Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Frectii.Cauta un service daewoo unde sa iti regleze instalatia bine.

Share this post


Link to post
Frectii.Cauta un service daewoo unde sa iti regleze instalatia bine.

Pai cred ca as fi capabil sa ajung pana in ramnicu valcea...ca in bucuresti vax albina...toti sunt la fel de prosti , incompetenti sau hoti...

PS

Te cred cand spui ca ar fi frectie...dar poti sa imi spui de ce? Am ajuns in situatia in care nu mai am alte alternative! decat SF -uri din astea...Cum ar putea sa modifice avansul? La Euro 3? in service de ce nu o fac?

Share this post


Link to post

Avansul initial la cielo este 10 grade si mai mult nu va merge bine.

Reglajul la gaz il poti face in service gratis in garantie.

Te-as ajuta cu mare placere dar nu am softul pentru instalatia ta de gaz.

Ce fel de bujii ai si care este distanta la ele?

Share this post


Link to post

NU vreau sa fac reclama, dar unde imi fac eu garantia este si un baiatel care regleaza si gazul. Eu iti dau exemplul de consum al mine: 12,5 - 12,7% in Bucuresti (mers turat 3000 ture), arafa 540 km cu 48 de litrii = 7.4 % (nu am sarit de 120km/h Bucuresti - Constanta- Bucuresti cu fataiala prin Constanta si Bucuresti).

Daca vrei sa incerci si la Grand Garage eu acolo am reglat/o si sunt foarte multumit.

 

Consumul l-am facut dupa metoda plin - plin de la aceeasi pompa in aceeasi pozitie (la OMV pe Timisoana este o singura pozitie de acces la pompa).

Daca esti interesat iti dau nr de tel de la baiatul care face gazul acolo si poate reuseste el sa ii dea de cap.

Share this post


Link to post

Pai bujiile sunt champion(noi;si merg ok pe benzina si pe gaz)...distanta nu o stiu pentru ca au fost reglate in service de un "mecanic".

 

PS

Nu ma mai duc in service la garantie decat dupa ce pocneste ori ia foc...

sa dea toti dracii in ea de masina ca parca e blestemata nu alta.

Pana la urma o sa ma apuc singur de ea ca pe vremuri la dacie... ii f%$$#%^$ eu un reglaj de nu se mai vede si daca nu mai merge a'bia atunci ma duc la service...

 

Planul actual de actiune este urmatorul:

1: o turez pana pe la 2500-3000 si inchid surubul de alama de pe plaman pana cand da sa moara

2: apoi inchid surubul de plastic pana cand la fel da sa moara...

2bis:ii mai f7*&%&^% si un reset de ecm(nu ca m-ar ajuta mai mult decat o ceapa degerata)

3: daca si asa o sa mai consume cat "vaporu'" o vand si imi iau o Leganza ...macar sa am confort de banii pe care ii bag in gaz...mama %$#%^&&^%$%

 

PS2

Scuzati-ma ca am facut atetea spume dar nu mai suport.

Edited by masterbobs

Share this post


Link to post

1.Surubul de pe plaman este pentru relanti si se regleaza numai la relanti.

2.La care surub de plastic te referi si unde este localizat acesta?

3.Consuma mai putin decit cielo dar... ti-a venit ideea prea tarziu :) )

Share this post


Link to post

In locul unde intra teava subtire de GPL in pulmon este un surub (e rotund si e de alama...are cap pentru surubelnita dreapta...cred eu ca de acolo imi pot stabili un debit maxim pentru GPL dinspre butelie).

Celalat surub de plastic este cel care imi regleaza o electro valva incorporata in plaman.

Mai am unul (si ii stiu functia ...este cel de curatare de reziduri) aici nu am ce sa umblu...pana acum e corect?

Edited by masterbobs

Share this post


Link to post

Daca te apuci sa umblii la toate il faci varza.Unul este pentru relanti si regleaza sensibilitatea membranei,al doilea este de debit direct cu traseu diferit(nu se umbla la el niciodata) si la unele mai este si al treilea care regleaza cantitatea de gaz data in alea 2-3 secunde la pornirea directa pe gaz.Deci nu mai umbla la ele pentru ca greu o sa il mai aduci la realitate si consumul sau functionarea motorului o sa devina un cosmar pentru tine.

Share this post


Link to post

Pai si unde as putea umbla pentru a putea regla ceva? Doar la cel de relanti? nu ma ajuta cu nimic...asta au facut si "cei mai destepti" decat mine...si nu a mers...

Share this post


Link to post

Instalatia ta se regleaza electronic.Mergi unde ti-a recomandat danny27.

Share this post


Link to post

ultima problema:la mers pe gaz,dupa ce se incalzeste motorul,merge ca si cand ar intrerupe ceva la inst electrica(doar cand e cald-la pozitia de mijloc).pana se incalzeste ,cat si pe benzina merge normal.fisele si bujiile sunt ok.

Share this post


Link to post

S-a dereglat relantiul .

Share this post


Link to post

dar nu e numai la relanti,e tot timpul

Share this post


Link to post

E acelasi lucru.Trebuie refacute relgajele.

Share this post


Link to post

Masterbobs daca ajungi pe la firma aia care ai pus-o la linkul respectiv, si iti fac baietii ceva modificari pe acolo te rog sa ne spui si noua impresiile tale. Numai bine :) >-

Share this post


Link to post

Azi dimineata am fost acolo si ... nimic...ce imi propuneau ei era vorba lu'Ovi jer...frectie la picior de lemn...

