Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Salut! Am montat pe "noul" Cielo 2006 o instalatie Tomasetto stag 200 cu rampa Valtek. O intrebare: e ok montarea rampei deasupra corpului clapetei, nu devine prea lung traseul furtunaselor injectoarelor? Poate influenta negativ acest lucru buna functionare? Instalatia pare sa mearga ok, nu am avut probleme oana acum cu ea, sunt in primii 1k km. Am mai avut gaz si pe cealalta, dar acolo era un Cielo noneuro, alta situatie.Tnx!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Fa o poza sa vedem si noi la ce te referi. In principiu cu cat mai scurte cu atat mai bine (neaparat cu lungimi egale toate 4).

Share this post


Link to post

au cam 20 cm lungime fiecare. rampa e plasata fix deasupra corpului de aluminiu al admisiei. tnx! pun poze maine.

Share this post


Link to post

Salut Vasile_Clau. Nubira 2 1.6 16v are motor cu injectie fullgrup. Asta insamna k fiecare injector de benzina in parte este comandat de ecu cu un anumit timp de injectie.Bun ! tu vrei o instalatie gpl. Acum depinde si de citi bani dispui tu. O instalatie smechera ar fi cea seqventiala de la landi renzo dar tinind cont ca motorul este euro 2 ea nu merita banii.O alta varianta si foarte convenabila este tot o instalatie landi renzo dar de data asta una L.C.S.A. dedicata acestui tip de motor. Aceasta are in compunere un calculator care primeste semnale de lucru de la sonda lambda, tps(cititorul pozitiei clapetei de acceleratie) si eventual daca vrei musai o sonda de temperatura lichid.Acest calculator analizeaza semnalele primite si cu ajutorul unui actuator va hotari debitul de gpl necesar motorului in diferite regimuri de lucru. Ati mai trebuie si un asa numit emulator de injectoare de benzina (poate fi comandat odata cu instalatia de gpl) care are rolul de a intrerupe alimentarea (oprirea ) injectoarelor de benzina si de a tranzmite la ECU valori similare lucrului pe benzina . Asta pentru a nu prinde erori ECU si implicit la aprinderea becului magic<<check engine>> instalatia de care ati spun o folosesc si eu si am obtinut consum de 9-10l/100 dar se poate si mai bine deoarece eu o si acresc iar setarile calculatorului gpl le-am lasat pe valori mai mari.

Sper ca te-am luminat putin si-ti doresc kilometri multi pe gpl

Share this post


Link to post

Alexinno daca furtunele de la injectoarele gpl pina la intrarea in galeria de admisie nu depasesc lungimea de 20 - 25 cm nu este nici o problema. Pozitionarea rampei de injectoare nu are importanta unde se face atita timp cit montatorul respecta aceste lungimi ale furtunelor .Rampele pot fi pozitionate in asa fel incit sa fie accesul usor la ele dar sa fie si estetic. Aceste tipuri de instalatii(seqventiala) lucreaza sub o anumita presiune bine stabilita de normele de montajsi exploatare. Cantitatea de gpl este foarte bine calculata in momentul deschiderii injectorului de gpl si corespunde cu momentul crearii admisiei in capul pistonului respectiv. Practic timpul elibererii gpl-ului sub presine corespunde cu timpul admisiei de accea nu se monteaza furtune mai lungi de 20 - 25cm pentru a preintimpina decalajele datorita lungimilor furtunelor. Sfat : respecta intocmai perioadele de revizie ale instalatiei si nu depasi perioadele de schimbare ale filtrelor( cel de faza gazoasa pe furtunul de la vaporizator la rampa si cel de faza lichida linga vaporizator inaintea lui) asta pentru a proteja la maximum vaporizatorul si injectoarele. In rest : DRUMURI BUNE PE GPL

Share this post


Link to post

salut,am o nelamurire cu nubira2 1.6 16v cdx din 2001 78kw vreau sa-i pun gpl si nu stiu exact ce tip de injectie are masina secventiala sau semisecventiala.am vb la un service de montaj gpl optand pentru BRC dar ei mi-au spus k e posibil sa fie injectie semisecventiala si BRC este pretentioasa la asa ceva(cum ca nu ar merge).mi-au recomandat landi renzo cu toate ca ma costa mai putin decat BRC.motorul este tip A16DMS.multumesc anticipat

 

Salut ,

acelas tip de motor il am si eu. Intradevar la euro 2 e problema cu segventialele . Sambata mi-am instalat si eu GPL Milano cu plaman de carburatie si emultor pentru injectie. Inca nu am reglat-o pe analizor pentru ca tipul asta doar asa se regleaza dar urmeaza.

