Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Salut.

 

Sun un "forumist" nou pe aici si as spune:"Bine ca v-am gasit"..... Caci am si eu o problema, la al meu Cielo model 2004, bineanteles cu instalatia de GPL. Problema se manifesta asa:

 

1. daca motorul este cald si dintr-o oarecare cauza motorul se opreste (intentionat sau nu), in momentul in care incerc sa-l pornesc se manifesta ca si cum cinva i-ar stange toate furtunele alimentarii cu un forceps. Nu are putere se "ineaca", nu se accelereaza si se opreste.

2. cand nu face asta nu sta la "relanti" nici macar la pornirea la rece atunci cand socul electronic este activ.

 

Un sfat, o idee de rezolvare ar fi foarte utila mai ales ca in orasul meu nu prea sunt meseriasi sau cel putin eu nu am intalnit pe vreunul!

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post

Este secventiala ? BRC cumva ?

Share this post


Link to post

Scuza-ma dar nu stiu ! Stiu sigur ca instalatia este Marini si ca masina are un motor 16V injectie multipunct!

Edited by EM!L
Nu mai cita mesajul anterior! Foloseste Add Reply sau Fast Reply din partea de jos a paginii.

Share this post


Link to post

Pe benzina face la fel?

Ai un furtun cu surub pt gaz care pleaca de la vaporizator?

Share this post


Link to post

Spuneti-mi si mie acul de la apa nu trebuie sa stea la jumate,pentru ca mie imi sta sub prima liniuta in afara si in oras la prima liniuta,eu stiam ca trebuie sa stea exact intre ele.Intreb asta pentru ca nu mi se incalzeste plamanul de gaz,si am un consum mare si mers urat la ea abia dupa vreo 30 de min de mers reuseste si ea sa se incalzeasca si sa mearga cum trebuie,dar acul tot nu trece de prima liniuta numai daca o fortez eu sta si el la jumate.Termostat,garnitura de chiuloasa si sonda schimbate ce poate fi?

Edited by Andutul

Share this post


Link to post

Pe benzina face la fel?

Ai un furtun cu surub pt gaz care pleaca de la vaporizator?

 

Pe benziba merge foarte bine.

Si da exista acel furtun cu robinet pe el.Stiam ca acesta regleaza debitul, dar in orice pozitie l-as roti tot asa se manifesta.

Share this post


Link to post

GPL-ul trebuie reglat pe un analizor de gaze ca sa fii sigur de rezultat. Bujiile, fisele in ce stare sunt ?

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Pe benziba merge foarte bine.

Si da exista acel furtun cu robinet pe el.Stiam ca acesta regleaza debitul, dar in orice pozitie l-as roti tot asa se manifesta.

 

 

Nu mai umbla de capul tau,sa incerci sa reglezi.Dute la un service autorizat si fa treaba calumea.

Share this post


Link to post

Adevarul e ca nu am unde in orasul meu dor la SB sau BV! De asta am postat aici in speranta ca poat fi ajutat"online"

Mersi

Edited by EM!L
Nu mai cita mesajul anterior! Foloseste Add Reply sau Fast Reply din partea de jos a paginii.

Share this post


Link to post

Drbarsan: sfatul cu mecanicul e bine de urmat. Mai ales daca nu ai facut nici o revizie la instalatie. Se pare ca e timpul.

Relantiul se regleaza de pe vaporizator, iar surubul de pe furtun e pt debit in sarcina.

Verifica bujiile- distanta electrod-, fisele sa aiba rezistenta care trebuie.

 

 

Share this post


Link to post

buna ziua

 

sunt nou pe forum si la fel de nou posesorul unui Cielo executiv 2005 cu inst. gpl intergas.Am o problema cu el si vreau sa va cer sfatu adica daca este o prob. temporara sau necesita service.

