Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Salut,

 

Trebuie schimbat neaparat filtrul de gaz ? Observ ca multi colegi sunt patiti cu "specialistii"din service-uri si ma gandesc ca la o revizie mi`ar putea modifica reglajele ducand la defectiuni. In momentul de fata masina merge ok pe gaz. Am facut aprox 30000 km fara nicio interventie asupra instalatiei de gaz.

Care este recomandarea voastra? sa schimb filtrul de gaz fara revizie sau amandoua?

 

Bafta

Share this post


Link to post

Eu as zice ca da... Dupa ce am vazut filtrul de gaz al lui Ing3r... Cine stie de cand nu il schimbase proprietarul anterior, dar arata rau de tot... Dupa schimbarea membranei si a filtrului, masina se misca incontestabil mai bine!

Share this post


Link to post

Filtrul de gaz il pot schimba eu singur? Filtrele de benzina si ulei le`am schimbat singur dar cel de gaz nu stiu unde este amplasat. Cum il pot localiza?

Share this post


Link to post

Din ce mi s-a explicat la service gpl, filtrul gaz nu poate influenta deloc reglajele sau consumul, acesta doar retine impuritatile din GPL.

 

Este in electrovalva (asa mi s-a spus). Si eu sunt interesat daca poate fi schimbat de catre mine, unde se gaseste si cam cat costa.

La service costa 25 ron.

Edited by Banderas_232003

Share this post


Link to post
Din ce mi s-a explicat la service gpl, filtrul gaz nu poate influenta deloc reglajele sau consumul, acesta doar retine impuritatile din GPL.

 

Este in electrovalva (asa mi s-a spus). Si eu sunt interesat daca poate fi schimbat de catre mine, unde se gaseste si cam cat costa.

La service costa 25 ron.

 

 

salut

uitate pe conducta de gaz,care intra in vaporizator,unde este si elctro-valva,este ca un pahar metalic.

desfa-l ,o sa gasesti filtrul in pahar.(are un surub de 6 in capul paharului)

respecte :)

Share this post


Link to post

Salut tuturor,

 

Am un Cielo Exe din 2003 (E III) cu GPL ( de la InterGas) . Problemele au inceput in urma cu ~ 2 luni cand am experimentat pentru prima oara rateuri in admisie (cu bubuiturile de rigoare) si masina venea in nas . Pe benzina avea uneori un mic tremurat si nu prea tragea . Dupa acele rateuri capacul filtrului de aer nu mai sta bine prins ... practic sta intr-o singura brida de prindere si in rest gravitatia ... .

 

Am inlocuit pana acum urmatoarele: fise, bujii, bobina de inductie. Pe toate le-am inlocuit pe rand (adik pe principiul ia inlocuieste-o p'sata si da o tura sa vedem daca mai face ... ) . Au fost verificate vaporizatorul, filtru de GPL si plamanul si toate par ok . Inca nu am reparat capacul filtrului de aer ... o sa rezolv treaba asta tot atunci cand o sa-i pun si o valva unisens ... .

 

Dupa toate inlocuirile facute de cateva zile nu mai am parte de bubuieli in schimb daca sunt pe GPL si decelerez (apas ca omu' frana la stop de ex) se opreste motorul (lin si frumos). Repornirea e destul de greoaie dupa acest moment ... trebuie sa trec pe benzina si dau la cheie pana ametesc dar pana la urma porneste .

 

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat ... ce sa mai verific/incerc.

 

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

nubira sx 2003 instalatie marini

traseu suceava - buzău 330km - 24 .3 litrii de gaz cu viteza intre 80-110 in regim de noapte(fara aglomeratie si forjări)

masina cam plinută (mergeam la mare 2 adulti si 2 copii + bagaje) se putea mai bine? :D

o am aproape de un an si are la bord vreo 120 000km

Edited by sandybell

Share this post


Link to post

Am inteles ca exista un service pentru montaj/revizii GPL la intersectia apaca in sectorul 6 Bucuresti. Imi poate explica cineva de pe forum care a mai fost cum sunt preturile si unde este situat mai exact ?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Si eu urgent! Service GPL in sector 6 deschis si sambata. Daca nu in orice sector dar sa aiba program sambata ... STIE CINEVA?

