Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Am o Leganza cu BRC Stag 100, am probleme cu indicatorul de nivel. Imi arata in bord plin tot timpul (4 leduri verzi ) , iar pe butelie arata corect ceasul indicator. Am fost azi la un service GPL, au schimbat senzorul de pe butelie, nu a mers, dupa care au tras un cablu de la butelie pana la motor acolo la instalatie, ca au crezut ca s-a agatat cablul de sub masina, dar face la fel. Ce are? Ei au zis ca ar putea fi comutatorul de benzina / gaz din bord, iar ei nu aduc modelul ala. Voi ce ziceti?

 

Ma poate ajuta si pe mine cu o idee macar? Sa stiu ce le zic la amatorii de la firmele de GPL la care o sa ma mai duc sa imi rezolve problema asta...

Share this post


Link to post

-nu vreau sa supar pe nimeni si nu apar pe nimeni doar ca nu mi se pare normal sa se arunce cu broaste in cei ce lucreaza la service ( vorba voastra "tembelii aia" ), iar daca cineva se crede mai presus decat acei " tembeli" ar trebui sa-si faca atelierul lui nu sa faca comentarii

"" florinell" - stai fara grija ca stiu si ce e aia betoniera si cu ce se mananca instalatiile de gaz poate chiar mai mult decat tine.

- partea cu dormitul linistit - fii fara grija ca supapele nu se ard in 10-12mii + ca vei ajunge sa faci ITP-ul sau te va opri ARR-ul iar cu declaratiile de conformitate date de tine sunt sigur ca totul va fi ok.

 

- -bimm3r - poate sa fie intradevar comutatorul defect ,poate sa fie senzorul de pe butelie ,posibil sa fie o eroare din calculator , incearca la cei de la www.agrom.ro ca ei importa instalatiile astea.

 

bafta si fara suparare

Edited by bye

Share this post


Link to post

Salut,am un cielo excutiv din 2004 (110.000km din care cca. 50.000km pe GPL) si o problema la pornire. Motorul are o instalatie care pleaca pe benzina si dupa

Prima oara, cu motorul rece, porneste "la sfert de cheie"; dupa ce merg cateva minute si se incalzeste motorul (trece pe gaz) si il opresc nu mai porneste repede, trebuie sa dau mult timp la cheie. Problema nu apare daca las numai alimentarea pe benzina (porneste corect si cu mototrul rece si cu motorul cald).

De ceva timp, la problema cu pornirea s-a mai adaugat una: in timpul mersului apar rateuri (cand incerc sa demarez mai rapid sau cand merg la turatii mici intr-o treapta superioara si doresc sa accelerez). Eu le aud de undeva din dreapta jos fata. Acum o saptamana una a fost asa de puternica incat mi-a aruncat o fisa de la bujie afara, iar bujia si fisa erau murdare de ulei.

 

Eu presupun ca e din cauza instalatiei de gaz...

Reviziile la instalatiile de gaz le-am efectuat regulat si nu au gasit nimic in neregula. De acolo mi-au recomnadat sa inlocuiesc demarorul?!?!

Am fost la un mecanic mai de "incredere" si mi-a recomandat sa curat injectoarele (din cauza ca nu mai circula benzina prin ele nu se mai curata?!) si ar trebui sa desfaca motorul si inlocuita garnitura la chiulasa...

Am inlocuit fisele si bujiile dar nu am observat nici o schimbare semnificativa

 

Daca s-a mai lovit cineva de problema mea si poate sa-mi dea un sfat... ?! Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Salut.Din ce spui tu s-ar putea ca dimineata sa ti inghete plamanul daca o tii pornita f putin pe gaz si apoi o opresti.Dupa ce o opresti porneste greu si pe benzina deoarece are prea mult gaz de ars si inneaca motoru.Daca ti a aruncat fisa afara si ulei pe acolo inseamna ca nu a fost stransa indeajuns de tare bujia.Rateurile 80% pot fi din cauza inghetarii plamanului.Asa am patit si eu .Cel mai bine e sa mergi la service u unde ai montat gpl si sa ti mai faca un reglaj si verifica poate nu mai ai apa in borcan,cine stie.Bafta!

Edited by eugen_pustiu

Share this post


Link to post

Salut.Din ce spui tu s-ar putea ca dimineata sa ti inghete plamanul daca o tii pornita f putin pe gaz si apoi o opresti.Dupa ce o opresti porneste greu si pe benzina deoarece are prea mult gaz de ars si inneaca motoru.Daca ti a aruncat fisa afara si ulei pe acolo inseamna ca nu a fost stransa indeajuns de tare bujia.Rateurile 80% pot fi din cauza inghetarii plamanului.Asa am patit si eu .Cel mai bine e sa mergi la service u unde ai montat gpl si sa ti mai faca un reglaj si verifica poate nu mai ai apa in borcan,cine stie.Bafta!

