Jump to content
Sign in to follow this  
Shenck

De bine despre service-uri (sau de rau)

Recommended Posts

O recomandare?

 

Intre dibass fundeni si golden&platin..sau altii?

 

Preturile difera de la unii la alti?..ora de manopera, piese etc.?..ma gandesc ca ar trebui sa fie la fel ca-s toti dealeri chevrolet...

 

De la bibass am luat-o si n-am fost deloc multumit...mi-au zgariat-o toata la degresare, avea o pata pe bancheta spate desi era cu plasticele pe ea...si pe bord in dreapta am o urma dreptunghiulara care a aparut la prima stergere a bordului cu silicon...de parca ar fi fost pus acolo ceva si a stat in soare, portiera dreapta la coltul geamului cu chederul stramb si tapiteria indesata-mototolita...plus ca am consumul de 21l cum am mai spus pe aici...adica n-au facut nici o verificare la motor (pregatire de vanzare).

 

 

Dibass avantaj ca mi-e foarte aproape si am inteles ca au cam cea mai mare experienta...inclin catre g&p deoarece am inteles ca e cel mai nou si bine dotat plus ca cica s-ar misca cel mai repede..dar si cel mai greu de ajuns la el pentru mine.

 

Oricum sunt ingrozit ca va trebui sa o las mult in service (tinichigerie) si mi-e frica ca imi schimba tot dupa ea...pana acum nu am descoperit nici o metoda de a ma asigura ca nu fac prostii.

Share this post


Link to post

Alege ,dibass,ul .Ca doar no fii idioti de doua ori .Vezi poate poti sta pe langa ei .NU ridica (semna )masina daca nu esti multumit de lucrare .Succese !

 

P.S Sterge bordul cu solutie CLEANER nanoprotect .

Share this post


Link to post

Schimbat la Autonet cap bara (stg. + dr.). Ulterior trebuia si geometria rotilor, operatie care se efectua la service-ul Honda din incinta. Dupa 1/2 ora de asteptare - ptr. geometrie - mi s-a spus sa revin, sau sa merg la alt service deoarece standul e ocupat cu Hondele lor (prioritare, normal). V-as ruga sa-mi recomandati un alt service ptr. geometrie ca sa stiu ce am de facut: revin la Autonet sau merg in alta parte. Multumesc.

Share this post


Link to post

Autosoft Fundeni.

Share this post


Link to post

Caut cu disperare un electrician care sa imi regleze motorul la cielo din 97.

Pana acum nu am gasit pe nimeni care sa imi rezolve problemele cu senzorii MAP si TPS.Sau cineva cu scaner Scan 100.

Aveti vreo recomandare?

Share this post


Link to post

Asaaa..astazi am facut glorioasa revizie de 2 ani, la City-Center Dorobanti.

 

Lucrurile s-au petrecut in fel urmator:

1. Mi-a desfacut capacul fitrului de aer, a luat filtrul si l-a aruncat pe jos, in timp ce eu ziceam ca ala nu trebuie schimbat. L-a luat de jos(unde cazuse cu fata in jos) si l-a montat inapoi;

2. A schimbat bujiile;

3. Desfacut busonul de ulei, lasat 30-40 de secunde sa curga si apoi pus buson la loc; Ulei inca mai curgea, un firicel, dar curgea;

4. Dat rotile fata jos, trantit de pamant de la peste un metru, schimbat placute, pus rotile la loc;

5. Dat filtru de ulei jos, pus alt filtru;

6. Pus ulei in motor(2.8 litrii);

7. Desfacut buson lichid frana, desfacut aerisitor roata stanga fata si lasat sa curga lichidul de frana din instalatie(sa se prelinga mai bine zis) pe etrier, disc(fata interioara), janta(unde se stransese ceva), anvelopa si abia apoi in galetusa; repetat operatia pentru fiecare roata, pana curgea cam jumate din bidonas; o data chiar s-a terminat lichidul din bidon, o fi luat aer(nu stiu) dar nu-i bai; s-au lasat toate alea asa, pline de lichid de frana si masina a fost "good to go";

 