Share this post


Link to post

salut la toti...probelma cu raterurile o am si eu...si am procedat exact ca sldragos...dar rezultatul nesatisafacator...adica merge mai bine masina...dar cate un rateu tot imi da...precizez ca rateurile le da atunci cand turaometrul merge sacadat....(adica indica aiurea mai mult deat trebuie si merge sacadat, merge ca un cronometru, nu urca lin sau coboara lin)...am schimbat bujii, bobina inductie, filtru gaz, filtru aer, fise, am dat reset, idle run...merge mai bine motorul dar tot mai da cate un rateu...imi poate spune cineva ce dracu are?....a mai avut cineva problema asta?..motorul DOHC 16v 1.5 este pe o nexia....(este motorul de espero 1,5 16v cu capac delcou).

Share this post


Link to post
@64ely Cat a costat instalatia la tg jiu?M-am uitat pe site si mie se par marisoare preturile.

 

Instalatia a costat 27005 si sunt foarte multumit

 

AKON instalatia a costa 27000050 mi lei si sunt foarte multumit de ia.Iti recomand,mai ales la cit coasta benzina acuma. :lavolan:

Share this post


Link to post
salut la toti...probelma cu raterurile o am si eu...si am procedat exact ca sldragos...dar rezultatul nesatisafacator...adica merge mai bine masina...dar cate un rateu tot imi da...precizez ca rateurile le da atunci cand turaometrul merge sacadat....(adica indica aiurea mai mult deat trebuie si merge sacadat, merge ca un cronometru, nu urca lin sau coboara lin)...am schimbat bujii, bobina inductie, filtru gaz, filtru aer, fise, am dat reset, idle run...merge mai bine motorul dar tot mai da cate un rateu...imi poate spune cineva ce dracu are?....a mai avut cineva problema asta?..motorul DOHC 16v 1.5 este pe o nexia....(este motorul de espero 1,5 16v cu capac delcou).

IAC-ul l-ai verificat? O reglare a instalatiei? Curatare filtru gaz? Daca se opreste si nu mai porneste decit f greu gen sldragos verifica delcoul nu numai capacul... la mine dupa ce am schimbat delcoul -cu unul sh- a fost ok...asta dupa ce schimbasem inainte tot pe el capac, bobina, modul pornire...axul cica nu era izolat perfect de exterior...

Share this post


Link to post

daca este vb despre problrma mea eu am curatat si clapeta si tot ce era de curatat...am schimbat bobina delco plus capac delco si acum merge in suturi...ce dracu sa-i mai fac???

Edited by slasher

Share this post


Link to post
daca este vb despre problrma mea eu am curatat si clapeta si tot ce era de curatat...am schimbat bobina delco plus capac delco si acum merge in suturi...ce dracu sa-i mai fac???

Si pe benzina face la fel? Ai fost la un mecanic? Daca vrei info trimite-mi un PM sau mail pe pno2005@gmail.com vad ca esti din Iasi...

Share this post


Link to post

Motor curatat, injectoare noi, da rateuri pe gaz, au zburat toate clamele, iar pe benzina trepideaza rau. Parca nici nu prea trage cum tragea odata. Instalatie de gaz neverificata si necuratata de vro 3 ani ... Espero 1.5 dohc 16 v.

Sa ma duc sa-i fac o verificare ???

Stiti service gpl in sect 6???

Share this post


Link to post
Motor curatat, injectoare noi, da rateuri pe gaz, au zburat toate clamele, iar pe benzina trepideaza rau. Parca nici nu prea trage cum tragea odata. Instalatie de gaz neverificata si necuratata de vro 3 ani ... Espero 1.5 dohc 16 v.

Sa ma duc sa-i fac o verificare ???

Stiti service gpl in sect 6???

Or fi masinile Daewoo fffff fiabile dar mai trebuie si intretinute...Eu am masina de 2 ani si 30.000km si am facut destule revizii si constatari la ea.

Si vorbesc si de instalatia GPL.