 

salut,multumesc de sfat, o sa mai verific strangerea la toate bujiile.

nu merg foarte putin pe gaz... motorul porneste pe benzina si de-abia dupa ce se incalzeste imi apar simptomele. probabil ca din cauza ca e prea mult gaz si sa inece motorul, dar sper sa se poata regla, pana acum 10000km nu facea asa, nu am avut probleme cu pornirea

 

---- daca ma poti lamuri cu "plamanul" asta? unde e localizat? pot sa verific eu ceva la el? ajung destul de greu la service

Apa in borcan? are instalatia de gpl unul special? in cel al motorului este lichid destul.

 

un service in Ploiest/Bucuresti in care sa imi regleze instalatia de gaz poate sa imi recomande cineva?

 

Merci.

Share this post


Link to post

---- daca ma poti lamuri cu "plamanul" asta? unde e localizat? pot sa verific eu ceva la el? ajung destul de greu la service

Apa in borcan? are instalatia de gpl unul special? in cel al motorului este lichid destul.

 

un service in Ploiest/Bucuresti in care sa imi regleze instalatia de gaz poate sa imi recomande cineva?

 

Merci.

[/quote

AUTOGAZ in Bucuresti,sunt foarte de treaba baietii si meseriasi.E pe la Piata Progresu.

Share this post


Link to post

Am fost la un mecanic mai de "incredere" si mi-a recomandat sa curat injectoarele (din cauza ca nu mai circula benzina prin ele nu se mai curata?!) si ar trebui sa desfaca motorul si inlocuita garnitura la chiulasa...

Am inlocuit fisele si bujiile dar nu am observat nici o schimbare semnificativa

 

Eu am pus in benzina solutie pentru curatat injectoare de la STP, flacon negru, se gaseste la carrefour si costa cam 12 lei la 1 plin de benzina si parerea mea este ca merita si chiar are efect, daca injectoarele nu sunt prea infundate.

Eu am gpl de aproape 1 an - parcursi cca 10.000 km si parca incepuse sa se inece un pic pe benzina (eu mergand mai mult pe gpl, si doar pornirea pe benzina) asa ca i-am bagat 1 flacon de STP si acum merge perfect si pe benzina si pe gaz.

Prin urmare am hotarat ca la fiecare plin de benzina sa ii bag si 1 flacon de STP.

Edited by onlyone

Share this post


Link to post

am montat astazi pe nubira o instalatie tomasetto stag 200, 21milioane, sunt f multumit, nu e nici o diferenta fata de benzina, sper sa mearga tot asa, am gasit aici multe informatii folositoare, multumesc tuturor!!!

am o intrebare legata de tipul de ulei, masina are 95k km, pana acum am mers cu mobil 10w40, tinand cond ca voi merge cu gpl de acum incolo trebuie alt tip de ulei???

Edited by lospaa

Share this post


Link to post

am citit undeva pe un topic, "cand nu avem probleme ne place sa le inventam", intreb si eu, masina are 95k km, merge perfect si pe benzina si mai nou si pe gpl, ar trebui sa pun un aditiv ceva, de curatat injectoare tinand cont ca o sa merg de acu mai mult pe gpl??si inca o data intreb daca trebuie sa schimb uleiul mobil10w40 cu alt tip ulei??sper ca am postat unde trebuie!multumesc!

Edited by lospaa

Share this post


Link to post

Vei avea o surpriza placuta la capitolul ulei de motor.

Si anume uleiul se va mentine mult mai curat.

La mine dupa 7000km este aproape la fel de curat ca atunci cand l-am schimbat(in ce-i 7000km nu am circulat deloc pe benzina) adica galben.

A ,era sa uit " multumiri montatorului GABI GPL" CARE ESTE TOTAL NESERIOS.

"Mesterul" respectiv daca nu poate sa te pacaleasca te da afara fara sa clipeasca,nu conteaza ce ai discutat sau ca ti-a dat peste cap toata ziua.

 

 

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

incep sa regret ca nu am pus gpl mai din timp, sper sa nu am probleme multi km,

Edited by lospaa

Share this post


Link to post

salut! am si eu nevoie de un sfat vreau sa montez si eu o intalatie gpl pe cielo executive 2003 16v la piata rosu mi-au cerut 2400 ron aveti idei de instalatii mai ieftine stiu ca erau si undeva pe la 1500ron.adrese de service care monteaza gpl in cta

Share this post


Link to post

Cred ca la 1500 de lei sunt instalatii pe carburatie si se pun si la piata rosu pe cielo non euro.

