Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Salutare la toata lumea!

Sunt noul posesor al unui Espero hidramat 1,8 , cu gpl din 1998 (masina tinuta in garaj , super intretinuta arata exceptional si merge la fel) , singura problema pe care o am este consumul foarte mare pe gaz.

Adica am umplut butelia cu 45 litri si am mers 220 km in oras (cu aerul pornit aproape tot timpul si intr-un trafic infernal) .

Intrebarea mea este daca este normal sa consume atat ( adic. 20%) .

Care este diferenta de consum cu aer, fara aer?

La iarna cat o sa consume? :wallbanger:

Share this post


Link to post

Mergi cu ea la un tester sa vada unde e in neregula! E prea mare consumul, e ceva dereglat la instalatie! Consumul pe benzina e tot asa mare? Aerul creste de regula consumul cu ~1, 1.5l%.

Share this post


Link to post
Espero hidramat 1,8 , cu gpl din 1998 (masina tinuta in garaj , super intretinuta arata exceptional si merge la fel) , singura problema pe care o am este consumul foarte mare pe gaz.

Adica am umplut butelia cu 45 litri si am mers 220 km in oras (cu aerul pornit aproape tot timpul si intr-un trafic infernal) .

Ce motor, ce instalatie gpl, ce rulaj real are masina. Cand s-a facut un reglaj gpl ultima oara?

PS E rosie masina?

Share this post


Link to post

Motorul este de 1,8 ohc 16v, cutie hidramata , km reali are 100.000, instalatia de gpl este BIGAS (italiana parca) 58 litri / 45 litri full...de culoare ce sa zic este un verde inchis :) ).

Masina merge foarte bine si pe gaz si pe benzina (pe benzina nu i-am facut inca un consum). singura problema este ca imi consuma foarte mult mai ales cand este aerul pornit.

Acum incerc sa-i fac un consum pe gaz fara sa merg cu aerul pornit (cel putin incerc sa nu merg cu el tot timpul).

Am facut un drum dus intors pana la mare si am bagat gaz de 1,2 mil si am mers 600 km in afara si vreo 20 km in bucuresti si gata .

Nu stiu ce sa zic mi se pare totusi foarte mare consumul !!!

Share this post


Link to post

ARE CINEVA IDEE DE CE LEDURILE MELE SE SCHIMBA CAND PE ROSU CAND PE VERDE SI NU STAU CUM AR TREBUI SA FIE DUPA LITRAJUL DIN BUTELIE? AM SCHIMBAT SI SENZORUL DE PE BUTELIE SI TOT ASA FACE IN LOC SA AM 2 BECURI VERZI ELE SE SCHIMBA CAND PE UNUL CAND PE ALTUL. ARE TOANE SI SE MAI SI OPRESTE SA MAI AM HABAR CAT GAS MAI AM. MULTUMESC

Share this post


Link to post

Nu te dor ochii cand scrii asa?

Tot timpul face asa indiferent de nivelul gazului din butelie?

Share this post


Link to post

Scuzama ovi dar pana acum nu sa mai intamplat asta. Dar parca e orga de lumini frate se muta asa de repede cand pe beculetul rosu cand pe primul verde nu pe toate verzi. apoi dupa un timp se opresc si stau nitel aprinse cum ar trebui si iar o iau de la capat

Share this post


Link to post

Indicatoru de pe butelie merge bine?

Share this post


Link to post

pai lam cumparat de la ramnicu sarat acu 3 zile caci eram in treacat si mi la pus nou am dat pe el 50 ron. si cu asta tot la fel face. numi indica tot timpul de exemplu 3 leduri se tot da pe rosu si incepe sa se plimbe pe primele 2 leduri rosu si verde

Share this post


Link to post

Eu ma refer la ceasul analogic de pe butelie.

Share this post


Link to post

da colegule ala este atat am dat pe el. e un cesulet mic rotund cu un aculet ce indica nivelul

Share this post


Link to post

Si tot asa face si acela?Indica cand mai mult cand mai putin?

Posibil ca problema sa fie la intrerupatorul care iti afiseaza nivelul sau la cablaj.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

da frate deci eu pun de 50 ron gpl la pretul de 1,70 ron adica 29,60 litri si mie ar trebui sa mi se aprinda 3 leduri verzi . totul e ok cand pun contactul se aprinde numai rosu apoi dupa ce dau la demaror si o pornesc se aprind toate 3 pe rand. bun. apoi plec si numai imediat dupa ceva timp incepe cand e rosu cand e primul led verde aprins adica rapid cand pe unl cand pe altul iar mai tarziu isi revine iara si tot asa

se repeta procedeul. cred ca e de la cablaj cum spui da nu stiu cum sal verific

 

frate, dar majuscule n-ai in tastatura, sa pui unde-i nevoie de ele ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Stie cineva unde gasesc setul de garnituri de instalatie romano? Sun de o luna la ramnicu sarat si ma tot amana ca saptamana viitoare si tot asa. Masina mea e un espero din 1998 cu instalatie romano si cu euro 2.Cu cesul ala de pe butelie mam lamurit ca am dat si o gramada de bani pe el 50 ron si nici numi merge cum trebuie. Tre sa calculez tot timpul cat gaz pun cati km merg si tot asa. Aveam o parere foarte buna despre astia de la ramnicu sarat dar miam schimbat parerea sincer. Pai le explic la tel. ca am urmatoarea cauza cum am explicat mai sus vin de la piatra neamt la ei imi ia banii merge piesa o juma de zi ajung la piatra si face la fel fratilor. daca stie cineva undeva unde se pot gasi setul de garnituri pentru instalatia mea va rog datimi un raspuns. am vreo 3 clienti disperati sa si le schimbe. Sau sar potrivi de la alta instalatie ?

