Jump to content
Sign in to follow this  
Shenck

De bine despre service-uri (sau de rau)

Recommended Posts

Citeste postul 336 si o sa vezi de ce...

Share this post


Link to post

Acum cateva luni a inceput sa se auda o bataie la roata stanga destul de discreta si ocazional. Dupa ce se auzea din ce in ce mai des m-am dus la GTT. Care nu auzeau nimic. Am revenit pana cand au auzit si au dat verdictul: Capul de bara. S-a comandat, dupa o luna s-a schimbat. Dupa cateva saptamanai zgomotul a revenit.

 

Urmand sa plec in concediu si avand drum prin Pipera am zis sa dau o sansă noilor veniti in oras, GP. M-am dus sa-si dea cu parerea daca e ceva nasol sau pot sa plec linistit in concediu. Gandindu-ma la asta pe drum, nu am sunat in avans, am zis ca le las masina 3-4 ore pana termin treaba si ma intorc s-o iau.

 

M-am prezentat la Receptie Service si mi-a zis sa-i las cheia si sa astept 5 minute. Dupa cateva minue vad pe cineva plecand cu masina, lucru foarte suspect avand in vedere experienta cu "ceilalti". Ma cheama in service sa le arat exact care e zgomotul pentru ca nu au inteles din ce le-am zis. I-am reprodus zgomotul si omul a zis ca suspecteaza capacelul de plastic de la roata. Dupa ce l-a dat cu un spray, facea la fel. M-au invitat in showroom (unde aveau wi-fi gratis) si am mai petrecut circa 15 minute dupa care a revenit spunandu-mi ca s-a rezolvat dupa ce a curatat capacelul ala si a scos roata si a pus-o la loc. Am facut impreuna drive-test si nu s-a mai auzit nimic.

 

Eu personal sunt impresionat de ei, dar pe de alta parte am fost impresionat si de Radacini care la inceput au fost ok si pe urmă au luat-o pe urma celorlalti. Oricum, avantajul mare al GP e ca au oameni pregatiti, veniti unii dintre ei de la GTT =D>

 

Sa vedem cat tine si minunea asta.

Share this post


Link to post
Sorry Vaxxi , despre Poliserv eu am o parere f proasta nu ca si angajati ( au oameni buni ) dar sunt foarte nesimtiti sefii , cu programarea etc ( am fost de 2 ori degeaba la ei sa-mi schimbe amortizoarele la Matizul nevestei) .

Automar aproape buni.

Am un om de la Poliserv care imi lucreaza in particular si sunt f multumit !

Bafta

si eu sunt din ploiesti si dupa ce am avut niste probleme mari cu masinuta, caut cu disperare un doctor pentru ea, pe care sa il pot suna la nevoie, daca imi poti face si mie o recomandare pentru un mecanic pentru tico as ramane recunoscatoare!!!!!! si eu am o parere proasta despre poliserv, mai ales despre sectia de la nord, de la cablul romanesc (un service autonom pe care l-au preluat ei) sunt niste ciubucari si niste neprofesionisti!

Am mai lucrat cu Automaru, nu stiu ce sa zic, inclin sa am o parere favorabila, cam scumpi, mai ales la manopera, dar par mai profi. Oricum, raman la parerea ca e musai sa ai un om de incredere, asa ca daca mai poti ajuta cu o recomandare...

Share this post


Link to post

M-AM SATURAT DE SERVICEURI!!!!!!!! Acest post se vrea o continuare a celui de la topicul "Revizie 10.000km la Matiz". Asa cum scrie acolo, am fost si am facut revizia de 10.000 la Autonet, m-ai bine stateam acasa. Am dus masina buna si am luat si mai "buna", de bine ce-i laudasem pe cei de acolo, am observat, la rece, ca m-am inselat amarnic :wallbanger: .

Rog pe cei in tema, pe Tolin, sa ma ajute cu cateva sfaturi.

Simptome si constatari:

- pedala de ambreiaj este ca o carpa, nu mai opune aproape nici o rezistenta;

- masina abia prinde viteza, motorul este zgomotos, ca si cand s-ar chinui sa faca fata;

- pedala de acceleratie imi vibreaza sub picior cand plec de pe loc mai ales si imediat dupa ce schimb orice treapta de viteza;

- se aude un fel de frecat metalic cand eliberez ambreiajul la plecare de pe loc si se simte ceva, o vibratie in pedala de ambreiaj;

- rotile din fata abia se mai invart, cea de pe drepta abia facand o tura completa dupa ce am impins-o cat de tare am putut; asta este rezultatul faptului ca i-am rugat sa verifice de unde vine zgomotul acela metalic de la puntea fata, ei au scos glisierele si le-au indoit un pic cu ciocanul pe menghina(au batut in ele, la jumatate) si apoi le-au pus la loc; am ajuns acasa, de la servici, dupa un drum de 5km pe un traseu aerisit(Bd-ul Expozitiei->Bd-ul Marasesti->Casin->Kisseleff->P.ta Victoriei->Roma) si rotile din fata frigeau de nu poti tine mana pe ele, mai ales cea din dreapta.

