Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Bun

Vad ca se incing spiritele putin .

Pt buburuza mea de o tona si ceva vreau ceva bun si cred ca am sa optez pt tomaseto cu stag 300 plus si rampa valtek34 .

Chiar daca e sa mai dau ceva bani in plus sper ca respectivi care o sa monteze instalatia sa stie ce fac ,ca altfel nu ii las in pace pana cand nu o pun la punct cu tot ce trebuie si bineinteles ca am sa stau langa ei si am sa supravegez montajul .

Si un total cu upgardeurile de rigoare ar duce instalatia undeva la 3000-3500 de lei .

Bani nu sant o problema ca nu sant ai mei sant ai fratelui meu asa ca nu am de ce sa imi fac griji .

Daca tot ii dau macar sa stiu pe ce ii dau .

Share this post


Link to post

Ultima oara cand am intrebat era cam 2050 lei instalatia. Ce-i faci de ajungi spre 3500 de lei cu ea ? Fa si tu un calcul in cat timp amortizezi instalatia ... Si Plus-ul ala ce face de 100E in plus ? Macar daca era vorba de Premium, dar nici pentru ala n-as da banii ...

Share this post


Link to post

Las-o cu Valtek 30 ca e ok nu se merita 34.

Diferenta mare e de acolo, ~200euro.

La 3500RON incearca versiunea Premium cu STAG 300Premium si V34. Cica numai asta vine cu asa ceva. Asta in cazul cind 1000RON nu-ti stau bine in buzunar.

Separat V34 e prea scump ca optiune.

Iesi pe la 2600 cu toroidal poate mai ieftin.

Share this post


Link to post

La V30 ai vreo 50kkm garantie, dar merg fara probleme aproape 100kkm. Setul de reparatie e cam 100 de lei, deci ar trebui sa mearga V34 vreo 400kkm numai ca sa amortizezi diferenta de bani de 100E. Si oricum si V34 are o limita de vreo 250kkm, dar s-ar putea sa ma insel. Acum, despre Premium ... Intr-adevar e misto gadgetul in plus, dar daca instalatia e bine reglata si are diuzele care trebuie, ECM-ul masinii face o treaba super in a regla timpii de injectie, spun asta din prorpie experienta ... Sa luam acum butelia toroidala ... Am vrut si eu sa pun asa ceva, dar la o prima impresie roata de rezerva strica spatiul mai rau decat l-ar strica o butelie clindrica montata cat mai in spate. Asa ca faceti si voi un calcul daca se merita unele upgradeuri.

Share this post


Link to post

Total deacord cu Smail. Acum stau si ma gindesc daca s-a meritat 300 Plus in loc de 200 10000000.gif (Culmea e ca se mai gasesc)Iar la Leganza deja cu Premium sau Prins dublezi valoarea masinii 24000000.gif Apropo de toroidala eu am un animal de subwoofer in portbagaj (asa am luat-o si al naibii daca il dau jos, se aude prea bine 10000001.gif ) si nu prea mergea "botelie" normala. Am experienta trista de la Cielo unde aveam autonomie de 1000km dar mergeam in concediu (si nu numai din lipsa de spatiu de depozitare) cu "sicriul" pe cupola sa intre "sifonierul" nevestii...Asa ca am pus toroidala, si 2 saptamini am cautat o roata mica de rezerva...azi am gasit-o intr-un final.In prima faza am spray cu lichid si compresor in portbagaj, daca gaura e mare merg cu roata "de caruta"...am auzit pe cineva care a venit de la mare cu asa ceva 42000000.gif Avantajul este ca ragalia asta la nevoie poate sta si pe "locul mortului", in concediu sintem doar 3 iar fetele de obicei stau in spate. Si atunci am spatiu destul in portbagaj.Acum depinde de fiecare ce nevoie de spatiu are. Un familist sigur va simti lipsa lui.Iar ca pret :-diferenta toroidala 170RON -roata mica 100RON Total=270-bare tranversale de la 170RON la 400RON si mai sus -portbagaj aerian de la 350RON la 700RON Total > 520RON

Se merita...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Cu porcbagaj aerian nu se duce consumul extern la 10 la mers decent? Daca da, care mai e avantajul? :)

Share this post


Link to post

Fugarita da, se ducea in 10 pe extraurban. La mers decent pina la 100-120 anul trecut Iasi-Brasov-Tranfagarasan-Sibiu-Sighisoara si retur am scos 8.5 mediu.