Share this post


Link to post

Salut Vasile_Clau. Nubira 2 1.6 16v are motor cu injectie fullgrup. Asta insamna k fiecare injector de benzina in parte este comandat de ecu cu un anumit timp de injectie.Bun ! tu vrei o instalatie gpl. Acum depinde si de citi bani dispui tu. O instalatie smechera ar fi cea seqventiala de la landi renzo dar tinind cont ca motorul este euro 2 ea nu merita banii.O alta varianta si foarte convenabila este tot o instalatie landi renzo dar de data asta una L.C.S.A. dedicata acestui tip de motor. Aceasta are in compunere un calculator care primeste semnale de lucru de la sonda lambda, tps(cititorul pozitiei clapetei de acceleratie) si eventual daca vrei musai o sonda de temperatura lichid.Acest calculator analizeaza semnalele primite si cu ajutorul unui actuator va hotari debitul de gpl necesar motorului in diferite regimuri de lucru. Ati mai trebuie si un asa numit emulator de injectoare de benzina (poate fi comandat odata cu instalatia de gpl) care are rolul de a intrerupe alimentarea (oprirea ) injectoarelor de benzina si de a tranzmite la ECU valori similare lucrului pe benzina . Asta pentru a nu prinde erori ECU si implicit la aprinderea becului magic<<check engine>> instalatia de care ati spun o folosesc si eu si am obtinut consum de 9-10l/100 dar se poate si mai bine deoarece eu o si acresc iar setarile calculatorului gpl le-am lasat pe valori mai mari.

Sper ca te-am luminat putin si-ti doresc kilometri multi pe gpl

 

salut!si o astfel de instalatie cu tot ce ai spus,cat ma costa?bafta tuturor

Share this post


Link to post

O instalatie Landi Renzo L.C.S.A. In Focsani costa 1500 lei cu butelie toroidala(in locul rotii de rezerva), 1300 cu butelie cilindrica la care se adauga 200 lei emulatorul injectoarelor de benzina(poti folosi si 1 SH funtional de la baietii de la Gpl). Faza cu emulatorul este k la mine eu am testat si fara.Fara emulator masina merge perfect dar la trecerea pe gpl la citeva secunde se aprinde bacul check engine. Poate functiona si asa foarte bine dar...dupa 400-1000Km se modifica datele in ecm si va incepe sa mearga prost pe benzina. Ce se intampla practic ?? Ecm primeste semnale de amestec de combustibil "sarac" de la sonda lambda in timpul functionarii pe gpl si el va incerca sa corecteze aceasta eroare( de nerealizat ptr. ca motorul functioneaza pe gpl).La revenire pe benzina ecm va trimite o cantitate mai mare de benzina in capul pistoanelor.Remediere la problema 1.- parcurgerea a 20-50km numai pe benzina, in toate regimurile ptr corectarea datelor ecm. 2.- resetarea ecm prim scoaterea bornei + 15 min.Emulatorul va simula ecm-ului lucrul pe benzina iar daca apar fluctuatii in amestecul de combustibil acesta va fi corectat in permanenta de acuatorul si calculatorul gpl. DRUMURI BUNE!

Edited by Black_Wolf

Share this post


Link to post

Fara LCS inseamna ca aveai reglaj de sarcina pe surub, ca la daciiile vechi? In cazul unui astfel de montaj dezavantajul major este pierderea substantiala de putere la turatii mari (sau consumul mare daca o reglezi sa traga la peste 3000rpm). Oricum, o astfel de instalatie este de domeniul trecutului...

Share this post


Link to post

Salutare

 

Am revenit dupa mai bine de 4 luni, in care am facut ~ 2000 km

 

consumul la gpl pe timp de iarna a fost ~15l iar acum in jur de 13 ...