- este normal ca dupa ce s-a dat jos amortizorul cu tot cu arc si suportul lui pentru a se schimba flansa, sa nu se refaca unghiul de fuga? Mi se pare acum ca roata din dreapta nu mai cade drept pe sol.

 

Astea sunt rezultatele unei simple revizii. Nu-mi mai recunosc masina, atat de prost merge. Sunt disperat si nu stiu ce sa fac. Efectiv mi-e frica sa ma duc inapoi, sa nu o strice de tot.

Rog pe cei care stiu sa interpreteze si sa-si formeze o imagina asupra la ce au gresit astia sa-mi spuna, sa stiu macar ce sa-i pun sa indrepte.

Masina si-a pierdut tot "zvacul", efectiv se taraste, ca sa ating 20km/h in treapta 1, de exemplu, trebuie turata serios. Inclusiv prietena mea, care nu se pricepe absolut deloc la tot ce tine de masina respectiva a observat ca masina merge rau, e zgomotoasa, abia se misca.

Mentionez ca mecanicii au facut vreo 5 sau 6 probe cu ea la intrarea in service, cei care au fost pe acolo stiu cum arata drumul(plin de gropi). Este posibil, pe langa altele sa fi terminat ambreiajul?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
... ei au scos glisierele si le-au indoit un pic cu ciocanul pe menghina(au batut in ele, la jumatate) si apoi le-au pus la loc ...

Unde ai gasit carpacii aceia ?

1- schimba URGENT axele glisoare cu unele noi, pana nu va trebui schimbat totul, etrierul este blocat, placutele freaca de disc ! Si cine o va face, sa spele bine locasul in care intra axele. Apoi, axele se ung cu vaselina aflata in plicul aflat din ambalaj, este o vaselina speciala, alba la culoare. NU SE PUNE ALTA VASELINA !

2- dupa ce ai umblat la suspensia fata, cel mai inteligent lucru este sa-i faci o verificare geometriei.

 

PS Scuze, dar nu ma pot abtine: "ai fost la ciocanarii de la Vulcan, care rezolva totul din ciocan" ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Mergi imediat inapoi si reclama reparatia sefului de atelier(macar) eventual fa un drum putin mai lung cu el ,sa-si dea seama ce-au stricat nenorocitii. Ai garantie pe lucrare !

Share this post


Link to post

Dar de ce am pedala de ambreiaj moale ca o carpa? De ce la eliberarea ei se aude zgomot? De ce vibreaza pedala de acceleratie la plecare de pe loc, in sarcina? De ce se motorul se aude "chinuit" in sarcina?

L.E: Este normal ca lichidul de servodirectie sa "fiarba" cu motorul pornit, adica sa bolboroseasca? Cand au dat jos amortizorul, l-au inclinat.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Pentru ca este infranat. Masina are etrierii blocati pentru ca ti-au strambat axele glisoare. Baietii au auzit de la alti baieti, s-a scris smecheria asta, romaneasca, chiar pe forumul nostru, iar cand am vrut s-o combat mi s-a replicat ca nu sunt mecanic, ca n-am practica, toti taximetristii din nu stiu ce oras fac asa. Pentru cablu, vezi daca au umblat la el, vezi cu se aseaza pe parghia pedalei si regleaza-l singur, din piulita aceea de langa motor.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

La cablu nu s-a umblat, era fix in acelasi loc piulita(i-am facut un semn, sa stiu unde era). Cablul era perfect reglat, masina mergea excelent pana azi. Am incecat sa il reglez, in seara astam dar nu mai pot sa fac ambreiajul sa mearga cum mergea. Aveam incluziv zgomot la eliberarea pedalei, chiar si cu motorul pornit. Am strans surubul central, acela in care se prinde pedala de ambreiaj, cea de la jumate si a disparut, dar pedala nu se simte la fel.

Cu lichidul de servo din vas cum este, de ce bolboroseste?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Vezi daca n-au umblat la surubul parghiei de actionare a ambreiajului, cea de pe cutie.

Share this post


Link to post

Si cum sa-mi dau seama? Cat ar trebui sa fie cursa totala a parghiei?

Share this post


Link to post

N-ar trebui sa se invarta in jurul axului. Dupa cum spui tu, ca n-am mai auzit asa ceva, ma gandesc ca de acolo poate fi acest comportament (pedala moale).

