Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Cred ca e normala... adica e o butelie toroidala. Din cate imi dau seama butelia insasi nu se poate monta decat intr-un singur fel, fiind prea multe suruburi care trebuie sa se potriveasca.

Am pus poza la totul despre masina mea. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...mp;#entry195610

Valvele si un manometru sunt in cutia de aluminiu din spate. Asta habar n-am cum se monteaza pe butelie, nu am vazut cand a facut operatia.

Share this post


Link to post

Daca e normala e cilindrica :) )

Share this post


Link to post

Credeam ca exista si unele mai anormale decat toroidale :) )

O las asa, am grija sa nu bag gaz prea mult si gata. Nu am chef sa ma duc inapoi la hotul ala si nici la umblu la o chestie pe care nu o mai pot verifica apoi daca e etansa.

Share this post


Link to post

Riscul e destul de mic pentru ca pot aparea cresteri mari de nivel si presiune numai la diferente de +30 grade fata de temperatura la care s-a alimentat.Eu am butelie de 42l si alimentez 36l :D fara probleme.

Share this post


Link to post

Salut

 

Vreau sa stiu cum pot verifica motorasul pas cu pas de pe furtunul cu gaz. Eu i-am scos mufa aia cu motorul oprit, am pornit pe benzina dupa care am dat pe gaz si surpriza motorul mergea la fel nu avea nimik schimbat, am accelerat-o dar mergea bine am facut o tura cu ea, tot la fel. Oare sa nu functioneze acel motoras deloc???

Share this post


Link to post

Ce marca si ce tip de instalatie ai pe masina?

Share this post


Link to post
Salut

Am aflat cam tarziu dupa ce mi-am pus instalatia Bigaz pe masina.Avand sonda lambda vreau sa stiu daca pot adauga la instalatie un ECM pentru gaz asa cum scrie pe forum si daca merita. Cat ar costa?

Bigaz :D

Share this post


Link to post

Batrinetea :)

vlivius1 @ Motorasul se poate detasa de T ?Daca da atunci da-l jos si cu motorul pornit pe gaz si cu accelerari peste 3000 rot/min vezi daca motorasul misca ceva.Daca nu se poate detasa si este corp comun atunci trebuie sa pui o teava de acelasi diametru in locul T-ului ca sa poti porni pe gaz si a face testul.

Share this post


Link to post

Merci Ovi

 

O sa pun o teava pe direct. Iar cu motorasul in mana ma uit la el daca misca ceva.

Share this post


Link to post

Motorul sa mearga pe gpl.Pe furtun nu ai si robinet de reglaj?

In general motorasele la instalatiile acestea functioneaza on/off de la un anumit prag de turatie care este configurabil.

Share this post


Link to post

Am si robinet de reglaj. Pragul acela de turatii pot sa-l reglez eu?

Mi se pare ca in una din cutiile acelea de la gaz am o rezistenta variabila, oare aia sa fie cea care da turatiile?

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Asa ar trebui.Motorasul pe off decit restrictioneaza iar la 3000 ar trebui sa fie on.

Share this post


Link to post

Daca reusesc sa-l pun sa porneasca la turatii mai mici nu ar trebui sa fie mai bine pentru motor. Adica mai regleaza si el ceva pe acolo?

Share this post


Link to post

Nu.El trebuie sa deschida la turatia de 3000 rot/min.

Consumul sau perfomantele vin de la reglajul mecanic.

Deasta cele cu motoras liniar dau randament mai mare atit ca performante cat si consum.

Share this post


Link to post

OK

 

Merci inca odata, o sa incerc cum am spus mai sus si las reglajul cum este el.

Share this post


Link to post

Verifica daca deschide la 3000 rot/min.Asta e foarte important la instalatia ta.

Share this post


Link to post

Ok

 

Merci mult Ovi

Share this post


Link to post

Am verificat si surprizaaa, nu deschide; erau aia prosti sa o regleze bine :spumelagura: am turat-o pana la 3800 si tot nimic. Am desfacut cutia aia neagra de la care vine cablul motorasului si am reglat de acolo. Acum misca ceva motorasul dar este cam curios, in momentul in care ii dau sprit la acceleratie motorasul inchide cateva ture dupa care deschide mai mult. Oare nu trebui sa faca invers ? Asta este singura miscare pe care am constatat-o la el iar la 3000 rot/min tot nu misca nimic.

Share this post


Link to post

Inseamna ca ia semnal de la senzorul clapetei de acceleratie(TPS).

La ce procentaj al clapetei de acceleratie aproximezi ca incepe sa deschida motorasul?

Share this post


Link to post

Da intradevar ia semnal de la TPS am vazut ca are un fir legat acolo. La sprit am observat ca pe la 2000 rot/mit (inchide cateva ture iar pe urma deschide)

Share this post


Link to post

Deschide mai mult sau revine in aceasi pozitie?

Linga reglaj nu exista si niste jumperi?

Share this post


Link to post

Revine in aceeasi pozitie. Iar langa reglaj sunt 2 jumperi care sunt pe ON amandoi.

Share this post


Link to post

Trebuie aflata specificatia lor.Oricum trebuie sa te obisnuiesti cu tipul asta de instalatie si principiul ei de functionare :)

Share this post


Link to post

O man, este clar pana aflu eu cu se manca toate alea pe acolo si pana gasesc pe cineva sa o regleze ca lumea cred ca o sa se buleasca motorul :(

Share this post


Link to post

Jumperii sant pentru tipul de emulatie O2 si tipul senzorului tps.

Reglajul la tine se face din robinet.Motorasele sant mai mult de impresie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...