Al tau e euro 2 sau 3 ?

Share this post


Link to post

Pentru "geo"

In Bucuresti ce-a mai buna oferta pentru Leganza care am avut-o a fost 1300lei zilele astea.

Zic sa nu te grabesti, e foarte mult. Secventiala in Buc este la 1900lei.

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

nici un raspuns concret la intrebarea mea!

Share this post


Link to post

g&g chitila 21milioane tomasetto stag 200 cu butelie cilindrica 44litri

Share this post


Link to post

Salut,

Am gasit o astfel de instalatie GPL BRC ca in poze mai jos atasate. Tipul spune ca e secventiala, dar nu are injectoare ci un distribuitor catre fiecare stut din galeria de admisie.Am mai vazut pe forum ceva legat de acest gen la una KOLTEC.

Ce ma sfatuiti? Sa o achizitionez?

Multumesc.

post-25081-069020100 1288105939_thumb.jpg

post-25081-059713200 1288105949_thumb.jpg

post-25081-026044800 1288105961_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Te sfatuiesc sa o platesti numai dupa ce o montezi pe masina.

Este posibil sa aiba probleme cu partea electronica.

Stii ca trebuie un soft dedicat pentru fiecare model.

Eu gasisem una la 100 euro secventiala care era montata pe o Leganza insa nu am gasit soft pentru ea .

Fara acest program nu se poate folosi(ma refer la scventiale si nu numai).

Asa ca mare grija!!!!!!

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Ma poate ajuta si pe mine cu o idee macar? Sa stiu ce le zic la amatorii de la firmele de GPL la care o sa ma mai duc sa imi rezolve problema asta...

 

 

Daca instalatia m-ai este in garantie,te duci la iei si le spui sati rezolve problema.Iei iti pune calculatorul pe instalatie ,vede de unde ieste problema si se rezolva.

Si eu am avut aceias problema,dar de cite ori m-am dus intrun minut mi-a rezolvat,acuma iar am aceias problema dar nu ma m-ai duc.

Stiu ca la rezervorul de 38l trebui sa fac 450klsau 430,cind am depasit ma duc sii fac plinu si nu m-ai in fac atitea grij .

Ieu am montato la Tr.-Jiu la VUMAR,baieti de treaba.De cind am montato n-am avut treaba cu ia ,fac taxi si merg cu ia zi lumina,cind o las ieu o ia fiul meu.In Vale Jiului este singura pe taxi dar sun foarte multumit de ia.

Share this post


Link to post

In luna M-ai vreau sami pun si ieu.

Share this post


Link to post

In luna M-ai vreau sami pun si ieu.

 

 

Iti recomand cu succes,dar ai de grije ce firma iti pune.

Inainte am stat o saptamina pe net si m-am documentat .

In zona mea ce-i mai buni sunt ce-i de la VUMAR.Majoritatea taximetristilor din Vale au pus-o la ei si toti suntem multumiti.

Deci succes si la multi km

Share this post


Link to post

Te sfatuiesc sa o platesti numai dupa ce o montezi pe masina.

Este posibil sa aiba probleme cu partea electronica.

Stii ca trebuie un soft dedicat pentru fiecare model.

Eu gasisem una la 100 euro secventiala care era montata pe o Leganza insa nu am gasit soft pentru ea .

Fara acest program nu se poate folosi(ma refer la scventiale si nu numai).

Asa ca mare grija!!!!!!

Salut,

Tipu cere pe ea 250 euro. Tinand cont ca este un ,,hibrid'' de secventiala, exact cum spui riscul cel mai este sa nu gasesc soft. Montajul in pitesti m am interesat si este 5 mil daca instalatia este completa. Rezulta 1000+500 =1500RON!!! bani la care pot pune nou un brc stag100, sau landi renzo asemanator (rezervor toroidal inclus). Posibilitatea de proba nu exista pentru ca a dato jos . El spune ca mergea, ca a avut-o pe un BMW 318 din 97, dar cine nu cunoste multe sustine ca merge.

Sunt in dilema...o sa ma mai gandesc.