 

Ieri m-am dus la Agrom pt un reglaj care sa reduca consumul, insa din pacate nu s-a modificat nimic

 

Azi mi-am cumparat interfata si am instalat versiunea 8.2 plus upgrade de firmware la ultima versiune care imi permite activare setarii Hot Start

dupa ce autocalibrarea s-a incheiat cu succes, programul (prin functia AutoAdaptation) m-a instiintat ca nu am cuplata sonda lambda si ca ar functiona mai bine daca ar fi cuplata... ( Instalare facuta pe 7 dec la Agrom )

 

nu stiu ce sa fac ... sa ma duc cu scandal la ei ? ma gandesc ca se vor lua de mine ca am facut upgrade la firmware ( pt a putea activa functia hot start) si poate le trece prin cap sa imi anuleze garantia ...

 

momentan nu stiu daca e cazul sa ma cert cu ei pt conectarea respectivei sonde / mai repede as plati la cineva sa o faca . Din cate stiu eu firul e chiar in fata (unul mov) insa nu stiu unde tb sa il conectez ...

 

daca nu deranjez, as vrea sa aflu ce setari pot diminua consumul (gen : presiune / temp etc )

Edited by Assus

Share this post


Link to post

Nu putem spune ca instalatiile gpl clasice (montate pe dacii) sunt de domeniul trecutului ptr. ca italienii au investit in dezvoltarea sistemelor de alimentare a motoarelor pe conbustibili alternativi. instalatiile gpl actuale s-au dezvoltat f. mult in ultimii ani.Intradevar reglajul debitului de gpl se face cu ajutorul unui "robinet"care ati poate limita puterea motorului daca il stringi prea mult. Comsumul(daca instalatia este reglata bine) creste cu 1,5-2 litri/100 dar tinind cont de pretul gpl-lui este convenabil. In orice caz pentru o buna functionare a motorului in cazul funtionarii cu astfel de instalatii se face un echilibru intre reglaje(robinet, membrana reductorului si reglajul relanti-ului) in gol dar si cu motorul in sarcina.Mai este obligatorie si reglarea motorului cu ajutorul analizorului de gaze de esapament pentru a determina noxele emise de motor. Referitor la trecerea de pe benzina pe gpl - de aceasta functie se ocupa comutatorul(dispozitivul cu led-uri din interiorul masinii)care daca este un comutator ptr. autov. cu injectie , acesta are un reglaj semireglabil care poate sa regeze turatia la care sa faca trecerea.DRUMURI BUNE

 

Salutare

 

Am revenit dupa mai bine de 4 luni, in care am facut ~ 2000 km

 

consumul la gpl pe timp de iarna a fost ~15l iar acum in jur de 13 ...

 

Ieri m-am dus la Agrom pt un reglaj care sa reduca consumul, insa din pacate nu s-a modificat nimic

 

Azi mi-am cumparat interfata si am instalat versiunea 8.2 plus upgrade de firmware la ultima versiune care imi permite activare setarii Hot Start

dupa ce autocalibrarea s-a incheiat cu succes, programul (prin functia AutoAdaptation) m-a instiintat ca nu am cuplata sonda lambda si ca ar functiona mai bine daca ar fi cuplata... ( Instalare facuta pe 7 dec la Agrom )

 

nu stiu ce sa fac ... sa ma duc cu scandal la ei ? ma gandesc ca se vor lua de mine ca am facut upgrade la firmware ( pt a putea activa functia hot start) si poate le trece prin cap sa imi anuleze garantia ...

 

momentan nu stiu daca e cazul sa ma cert cu ei pt conectarea respectivei sonde / mai repede as plati la cineva sa o faca . Din cate stiu eu firul e chiar in fata (unul mov) insa nu stiu unde tb sa il conectez ...

 

daca nu deranjez, as vrea sa aflu ce setari pot diminua consumul (gen : presiune / temp etc )

 

Nu ai spus numele instalatiei. intradevar firul sondei lambda la intalatia electrica gpl este cel mov si se lipeste pe firul sondei lamda a masinii (negru).DRUMURI BUNE

Edited by Black_Wolf

Share this post


Link to post

stag 300 plus ( era descrisa in linkul din "am revenit" )

Share this post


Link to post

Ai un consum f bun. Daca pe benzina scoti 11-13 e ok la gaz sa ai 13-15.

Sonda legata e pentru un reglaj de finete care sa-l faca instalatia.

Daca pana acum nu ti s-a aprins check engine e clar ca reglajul e ok si ai aceasi putere ca si pe benzina.

Daca pui si firul de la sonda, nu o sa poti regla de niciun fel consumul si puterea. Daca nu-l pui o sa poti regla timpii in marje mici ca sa ai o putere mai mica si consum idem dar la un moment dat daca scazi cu peste 5-10% puterea o sa se aprinda check-ul.

