Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

De obicei cei de la majore regleaza foarte bine si in al doilea rand instalatiile bigas sant foarte bune .Deci poti sa pornesti oricand pe gaz conditia esentiala find sa nu mergi tare pina trece apa de 40 grade.

Share this post


Link to post

Multumesc frumos, ovi. Si inca ceva: care sunt simptomele daca se sparge membrana?

Share this post


Link to post

Pai nu o sa-ti mai mearga pe gaz si o sa miroasa foarte tare in zona plamanului, intrucat membrana din cate stiu eu tine loc si de garnitura.

Share this post


Link to post
PS am inteles ca in europa exista doua (sau trei) standarde pentru pompele de alimentare, si ca exista adaptatoare sa poti alimenta indiferent de standardul pompei. Italia, Franta, Belgia, Spania stiu sigur ca au acelasi standard, insa restul, habar n-am. Are cineva idee cat costa si unde se gasesc adaptatoare din astea?

Romania are acelasi standard cu Italia? Dar Ungaria?

Am inteles ca in Germania si Austria e greu de gasit gaz. Stie cineva daca e adevarat si ce fel de pompe au?

 

 

In Germania e alt standard dar la benzinariile cu GPL (foarte rar gasesti una) au ei adaptoare. Lasi la casa o garantie de 20 Euro pentru adaptor, te duci iti alimentezi, returnezi adaptorul iti da garantia.

Share this post


Link to post

doar 20 euro garantia? MA intreb cat costa dispozitivul ala daca garantia e 20 euro...

Si au am inteles ca e complicat cu GPL-ul la nemti, si la austrieci la fel, insa nu aveam informatii certe ci doar zvonuri sau banuieli. Consumul de GPL in ditamai tara ca Germania este la jumatate fata de o tarisoara ca Belgia.

Ai vazut GPL pe vre-o autostrada, sau trebuie cautat doar in orase?

Pentru Austria si Ungaria are cineva date? Disponibilitate, preturi, etc?

Share this post


Link to post

salut la toata lumea.am si eu o intrebare.am un espero 1.8 si vreau sa pun gpl pe el ca nu se mai poate cu benzina :) .chestia e ca am vazut pe niste situri ca pretul difera in functie de sonda lambda.cum aflu daca masina mea are sau nu aceasta sonda?!

si daca ati putea sa-mi spuneti la ce pret mai e o instalatie din asta acum.

multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Sonda lambda ai daca ai platit rovigneta 600.000 lei. Daca ai platit mai mult nu ai sonda lambda. Poti merge la o statie Petrom cu talonul masinii si poti afla daca masina este Euor 2 (atunci are sonda lambda).

Pretul la o instalatie de Gpl este cam 500Euro, in functie de comerciant si fabricantul instalatiei.

Share this post


Link to post

in ultimele 3 saptamani consumul urban a ajuns in jur de 19% si tot sta pe acolo.am fost si la revizie unde mi-au schimbat filtrul si au zis ca o sa consume din nou normal(12-13%).dar nu a avut nici un efec schimbarea filtrului.

ce ar putea fi?

Share this post


Link to post

Filtru aer infundat,reglaj incorect.Vaporizatorul este fierbinte?

Share this post


Link to post
Pe Benzina merge perfect. In oras consum 12%benzina dar trebuie sa mentionez ca tot in oras am un consum pe LPG intre 14-16% in conditiile in care schimb vitezele 2500-3000... in general nu o forjez...max treapta a 3 -a cu 60km/h in oras...ca nu am unde mai mult...

 

 

Eu scriu pt. prima data aici.Oare de ce un consum asa mare de gaz pt. o masina noua CIELO A/C LPG ?

