Jump to content
Sign in to follow this  
Bogdan40

Pierderi de ulei Chevrolet Aveo 1.2 (31000 km)

Recommended Posts

Dear all,

Vă scriu legat de o problema pe care am identificat-o la mașina tocmai cumpărată. Modelul este Chevrolet Aveo din 2009 cu motor 1.2 benzină (fără climă) și cu putere de 53 kW. Mașina are 31000 de km. Problema care o am la ea este cu scurgerile de ulei. Am observat că în jurul capacului de culbutori, bușonului pe unde se introduce uleiul și la baia de ulei că sunt scăpări de ulei. În bord nu este aprins nici un martor. Totodată, weekendul trecut am făcut un drum în afara orașului și după 10 km în mașină mi-a apărut un fum cu un miros de ceară arsă (probabil era aspirat prin ventilatoarele de la căldură în mașină). Din căutările mele de pe internet am văzut o postare unde era explicat că ar fi epuratorul blocat, dar nu știu asta. Trebuie să menționez că mașina nu a mai fost condusă în ultimii 2 ani de către fosta proprietară. 

Astăzi am fost la doi mecanici în oraș și aceștia mi-au spus că nu este nici o problemă trebuie doar schimbată garnitura de la capac și uleiul (dar eu aș vrea să identific problema care a generat acele scurgeri că o să pățesc la fel chiar dacă schimb garniturile), tocmai de aceea mă adresez vouă să mă ajutați și să mă ghidați spre a rezolva problema (poate ați pățit la fel cu acest model de mașină). Mâine am să mai merg la un alt service auto, dar vă spun sincer parcă în orașul acesta (Sibiu) nu mai sunt mecanici auto ok decât unii care vor să facă lucrurile pe repede înainte și să îți ia banii cât mai repede. Eu intenționez să schimb și kitul de distribuție, pompa de apă, curele de transmisie, plăcuțe de frână, filtre, ulei, etc.

Vă mulțumesc anticipat!

Share this post


Link to post

salut! felicitari de achizitie si iti doresc sa ajungi cu ea la 600k de km.

acuma, in legatura cu pierserea de ulei, la varsta asta, trebuie sa schimbi garnitura de la capacul de culbutori. mare atentie la garnitura aia ca e pacatoasa, trebuie montata cu mare atentie si neaparat stransa cu cheia dinamometrica, la cuplu de 10 nm, uniform din centru catre exterior, ca pe chiulasa.

baia de ulei se pune cu mastic, nu are garnitura. si acolo trebuie stransa cu cheia uniform. eu chiar as schimba baia, nu e scumpa si poti avea surpriza sa inceapa sa curga din cauza ruginii. eu am patit.

cand schimbi sistributia, curea, rola si pompa de apa, nu uita sa schimbi simeringurile de la palier si axul cu came. nu sunt scumpe si daca incep sa curga, trebuie sa demontezi distributia din nou. sunt patit si cu asta. cand incepe sa curga simeringul de la palier e dezastru.

motorul asta eu nu stiu sa fie cu epurator, cel mult poti schimba valva pcv.

de asemenea, verifica furtunul dintre filtrul de aer si clapeta de acceleratie, sa nu te trezesti cu el crapat. am patit si asta.

cam asta ar fi pentru inceput, daca te mai pot ajuta, raspund cu placere.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...