Jump to content
Sign in to follow this  
Emy

Presiune De Vapori In Rezervor

Recommended Posts

Salutari !

 

Sunt mai nou pe forum si am o intrebare.

 

Am un Cielo model 97 si aud mereu fasait cand deschid busonul la rezervor.

Banuiesc ca se formeaza presiune in rezervor datorita vaporilor.

Am schimbat busonul, dar problema e aceeasi.

Aveti ceva recomandari ?

Share this post


Link to post

E normal sa fie presiune.La vremea aia nu sa pus canistra de vapori pe cielo la craiova.

Share this post


Link to post

Poti sa gauresti busonul, sau schimba-ti rezervorul cu unul gaurit...

Asta daca insisti, fin'ca presiune avem toti :">

Share this post


Link to post

Bate-te peste gura.

 

Trebuie sa fie presiune in sistem, ca altfel pui pompa sa munceasca mai mult. Eu cand am plecat cu busonul slab strans, mi s-a aprins check-engine.

Share this post


Link to post

Stiu, dar daca omul insista sa ramana fara... Si-a schimbat si busonul, e serioasa treaba !

Share this post


Link to post
Am un Cielo model 97 si aud mereu fasait cand deschid busonul la rezervor.

Banuiesc ca se formeaza presiune in rezervor datorita vaporilor.

Am schimbat busonul, dar problema e aceeasi.

Aveti ceva recomandari ?

Sa-l lasi asa, ca asa trebuie.

Share this post


Link to post

Dar ce se intampla cand miroase a benzina in masina dar nu vine de la motor pentru ca in portbagaj miroase de mori? Gaurit nu cred ca e :) (rezervoru)

Share this post


Link to post

Da bancheta spate la o parte si capacul de plastic de la pompa de benzina.Verifica etanseitatea pompei de benzina si starea furtunelor tur si retur de pleaca din ea daca sant stranse bine sau daca vreunul este fisurat.

Share this post


Link to post

la mine nu se aude nici un fasait, de la ce poate fi?

Share this post


Link to post

Verifica ce am zis mai sus + furtunele de la buson la rezervor ,eventual si busonul.

Share this post


Link to post

stiu ca sunt in alta parte decat la sectiune de biciclete (bicicleta mea e un tico) dar nici mie nu imi mai face nici un fel de presiune in rezervor, desi tin minte ca acum cativa ani cand umbla taicamiu la rezervor se auzea un fasait...la tico ce si cum verific???

Share this post


Link to post

...am tot cautat topicuri vis a vis de canistra de vapori.

Inteleg ca la modelele mai vechi de Cielo, Espero, etc ...nu este canistra de vapori.

Vrem sau nu vrem cine are un astfel de model de masina fara canistra de vapori are presiune in rezervor.Presiunea e cauzata de evaporarea benzinei.

Intrebare 1.

Aveti careva cunostinta ca la aceste modele sa existe vreun mecanism gen supapa, care sa refuleze in caz ca presiunea din interiorul rezervorului creste prea mult?

Intrebare 2.

Aveti idee cat de mult poate creste presiunea datorata vaporilor de benzina in rezervor?

 

...o masina cu rezervorul plin, lasata in soare, m-as astepta sa creasca nivelul benzinei prin incalzire, iar daca nu are pe unde se refula, ar trebui sa crape ori rezervorul ori ceva pe la tubulatura.

Voi ce credeti?

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Aceeasi problema am si eu dar m-am linistit. Busonul de la benzina are un fel de supapa actionata de un arc care cedeaza la presiune mai mare. Cedeaza in sensul ca elibereaza din presiune.

Initial am avut un buson fara astfel de supapa (cre' ca nu era original) dar am gasit unul de Cielo cu supapa; asta pe care il folosesc in prezent.

Share this post


Link to post

Sunt 2 supape: una la buson si alta se afla sub masina intr-un loc mai mult ascuns :) . Teoretic e de culoare verde deschis si mai exact este langa alimentarea cu benzina a rezervorului. Seamana mult cu filtrul de benzina de la o dacie si are o parte in legatura cu rezervorul iar alta direct in afara. In timp se poate infunda cu noroi deci se poate da jos si curata fara probleme. Mirosul de benzina in portbagaj se rezolva cu schimbarea busonului de la alimentare.

Share this post


Link to post

Ieri am mers sa alimentez. Aveam benzina putina in rezervor (un pic peste indicatia de rosu, a ceaului de bord).

Am desfacut busonul si m-am speriat ce presiune era inauntru, parca niciodata nu a fost atat de mare presiunea in rezervor. Am hotarat sa identific supapa din capacul busonului de benzina. Am identificat-o si am apasat pe ea cu o surubelnita, initial a deschis mai greu, garnitura ei era lipita.

Am mai apasat de cateva ori pe ea si acum merge mai usor.

Sper ca de acum inainte sa nu se mai faca supra-presiune in rezervor si aviz celor care au aceasta problema sa isi verifice respectiva supapa sa nu aiba garnitura lipita

 

Aici s-a mai discutat de supapa verde. Ovi_jer spunea depre chestia verde ca citez "Exista dar nu are rolul decit al unui dop la cielo..."

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...