 

deci masina mergea perfect si pe benzina si pe gpl acum vreo 2 zile am ramas fara gpl in timpul mersului neavand unde sa alimentez pe o raza de 30 km singura statie gpl nu avea gaz,

 

toate bune si frumoase am trect pe benzina pana seara cand am fost sa alimentez cu gpl (motoru cald) la iesirea i sosea am trecut pe gpl cand surpriza nu se accelera, am zis ca este de la frig(-20grade) dar totusi in aceasi zi mersese perfect pe gpl la aceasi temp. tin sa precizez ca merge perfect pe benzina. Pe gpl sta la relanti dar cand vreau sa acelerez moare. Cateodata creste la 2500 ture cu intreruperi si fara viata motoru, daca bag in viteza more instantaneu.

 

 

 

deci un sfat sa o mai las sau sa merg la un service autorizat(in acest caz poate stie carva vreunu care depaneaza gpl in zona PH,BV)

Edited by Vrajitoru

Share this post


Link to post

Si eu am patit ceva asemanator. Solutia a fost sa o las 30 minute pe dreapta dupa care a pornit si mers ok. Explicatia data de mester : din cauza frigului a inghetat vaporizatorul, ma rog membrana si surubul de relanti... nu stiu cat de ok e explicatia, dar la mine a functionat.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

voi da o explicatie de necunoscator si sper sa stie careva unde este problema :)

 

 

 

experienta ci gpl-ul am de la o dacie pe care o am de 5 ani cu gpl asa ca am surubarit la cielo 2 zile (problema exista de 3 zile) si am gasit o solutie si merge perfect si pe gpl si pe benzina acum ramane de vazut consumu si sa gasesc adevarata problma :D

 

priza de aer de la filtru are un y (o ramificatie) exact la intrare in el una din guri vine de sub aripa unde mai are o cutie (nustiu ce este cutia aceea dupa cum am spus sunt proaspat posesor de cielo ) si a doua intra intro teava de plastic care trece pe deasupra radiatorului pana in partea stanga langa baterie ,teava de plastic am anulato si am astupat gura respectiva de aer ramanand ce de sub aripa (care nustiu ce este )  merge perfect rotund si pe benzina si pe gpl si are nerv masina am iesit in afara orasului si sa dus usor la 160km dar totusi nustu daca este ok ce am facut si pana ajung la un service cred ca mai dureaza o saptamana :D probleme financiare dupa ce am achizitionat masina normal :)

 

ca intrebare pt posesori de cielo bara de plastic care trece pe deasupra la radiator in capat spre baterie este deschisa sau este astupata  . La mine este deschisa si dupa ce am astupato merge perfect.

 

 

Share this post


Link to post

Nu trebuie astupata teava aia de plastic.

Share this post


Link to post

Prin teava de plastica intra aerul in filtru de aer, adica cutia aia patratoasa.

Sint unele modele de vaporizatoare care nu dau drumul la membrana in speta la GPL in stare gazoasa decit la depresiune mare.

E vorba de multe din cele pe carburatie.

Se astupa gura de intrare de pe capat, iar de intrat aer intra numai prin cele 2 gauri de pe peretele dinspre motor.

Am intilnit cazuri din astea, inclusiv la mine greenguy.gif

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Va salut pe toti.Am un Cielo din 96 bine ingrijit in afara ultimilor 2 ani.Cu toate astea merge inca foarte bine insa a crescut tare consumul.De exemplu un drum Bucuresti galati mers normal cu exceptia unei portiuni de vreo 60 de km cu 25-30 la ora,zapada gheata polei ,noapte,in fine ,am avut un consum de 12 la suta.Acum luni o voi baga in service pt o reparatie generala si mi s a spus sa inlocuiesc injectoarele.Cum acestea ajung la aproape 10 mil ma gandesc daca nu ar fi indicat un GPL.Faptul ca are consum mare la benzina necesita oricum sa umble serios la motor? sau GPL ul ma scuteste oarecum de batai de cap si bani cheltuiti in service?Pentru ca neavand mare pret la revanzare nu vreau sa exagerez cu cheltuiala de bani.