Share this post


Link to post

Nu se invarte in jurul axului, prietena mea calca ambreiajul iar eu eram sub masina, am verificat. Pedala moale in sensul ca acolo unde cupla/decupla, se simtea un prag. Acum, acesta a disparut, pedala este nu opune rezistenta, nu stii unde cupleaza/decupleaza. Inaltimea ei este aceeasi, lungimea cursei la fel.

Intrebam de lichidul de servo-directie: este normal sa "fiarba" in vas?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Da este normal. Totusi, nu strica sa faci o aerisire a sistemului. Cu capacul luat la vas si cu motorul pornit, fa 3-4 curse complete stanga dreapta din volan.

Este posibil sa-ti fi gresat cablul de ambreiaj, aceiasi senzatie am avut-o si eu dupa ce am facut aceasta operatie. Lipsa de putere este data de faptul ca mergi cu rotile infranate.

Share this post


Link to post

Daca l-au gresat cu ce au ei, nu tine mult. La cablurile acestea se foloseste aceeasi tip de vaselina ca la axele glisoare, iar cea din fabrica este suficienta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

P-al meu l-am gresat eu, pentru ca-ti rupeai piciorul apasand pe el. Am folosit vaselina alimentara :D Asta aveam atunci.

Share this post


Link to post

Dar la mine mergea extraordinar de bine. Totusi, eu nu cred ca au facut asta, nu-mi aduc aminte sa-i fi vazut. Cred ca tot de la ambreiaj i se trage.

Share this post


Link to post

Am fost astazi la Autonet, sa ii rog sa-mi faca masina la fel cum era cand am adus-o la ei. Am vorbit cu seful de service, i-am zis faza cu axele glisoare strambate si apoi bagate inapoi si mi s-a spus ca asa fac ei, ca altfel nu au cum sa le regleze. I-am spus ca masina merge rau de cand am luat-o de la ei, ca nu are putere, ca pedala de ambreiaj este moale, nu se mai simte nimic unde cupleaza, ca rotile din fata abia se misca, etc. L-am intrebat daca nu cumva atunci cand se umbla la suspensia fata nu trebuie sa se refaca reglajele directiei si am aflat cu stupoare ca la Matiz, unghiul de cadere nu se regleaza, ci doar unghiul de fuga :scarpin: ??? Ma rog, cartea parca spune altceva...Tin sa precizez ca am vorbit frumos, nu m-am dat atot-stiutor, i-am spus ca astea reprezinta ceea ce percep eu din partea masinii si ca ii rog sa faca ceva. Au ridicat masina pe rampa, au invartit de roti si mi s-a spus "uite, se invart!" Da, se invarteau, una maxim o tura(cea de pe dreapta si cealalta maxim o tura jumate). Au zis ca nu schimba axele, ca nu sunt infranate rotile, masina nu are nimic. Am intrebat ce are de nu merge? Au dat-o jos, si s-au bagat la motor. Au pus testerul pe ea, TPS la relanti arata 0.0 desi fusese reglat acum maxim o luna, cum s-o fi dereglat, naiba stie. S-au chinuit sa o regleze, pana la urma au adus-o la 0.4, din senzor. Surubul de reglaj, cel de minim, era strans la maxim, desi nu ar fi trebuit sa fie, pentru ca tot un baiat de la ei a umblat acolo si a reglat valoarea TPS-ului din el, dar banuiesc ca s-a strans singur, asa ca voia el.

Cu ambreiajul nu am rezolvat nimic, este la fel, au zis ca nu au umblat la el, nu au mancat usturoi si nici gura nu le miroase.

Masina sa zicem ca merge mai bine, dar nu la fel ca inainte de "revizie".

Si la sfarsit, cand sa plec, am fost abordat de seful ala al lor ca mi-a spus ca intru cat am avut tupeul sa reclam niste probleme false sa nu il mai caut si sa nu mai trec pe la ei.

De remarcat ca mai era un nene cu un cielo care facuse revizia de curand si care tuna si fulgera ca de la revizie nu mai poate sa mearga cu masina. Dupa cum se auzea motorul la relanti cred ca statea in 2500rpm si zicea ca nu poate sa o opreasca ca nu porneste din 10 incercari. Masina era in garantie.

Impresie foarte proasta, gust amar despre "service-ul" asta. In mod sigur nu mai calc pe la ei. S-au comportat marlaneste. HUO!!

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
M-AM SATURAT DE SERVICEURI!!!!!!!! Acest post se vrea o continuare a celui de la topicul "Revizie 10.000km la Matiz". Asa cum scrie acolo, am fost si am facut revizia de 10.000 la Autonet, m-ai bine stateam acasa. Am dus masina buna si am luat si mai "buna", de bine ce-i laudasem pe cei de acolo, am observat, la rece, ca m-am inselat amarnic :wallbanger: .