Varianta 3 cu emulator de sonda ( regim dinamic ) nu poti sa o faci tu in regim de amator. E varianta ideala pentru a putea regla puterea/consumul fara a aprinde check-ul dar cu consecintele de rigoare aferente amestecului sarac/bogat.

 

Intrebare pentru cunoscatori:

Mai au venit in service ( ultimile 2 saptamani ) masini cu probleme din cauza gazului de la Luk ?

Edited by dynoss
  • Like 1

Share this post


Link to post

La nubira trebuie sa faci un reglaj eronat rau ca sa se aprinda Check-ul. Sunt si alte probleme ce apar mai uzual din cauza unui reglaj prost: pornire greoaie pe benzina, mers prost pe benzina, consum mare, lipsa de putere etc.

 

Stag 300 chior nu face nici un reglaj in functie de lambda de unul singur. Lambda o conectezi ca sa te orientezi grosier la reglaje dar mult mai bine se poate face daca ai o interfata pt ECM benzina sa vezi long/short term fuel trim. Oricum, fara putina pricepere si experienta este f greu sa obtii un reglaj optim. Si oricum din interfata GPL nu reglezi "puterea" ci multiplicatorul si alti paraametri.

 

@Blackwolf: Eu nu sunt un fan al downgrade-ului, iar o instalatie destinata unui motor pe carburatie montata pe un motor cu injectie multipunct este clar un pas tehnologic inapoi.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Va multumesc pt raspunsuri si sper sa ma lamuriti si pe mine totusi din ce setari se poate reduce consumul ...

 

Din ce am vazut eu singura optiune ar fi reducerea presiunii. Am observat ca programul dupa reset setting aduce presiunea la 1 iar dupa autocalibrare il seteaza la 1.13 Daca ii fac autocalibrarea cu aerul conditinat deschis il seteaza la 1,15 ... Ma intreb cum e mai bine sa il las ... La 1 cand apas la fund acceleratia are un usor lag care dispare de abia pe la 1.07 Cei de la agrom l-au setat la 1.10 dar nu au luat in calcul si aerul conditionat

 

O alta intrebare ar fi legata de temperatura optima de trecere pe gaz. Implicit softul ptin reset setting o seteaza la 30 grade insa am obervat ca cei de la Agrom insita sa fie lasat la 35. In afara de functionarea injectoarelor pe benzina ceva mai mult timp, deci implicit reducerea posibilitatii de a se infunda datorita neutilizarii credeti ca ar mai fi si alte avantaje ?

 

ps. cu compensarile de putere facute manual de dupa autocalibrare nu maresc oare si consumul ?

Edited by Assus

Share this post


Link to post

Cautand prin forum sa vad cum e mai bine sa faci trecerea din benzina pe gpl am dat de doua pareri diferite / Mircea sustine ca trecerea tb facuta in deccelerare, iar Lascarica si nu numai ... in accelerare. Tot ce vreau este sa evit acel "sut" pe care il primeste masina la trecerea pe gpl.

 

La ce turatie face trecerea pe gaz? In mod normal trecerea pe gaz trebuie setata astfel incat sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

Temperatura lichidului de racire minim 40 gr

Turatia minim 2000 rpm

Pedala de acceleratie libera (decelerare).

 

 

1. Asa e normal ...cind o acelerezi sa treaca pe GPL...

 

 

Cei de la agrom au setat la 660 rpm, implicit dupa reset fiind 600 ... / Sub acest camp in program se poate introduce timpul care a fost lasat nemodificat (3s)

Din pacate nu stiu ce face mai exact acesta valoare; se refera la timpul in care se face dozarea gazului peste benzina pt a face o trecere ma lina sau e o temporizare a momentului de trecere ?

 

ps. unde se gaseste campul in care se seteaza trecerea in deccelerare, la programul AC gaz Syncro ?

Share this post


Link to post

Fara LCS inseamna ca aveai reglaj de sarcina pe surub, ca la daciiile vechi? In cazul unui astfel de montaj dezavantajul major este pierderea substantiala de putere la turatii mari (sau consumul mare daca o reglezi sa traga la peste 3000rpm). Oricum, o astfel de instalatie este de domeniul trecutului...

Distanta fizica intre noi este prea mare ,dar daca treci prin Bucuresti ti-as putea face o demonstratie practica cum functioneaza o astfel de instalatie "antica"montata pe Leganza .

