Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Bec Rosu Baterie Aprins

Recommended Posts

Chiar daca suna sceptic, nu prea are ce se repara de la sine, din pacate.

Share this post


Link to post

am pornito si din nefericire martorul de la baterie ramane aprins,am sa incerc maine sa pun testeru sa vedem ce se intampla

Share this post


Link to post

Pune un voltmetru pe ea, pentru inceput. Verifica tensiunea la bornele bateriei dar si la iesirea din alternator. Totusi, cred ca tot la demontarea alternatorului vei ajunge.

Share this post


Link to post

Am inteles daca demontez alternatoru trebuie sa schimb releu si dioda? si tot de azi am vazut ca si indicatorul franei de mana tot aprins sta ce sa mai fie????

Share this post


Link to post

Din fericire (pentru tine), nu este nimic in plus. Cele doua becuri functioneaza impreuna atunci cand apare o avarie la sistemul de incarcare.

 

In ce priveste alternatorul, intai il desfaci si apoi vezi ce trebuie inlocuit. Daca nu te pricepi (si cam asta pare sa fie situatia) iti recomand sa apelezi la un electrician auto. Puntea de diode o poti verifica, la fel si infasurarile. Regulatorul este mai greu de verificat.

Share this post


Link to post

buna am si eu o intrebare pentru cei care cunosc am cumparat un intinzator de curea pentru accesorii cand am ajuns la service cei de acolo imi povestesc urmatoarele precum ca intinzatorul cumparat nu corespunde cu cel care e pe masina baiatu de la care lam cumparat imi zice ca se potriveste si ca alt intinzator nu se mai face mentionez ca am o nubira 1 sx 5w station wagon bun acum sa va indetaliez intinzatorul original cica are doar un singur surub cel montat pe masina din spusele celor 2 de la service cel nou avea 2 gauri de surub unul standard banuiesc ca la al meu si celalalt mai jos uitandu-ma pe schemele de la masina gasite indetaliate se potrivesc ambele cei care au patit chestia asta rog sa imi trimita un rasp mentionez ca masina merge doar ca intr-o seara mi-a sarit cureaua am fost sa mi-o puna napoi si acum merg ca un kamikaze cureaua sta pe jumate iesita de pe intinzator riscurile sunt mari dar astp un rasp de la voi sa vad ce e bine sa schimb mecanicul sau sa cumpar ce imi zice el mentionez ca masina are si a/c si de aia zicea ca nu merge cel cu doua gauri.

 

Share this post


Link to post

Revin cu problema alternatorului...am fost cu alternatorul la un electrician buba a fost releul si pundea cu diode le-am schimbat,l-am pus pa masina si surpriza nu incarca.Ce-ar mai putea sa mai fie !!!!

Share this post


Link to post

Da-ne mai multe detalii. S-a masurat tensiunea pe baterie (cu motorul in mers) si la iesirea din alternator ? Alternatorul a fost testat pe banc dupa reparatie ?

Share this post


Link to post

s-a masurat tensiunea pa baterie avea undeva la 12 iar cu motoru pornit tot 12 si scadea consecutiv....mi sa spus ca a fost testat dupa reparatie

 

Share this post


Link to post

Sper sa-l fi conectat corect (mai ales ca este simplu). E clar ca nu incarca; du-te inapoi cu el la "mester".

Share this post


Link to post

Salut ! espero 1.8 ,aceleasi simptome ,martor baterie si frana de mana semiaprinsi, baterie vechime 6 luni descarcata, pusa pe redresor, pornit motorul la fel martori semiaprinsi din ce am citit aici problema ar fi alternatorul. As vrea sa-l dau jos de pe masina si ma ma duc cu el la o revizie completa la un service meserias. Cum se demonteaza ? si poate imi recomandati un electrician auto meserias in Bucuresti. Deschis la orice sugestii multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Salut ! espero 1.8 ,aceleasi simptome ,martor baterie si frana de mana semiaprinsi, baterie vechime 6 luni descarcata, pusa pe redresor, pornit motorul la fel martori semiaprinsi din ce am citit aici problema ar fi alternatorul. As vrea sa-l dau jos de pe masina si ma ma duc cu el la o revizie completa la un service meserias. Cum se demonteaza ? si poate imi recomandati un electrician auto meserias in Bucuresti. Deschis la orice sugestii multumesc anticipat.

 

Undeva la borna de "-" se afla un cablu care se leaga la caroserie, desfa-l daca poti pune altul facut cu simt de raspundere eventual cositorit la papuci si vezi apoi, aveam si eu aceleasi probleme, se aprindeau mai tare in functie e incarcarea instalatiei, proiectoare, degivrare si aeroterma, iar cand mai puneam si piciorul pe frana se aprineau aproape la capacitate. Am observat la espero probleme la capitolul electric legate se conectori si cabluri. Alternatorul, l-am desfacut si eu si nu am avut ce sa-i fac, i-am curatat conexiunile numai.