Motorul SOHC EURO 3 este prevazut cu injectie secventiala iar instalatia de gaz trebuie si ea sa fie prevazuta cu injectie secventiala . Daca ne uitam pe lista de preturi a firmei Daewoo observam o diferenta de 400 de euro intre modelele dotate cu LPG si cele fara LPG.O instalatie de gaz cu injectie multipunct secventiala costa 800-900 euro.Oare nu inseamna asta ca instalatia montata pe masina este una potrivita pt.motoarele Euro 2 fara injectie secventiala pt. a nu incarca costul masinii dar marindu-se consumul?

Pliantul pus la dispozitie de dealeri indica un consum de 11l gaz/100 km.De ce nu este adevarat?

Am scris toate acestea deoarece sunt interesat de achizitionarea unui Cielo nou A/C LPG si va rog sa-mi spuneti daca si alti utilizatori au avut acelasi con sum exagerat de gaz,deoarece eu voi utiliza masina mai mult in oras.

Share this post


Link to post

Pe gpl nu e greu de ajuns la un consum dublu pentru ca arderea e foarte buna in comparatie cu benzina iar motorul merge bine chiar si cu amestec bogat.Pe cielo euro 3 este montata o instalatie normala cu mixer adica nu secventiala.Nu este obligatorie instalatia secventiala decit la cele cu galerie de admisie din material plastic.

Share this post


Link to post
Pe gpl nu e greu de ajuns la un consum dublu pentru ca arderea e foarte buna in comparatie cu benzina iar motorul merge bine chiar si cu amestec bogat.Pe cielo euro 3 este montata o instalatie normala cu mixer adica nu secventiala.Nu este obligatorie instalatia secventiala decit la cele cu galerie de admisie din material plastic.

 

Multumesc pt. raspuns.Amestecul nu poate fi saracit pt. scaderea consumului?

Dacia mea cu carburator si gpl nu are astfel de probleme,consuma aprox 12l/100 in oras,dar ,e drept, motorul e de 1300cmc.Mai merita sa circuli pe gaz la un consum de 16?la un astfel de consum devine poate mai rentabila Logan diesel.

Share this post


Link to post

Permite si un reglaj mai sarac dar intr-o anumita limita.Mai mult de 10-11 nu are voie sa consume pe gpl.

Share this post


Link to post

Intreb si eu ca novicele in domeniul Daewoo! Se gasesc usor piesele de schimb importante(bucse,pivoti)?Sunt scumpe?

Share this post


Link to post

Si ce legatura are asta cu GPL-ul ?

 

Poate te ajuta urmatoarele: uite o discutie "Cielo vs Espero" , si topicul Preturi piese Cielo.

 

Acest topic contine doar informatii despre GPL - gaz petrolier lichefiat.

Share this post


Link to post
doar 20 euro garantia? MA intreb cat costa dispozitivul ala daca garantia e 20 euro...

Si au am inteles ca e complicat cu GPL-ul la nemti, si la austrieci la fel, insa nu aveam informatii certe ci doar zvonuri sau banuieli. Consumul de GPL in ditamai tara ca Germania este la jumatate fata de o tarisoara ca Belgia.

Ai vazut GPL pe vre-o autostrada, sau trebuie cautat doar in orase?

Pentru Austria si Ungaria are cineva date? Disponibilitate, preturi, etc?

 

 

Piesa de care vorbeam nici nu cred ca ar costa 20 de Euro. Este o reductie din alama (cupru) are 2 fileturi unul se insurubeaza la masina si unul pe pistolul de la pompa.

Share this post


Link to post

eu am montata o instalatie Stefanelli Geo si un rezervor Stako de 42 de litri montat in locul rotii de rezerva, pe cielo executive 1.5l 16v din 2000, 74000 km la bord. masina se comporta excelent, nu am nici un fel de probleme la instalatie, motorul trage bine atat pe gaz cat si pe benzina, in sensul ca am ajuns la vreo 160 km/h, cu ambele tipuri de combustibil. cred ca sunt unul dintre norocosi, deoarece masina, in oras, pe gaz, nu mi-a consumat mai mult de 11,8 l la suta, desi i-am facut consumul de vreo 5 ori. ba chiar pe la inceputul lunii am facut un consum de 10,4. nu am apucat prea mult sa merg cu masina la drum lung (cu exceptia momentului cand i-am testat viteza maxima), asa ca nu i-am facut consumul extraurban.