Am plecat de acolo, relativ fara frane(discurile erau manjite de lichid de frana), cu jantele pline pe interior de lichid de frana ce se stransese in ele. Eu stiam ca lichidul de frana este foarte coroziv. Ma insel? Anyway, am intrat pe o straduta in spatele ase-ului, mergeam cu 10km/h si am parcat unde am putut. Apoi m-am dus sa iau o rola de servet de bucatarie cu care am curatat cat de cat jantele pe interior, etrierii si tamburii spate. Se uita lumea la mine ca la urs: imbracat decent, de servici, cu maineile pana la coate acoperite de lichid de frana+negreala, ma chinuiam sa curat jantele pe interior. Apoi cu avariile pornite si cu 30km/h m-am tarat pana la universitate, unde am intrat in parcaj si am spalat masina. Este bine de spus ca frane: ioc. Abia-abia frana masina. L-am rugat pe un tip de acolo, foarte amabil de altfe(dupa 10 ron) sa-mi spele foarte bine jantele, pe interior, etrierii, interiorul aripilor, pragurile, tamburii. Omul s-a conformat si a spalat temeinic, cu spuma din belsug+solutie de curatat jantele+multa apa vreo jumate de ora la cele mentionate. Dupa chestia asta am inceput chiar sa simt ca masina franeaza.

 

So, asta a fost revizia mea de 2 ani. Hotarati voi daca a fost una faina sau nu.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Si tu ai stat acolo, i-ai privit si la urma i-ai felicitat =D> ! Si le-ai mai dat si bani! No comments! =))

Share this post


Link to post

Si ce voiai sa fac? Sa ii iau cu ranga la bataie? Brusc am realizat ca...sunt la mana lor, masina este pe rampa lor, iar ei se invart cu diverse chestii pe langa ea.

Share this post


Link to post

De ce nu te-ai dus la Autonet? Eu acolo mi-am schimbat lichidul de frana + aerisire si totul a decurs snur.

Share this post


Link to post

Te luai de tovarasii mecanici si le rupeai gura. Ce nesimtiti! In frunte cu seful de service! Daca el nu avea nicio problema inseamna ca nu avea ce cauta acolo ca sef. Daca nu-si respecta munca eu personal il consider un dobitoc. :spumelagura:

Ce am observat, citind in ultimul timp prin topicurile dedicate reviziilor si problemelor in garantie ca, cam peste tot fostii dealeri Daewoo se cam sterg la fund cu problemele clientilor de cand s-a terminat cu DWAR! Rusine lor! Banuiesc ca nici cei de la Craiova nu-si mai bat capul prea mult. Halal! Apropos: cand ai facut "revizia", in service mai erau si alte masini? Banuiesc ca altor masini (nu neaparat Daewoo) le aplicau acelasi tratament. Eu personal le-as fi facut o reclamatie patronului si sunt sigur ca nu mai pupau ei ceva prime. Asta e!

Share this post


Link to post

Nu tata, nu mai trec pe acolo. Nu am timp sa stau sa ma tiganesc cu toata lumea. Asta este, asa mi-a trebuit. Ma gandesc serios sa-mi bag ceva in ea de garantie, sincer.

Share this post


Link to post

Eu am avut masina la reparat dupa accidentul avut pe 2 septembrie, reparata ce e drept intr-o saptamana.

 

Insa rasoleala cata se putea. Capota necentrata, zdranganea la hopuri : REMEDIU => La serviciu cu inca un coleg mecanic . Becul de semnalizare nu era cuplat si nu aveam semnal pe dreapta fata (farul a fost schimbat).REMEDIU: Operatie efectuata in parcare , dupa ce m-a oprit politaiul sa ma ia la trei pazeste ca nu am semnalizat. Siguranta de la dezaburitor disparu. M-am trezit zilele trecute ca nu mergea dezaburitorul. Daca ajungi sa te saracesti si pentru o siguranta... apoi... .

Mizerie in masina am gasit ca la porci in conditiile in care la mine in masina este curatenie, scrumiera plina de scrum de tigara ( eu nu fumez ).

 

Vreau sa stiu daca ceilalti (EREBUS, GTT, DiBAS) sunt mai buni , ca de Radacini mi s-a luat.

 

Daca e posibil sa stai sa iti repari masina in parcare dupa ec o scoti din service. De asemenea , la schimburile de ulei ma duc cu filtrele si uleiul personal. Nu sa ma trezesc ca imi baga ei 10W40 si sa zica ca e bun si asta...merge. Decat Radacini , prefer sa imi fac singur reviziile si schimburile in parcare.

