si filtru statea deasupra ei .acum masina imi scoate 11,5 secunde :) .

 

NU SI NU incercati FILTRE DIN VITAN !!! Brand`urile nu stiu nu le`am incercat si nu vorbesc din auzite , probabil alea sunt bune :mrgreen:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...