Si eventual ce instalatie de GPL s ar recomanda ?Sper ca intrebarile mele nu sunt excesiv de stupide dar nu prea cunosc domeniul.Nu mi e lene sa folosesc search ul insa cnd habar nu ai ce si cum...Multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Un injector costa pe undeva pe la 120 de lei nou, mai verifica preturile si prin alte parti. Consum mare de benzina indica problema la alimentare si aprindere, daca motorul nu consuma ulei si merge rotund nu prea prevesteste interventii mari la motor. Pentru GPL a bine sa te duci la un service serios, asta este cel mai important.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

chestia este ca merge perfect masina cu improvizatia facuta si cum ziceam are o ramificatie inainte de intrarea in filtru care duce in spatele aripi unde se afla o cutie din plastic aceea nustiu ce este :D  

Share this post


Link to post

"Cutia" aia este rezonatorul de aer.

Share this post


Link to post

Vrajitorul: cutiuta aia e "rezonator aer" , iar "improvizatia" cu astupatul e ok dupa cum spuneam mai sus.

Amabilu: daca nu ai si alta problema decit injectoarele poti sa pui o instalatie GPL pe carburatie sa iesi mai ieftin la cheltuiala cu carburantul. E bine totusi sa rezolvi si cu injectoarele, poate mai tirziu :) .

Pt GPL cum zicea si Smail e bine sa te duci la un service care are experienta la asa ceva.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri.Si acum sper ,ultimele intrebari de nepriceput:

Ce anume sa aleg pentru Cielo ul meu?Carburatie sau injectie?Este vreo marca sau model care se pupa foarte bine la Cielo?Tot ma uit pe forumuri si pe oferte la cei care fac GPL si inca nu mi am facut o idee prea clara.Si habar nu am ce e sonda asta SF numita lambda.Cielo Gle din dec 96 are dracovenia?Ca am vazut ca instalatia gpl e si cu sonda si fara,in fine.

Nu stiu daca e permisa in politica forumului o recomandare de service cu buna reputatie in domeniul GPL in buc desi mi ar prinde bine.

.Cam astea ar fi pentru ca vreau sa mi fac si eu o idee cand merg sa montez.Eu as prefera varianta ceva mai ieftina chiar daca masina nu mai e atat de supla la performante insa daca alta marca este mai fiabila si nu mi da absolut deloc batai de cap cu siguranta o aleg pe ultima.

Multumesc

Share this post


Link to post

Daca e masina noneuro e fara sonda si catalizator.

La ce valoare are masina ta acum as merge pe varianta ieftina adica "carburatie". Ai sa ai un consum ceva mai mare dar acceptabil max 13-14l urban si 8-9 max extraurban. Cel putin cam asa scot eu si instalatia e reglata pt putere nu consum ceea ce e recomandat sa nu mearga cu amestec sarac.

Ca marca cica Bigas sau LandiRenzo ar fi bune.

  • Like 1

Share this post


Link to post

"amabilu"- daca masina nu are sonda lambda - atunci trebuie sa-i montezi o instalatie de gaz pt injectie fara sonda lambda, iar in cazul in care are sonda atunci va trebui sa montezi o instal care are dozajul de carburant controlat electronic

ca si recomandare incearca la "agrom" 0788417085 (e nr. de tel al sefului de service- Marius)

Share this post


Link to post

"amabilu"- daca masina nu are sonda lambda - atunci trebuie sa-i montezi o instalatie de gaz pt injectie fara sonda lambda, iar in cazul in care are sonda atunci va trebui sa montezi o instal care are dozajul de carburant controlat electronic

ca si recomandare incearca la "agrom" 0788417085 (e nr. de tel al sefului de service- Marius)

 

La astia m am gandit si eu dar nu stiam ce preturi au,pareau pe site mai "consolidati"asa,au si service Daewoo.Am sunat si mi a spus ca ma costa 11,5 mil instalatie marini sau BRC.Ma duc joi,acuma am inteles ca ar fi bine sa optez pentru un mixer de calitate.Ar mai fi ceva ce sa am in vedere sa le cer?

Share this post


Link to post

ar fi bine sa alegi BRC-ul ca e mai bun si mai stabil chiar daca e ceva mai scump in rest nu ai de ce sa-ti faci griji sau probleme in privinta mixerului sau altceva pt ca monteaza tot ce trebuie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...