Oarecum si eu ziceam acelasi lucru. Se merita toroidal cu rezerva mica. Asta cu consumul in plus este bonus :)

Dezavantajul era cind te batea vintul tare din fata :) ) se simtea la greu...

Share this post


Link to post

Fara butelie toroidala .

Locul ala e facut pt roata de rezerva si atat ,plus ca la ce portbagajare leganza nici nu se simte daca ii pun una cilindrica de 40 sau de 60 de litri .

Ma gandisem la cea de 90 de litri dar aia parca e prea mare .

Si dupa cum v-am spus inainte , pt buburuza mea tot ce e mai bun mai ales ca nu sant bani mei si sant ai fratelui meu ,ori pe asta nu conteaza cat il costa conteaza sa fie bun si de calitate . Cu pretul mai putin cat o fi o fi ,el plateste .

tomaseto cu STAG 300 Premium si rampa Valtek34 cu butelie cilindrica de 40-60.

Share this post


Link to post

Daca banu' nu conteaza pune Prins sau kitul STAG Premium (vezi ca au si kituri dedicate pe masina)

Edited by Salex
Domnu' ! Ar trebui sa stiti mai bine ... citare post anterior ...

Share this post


Link to post

Butelia de 40 e prea mica pentru Leganza ...

Share this post


Link to post

Relativ acceptabil. Cu ~30l faci vreo 200 in oras si 300 in exterior.

Toroidalul tot pe acolo e.

Nu se compara cu 55-60l la una mare. Faci un Bucuresti si retur daca mergi linistit :)

Acum depinde de fiecare ce isi doreste.

Share this post


Link to post

Eu am de 60, deci de 48-50 si iti zic ca este destul de enervant mai ales cand te duci prin zone pe care nu le cunosti sa te uiti dupa GPL. Cu 40/32 nu stiu ce-as face.

Share this post


Link to post

Salut! Am si eu o nelamurire...ce norma de poluare are un cielo fabricatie 1996?Vreau sa imi pun o instalatie gpl si am inteles ca sunt de mai multe tipuri in functie de norma de poluare!

Edited by EM!L
Foloseşte majuscula.

Share this post


Link to post

Va salut! Instalatie GPL + montaj in Constanta, in afara de service-ul de la "Piata Rosu", mai pot gasi in alta parte? Am o Nubira 2 si vreau sa o dotez cu instalatie GPL. De ce?! Este evident raspunsul -> consum ridicat al benzinei (12% in oras).

 

 

Cei de la service mi-au propus o instalatie secventiala "ca cea din fabrica" (model nu stiu) cu butelie cilindrica de 55 L la pretul de 2650 RON. Garantie 3 ani, fara limita de km. Montaj in 3.5 - 4 ore.

 

Se merita afacerea?? Care este modelul GPL bun pentru Nubira 2? Sau care este modelul din fabrica? Se mai duce masina la RAR masina dupa montare?

 

 

Va multumesc! smilies29.gif

Edited by er5in

Share this post


Link to post

salut! mi-am montat si eu o instalatie gpl BRC cu rezervor toroidal pe un cielo!sunt fff multumit de cum merge problema este ca pe benzina in oras imi ia 9% iar pe gpl cam 10.5%!!!INTREBAREA: E NORMAL CA PE GPL SA CONSUME PUTIN MAI MULT DECAT PE BENZINA??? :flaming: :flaming: :wallbanger: nu prea mai vad unde este economia :spumelagura:

Share this post


Link to post

salut! mi-am montat si eu o instalatie gpl BRC cu rezervor toroidal pe un cielo!sunt fff multumit de cum merge problema este ca pe benzina in oras imi ia 9% iar pe gpl cam 10.5%!!!INTREBAREA: E NORMAL CA PE GPL SA CONSUME PUTIN MAI MULT DECAT PE BENZINA??? :flaming: :flaming: :wallbanger: nu prea mai vad unde este economia :spumelagura:

 

Da,e normal sa consume mai mult pe gaz.Unde e economia???Fa un calcul cat costa 10-11l de gaz si cat costa 9l de benzina.