Multumesc pentru sfat. :thumbl:

Edited by cosmin25

Share this post


Link to post

Salut,am un cielo excutiv din 2004 (110.000km din care cca. 50.000km pe GPL) si o problema la pornire. Motorul are o instalatie care pleaca pe benzina si dupa

Prima oara, cu motorul rece, porneste "la sfert de cheie"; dupa ce merg cateva minute si se incalzeste motorul (trece pe gaz) si il opresc nu mai porneste repede, trebuie sa dau mult timp la cheie. Problema nu apare daca las numai alimentarea pe benzina (porneste corect si cu mototrul rece si cu motorul cald).

De ceva timp, la problema cu pornirea s-a mai adaugat una: in timpul mersului apar rateuri (cand incerc sa demarez mai rapid sau cand merg la turatii mici intr-o treapta superioara si doresc sa accelerez). Eu le aud de undeva din dreapta jos fata. Acum o saptamana una a fost asa de puternica incat mi-a aruncat o fisa de la bujie afara, iar bujia si fisa erau murdare de ulei.

 

Eu presupun ca e din cauza instalatiei de gaz...

Reviziile la instalatiile de gaz le-am efectuat regulat si nu au gasit nimic in neregula. De acolo mi-au recomnadat sa inlocuiesc demarorul?!?!

Am fost la un mecanic mai de "incredere" si mi-a recomandat sa curat injectoarele (din cauza ca nu mai circula benzina prin ele nu se mai curata?!) si ar trebui sa desfaca motorul si inlocuita garnitura la chiulasa...

Am inlocuit fisele si bujiile dar nu am observat nici o schimbare semnificativa

 

Daca s-a mai lovit cineva de problema mea si poate sa-mi dea un sfat... ?! Multumesc anticipat

 

Referitor la rateori: am mers cu masina (no aceleram brusc)pina am terminat gazul. Dupa aceia i-am schimbat filtrele si am bagat gaz de la OMV si acuma merge super.Sinbata cind am venit de la CLUJ ma disperat,dar dupa ce am schimbat filtrele(care erau inbicsite de mizerie)si am bagat gaz de la OMV merge super

 

Salut,

Tipu cere pe ea 250 euro. Tinand cont ca este un ,,hibrid'' de secventiala, exact cum spui riscul cel mai este sa nu gasesc soft. Montajul in pitesti m am interesat si este 5 mil daca instalatia este completa. Rezulta 1000+500 =1500RON!!! bani la care pot pune nou un brc stag100, sau landi renzo asemanator (rezervor toroidal inclus). Posibilitatea de proba nu exista pentru ca a dato jos . El spune ca mergea, ca a avut-o pe un BMW 318 din 97, dar cine nu cunoste multe sustine ca merge.

Sunt in dilema...o sa ma mai gandesc.

Multumesc pentru sfat. :thumbl:

 

 

Cosmin te rog sa nu te superi pe mine! dar ce ie nou tot nou ramine. Ce vrei tu sa faci nu ti-as recomanda. Mai pune ceva bani si iati un TOMASETO SAG 300 si nubirita ta va merge stas .

Cu stima un nubirist.

Share this post


Link to post

Referitor la rateori: am mers cu masina (no aceleram brusc)pina am terminat gazul. Dupa aceia i-am schimbat filtrele si am bagat gaz de la OMV si acuma merge super.Sinbata cind am venit de la CLUJ ma disperat,dar dupa ce am schimbat filtrele(care erau inbicsite de mizerie)si am bagat gaz de la OMV merge super

 

 

 

 

Cosmin te rog sa nu te superi pe mine! dar ce ie nou tot nou ramine. Ce vrei tu sa faci nu ti-as recomanda. Mai pune ceva bani si iati un TOMASETO SAG 300 si nubirita ta va merge stas .

Cu stima un nubirist.

Asa e ...lucru nou e lucru nou. :wallbanger: Am avut pe ea tomasetto STAG300 PLUS si idiotii de la service nu au putut sa o regleze , imi murea mai mereu motorul si oscilatii mari de turatie. Am renuntat si am dat-o jos: mi-am recuperat banii de la service. Ce e ciudat ca acuma pe benzina cand o dau pe liber in mers apropae de semafor sta la 1300 de ture si cand opresc pe loc ajunge la 800 de rot/min. Sa nu fi fost problema din GPL?? nu mai stiu. Ce e drept ca masina o mai tin pe putin 3 ani, si la anu in martie vreau sa bag iar GPL.

Multumesc de ajutor.

O Zi buna

Edited by cosmin25

Share this post


Link to post

cand masina nu este oprita pe loc (e pe liber si in miscare) acul nu se duce la nivelul de rotatii al relantiului respectiv 800 rpm ci sta mai sus.

asta nu e un lucru anormal.

si a mea face la fel.coboara la relanti doar cand stationeaza.

Edited by onlyone

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...