Bujii, fise ai verificat? Stiu ca scria pe aici rezistenta optima la fise. In 3 ani banui ca nu ai tinut-o in garaj... du-te sa-ti curete vaporizatorul si sa-ti curete/schimbe filtrul de GPL.

BTW pune-ti supapa unisens pe capacul filtrului de aer(vorbeste cu unii care instaleaza GPL unii stiu de asta). Daca nu gasesti improvizeaza una...decupeaza un cerc de 50mm pe capac si pune deasupra un capacel de tabla sau plastic dur lipit f fin mai mult pt etansare cu silicon. Cind va da rateu sare capacelul nu capacul de la filtru sa-ti rupa clemele...

Share this post


Link to post

problema s-a rezolvat schimband fisele, ms pt sfaturi la toti.

Share this post


Link to post
problema s-a rezolvat schimband fisele, ms pt sfaturi la toti.

Daca nu ai facut-o prea curind e bine sa te duci la un mecanic BUN la o constatare... eu o fac si cind plec la un drum mai lung de 200km...(aia care rid acum sa le stea in git :-? , eu sint mai precaut si nici nu ies din oras prea des la drum lung)

Sa nu uiti de filtru de gaz sa-l verifici, dupa 25.000 km si vreo 3 curatari am schimbat filtrul, se imbicseste mult mai repede dupa curatare...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

salut am si eu o problema cu instalatia de gpl la cielo imi trece singura de pe gaz pe benzina si invers iar pe benzina nu sta la relanti se accelereaza singura daca ma puteti ajuta si pe mine va rog

 

 

 

Salut am si eu o mica problema cu gpl-ul la cielo nu sta relantiul se accelereaza singura ce ar putea sa fie ? DACA MA PUTETI AJUTA VA ROG

Share this post


Link to post

Mergi la service daewoo pentru diagnoza la motor si instalatia gpl.

Share this post


Link to post
Motor curatat, injectoare noi, da rateuri pe gaz, au zburat toate clamele, iar pe benzina trepideaza rau. Parca nici nu prea trage cum tragea odata. Instalatie de gaz neverificata si necuratata de vro 3 ani ... Espero 1.5 dohc 16 v.

Sa ma duc sa-i fac o verificare ???

Stiti service gpl in sect 6???

 

 

ktn91land@ Incearca injectoarele direct pe cablajul ECU(fara ca emulatorul sa fie interpus) si vezi daca mai trepideaza pe benzina. O cauza ar putea fi, ca unul sau mai multe fire de la cablajul emulatorului, sa fie intrerupte. Acest fapt poate influenta atat mersul pe gaz cat si pe benzina.

Share this post


Link to post

eu personal nu cred ca se merita GPL decat pentru cei care fac drumuri mari. eu folosesc masina mea mai mult pentru dus la facultate, iesit la cumparaturi, plimbari etc, deci in cazul meu nu a meritat gazul pentru ca rezulta uzura la celelalte piese, motor, din cauza asta am si dat-o jos...plus ca nu stiam nici cand a fost verificata ultima data

Share this post


Link to post

O instalatie GPL folosita inadecvat intradevar face mai mult rau. Trebuie sa o intretii , schimbat filtrul, curatat vaporizatorul macar la 10.000km daca nu la 5.000.

Pus ulei de calitate si schimbat ceva mai devreme pe la 7000km. Plus sa mergi si pe benzina macar 5-10% din timp...

Depasesc 35.000km cu GPL si nu am probleme merge f bine si pe GPL si pe benzina...

Share this post


Link to post

ala care a zis ca nu e filtru de gaz pe instalatie e un idiot , mie nu-mi mai mergea de loc pe gaz si cand am desfacut filtrul era acolo plin cu un praf negru de ziceai ca e pilitura de fier,am cumparat un filtru care a costat cam 23.ooo lei si s-a rezolvat problema-am tot o instalatie italieneasca nu-i stiu numele si o sa revin cu poze sa va arat unde e filtrul asta mic, in orice caz e in afara pompei de gaz

Share this post


Link to post

din ce stiu eu personal recomandat e ca pornirea si oprirea sa se faca pe benzina si mai bine decat atat ar fi sa se parcurga o scurta distanta pe benzina atat la pornire cat si inainte de oprire.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...