Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Am o instalatie marca BRC cu cumutator BRC ELEGANT 51.

 

Va rog frumos sa ma ajutati cu modalitatea de reglaj astfel incat sa consume mai putin fara a-mi afecta performantele.

 

La inceput imi consuma 8% GPL, acum 10 % , dupa ce a fost reglata la revizia de 1000KM. Au trecut 5000km iar consumul a ramas 10%

 

As vrea sa incerc reglarea acesteia singur, fara sa mai apelez la firma montatoare.

Share this post


Link to post

Bujii si filtrul de aer cati km au?

Share this post


Link to post

-la BRC cu stag 100 nu-mi indica nivelu gazului in comutator (gasoline-gpl selector switch),am facut plinul la butelie dar nu indica nivelul gazului din butelie pe leduri trebuie sa deschid portbagajul sa vad cat gaz mai am in butelie.

-se poate sa nu fi activat din soft o functie pentru comutator,in rest comutatorul imi indica daca functioneaza pe benzina sau gaz

post-9403-1207306734.jpg

Share this post


Link to post

-Senzor multivalva ars sau nelegat la instalatie.

-Setare gresita in soft.

Share this post


Link to post

buji + filtru aer au 21 k km - nu am probleme de pornire, nu "fura" fisele curent

 

filtru aer suflat acum 6 k km, este curat momentan

Share this post


Link to post

Filtrul de aer se schimba la 10k km si bujiile la 15k km.

Nu mai cauta alte probleme cand le ai pe cele existente in fata :)

Share this post


Link to post

ok, merci mult. Vroiam sa mai "trag" de ele, romania style :)

 

stii cum zice omu' de rand "daca merge de ce naiba sa le schimb" :)

Share this post


Link to post
bujiile la 15k km.

 

Nu vreau sa ma bag in polemici cu tine, dar daca producatorii spun 20.000...tu de ce zici 15.000?

Share this post


Link to post

Eu spun ce recomanda producatorii de instalatii gpl .Recomandarea asta exista si la daewoo cu instalatia gpl lovato din fabrica.

Nu te obliga nimeni sa le schimbi insa perfomantele si consumul nu se mai incadreaza in cele specificate.

Share this post


Link to post
Filtrul de aer se schimba la 10k

Voi chiar aveti "tupeul" sa lasati filtrul 10k km ?

M-am uitat la el la 3000 si m-am ingrozit, la 5000 il schimb mereu.

Tre' sa vb cu Satori sa facem ceva cu praful ca sa il schimb si eu la 10 mii.

MI se pare ca la cat de plin de mazga e la 5000 de aici in sus consumul in + de benzina ( NEverificat cu cifre ) este mai mare dect pretul unui alt filtru.

Share this post


Link to post

Dupa ce am fost la un service pentru instalatii GPL, masina merge urat de tot. Mi-au schimbat membrana de la vaporizator si m-am ales cu trepidatii serioase pe benzina, pe gaz nu mai trece (adica trece, dar face ca toti dracii), relanti variabil intre 600 si 900 rpm, putere nema, un zgomot ca de diesel. Vreo idee, ceva?

 

Un coleg zice ca 'imi merge in trei' (cilindri). Ma rog, in patru, ca are cinci cu totul.

Iertat sa fiu, problema nu e la Espero, ci la Lancia. Dar sunt chiar stresat de idee.

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

Nu in toate cazurile schimbarea membranei este o reusita.Mai raspunde la reglajul de relanti vaporizatorul?

Share this post


Link to post

Sunt un incult, stiu, da' cum se face reglajul asta?

Ce ma intriga pe mine e de ce afecteaza si mersul pe benzina o operatiune legata esentialmente de instalatia GPL. Sa-mi fi miscat aia vreun fir pe-acolo?

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

Problema rezolvata tragand un pic de fisele bujiilor. Probabil am una intrerupta pe undeva sau un contact prost.

Share this post


Link to post

A reaparut problema cu instalatia de gpl de asta data s`a blocat in mers (a refuzat sa se mai alimenteze cu gpl iar indicatorul de gpl ramanea cuplat indiferent daca aveam pus sau nu contactul) si a refuzat si sa se comute pe benzina, problema s`a rezolvat foarte usor prin verificarea sigurantelor pe fiecare in parte. inca nu am descoperit care este siguranta care raspunde de instalatia de gpl ca sa o pot insemna pentru eventualele blocaje.

Share this post


Link to post

Salutare,

 

 

Sa imi prezint si eu noua mea achizitie. Instalatie Tomasetto Secventiala. Pareri ceva pro si contra ... avand in vedere montajul ? Sunt pozitionate corect ? etc...

post-11852-1208543083_thumb.jpg

post-11852-1208543096_thumb.jpg

post-11852-1208543107_thumb.jpg

post-11852-1208543118_thumb.jpg

post-11852-1208543131_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cum se comporta?!

A fost cum am zis eu?! Ti-au dat gauri in galerie?! Au mai dat jos galeria?

Share this post


Link to post

Pai eu zic ca se comporta bine, mai putin 2-3 variatii ale relanti-ului sper sa nu mai faca. Nu am apucat sa merg prea mult ca la 16 incepeam munca... am mers cam 20km. Nu au dat jos galeria, au dat gauri cu ea montata. Mi-a placut cum au lucrat... a dat gaura cu bormasina si spre final cand sa patruna acolo ... au dat la mana usor usor. I-am luat nr de telefon al lui Andrei .. tipu ala care se ocupa de soft :compupunch: ... sa il stresez :rambo:

Edited by TBirdi

Share this post


Link to post

Butelia cum au montat-o? Lucratura pare ingrijita. Oscilatiile la relanti le poti avea si de la vreo bujie/fisa bagaboanta, pe gaz problemele pe aprindere se simt al dracu de repede si mult mai clar decat pe benzina.

Share this post


Link to post

Butelia cat se poate mai spre puntea spate. Mie unul nu prea imi plac arici aia cu care a prins rampa de injectoare... in rest nu am ce sa le zic. Si pt 30RON mi-a pus si releu sa opreasca pompa de benzina cand merg pe gaz. <:-P

Share this post


Link to post

Foarte rau ai facut. Nu ai motiv sa faci asta atat timp cat injectoarele functioneaza bine.

Share this post


Link to post

M-ai bagat in ceata ... toata lumea a zis ca asa se face.. ca cica se arde pompa de benzina.

Share this post


Link to post

--aceasi masina detin si eu ca tine numai ca eu am instalatie BRC AT90 cu stag 100 de la serviceul unde am instalat-o mi-a spus sa am benzina in permanenta in rezervor ( sa nu scada sub linia rosie ) pompa de benzina se raceste cu benzina ,iar din cand sa mergi pe benzina altfel injectoarele se infunda cu depuneri , anuleaza releul ala ,la-sa pompa sa circule benzina in rampa de injectoare.

Share this post


Link to post

Asa este cel mai bine,au spus-o multi dintre moderatori! Asa am lasat si eu. La mine consumul este beton,260 km extraurban cu 13,5 l gpl,in conditii de mers preponderent cu 90 km/ora,cu varfuri(imi vine sa rad!) de 100 km/h,cu 2 persoane la bord si ceva bagaje,plin benzina,plin gaz,deci aveam un pic de greutate.Sfatul dat de Ovi despre vaporizatorul Landi Renzo a fost nemaipomenit!Merge super,nici o problema pana in prezent,dupa 2000 km.Mentionez ca masina are peste 260 000 km parcursi,asa ca am un motor destul de "obosit".

Share this post


Link to post

T man, ti-au raspuns colegii mai sus :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...