Share this post


Link to post

Si de garantie nu mai ai nevoie? Nu de alta dar vad ca se schimba cu tonele discuri de frana (un exemplu). Daca te duci cu uleiul tau iti mai dau garantie la motor? :-?

Share this post


Link to post

Chestia asta cu "uleiul clientului = nu mai ai garantie la motor" este o gaselnita nenorocita a belitilor de dealeri care nu stiu cum sa jegmaneasca mai bine clientul.

Scrie undeva, in cartea de garantie, ca daca nu pui nu stiu ce ulei, LUAT DIRECT DIN SERVICE se pierde garantia?

Share this post


Link to post

Prefer sa pun ulei IGOL 5W30 , pe care l-am si luat (4 L cu 90 roni - ulei excelent ) decat maglavais d-ala coreean de care pun ei la motor si filtre made in china. Prefer sa iau MANN, SF FILTER, PUROLATOR sau chiar FLEETGUARD.

 

De asemenea fiecare sevice face contract cu un anume furnizor de ulei. La mine la firma service ul e cu IGOL - ul. La altele cu MOBIL , TOTAL (Lubrifin adica), TEXACO, etc. Prefer sa imi iau eu ulei 5W30 si sa il pun , sa il puna ei de fapt, plus filtrele de acasa care oricum sunt mai bune ca ale lor, eu le stau cu pusca la carca, imi face prostii , BANG !!!! Pai, in RO, daca nu le stai cu pusca la ceafa nu fac ai naibi meseriasi treaba !Basca ca te fura pe fata. Pai la SuperNova, am stat langa ei (mai demult asta ,ca acum ii fac eu serviceul) si imi ziceau ca nu am voie. am facut un scandal monstru de s-a zguduit hala , si sa vezi cum stateam eu langa ei... Si de... treaba a fost facuta corect nu ca data trecuta. Schimbul de ulei + filtru s-a facut in 1 h nu 3 ca de-obicei. Si 1 h s-a trecut pe factura nu 3 cum bun le e obiceiul.

 

Cica ora de manopera: La Radacini, statul de pomana este considerat manopera. Adica fumatul tigarii , bautul cafelei , dusul la toaleta, intra la manopera toate.

 

Vai de capul nostru cu cati hoti avem.

 

Inca o referire la ulei: sa nu imi zica NIMENI, dar ABSOLUT NIMENI, ca zeama aia de ulei coreean la bidon metalic e mai buna decat MOBIL, BP, IGOL , ARAL si altii cunoscuti. Ca nu cred.

Share this post


Link to post

Si cum majoritatea sunt facute in EU (adica pe la turci) eu zic ca mai degraba sa ai incredere in zeama coreana. Bine, sa nu fie cu peste chinezesc! :( Adica... nu mai ai incredere in nimic!

Despre servisuri ... sint, dar putine care-si respecta clientii.

Voi chiar numai in Bucuresti vreti sa va faceti reviziile astea? Nu gasiti si prin provincie?

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Cris, la mine problema se pune de timp...timpul la mine e o problema. Evident , daca masina era un SH fara garantie nu ma mai osteneam cu serviceul, il faceam in parcare ,dar asa... ce sa faci?

In provincie, nu pea am timp sa merg pt service. Nu imi ramane decat sa ma duc cu pusca la service si sa le stau pe cap. MOBIL ,ARAL si IGOL sunt uleiuri de incredere. Uleiuri in care nu (mai ) am incredere: TEXACO (Bulgaria), HAVOLINE (Bulgaria) , ESSO ( ca si total , la Lubrifin), AGIP (Ucraina), LUKOIL, MOL , LIQUI MOLLY (Polonia am vazut ca scria pe un bidon, MADE IN POLAND) , CASTROL (facut in turcia). MOBIL isi pastreaza in continuare suprematia, ARAL la fel, IGOL , sunt mai putin cunoscuti la noi , dar pot zice ca sunt foarte bune, la noi la firma se folosesc la utilaje de constructii. www.igol.ro pentru mai multe detalii. Este facut in Franta. Original de la mama lui. Iti da si specificatii...tot.

 

Pentru cine stie: Ulei de C.V. nu gasesc 75W85. Merge totusi 75W90 sau 75W80?