 

Am refuzat frumos rezolvarea si am purces la un ALT service Daewoo (Radacini-Ferdinand) unde un baiat foarte amabil (Laurentiu-sa ii dea Dumnezeu sanatate) a avut rabdare sa ma asculte, sa verifice toata instalatia sa imi schimbe acutorul de GPL ca cel vechi era nashpa; a gasit garnitura dintre mixer si galeria de admisie asezata prost...tragea aer pe acolo ca la balamuc; apoi a "mirosit" instalatia cu un nas electronic...pe toata lungimea ei. La toate acestea se mai adauga reglarea in parametri "optimi" a sensibilitatii membranei in functie de lambda plus un reset de ecm.

Acum ...azi am fost sfatuit sa merg numai pe benzina. Apoi de maine o sa ii fac consumul pe GPL la fiecare suta de kilometrii si in functie de ce voi calcula ma voi reintoarce pana cand o sa fie OK.

 

PS:

Daca nici asa nu o sa mearga O VAND! si chiar ca imi iau Leganza si ii pun gaz...

Share this post


Link to post

Am un cielo std ac cumparat cu lpg din fabrica.am inteles ca daewoo monteaza numai lovato, dar nu cred ca am asa ceva(in primul rand switchul este prins barbar cu suruburi de bord si cu firele la vedere si nici nu arata ca cel de pe exe pe care l-am mai vazut eu). In cartea de identitate a masinii e scris asa: instalatie inter gas; rezervor GGL LODI/60L/Nr2124.Restul cred ca este neimportant mai e o serie si un nume... Motorul este A15MF. Unde sa ma uit pe instalatie? sunt curios sa aflu ce marca este pentru ca am probleme cu ea ( martor check engine aprins cand merg pe gaz dar fara a afecta vizibil prf motorului, nu porneste din prima dupa ce am mers pe gaz etc). daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi si indrumari...

 

PS instalatia a venit montata, dar cel care a folosit masina inantea mea a dat-o jos inainte sa o inmatriculeze :wallbanger: . Eu dupa ce am pus-o la loc, am avut o gramada de belele la rar pana mi-a trecut-o si in acte...

Share this post


Link to post

Pai de unde stii ca era din fabrica daca nu era trecut in acte?

Share this post


Link to post

pentru ca este masina de la firma, am vzt cand a cumparat-o si il cunosc bine pe cel care a folosit-o.si pe deasupra inca mai platim leasing si la aia...

Share this post


Link to post

Si cum iti explici ca nu a fost omologata si a trebuit sa faci tu asta?

Share this post


Link to post

masina a fost inmatriculata si inregistrata fara instalatie de gaz.cel care a avut-o si a folsit-o inainte, in prima zi s-a dus cu ea la service si a dat-o jos.A mers pana anu asta cu o tabla sudata peste gaura de la supapa de alimentare.nu ma intreba de ce nu era trecuta si in cartea de identitate, ca asta nu stiu.ideea este ca nu stiu ce instalatie am si nu stiu de ce merge asa.daca intreb aici pe forum de ce se aprinde becul sau de ce nu porneste, prima intrbare este "ce instalatie" iar eu nu stiu. asta incerc sa aflu, sa pun si poze? ce anuma sa pozez? pot sa dau un indiciu, am fost cu ea la reglaj la un service si mi-a zis de acolo "nu frate, ca asta-i d'aia de se baga pe calculator s-o regleze". acum daca nu avea ala chef de mine sau daca asa este nu stiu...

 

PS este la fel de posibil sa o fi montat-o si dealerul sa mai ia un ban si pe aia, cert este ca am cumparat masina cu gpl cu tot

Edited by stefanivlad

Share this post


Link to post

Cauta pe vaporizator(plaman) si vezi ce scrie pe el.Eventual si o poza daca se poate.

Cat priveste martorul check mergi la service sa faci o diagnosticare si sa iti zica codul de eroare.

Share this post


Link to post

Crd ca nu mai este instalatia originala pe care o monteaza Daewoo din fabrica, cel care a dat-o jos a vandut-o si pe urma a montat alta instalatie care, cred ca este montata prost si nu este reglata corespunzator. Poti sa te uiti la motor langa baterie este o piesa mare cilindrica montata vertical (cand te uiti de sus vezi cantul cilindrului). Pe ea trebuie sa scrie tipul instalatiei, al masina mea (noua din fabrica) scrie LOVATTO si alte chestii.

Share this post


Link to post

Am venit si cu pozele. Sigur nu este ce monteaza cei din fabrica.Probleme la mersul motorului nu am deloc, uneori chiar ma mir cat de bine merge, consuma normal, etc. Singurle probleme sunt alea care le-am spus mai sus: se aprinde la mersul pe gaz "check engine" si nu porneste la cald din prima dupa ce am mers cu gaz. daca opresc sa iau suc sau sa pun benzina nu merge din prima. in rest merge bine.

 

:o fftopic: Nu luati in seama filtru de aer, este pus numai de proba. tb sa-l montez cum tb si pun poze si cu montajul, dar la topicul respectiv.

Share this post


Link to post

Cred ca problema ta este fie lipsa emulatorului pentru injectoare, fapt ce face ca ECM sa vada injectoarele prite si sa aprinda check-ul, fie pur si simplu injectoarele sunt duse sau infundate (ceea ce ar justifica mersul aiurea pe benzina dupa oprire)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...