Consum mixt maximum 10% fata de "super secventiale" cu 12--13%.

Probleme de soft sau hard zero--- comparativ "super secventiale"la care iti vine sa ii dai foc .

Viteza de 185km/ora credeti ca indica mari pierderi de putere?

De cand am montat-o si reglat-o acum 2 ani nu au fost nici un fel de probleme,diferenta este ca nu ma doare capul, pe cei cu secventiale majoritatea ii doare.

Cineva pe forum parca s-a dus si a dat-o jos disperat de problemele care se tineau lant.

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Tot ce vreau este sa evit acel "sut" pe care il primeste masina la trecerea pe gpl.

Acel sut poate avea mai multe motive:

1. Pierderi de gaz. Verifica dimineata inainte ca masina sa treaca pe GPL ce presiune iti arata softul. Daca aceasta tinde la 0 atunci ai o pierdere.

2. Latenta ridicata a unei electrovalve. Aceasta se poate masca prin setarea din soft a "dual mix" (nu mai stiu exact cum se numeste la STAG) mai mare.

3. Calibrare f proasta a instalatiei (asta daca la fiecare trecere ai un sut). La trecerea de pe gaz pe benzina si invers timpii injectie benzina nu ar trebui sa varieze cu mai mult de 10%. Daca variaza puternic atunci trebuie ajustata curba de gaz.

 

PS: Simti un sut si la trecerea gaz-> benzina?

 

In mod normal ar trebui sa treaca fara sa simti.

Share this post


Link to post

Curba e identica cu cea de la benzina, masina merge ok si pe gpl, insa cand trece din benzina in gaz (cu motorul rece) se simte ... / cu motorul cald e ok

 

Am alaturat si setarile controlerului existente:

 

Switch Over to Gas

 

Switch Over Temp: 35 C

Switch Over Threshold: 660 rpm

Switch Over Time : 3s

Cylinder Switch Over : 200ms

 

 

Switch Over to Petrol

 

Min Gas Temp 0C

Min Gas Rpm 0C

Max Gas Rpm 7000

Share this post


Link to post

Tu ai o instalatie secventiala banuiesc, caz in care trecerea se face pe rand, cate un cilindru, n-ar trebui sa simti niciun sut. La instalatiile aspirate trecerea se face in deccelerare dintr-o ratiune extrem de simpla: Acolo trecerea se face cu toti cilindri o data, fara sa tina cont de alte informatii (gen daca mai ai gaz sau nu, daca temperatura este cea de regim etc), asadar daca trecerea se face in accelerare exista riscul sa ai probleme.

Share this post


Link to post

Am urmatoarea problema la GPL pe un espero 1.8: in timp (cam 2 sapt) am observat ca masina nu mai trage bine pe gpl, problema care se accentua zilnic. Am fost cu ea la service de gpl si acolo mi-au montat pe furtunul care intra in admisie un obturator. Masina merge acum...dar tot nu trage bine. Instalatia de gpl e pe masina de vreo 4 ani...am facut cca. 100 mii km, a mers foarte bine si nu a avut bucata aia de plastic pe furtun (instalatia are mixer).

Ce credeti ca ar putea fi de vina ?

Share this post


Link to post

@Asus: Verifica daca dimineata la rece inainte de trecerea pe gaz presiunea a scazut sub cat e normal (1 bar). Probabil ai o pierdere mica de gaz intre vaporizator si rampa de injectoare. Verifica presiunea dimineata si daca a scazut vezi pe unde pierde (apa si sapun pe la toate colierele/stuturile).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

consumul la gpl pe timp de iarna a fost ~15l iar acum in jur de 13 ...

 

Ieri m-am dus la Agrom pt un reglaj care sa reduca consumul, insa din pacate nu s-a modificat nimic

 

Consumul la secventiala la mine e cu 17% in plus fata de benzina. Poti sa pui maxim 20%.

La tine 13%GPL inseamna 10.4% pe benzina, deci e ok. mai mult nu poti scadea consumul in oras, din cauza faptului ca orice ai regla GPL-ul (fiind gaz) are densitate mai mica si deci e necesara o cantitate mai mare pentru pastrarea performantelor motorului.

 

Consumul in afara orasului poti sa-l scoti foarte aproape de cel pe benzina, daca nu ai talpa grea.

 

Daca reglezi amestec mai sarac dai in alte probleme.

