Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

nu pot sa cred ca nu stie nimeniiiiiiiiiiiiiiii

Share this post


Link to post

Ma numesc DAN si locuiesc in Petrila Hd.am o Nubira 2 din 2006 si vreau sa va spun caci in data de 12.05 mi-am montat o instalatie G.P.L in Trg. Jiu la firma VUMAR.Instalatia este Tomaseto stag300.Sunt foarte multumit de ia.Am facut 900km Petrosani-Oradea si inapoi si vreau sa va spun caci am ramas foarte surprins cum merge.INPECABIL. Acuma trebuie sa ma duc la prima verificare,si vreau sa le spun sa nu umble la ia caci totul este in regula. Consum 9,viteza super160-150,nici nu iam ridicat capota.De saptamana care vine voi merge in regim de taxi si daca merge cum a mers pana acuma voi spune TRAIASCA GAZUL

 

 

Salut Dan

In luna martie am montat si eu in Pitesti pe nubira 2 an 2004 o instalatie secventiala Tomasetto stag300 plus. Merge perfect masina pe gaz, in schimb la franare brusca, la reducere viteselor cand scade turatia aceasta nu se opreste la 800 de turatii scade sub 500 de ture, apoi revine, cateodata imi moare motorul. Daca o dau pe liber face la fel. Mereu face acest lucru. Nu stiu ce sai fac. Am 2 sapt de cand am pus gazul si deja incepe sa ma dispere. Nu cred ca mai rezist mult si ma duc si le spun sa imi dea instalatia de GPL jos daca cei de la service nu ii dau de cap. S au uitat la ea, am stat cu ei cu calc o gramada in trafic, ca fac ei , ca dreg, nimic. Timp pierdut, gaz, benzina. Imi spun ca o rez dar ca e nevoie de timp. Daca nu o fac sa mearga cum trebuie le spun sa o deae jos, si ma duc si pun Tomasetto la Autogaz Buc. Au si service la Daewoo GPL.

Share this post


Link to post

Se citeste IN MERS mapa de injectie pe benzina, apoi se seteaza tot, dupa care se face autocalibrare la relanti si autocalibrare IN MERS. Altfel e frectie! Mergi la Vilcea, la Adiautogas si rezolva la ei, sau la Bucuresti la G&G autoservice.

Share this post


Link to post

Salut Mircea,

Se pare ca incompetenta unor oameni din Romania este mai mare decat o stiam. Sambata mi-au schimbat rampa de injectoare Valtek cu injectoare separate pe fiecare cilindru, reducand astfel lungimea furtunurilor de la injectoare unde au dat gaurile. Spre stupoarea mea ii vad ca imi aduc injectoare VOGAS si un cuvânt_urât de rampa Voltran din plastic. Au pus si bobine de 1 Ohm. Am iesit pe drum cu ea , a miscat ceva pe acolo si nu mai murea relantiul. Duminica vroiam sa ma plimb la Valcea , dar nu mai comuta pe gaz, dadea doar un sunet si atat. Am bagat gaz , dar la fel. L-am sunat si i- am spus ca luni ma prezint sa o dau jos. Nu mi se pare corect sa platesc o rampa Valtek , si in schimb sa primesc un rahat de Voltran si restul pe motiv c anu are Valtek cu 1 injector si ca o sa mi aduca... cand frate ca nu stau numai in service. Luni o sa am 2 posibilitati :

1. Sa-mi puna toate injectoarele Valtek si sa merg la Vlacea sa mio regleze acolo, pentru ca vad ca altfel nu se paote

2. O dau jos de pe masina. O sa fie mai greu cu banii, pentru ca nu am platit eu personal cash.

Daca stiam o lasam cum o pusesem prima data si mergeam la Valcea si o reglam...

Edited by Mircea
Nu mai cita mesajul anterior, foloseste add reply sau fast reply din josul paginii.

Share this post


Link to post

@cosmin25 pana la urma ai reusit ceva?...