prin septembrie, cand am cumparat masina, fostul proprietar o pornea direct pe gaz. acum vreo 2 saptamani, am fost la cei care au montat instalatia si i-am pus sa mi-o regleze sa porneasca pe benzina. masina imi porneste pe benzina si, cand ajung la 2000 rpm trece automat pe gaz.

am vazut ca pe aici vorbiti de bigas si lovato. instalatiile stefanelli nu sunt asa raspandite in romania? sau nu sunt fiabile? a avut cineva asemenea instalatie? a avut probleme vreodata?

Edited by predaeduard

Share this post


Link to post

De azi Cici se "bucura" de o instalatie StarGas, 18 luni garantie. Rezervor toroidal, in locul rotii de rezerva.

Prima impresie buna, nu se simte la demaraj. Sa vad maine dimineata cum se comporta.

O belea tot a fost - nu dadea drumul la gaz multisupapa. Baietii au suspectat o bobina. La o verificare mai atenta a fost de fapt supapa actionata de bobina respectiva care era acoperita cu o depunere neagra (mal - le-o fi fost inundat depozitul!!!). S-a curatat si merge.

 

Sa vad consumul. Saptamana viitoare am de facut 1000 de km!

Baietii mi-au recomandat Crimbo gaz si Petrom.

Share this post


Link to post

NU pune petrom! Crimbo e OK si la fel si Butan Gas, dar de la statiile lor, nu francizate

Share this post


Link to post

Eu am Stargas.

Merge OK.

Consum 7 si putin afara, pina in 11 in oras, dar fara sa ma dau la ea :) .

Share this post


Link to post

Prima pornire azi-dimineata ok, trecerea la gaz s-a facut prea repede (1600 rot/min), abia pornise motorul. O sa-i rog pe baieti sa modifice trecerea pe gaz la 2200 rot/min.

 

Sunt incantat cum merge. I-am schimbat filtrul de aer si bujiile - Brisk LR17YS (multumesc forumului pentru informatii).

post-37-1130409370_thumb.jpg

Edited by cpop

Share this post


Link to post

am si eu o problema... La ultima vizita in service mi s-a confirmat o banuiala pe care o aveam mai demult ... Imi curg injectoarele!!! chiar si in momentul in care sunt pe gaz injectoarele mai scapa ceva benzina si face ca motorul sa nu mearga asa rotund. am inteles ca sunt 2 solutii: ori schimb injectoarele ori pun releu pe pompa de benzina. care este cea mai buna solutie?

Share this post


Link to post

E ciudat ce zici tu, pentru ca injectoarele trebuie sa mearga "pe uscat", adica nu trebuie sa le vina benzina pentru ca ar trebui sa ai o eletrovalva pe circuitul de benzina care preobabil nu inchide bine.

Releul pe pompa de benzina cred ca poate preveni chestia asta, dar se poate sa-ti apara un mic delay totusi la trecerea de pe gpl pe benzina.

Share this post


Link to post

Montarea unui releu pe pompa de benzina nu face decit sa usureze alternatorul de un consum de 4-6 A in timpul functionarii motorului pe gpl dar injectoarele raman oarecum pe gol.Daca injectoarele nu inchid bine va curge benzina prin ele chiar si cu pompa oprita pentru ca cielo gle nu are canistra de vapori si sistemul de alimentare este tot timpul sub presiune.Deci singura solutie este inlocuirea acelor injectoare.

Share this post


Link to post

Eu tot nu inteleg cum sa curga injectoarele daca la ele nu ar trebui sa ajunga benzina in timp ce se merge pe GPL datorila electrovalvei de benzina.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...