Share this post


Link to post

drunk.gif Cristibr cind te trezesti din betie citeste si vezi ce ai scris :) )

Banc ajutator : 9x4.6 vs 11x2.6 ce crezi care rezultat e mai mare? Ai dreptul sa suni un prieten...

Daca ai pompa de benzina in spatele casei imi cer scuze...

 

 

Share this post


Link to post

Cei de la service mi-au propus o instalatie secventiala "ca cea din fabrica" (model nu stiu) cu butelie cilindrica de 55 L la pretul de 2650 RON. Garantie 3 ani, fara limita de km. Montaj in 3.5 - 4 ore.

Se merita afacerea?? Care este modelul GPL bun pentru Nubira 2? Sau care este modelul din fabrica? Se mai duce masina la RAR masina dupa montare?

Din fab rica s-a montat BRC. Personal recomand Tomassetto. Trebuie sa te duci la RAR pentru omologare.

Share this post


Link to post

Salutare am un cielo din 2006 pana anul acesta fara probleme cu instalatia de gaz acum au inceput probleme nu imi mai sta pe gaz.

O pornesc pe benzina o trec pe gaz si apoi dupa ceva timp trece imediat pe benzina chiar daca pornesc AC ori alt consumator .Am fost la service acolo mi-au spus ca e din instalatia electrica si trebuie sa schimb centralina. Astept raspuns multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

soryn_lol detaliaza:

-Ai GPL din fabrica sau l-ai montat ulterior

-Ce model de GPL ai (Cielo din 2006 este Euro 3)

-Ai facut reviziile la GPL, schimbat filtre etc?

-Calculatorul de GPL in cel mai rau caz se reseteaza (scoate siguranta), daca era defect nu mai mergea deloc. Au reusit sa se conecteze cu interfata de PC la el?

Edited by butysoft

Share this post


Link to post

Salutare!Am o problema la nubira mea.Are GPL,instalatie normala si nu secventiala.Nu mai porneste pe gpl .De cateva zile dupa ce pun contactul si baga "fasul" de gpl dau la automat porneste la sfert si se opreste.Daca o pornesc pe benzina si accelerez sa se treaca pe gpl dureaza ceva pana deschide electrovalva la gpl.Pana acum cateva zile pornea la sfert pe gpl.Ma gandeam la filtrul de gaz?

Share this post


Link to post

Investitie de 2500 ron: Instalatie GPL secventiala Tomasseto, Stag 200 pe o Nubira 2. Montat si restul in 2.30 minute.

 

 

Doua rateuri inregistrate: Pornit si asteptat sa se faca transferul pe gaz. Imediat dupa ce s-a facut, motorul s-a oprit. La a doua cheie a mers fara probleme.

Astept sa vad cat scoate la consum. drive.gif pa pa

Share this post


Link to post

Am aceeasi instalatie,mie imi ia cam 10-11 consum mixt in conditiile in care am tinut AC pornit cam 60% din timp si nu am depasit 120 km/h!

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Salut, am cateva nelamuriri cu privire la instalatia mea:

1. Avand in vedere ca nu mai am catalizator, care ar fi cea mai buna procedura de reglare a relanti-ului ?

2. Cum ar trebui sa leg firele din imaginea de mai jos? Cei care au montat instalatia (in urma cu 6 ani), ori au intrerupt de tot circuitul sondei lambda catre ecm masinii, ori s-a desprins firul mov de cel maro (care vine de la calculatorul instalatiei gpl) in urma vreunei interventii la motor sau cutie.

Ce importanta are legatura dintre sonda lambda si instalatie, avand in vedere ca aceasta nu are motoras pas cu pas, ci robinet pt debit?

post-5587-053415900 1281360263_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...