Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Vă salut!

Am un Daewoo Cielo din 1999 (motor cu 8v), puteţi să-mi recomandaţi şi mie o firmă care montează (în Bucureşti) instalaţii GPL?

 

 

Vă mulţumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Vezi topicul cu firme care monteaza GPL in sectiunea despre service.

Share this post


Link to post

Salut!

Am citit aspectele referitoare la instaltiile gpl si am observat ca unii au dileme referitoare la compatibilitatea STAG 200 cu Nubira Euro2.

eu am montat acest tip de instalatie pe nubira din 2003 in noiembrie 2010 si am probleme cu relatiul.

dupa vre-o 5 reglaje lucrurile s-au mai imbunatatit dar nu sunt cum ar trebui sa fie

i-am spus mesterului ce am gasit scris pe forum, dar poate nu stiu eu sa-i explic ori nu intelege el

ma puteti indruma catre cineva, sau puteti fi mai explicit in ceea ce ar trebui sa remedieze pentru a nu mai crcula stresat ca imi moare motorul

 

 

Salut,

Am impresia ca prin martie anu trecut am psotat problema mea cu instalatia GPL secventiala montata pe o nubira2

Share this post


Link to post

Salut!

Am citit aspectele referitoare la instaltiile gpl si am observat ca unii au dileme referitoare la compatibilitatea STAG 200 cu Nubira Euro2.

eu am montat acest tip de instalatie pe nubira din 2003 in noiembrie 2010 si am probleme cu relatiul.

dupa vre-o 5 reglaje lucrurile s-au mai imbunatatit dar nu sunt cum ar trebui sa fie

i-am spus mesterului ce am gasit scris pe forum, dar poate nu stiu eu sa-i explic ori nu intelege el

ma puteti indruma catre cineva, sau puteti fi mai explicit in ceea ce ar trebui sa remedieze pentru a nu mai crcula stresat ca imi moare motorul

 

 

Salut,

Am impresia ca prin martie anu trecut am postat problema mea cu instalatia GPL secventiala montata pe o nubira2 din 2004. Instalatia era o Tomasetto Stag300 plus(2450 ron). Dupa montaj in primele zile aveam urmatoarele probleme: murea motorul. Daca mergeam constant si calcam ambreiajul sa franez pentru a opri motorul murea. Daca atunci cand schimbam vitezele tineam ambreiajul mai mult calcat tot la fel facea murea. Pe masina s au schimbat mai toate : rampa injectoare, diuze. Am facut zeci de teste cu diferite dimensiuni la diuze. Nimic... se manifesta la fel. S a umblat si la calibrare, insa reuseau sa nu mai moara relantiul, imbogatiind amestecul in zona relantiului, insa parca mergea un pic neregulat. Dupa 2 saptamani am dat instalatia jos si mi au inapoiat banii.

Anu trecut in decembrie am montat un Tomasetto stag100(1750ron cu rezervor toroidal): plaman tomasetto, electronica stag100, mixer, motoras pas cu pas, emulator de injectoare. Masina merge ideal, fara nici o problema. Niciodata nu a murit motorul (doar in cazul in care am ramas fara gaz). La consum sunt super multumit 10 la suta in conditiile in care majoritatea stau numai pe centru. Ce drept la un mers normal.

Pana acum am facuti cu masina 3500 de km si 0 probleme. Imi pare rau ca am facut prostia de a pune la inceput secventiala. Am facut acel gest doar din faptul DE A FI MAI BUNA. Dar s-a dovedit ca nu a fost, si asta in conditiile in care citisem si vazusem ca sunt probleme.

Sper sa te fi ajutat cu ceva.

Sa ai bafta.

Edited by cosmin25

Share this post


Link to post

Astazi am inlocuit calculatorul de la instaltia de GPL cu unul acelasi model dar mai nou, dar din pacate rezultatele nu sunt foarte bune.

Maine voi merge sa schimb si plamanul. Mecanicul insista ca o va face sa mearga ca la carte.

Share this post


Link to post

am cumparat o instalatie de GPL de pe o dacie,,,pret 3mil,,,marca BRC,,,,cum fac sa o pun si eu pe un cielo din 97,,,am inteles ca mai imi trebuie un modulator,,,si niste mufe de la injectoare,,,,,si cred ca butonul trebuie schimbat acela care comuta pe gaz si benzina,,,,,,astept,,,,,un raspuns va multumesc...ca sa pun una noua mi a cerut 18mil,,,si este cam mult,,,,

Share this post


Link to post

Salut

 

Ce stiti despre reglarea consumului gpl cu ajutorul ledurilor de la picioarele pasagerului din dreapta?