Share this post


Link to post

Nu mai ştiu ce să mai cred cu instalaţia asta a mea. Tind să cred că gazul de lângă mine (la 1,5 ron litrul) e super prost.

 

Să vă povestesc: fac plinul la Bucureşti cu gazul descris mai sus şi plec spre mare, mers 130-140 km/h cu AC pornit.

 

Ajung la Constanţa, stau 2 zile, apoi azi fac iar plinul inainte de intoarcerea in Bucureşti. La 260 de km mi-au intrat 31,25 litri fix. Rezultă un consum de 12,5 litri la suta de km. Din păcate nu ştiu ce naţie de gaz era, că nu am găsit nicăieri scris.

 

Pe drumul de intoarcere am mers cu 140-150 km/h, AC pornit tot timpul. Ajung la Bucureşti, fac plinul la staţia de lângă mine (cea cu 1,5 ron/ litru) şi... surpriză... consum de 9,5 L / 100km. (18,10 litri la 190 de km parcurşi).

 

 

Următoarea măsurare a consumului o voi face alimentând de la altă staţie aici in Bucureşti.

Share this post


Link to post

Sunt un membru nou al acestiu forum si am o mica problema. De cateva zile am probleme cu alimentarea pe benzina, mai precis porneste foarte greu dimineata pe benzina , nu se accelereaza si parca merge inecat. Pana rezolv aceasta problema la un service as vrea sa stiu cum pot porni direct pe gaz pt a nu omora electromotorul dimineata. Am o instalatie landi renzo, merge foarte bine , am masina de 9 luni si nu am avut probleme nici pe gaz si nici pe benzina. Comutatorul de trecere pe gaz are 3 pozitii I, 0, II.Trecerea pe gaz se face la 2000ture. Precizez ca la cald motorul porneste bine pe benzina dar nu se accelereaza. Va multumesc

Share this post


Link to post

Daca este cu buton digital tine apasat pe el cand dai la automat.

Share this post


Link to post

Lao, ce drac de gaz e ala de bagi tu? De butelie? Cel mai ieftin gaz din Bucuresti este la statia Luk Oil de pe Barbu Vacarescu, la 1,56ron. Si e bun. Restul sunt in gama 1,6-1,7 ron pe litru. Baga un gaz bun ca omori si instalatia si motorul...

Victoras, daca nu este buton digital, da pe pozitia 3, direct gpl si porneste fara sa mai astepti amorsarea pompei de benzina adica dai direct la cheie. Parerea mea este ca ai injectoarele busite, vezi topicul dedicat.

Share this post


Link to post

Chiar ca drac de gaz. Bag de-acolo in primul rand pentru ca e la 3 strazi de mine. Barbu Vacarescu e un pic cam departe de Mall Vitan, dar am sa-l incerc data viitoare. ;)

Share this post


Link to post

Pai eu n-am zis sa bagi de acolo :) Am zis ca acolo e cel mai ieftin! La 1,5 ron cred ca e gaz de aragaz si e si normal sa arda mult si sa mearga prost. Cine stie ce facatura...

Share this post


Link to post

Pe butelie scrie mic "Crimbo Gaz" si culmea e ca mereu sunt masini acolo.

Share this post


Link to post

Am si eu acceasi problema cu pornirea pe benzina. Pe gaz stiu sa pornesc dar am alt model de indicator. Parca nu mai tine relantiul pe benzina chiar daca l-am mai

strans. Eu banuiesc delcoul . Ai grija si la pompa de benzina. sa nu lasi masina fara benzina ca o strici.

Te rog cand rezolvi chestia cu pornirea pe benzina sa-mi zici si mie ce-a avut!

Multam'!

Sunt si pe mess cu ID: ktn91land

Sau pe mail cu ktn91land@yahoo.com

 

Lao, nu mai baga orice gaz. Baga de la Luk oil sau agip. Crimbo gas e destul de prost. are si un miros "deosebit". Altfel sa stii ca sunt piese la instalatia de gas de la masina care sar lejer de 100-200 ron.

Share this post


Link to post

salut

 

va rog frumos sa imi spuneti daca ati auzit / cumparat instaltie de gaz BRC (sau alta marca) de la firma TUROMGAZ

 

http://www.turomgas.com/index.html

 

au pretul foarte atractiv de 300 euro pentru instaltie marca BRC pentru Cielo fara sonda lambda. Orice info sunt pretioase

 

 

Va multumesc

Share this post


Link to post

acn 13 costel, daca urci sau cobori sau mergi cu viteza gpl-ul (e lichid) se misca in butelie si indica altceva. si eu am probl asemenea.dar m-am obisnuit.

Share this post


Link to post
Am si eu acceasi problema cu pornirea pe benzina. Pe gaz stiu sa pornesc dar am alt model de indicator. Parca nu mai tine relantiul pe benzina chiar daca l-am mai

strans. Eu banuiesc delcoul .

Ce ai strans?Relantiul?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...