Jump to content
Sign in to follow this  
Catalinrs

Probleme caldura

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Detin un Chevrolet Aveo din 2008 1.4 benzina.

A intecetat sa mai bage caldura si am inceput sa schimb:

Capac vas apa

Calorifer caldura

Termostat

Am ajuns sa dau chiuloasa jos si sa o refac

Pompa de apa + distributie

Pur si simplu am.schimbat tot si am curatat tot!

Degeaba!

Turul care duce in calorifer este fierbinte, returul este rece, daca apas de cateva ori pe furtunul de retul, am caldura in masina pana cateva minute si apoi moare!

Am apelat la acest forum in speranta ca gasesc o varianta, o solutie!

Multumesc!

Share this post


Link to post

adica, dumneata vrei sa zici ca ai schimbat caloriferul de caldura? ai dat bordul jos, scos aeroterma si l-ai schimbat?

am patit si eu sa bage foarte putin, dar am curatat sisremul de racire si am spalat caloriferul fara sa il desfac.

Share this post


Link to post
Acum 2 ore, rich1974 a spus:

adica, dumneata vrei sa zici ca ai schimbat caloriferul de caldura? ai dat bordul jos, scos aeroterma si l-ai schimbat?

am patit si eu sa bage foarte putin, dar am curatat sisremul de racire si am spalat caloriferul fara sa il desfac.

Da, am dat bordul jos si am schimbat caloriferul!

Am curatat inainte toata instalatia, degeaba!

 

Share this post


Link to post

Circuitul "mic" pare infundat. Presupun ca, daca nu pornesti suflanta o vreme si apoi o pui pe tr1-2, putina vreme baga caldura.

As incerca o chestie, poate ajuta sa depistezi unde este dopul. Monteaza caloriferul vechi, in compartimentul motor si vezi daca se incalzeste asta.

Este o situatie ciudata si greu de gasit problema. Am vazut situatii de furtun super umflat (pe interior) in apropierea intrarii in diverse piese de aluminiu. Ba chiar am vazut ceva de genul asta si racordul de frana, cu efect similar, respectiv obstructionarea trecerii fluidului.

De curiozitate, ai bagat vreodata in instalatia de racire otet sau alte solutii de curatare ? Astea pot afecta furtunele.

Share this post


Link to post

Eu cred ca sunt doua posibilitati. Una ar fi ca nu se aeriseste bune sistemul, cumva ramane aer in calorifer, sa nu fi montat fortunele invers. 

A doua ar fi ca sa fie curcuitul infundat, adica, sa nu fi spalat bine inainte de montarea noului calorifer. Caloriferul trebuie suflat cu apa separat, nu se curata odata cu motorul. Am incercat eu sa il curat fara sa demontez furtunele, odata cu motorul, si nu a mers. A trebuit sa il suflu separat. Trebuie spalat cu apa in sens invers. 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...