 

momentan nu stiu daca e cazul sa ma cert cu ei pt conectarea respectivei sonde / mai repede as plati la cineva sa o faca . Din cate stiu eu firul e chiar in fata (unul mov) insa nu stiu unde tb sa il conectez ...

 

daca nu deranjez, as vrea sa aflu ce setari pot diminua consumul (gen : presiune / temp etc )

 

Sonda lambda/de O2 nu e necesar sa fie conectata la calculatorul de GPL, scopul ei este pur si simplu vizualizarea trecerilor de la amestec bogat la sarac si invers in momentul in care motorul lucreaza in bucla inchisa (parametrii se autoajusteaza).

 

Poti sa vezi variatiile cantitatii de oxigen pe sonda lambda si daca te conectezi cu o interfata de diagnoza auto.

 

La producatorul calculatorului de GPL nu o sa ajungi sigur (cum am ajuns eu...), ca sa-ti ceara inregistrarea parametrilor inclusiv sonda lambda.

 

Curba e identica cu cea de la benzina, masina merge ok si pe gpl, insa cand trece din benzina in gaz (cu motorul rece) se simte ... / cu motorul cald

 

Curba de amestec la GPL trebuie sa fie cat mai aproape de cea pentru benzina. Pentru ce spui tu ca se simte trecerea la GPL poti sa maresti temperatura de comutare "Switch Over Temp" la 40 grade Celsius.

 

Am alaturat si setarile controlerului existente:

Switch Over to Gas

Switch Over Temp: 35 C

Switch Over Threshold: 660 rpm

Switch Over Time : 3s

Cylinder Switch Over : 200ms

 

Switch Over to Petrol

Min Gas Temp 0C

Min Gas Rpm 0C

Max Gas Rpm 7000

 

Parametrii recomandati (de mine)

Switch Over to Gas

Switch Over Temp: 40 C (protejezi injectoarele de benzina, sub 40 de grade ai sanse sa simti un miros neplacut cand e mai frig si comuta pe gpl)

Switch Over Threshold: 700 rpm (de obicei target rpm la benzina e in jur de 800-850rpm, deci e ok)

Switch Over Time : 10s (daca iti moare motorul si timpul de comutare e prea mic ai sanse sa se aprinda becul de check engine)

Cylinder Switch Over : 200ms (ok, nu modifica nimic aici)

 

Switch Over to Petrol (inapoi la benzina nu ar trebui sa comute decat foarte rar, in coditii exceptionale)

Min Gas Temp 0C (25 grade, daca e sub 25 iti ingheata plamanul la vaporizator si ai o problema, mai bine previi)

Min Gas Rpm 0C (aici nu umblii ca risti sa dea rateu in catalizator)

Max Gas Rpm 7000 (turatia maxima trebuie sa fir zona rosie minur 500-1000rpm)

 

Am urmatoarea problema la GPL pe un espero 1.8: in timp (cam 2 sapt) am observat ca masina nu mai trage bine pe gpl, problema care se accentua zilnic. [...] Instalatia de gpl e pe masina de vreo 4 ani...am facut cca. 100 mii km, a mers foarte bine [...]

 

Filtru/filtre de GPL ai schimbat vreodata la ea?

Kit reparatie plaman vaporizator?

Filtru de aer?

Trage aer fals pe undeva?

Edited by butysoft

Share this post


Link to post

Multumesc pt raspunsuri

 

Ma bate gandul sa schimb bujiile actuale Champion RC9YC (care se pare ca nu sunt pt nubira) cu NGK BKR6E-11 sau ceva mai dedicat pt GPL

 

ps. Cand aveam Oltena 12 TRS pe GPL ii gasisem destul de ieftin niste buji fabricate de BRISK, Silver parca, cu electrod f subtire din argint ...

Edited by Assus

Share this post


Link to post

Multumesc pt raspunsuri

 

Ma bate gandul sa schimb bujiile actuale Champion RC9YC (care se pare ca nu sunt pt nubira) cu NGK BKR6E-11 sau ceva mai dedicat pt GPL

 

ps. Cand aveam Oltena 12 TRS pe GPL ii gasisem destul de ieftin niste buji fabricate de BRISK, Silver parca, cu electrod f subtire din argint ...

Da, si eu am avut astfel de bujii pe Dacia ,se spunea ca sunt special pentru GPL am tras de ele 60 000 km ca...doar aveau electrozi de argint :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...