Am acolo un modul de control cu 3 leduri(portocaliu, verde, rosu - sau ceva de genul) si la un moment dat tata a fost cu masina la un mecanic la Daewoo

si asta a spus ca poate sa regleze si asa consumul, din surubul de langa plaman(la amestec optim ledurile ar trebui sa se aprinda in ordine de la stanga la dreapta).

 

Masina este un Cielo 2005 cu instalatie Lovato din fabrica.

Share this post


Link to post

Salut

 

Ce stiti despre reglarea consumului gpl cu ajutorul ledurilor de la picioarele pasagerului din dreapta?

Am acolo un modul de control cu 3 leduri(portocaliu, verde, rosu - sau ceva de genul) si la un moment dat tata a fost cu masina la un mecanic la Daewoo

si asta a spus ca poate sa regleze si asa consumul, din surubul de langa plaman(la amestec optim ledurile ar trebui sa se aprinda in ordine de la stanga la dreapta).

 

Masina este un Cielo 2005 cu instalatie Lovato din fabrica.

 

:thumbl: Salutare,daca ai timp mergi la statia toporas,langa piata Progresul,linga blocul turn de 17 etaje,e aglomeratie dar o sa fii multumit...monteaza curat pun bujii NGK,cum ne invata cel mai bun aici se pare,si regleaza unde e cazul cu laptopul...am vazut si masini de teren la greu...asa ca nu te duce la ieftini!Parerea mea.SUCCES si poate povestesti cum a fost!

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca eu am intrebat un lucru si raspunsul tau se refera la total alceva - prin urmare mi-e inutil

Un alt aspect ar fi ca dupa vizionarea celor 2 posturi ale tale(in decurs de 2 ore de cand esti pe forum) consider ca esti aici strict pentru a face reclama.

Continui cu pledoaria mea ca cineva sa spuna daca stie despre ledurile acelea pentru ca am citit tot topicul(da...toate cele 136 de pagini) si nu s-a discutat asa ceva

Sunt singurul la care s-a montat tipul asta de modul???

Share this post


Link to post

Consumul il reglezi cel mai bine pe un analizor de gaze.

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca eu am intrebat un lucru si raspunsul tau se refera la total alceva - prin urmare mi-e inutil

Un alt aspect ar fi ca dupa vizionarea celor 2 posturi ale tale(in decurs de 2 ore de cand esti pe forum) consider ca esti aici strict pentru a face reclama.

Continui cu pledoaria mea ca cineva sa spuna daca stie despre ledurile acelea pentru ca am citit tot topicul(da...toate cele 136 de pagini) si nu s-a discutat asa ceva

Sunt singurul la care s-a montat tipul asta de modul???

 

Ai vazut ce de raspunsuri ai primit? Eu nu fac reclama nimanui,dar din ce am aflat aici de 2 ani incoace,de cand am descoperit acest site,am pus in practica pe masina mea si s-a adeverit ce s-a scris pe aici.Chiar am fost la toporasi am facut reglaj de consum si imi consuma 10 in oras,cu mers lansat cu instalatie Lovato!Piciule...

Share this post


Link to post

Instaltia STAG 200 are sanse sa mearga pe NUBIRA EURO 2 la atelierul de pe Sos Giurgiului, vis-a-vis de Dedeman.

Am fost la ei si au facut-o sa mearga. Merge ireprosabil in miezul zilei si mai are mici fluctuatii dimineata si seara, dar mi-au zis sa trec pe la ei ca le rezolva.

Share this post


Link to post

Trecut la GPL cu implicatiile de rigoare.

Cum va impacati cu consumul vara aceasta ? am citit postruri in care unii se lauda cu 10 in oras dar nu stiu daca e vb de capitala si cu clima on...mai cunosc si eu vecinii cu Cielo care mai jos de 10 in afara pe benzina nu scot ( viteze normale 90-110 )

Pot sa va spun ca scot frecvent cu clima 12-13 oras si 8 extraurban...asta daca iau gaz de la pompe corecte dar in ultima vreme se magaresc la greu chiar si statii de brand !

Se baga presiuni enorme de incarcare > 15 bar cu care esti pirlit la greu...

Am mai citit prin topic dar nu am vazut pareri despre aceste statii fantoma care te fura la greu...chit ca-s partener RP ex Crimbo lu' Borcea, Luk, Butan, si privati no-name...

 

Poate majoritatea nu baga de seama decit ledurile de pe bord dar sunt convins ca aici exista cei ma buni cunoscatori ai "fenomenului" inca de la intemeierea lui deoarece Daewoo are un mare procent de autoturisme pe gaz si asta de prin anii 90.

Share this post


Link to post

Va salut!10 in oras fara aer (e standard),iar referitor la statiile de GPL parca la Petrom sta bine la relanti .IN LEGATURA CU CANTITATEA DE GAZ daca alimentati la plin ,peste 48,49 litri trebuie sa plateasca firma vanzatoare de GPL la o butelie de 60! NU?