Share this post


Link to post

 

 

Inca nu am reusit nimic...incep sa nui mai suport.. le am spus ca o dau jos si sa mi dea banii inapoi, dar spun ca o rezolva si vad ca incearca toate variantele. Singurul meu incovenient e ca pierd timp cu ei...

Duminica nu mai imi trecea pe gaz..am mers la ei pana pe inj 3... s au uitat si cu stupoare calc STAG300PLUS era ars...

Nu vreau sa iau baniii pt ca este posibil si la altiii daca montez sa imi faca la fel si sigur nu voi mai beneficia de ajutotul lor asa cum se intampla aici...Am mai vazut totusi ca sunt probleme cu tomasetto pe nubira 2 sin soft la faza ca motorul moare... O sa vad daca reusesc sa o facem.

 

A ramas sa comande un alt calc si injectoare MATRIX individuale. Am o intrebare cele MATRIX sunt mai proaste decat Valtek??? Pentru ca eu am platit unele Valtek de 3 Ohm si ramapa tot Valtek.

O sa vad ce mai e de facut, dar asta joi pt ca nu mai am timp sa merg pe la ei...

 

 

 

Share this post


Link to post

Salut,si eu am avut aceeasi problema cu opritul pe liber.La revizia de 1000 km mi a gasit filtrul de aer iesit din carcasa de jos(gura aceea in care e bagat care e ppe sub aripa) si mi a mai reglat ceva pe acolo si acum ma chnui sa vad daca se mai opreste,dar nu.Sigur e de la un reglaj ceva.

Edited by Mircea
Nu mai cita mesajul anterior

Share this post


Link to post

Am mai spus-o masina nu se lasa pe liber decat la relanti sau in apropierea turatiei de re;anti. La viteze mari si in special la mersul pe gpl, amestecul aer-gaz nu mai este optim si nu arde.

Share this post


Link to post

Salut

Foarte buna idea acestui topic,totusi mai am cateva nelamuriri:ce instalatie sa montez si unde(Bucuresti)?

BRC sau Tomasseto,Agrom sau G&G,orice recomandare este binevenita. Inca nu stiu exact ce buji trebuie sa cumpar,am inteles ca trebuie NGK(made Japan)dar de care? Eu fac 8000de km pe an in Bucuresti si vreo 3000km in afara nu stiu daca asta are vreo relevanta in alegerea instalatie.

Multumesc pentru intelegere

 

PS @Mircea si @Ovi_jer =D>

Share this post


Link to post

Tomasserro/AGROM.

Share this post


Link to post

Salut

Foarte buna idea acestui topic,totusi mai am cateva nelamuriri:ce instalatie sa montez si unde(Bucuresti)?

BRC sau Tomasseto,Agrom sau G&G,orice recomandare este binevenita. Inca nu stiu exact ce buji trebuie sa cumpar,am inteles ca trebuie NGK(made Japan)dar de care? Eu fac 8000de km pe an in Bucuresti si vreo 3000km in afara nu stiu daca asta are vreo relevanta in alegerea instalatie.

Multumesc pentru intelegere

 

PS @Mircea si @Ovi_jer 41000000.gif

Salut,

Eu am dat instalatia jos... tot pe o nubira din 2004 am montat si eu si Tomasetto stag300 plus. Nu vedeam rezolvare... asa ca mai bine decat tarziu... 3 sapt am tinuto, nu am vrut sa mai incerc cu altceva pt ca riscam sa faca la fel... singura care cred ca ma scapa era un brc cu stag100. Trebuie tinut cont de faptul ca masina merge impecabil pe benzina...63000 de km.

Eu initial am inclinat spre BRC sequent 24. Poate ca cu asta imi mergea bine pe GPL, insa cu tomasetoo nu i am dat de cap.

Sfaturile baietiilor de aici te vor ajuta sa pui ce trebuie, ca sa nu ai batai ca cap ca mine si timp pierdut, nervi.

O zi buna.