 

 

In plus, de unde stii ce iti baga? Poate sa iti bage la motor 15W40 si sa treaca pe deviz 5W30. Ii cred in stare. Poate sa iti bage si 80W90 in motor daca lasa pe vreun ucenic d-ala de 15 ani trimis la invatat meserie sa iti schimbe uleiul. Uite asa sa faca si el ceva scoala de mecanic pe masina ta. Vede n bidon de ulei , nu se uita cascatul la faptul ca e ulei de cutie de viteze, si ti-l baga. Vine al mare si zice GATA MA? Ai schimbat uleiul? Ala mic DA bre. Bine jos cu ea de pe rampa.

 

In plus de asta un coleg forumist povestea ca la srevice i-au pus 5W40 in loc de 5W30. Iar raspunsul lor a fost ca merge si asta, ce are? Sa dea in scris pe rasounderea lor ca merge.

 

Oricum cu mine nu au texte, lucrez si eu pe service si in service si cam stiu cum sa ii iau.

Share this post


Link to post

Am trecut pentru revizie la Expocar Rm.Valcea. Reprezentanta e deschisa de curand, personalul este tanar si fara fumuri in cap. Fiind sambata si avand programare, s-au ocupat de mine fara sa am ce sa le reprosez. Masina a stat in hala 1h 45', sau facturat 2 ore. Service foarte curat, totul se curata cu degresant, mi-au facut si motorul luna dupa ce au pus uleiul.

Preturile la materiale ca peste tot, cam piperate (un filtru de ulei 15 lei, 4L ulei GM 5W30- 160 Lei). Desi accesul este interzis in hala, am putut intra sa schimb cateva vorbe cu mecanicul, iar in rest vezi totul din sala de asteptare situata la etaj. Au si hotspot WiFi. Am mai omarat din timp plimbandu-ma printre masinile din showroom,care era chiar foarte plin de bunatati: o Corsa OPC albastra, bijuterie cu 1,6l/192CP, un ASTRA GTC , chiar si un superb Opel GT de 34.000 euro :X

Sa auzim numai de bine in continuare...

Share this post


Link to post

@closchkutza - Nu inteleg de ce a trebuit sa schimbi lichidul de frana, la tico nu l-am schimbat pana acum si are 10 ani masina, doar l-am verificat la service si este in parametri ! Discurile de frana sunt ca noi, iar masina are 105 kkm.

Share this post


Link to post

Pentru ca la 2 ani se schimba lichidul de frana, asa este trecut in graficul de intretinere, asa fac. Nu fac experimente de genul asta cu franele cand este in joc siguranta mea si a pasagerilor.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Pentru ca la 2 ani se schimba lichidul de frana, asa este trecut in graficul de intretinere, ...

 

Cartea aia e facuta de acum 13 ani, de atunci s-a imbunatatit calitatea lichidului de frana si nu mai este necesara schimbarea lui la fiecare 2 ani :)

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Aha, si la alte masini tot acum 13 ani e facuta? La skoda de exemplu, tot la 2 ani se schimba. La toyota, tot la 2 ani.. By the way, cartea e facuta in `99, deci acum 9 ani.

 

In alta ordine de idei, prefer sa pierd la faza asta 36 RON. Oricum e mai ieftin ca o inmormantare.

Share this post


Link to post

@adostar: dupa atata amar de ani tu mai ai lichid de frana in instalatie? Ai citit pe oricare bidon de lichid de frana cat il garanteaza producatorul? :o

Edited by cris06

Share this post


Link to post
Pentru ca la 2 ani se schimba lichidul de frana, asa este trecut in graficul de intretinere, asa fac. Nu fac experimente de genul asta cu franele cand este in joc siguranta mea si a pasagerilor.
De asta exista ITP-ul, pentru a semnala deficiente la frana, etc. Atata vreme cat valorile testului sunt in parametri, consider ca e pierdere de bani si mai ales timp, sa schimbi lichidul de frana la recomandarea producatorului care, se stie, are tot interesul sa vanda cat mai multe piese de schimb.

Share this post


Link to post

Da, problema este ca nu numai producatorul produce aceste repere, asa ca nu l-am luat de la ei.

Pana una alta, graficul ala nu este pus degeaba acolo.

Eu propun sa schimbam uleiul la 3 ani si filtrul de ulei la 4 ani, sa nu mai umplem buzunarele firmelor producatoare de uleiuri, filtrul de aer cand putrezeste iar anvelopele cand le ies sarmele pe afara. Am mai putea economisii niste bani si din placute de frana, merge si franare fier pe fier, ca la trenuri.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...