Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Din rubrica Stiati ca ? va spun ca, VW Touran nu are roata de rezerva ci un spray cu solutie "minune" de facut pana instant,problema este ca aceasta masina are ca si Golful 5 un avertizor de presiune pneuri .

Share this post


Link to post

Admirabil, dar să rămânem la subiect: GPL.

Share this post


Link to post

De cind mi-am montat instalatia de gaz, pierd foarte mult lichid antigel si nu stiu pe unde. Partea proasta este ca nu se vede nici o scurgere.

Exista posibilitatea de a pierde antigel pe la "plaminul de gaz" ? (scuze dar nu-i stiu denumirea tehnica)

Share this post


Link to post

Da ,este posibil.Intai verifica sau pune-i pe cei care au montat instalatia sa verifice si T-urile si furtunele prin care circula lichidul de racire catre plaman.

Share this post


Link to post
De cind mi-am montat instalatia de gaz, pierd foarte mult lichid antigel si nu stiu pe unde. Partea proasta este ca nu se vede nici o scurgere.

  Exista posibilitatea de a pierde antigel pe la "plaminul de gaz" ? (scuze dar nu-i stiu denumirea tehnica)

 

Mai degraba pierde pe la pompa de apa . Du-te la un mecanic , sa-ti strangi f.bine busonul la borcanul de antigel si sa se uite pe sub masina la pompa . Si o sa se vada .

Share this post


Link to post

Poate sa piarda si la T-urile de plastic care fac racordurile pentru plaman, la mine pe acolo pierde.

Share this post


Link to post

Da dar la tine nu pierde 2 litri pe sapt. cat pierde la el .

La tine a pierdut 2 litri in 10 sec.

 

Eu as elimina posibilitatea racordului , dar cine stie..

Share this post


Link to post

Ba sa stii ca tot cam atat pierde si la mine, cand s-a rupt a curs tot, acum nu sunt stranse bine colierele sau ceva ca tre sa completez saptamanal cu 1 litru sau cam asa. Faza e ca se vede ca e ud racordul ala si sunt aproape sigur ca e de la el. O sa merg in curand in service sa schimb tot racordul, poate gasesc unul metalic si sa vad dupa aia daca mai pierde. Oricum , dupa ce mergi un pic daca te uiti la racord si e ud atunci probabil ca pierde pe acolo.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post
Oricum , dupa ce mergi un pic daca te uiti la racord si e ud atunci probabil ca pierde pe acolo.

La mine se vedea doar dimineata, cand era motorul rece! cand se incalzea motorul, nu se mai vedea ( probabil ca se dilata un pic T-ul suficient cat sa nu mai curga)

Share this post


Link to post
Cred ca ai scapat din vedere ca Daewoo scoate acum Cielo direct din fabrica cu GPL, deci motor proiectat de la mama lui cu benzina & GPL. si nu cred ca e mai special motorul, daca ii scoti instalatia de GPL...

Scuzele de rigoare pentru ca sunr nou pe acest forum si inca nu sunt familiarizat cu acest tipic .

Sunt nou posesor de Espero 1.5./16V si m-ar interesa dac instalarea GPL presupune oarece modificari la motor si daca da , care ar fi alea .

Share this post


Link to post

Motorul nu suporta nici o modificare.

Share this post


Link to post

am facut un drum cluj-oradea-aprox 150km si mi-a papat peste 15 l gas.masina a fost incarcata cu 5 persoane fara bagaje.v max 150 si in cateva depasiri cu pedala in blana.nu e un pic cam mult consumul?la intoarcere am zis ca vin la consum vit intre 80-110 si tot pe acolo i-a fost consumu

Share this post


Link to post

Foarte mult.Cand a fost schimbat ultima data filtrul de aer?

Share this post


Link to post

acum 2 luni am schimbat filtru aer+benzina+fise+capac delco.trebuia sa ma duc sa-mi regleze avansul sau potentiometrul co2 dupa aceste operatii?mentionez ca in oras imi ia exact la fel ca in exterior ce are? :wallbanger: :wallbanger:

Share this post


Link to post

Mergi cu instalatia gpl la reglaj si verificare.Nu mai este in garantie?

Share this post


Link to post

tocmai am fost cu ea la revizia de 1000km.acolo totul era in regula.problema e ca si pe benzina facea la fel.oare nu trebuia sa merg cu ea la reglat dupa ce am sch toate celea de mai sus?inca o problema-de ce sunt pe gaz cu ac pornit parca mor vreo 20-30 de cai e puturoasa ca o raba,ma ia o 1310 lejer.

Share this post


Link to post

Bujiile cand cau fost schimbate ultima data si ce fel de bujii ai pus?

Share this post


Link to post

dupa parerea mea n-are cum sa fie bujiile

de ce ar fi bujiile motorul ar avea un mers neregulat ,trepidatii,fum ca la balamuc si un consum in oras mult mai mare ceea ce nu se intampla

Share this post


Link to post

Asa o fi daca zici tu.

Share this post


Link to post

maine o duc la tester si poate se rezolva.

:banana:

Share this post


Link to post

am dus-o la tester dar nu s-a vazut nimic,totul e in regula-mi-au desfacut bujiile ,mi-au reglat distanta la electrod,au curatat iacul si cu asta basta.in concluzie-de atunci mi-a crescut consumul cu 10% in oras ca in afara nu am avut cum sa verific. :wallbanger: :wallbanger: ar trebui sa schimb bujiile cu unele noi?

Share this post


Link to post

Bujii noi si o curatare a plamanului ,eventual si schimbarea filtrului de gpl daca are.

Share this post


Link to post

trebuie umblat la plaman daca consumul mare se manifesta si pe benzina?

Share this post


Link to post

Fii atent si gandeste-te putin :

 

Ai consum mare si pe benzina si pe gpl cu mers neregulat .

Ce au in comun cele doua ?

Instalatie electrica nuy ?

Atunci du-te si schimba fise bujii , si lasa-te de sporturi cu reglatul distanta la electrod pt. ca asta mergea la 1300 in fata blocului .

cu AC pornit iti trage greu din cauza ca i-ai innebunit pe aia de la tester si ti-au dat consumul la minim . Consumul si cat de vioaie e masina se testeaza atunci cand mergi cu a doua la 2000 de ture si apesi AC . Daca motorul da putin in nas 2 sec. atunci consumul e dat la mic . Daca nu se simte ca ai dat drumul la AC atunci ai consum de campion .

 

La plaman umbli atunci cand ai depuneri . Eu am umblat dupa 50.000 km de mers pe gaz.

Edited by expero 16V

Share this post


Link to post

NU, plamanul are treaba doar cu consumul pe gaz. Tin sa cred ca Ovidiu are dreptate: un set nou de bujii (eventual fise sau chiar bobine), o reinitializare a ECM ar trebui sa rezolve problema. Daca a fost dereglata si masina s-a invatat sa functioneze asa, ECM-ul a invatat ceva gresit si aplica in continuare.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...