Share this post


Link to post

Eu am pus Tomassetto pe Leganza si merge impecabil. In prealabil m-am documentat o gramada despre instalatia asta si multe reglaje finale au fost supravegheate de mine. Recunosc ca, daca ii lasam pe montatori sa faca exact ce vroiau ei (adica un montaj incorect dupa instructiunile producatorului) masina nu mi-ar fi mers ok. Tu ce problema ai avut mai exact ?

Share this post


Link to post

Va salut pe toti si pe Mircea in mod special , sa dai jos o instalatie Tomasetto secventiala de pe nubira si sa pui BRC cu stag 100 este o gresala mare , ce baieti nu au putut sa regleze masina asta ?

crede-ma ca am montat suficiente nubira si nu am avut niciodata probleme sau sa dau jos vreo instalatie tomasetto . Prima masina montata de noi cu Tomasetto a fost Nubira . Cu tomasetto echipam masini de ultima generatie fara probleme dar cu atentie la montaj si un reglaj adecvat .

Edited by VAXXi
  • Like 1

Share this post


Link to post

Chiar asa, reclama pe fata, s-a terminat rusinea ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut Tolin .

 

Scuze de reclama dar am incercat sa nu-mi denigreze cineva marca instalatiei pe care o montez din cauza unor necunoscatori ai domeniului , vad ca esti din brasov un oras in care oameni nu au variante de montaj si crede-ma stiu ce spun , si daca omul asta a nimerit la un service ca cel din brasov ... no coment .

 

Si Tolin eu nu traiesc din DaewooClub .

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu consider ca @gabigpl isi face reclama aici, in plus are topic pe "bursa".

Faptul ca ofera un sfat, o parere si are un service foarte serios, cu preturi accesibile nu inseamna ca trebuie sa va varsati frustrarile catre el. In fond nu a chemat nici un client la el, nu si-a promovat nici un serviciu/produs anume in postul de mai sus.

 

Vorbesc din postura de user daewooclub, detinator de cielo cu gpl si client ocazional al lui @gabigpl.

O zi relaxata!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Inlocuirea unei instalatii secventiale Tomassetto cu o instalatie clasica BRC este o greseala.

Share this post


Link to post

Salut am si eu o mica problema cu o instalatie clasica BRC elegant. Mi se intampla destul de rar, dar se intampla, click-ul ala care se aude in momentul in care trece pe gpl atunci cand cade sub 2000 de ture se aude muult mai slab fata de cum se aude in mod normal si in momentul ala porneste si mai greu, la a 2a cheie. E dpret, se intampla rar dar ma ingrijoreaza.

Share this post


Link to post

Eu aveam aceeasi problema cu opritul motorului sau scazutul turatie sub 800...am curatat iac,am facut iddle learn si de 2 saptamani nu mi s-a mai oprit,turatia inca mai scade sub 800,dar nu se mai opreste motorul...Inca o intrebare:ma gandeam sa spal motorul la masina,afecteaza cu ceva instalatia de gpl?Poate sa intre apa si sa se strice ceva?

Share this post


Link to post

Niciun producator nu recomanda spalatul motorului cu jet.

Share this post


Link to post

Stiu asta,pana la urma cred ca o sa il spal manual ,sper sa iasa bine :)

Share this post


Link to post

Niciun producator nu recomanda spalatul motorului cu jet.

N-am auzit despre acest producator: Niciun. Stirea aceasta era buna la sectiunea "Mi-a zis doi vecini".

Share this post


Link to post

Deci,pana la urma il spal cu jet sau nu? :D

Share this post


Link to post

Speli cu jet de abur (apa cat mai fierbinte), dupa ce il dau ei (la spalatorie) cu solutie si lasata 10 min sa lucreze. Acoperi zona sensibila (daca exista- delco) cu punga de plastic si elastic/banda adeziva. Le spui sa insiste perpendicular pe radiator, sa scoata mizeria din fante. La sfarsit se clateste cu apa rece. Le spui sa evite vreo zona deschisa la alternator, daca exista.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...