Share this post


Link to post

Nu chiar, multivalva aia nu e echipament de precizie...

Share this post


Link to post

Are si ea precizia ei daca e reglata corect de fabrica. Dar sunt multi factori care impiedica o precizie buna: incarcatura auto, garda la sol pe spate, montare plutitor, panta-rampa, presiuni si temperaturi...etc

Daca autoturismul e incarcat la gol pe o platforma dreapta si cu o presiune normala de 8 bar trebuie sa intre exact 80% din capacitate butoi.

Dar nu toate statiile au asemenea conditii iar la presiuni mari de incarcare ( 10-16 bar ) se produc valuri in butoi care determina oprirea mai rapida undeva la 70-75%. Zici ca e pompa corecta caci a masurat 48 l ( ex: la un butoi de 60 ) dar daca te uiti la indicatorul mecanic o sa vezi ca de fapt nu e full ci ai 1-2 linii mai putin...teapa e data deja...

Share this post


Link to post

Are si ea precizia ei daca e reglata corect de fabrica. Dar sunt multi factori care impiedica o precizie buna: incarcatura auto, garda la sol pe spate, montare plutitor, panta-rampa, presiuni si temperaturi...etc

Daca autoturismul e incarcat la gol pe o platforma dreapta si cu o presiune normala de 8 bar trebuie sa intre exact 80% din capacitate butoi.

Dar nu toate statiile au asemenea conditii iar la presiuni mari de incarcare ( 10-16 bar ) se produc valuri in butoi care determina oprirea mai rapida undeva la 70-75%. Zici ca e pompa corecta caci a masurat 48 l ( ex: la un butoi de 60 ) dar daca te uiti la indicatorul mecanic o sa vezi ca de fapt nu e full ci ai 1-2 linii mai putin...teapa e data deja...

Dupa ce facem plinul si platim ,mai punem odata mufa sa vedem daca mai intra? Poate intre timp s-au linistit valurile di rezervor?Asa o fi o solutie? Multumesc! :rolleyes:

 

:shock: Atunci trebuie sa ne uitam mai bine si la inclinatia locului de langa statia de alimentare!Si consumul e foarte relativ calculat! Daca mai pune odata mufa dupa ce s-au linistit valurile din rezervor,poate vedem adevarul... :-W

Share this post


Link to post

Valuri sau ne-valuri mie masina mi-a "consumat" intotdeauna mai mult daca am alimentat la 30+ grade.

Share this post


Link to post

marian: Nu te poti baza pe indicatia pompei din motivele spuse mai sus. Consumul corect il faci de la gol la gol. Sunt putini care tin cont de factorii descrisi de mine. 90% isi spun ca atit consuma motorul si basta...dar cind diferenta fata de benzina ajunge sau trece de 25% incepi sa-ti pui intrebari si sa cauti cauzele.

 

andrei: Apropo de pompe...ca principiu ele trebuie sa faca automat corectia volum-temperatura dar in practica NU FAC...sau poate exista cunoscatori care stiu ca pompele de la anumite statii chiar fac asta si la 30+...

Asteptam opinii.

Share this post


Link to post

marian: Nu te poti baza pe indicatia pompei din motivele spuse mai sus. Consumul corect il faci de la gol la gol. Sunt putini care tin cont de factorii descrisi de mine. 90% isi spun ca atit consuma motorul si basta...dar cind diferenta fata de benzina ajunge sau trece de 25% incepi sa-ti pui intrebari si sa cauti cauzele.

:osanale: Multumesc!Am sa incerc acest lucru la aceeasi statie de incarcare.Mai nou OMV are un sistem de puncte ca sa atraga clientii. :lavolan:

Share this post


Link to post

salutare forumisti, sunt si eu nou pe aici...am si eu o problema cu al meu executive din 2002...ieri m-a lasat in drum :D adica pe la 110 km/h pe gaz a inceput sa imi dea rateuri si sa mi-o ia turometrul razna cand acceleram...am trecut-o pe benzina si merge in suturi...daca merg cu ea a 3-a a 4-a la 2000 de ture merge ok...dupa aia o ia razna...de la ce sa fie?

 

mentionez ca si inainte cand era turata sub 2000 si "ma dateam la ea" imi datea rateu imediat...pe gpl

Share this post


Link to post

deci trebuie schimbate...si cel mai sigur si bujiile

 

si ar mai fi o chestie...i-am scos fisele din bobina si la 2 si 3 imi da scanteie la bobina la 1 si 4 nu

 

sa fie oare si bobina?

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu poti sa schimbi fisele intre ele sa pui la 1 si 4 sa vezi daca iti da scanteie,dar cel mai probabil fisele sunt de vina,nu neaparat si bujiile si filtrul de aer in care ti-a dat rateu trebuie schimbat,verifica-l

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...