Rog pe cei in tema, pe Tolin, sa ma ajute cu cateva sfaturi.

Simptome si constatari:

- pedala de ambreiaj este ca o carpa, nu mai opune aproape nici o rezistenta;

- masina abia prinde viteza, motorul este zgomotos, ca si cand s-ar chinui sa faca fata;

- pedala de acceleratie imi vibreaza sub picior cand plec de pe loc mai ales si imediat dupa ce schimb orice treapta de viteza;

- se aude un fel de frecat metalic cand eliberez ambreiajul la plecare de pe loc si se simte ceva, o vibratie in pedala de ambreiaj;

- rotile din fata abia se mai invart, cea de pe drepta abia facand o tura completa dupa ce am impins-o cat de tare am putut; asta este rezultatul faptului ca i-am rugat sa verifice de unde vine zgomotul acela metalic de la puntea fata, ei au scos glisierele si le-au indoit un pic cu ciocanul pe menghina(au batut in ele, la jumatate) si apoi le-au pus la loc; am ajuns acasa, de la servici, dupa un drum de 5km pe un traseu aerisit(Bd-ul Expozitiei->Bd-ul Marasesti->Casin->Kisseleff->P.ta Victoriei->Roma) si rotile din fata frigeau de nu poti tine mana pe ele, mai ales cea din dreapta.

- este normal ca dupa ce s-a dat jos amortizorul cu tot cu arc si suportul lui pentru a se schimba flansa, sa nu se refaca unghiul de fuga? Mi se pare acum ca roata din dreapta nu mai cade drept pe sol.

 

Astea sunt rezultatele unei simple revizii. Nu-mi mai recunosc masina, atat de prost merge. Sunt disperat si nu stiu ce sa fac. Efectiv mi-e frica sa ma duc inapoi, sa nu o strice de tot.

Rog pe cei care stiu sa interpreteze si sa-si formeze o imagina asupra la ce au gresit astia sa-mi spuna, sa stiu macar ce sa-i pun sa indrepte.

Masina si-a pierdut tot "zvacul", efectiv se taraste, ca sa ating 20km/h in treapta 1, de exemplu, trebuie turata serios. Inclusiv prietena mea, care nu se pricepe absolut deloc la tot ce tine de masina respectiva a observat ca masina merge rau, e zgomotoasa, abia se misca.

Mentionez ca mecanicii au facut vreo 5 sau 6 probe cu ea la intrarea in service, cei care au fost pe acolo stiu cum arata drumul(plin de gropi). Este posibil, pe langa altele sa fi terminat ambreiajul?

CE REVIZIE DE10000KM?

AI VENIT PT O BATAIE

AI FACUT UN SCHIMB DE ULEI CV

O FLASA DE AMORTIZOR PE GARANTIE

SI UN REGLAJ DE AXE GLISOARE

RESTU E O VRAJEALA

O MINCIUNA

SA DOVEDIT ASTAZI CA NU AI NICI O ROATA INFRINATA

Edited by sorincumasina

Share this post


Link to post

Daca este asa, de ce exista diferenta intre ele? De ce una se invarte mai mult si una mai putin? Ia spune-mi? De ce se aude sunet de frecare de placute pe ferodou? De ce masina mergea ca dracu dupa ce am plecat de la voi? Aaa...si apropo, voi ar trebui sa fiti specialistii, nu eu, eu v-am zis ce am constatat, nu sunt de meserie si nici nu pretind. Am fost si la alte serviceuri dar nu am fost nicaieri tratat asa ca aici. Am fost sa intreb daca asta e normal, daca reprezinta o problema, mi s-a explicat, s-a verificat si atat. Fara sa mi se spuna ca sunt mincinos si mai stiu eu ce. Daca asa intelegi voi sa va purtati cu clientii..ce sa mai zic. Nu uitati ca din mana noastra va mancati painea.

Apropo, vezi ca am specificat in alt topic ce operatii s-au facut, nu te mai agata de amanunte.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

@sorincumasina >

 

In locul tau, taceam. "Reglaj axe glisoare", hahaha, ce gluma buna.

 

In rest, nu mai tipa la noi (ia un ciocan mai mic cand bati la tastatura) si nu mai cita integral si inutil un post anterior.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

o luarati razna :o fftopic:

Share this post


Link to post

DACA NU FACI ASTA LA AXE INSEAMNA CA TREBUIE SA LE SCHIMBI DIN 10 IN 10 MI KM;MASINA RESPECTIVA ARE 9800KM.

TU CREZI CA S AU UZAT AXELE? SI DACA PUI ALTELE NOI NU MAI BATE? SAU LE REZOLVI CU GRESAT?

 

 

 

PAI DACA ZICI CA AM FACUT NOI REV DE 10000KM LA MASINA TA...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...