Share this post


Link to post

Salutare!

Am si eu o problema legat de becul rosu baterie aprins. La mine problema e ca atunci cand bag in mansalier se aprinde, daca scot din mansalier se stinge. Banuiesc ca poate fi un scurt ceva de genul. Care s-a lovit de aceeasi situatie sa imi dea si mie detalii cum a rezolvat...mersi

Edited by kelsoi

Share this post


Link to post

Intru si eu in cerc, pentru prima data... ieri am spalat motorul, era un jeg ordinar..

Azi, totul ok pana in seara asta cand, in trafic, se aprinde martorul bateriei in bord. Concomitent, turometrul e mort si el. Opresc masina, fara sa opresc motorul, ,deschid portiera si...incepe sa piuie avertizorul de lumini uitate aprinse, avertizor care urla doar cand motorul e oprit si luminile sunt on !

Dracu, poltergeist...a intrat satan in cablaraie?

Verific curelele la lumina telefonului, sunt in regula..

Numai un martor e aprins, cel al bateriei, turometru decedat, bipuitorul luminilor razna.

Idei, va rog?

Share this post


Link to post

Cred ca e un cablu de masa. Verifica bornele bateriei si cablul de masa de la farul stang (de la baterie).Verifica cu un voltmetru intre borna + si borna minus (motorul pornit) si apoi intre + si surubul de deasupra farului stang. Stii ce ai facut la cea albastra. Cand pui contactul se aprinde si martorul "brake"?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu, cel de la frana de mana nu zice nimic. Daca opresc-pornesc motorul, dureaza vreo 5 secunde pana se aprinde doar cel de la baterie impreuna cu o usoara marire a intensitatii luminii de la faza scurta.

Daca nu spui de alternator nimic, inseamna ca e de bine :)

Share this post


Link to post

Verifica ce ti-am scris si, daca ai timp, desfa plasticele din jurul tabloului de bord si verifica mufele acestuia. Daca zici de turometru, s-ar putea sa fie mufa din stanga tabloului de bord cum il privesti din fata. Verifica si starea sigurantelor. Bafta!

Share this post


Link to post

Mda,prostia îmi aparține. Cu doua zile în urma am testat un device al unui vecin, în bricheta mașinii. Mizeria de device s.a rupt înăuntru și fără sa realizez,a lăsat în urma un inel metalic care a rămas fixat în locaș,provocând un scurt de toată frumusețea. Am avut noroc ca nu a luat foc nimic..ciudat insa ca nu a scos fum și niciun semn clar nu a existat. Abia acum realizez de ce aparatul a mers la mine iar la vecin la masina nu a mai vrut..jumate din ștecher rămăsese la mine. :-D

All done here, multumesc Chris!

Share this post


Link to post

Deci, sa inteleg ca scurtul a ars siguranta F13 care protejeaza circuitul de incarcare (prin lampa bat), bricheta, alimentarea clopotelului etc. Ai scapat ieftin! Mare grija la jucarelele cu alimentare la bricheta ce au un inel metalic filetat pt +. Sunt de cacao! Am patit-o si eu, dar in priza din portbagaj.

Share this post


Link to post

Va salut . Am si eu o mica problema. Astazi cand am pornit motorul, mi s-au aprins martorii de la baterie si de la frana de mana..am oprit motorul, l-am repornit, si tot asa, erau martorii aprinsi, apoi cand am aprins farurile, s-au stins ! Ce-ar putea fi?

Ideea este ca si anul trecut am avut aceeasi problema , insa s-a dovedit a fi de la bornele de la baterie care erau oxidate,deci contact imperfect ,asta insemnand ca alternatorul nu poatea incarca, dar am curatat bornele si problema s-a rezolvat. Am verificat acum bornele la baterie si par in regula ,arata bine, sunt stranse bine..

Dar eu nu gasesc logica la chestia asta, sa stea martorii aprinsi si cand aprind farurile sa se stinga..daca ar fi un contact imperfect undeva, de ce s-ar fi stins martorii cand am aprins farurile?

Share this post


Link to post

Masoara cu un voltmetru tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit si, separat, la bornele alternatorului. Daca iese diferenta de minim 0,3 V > contact imperfect la bornele alternatorului. Verifica/ curata cablul de masa de deasupra farului stang, eventual dubleaza acest cablu. Carbunii alternatorului in ce stare se afla?

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Sincer, nu stiu in ce stare se afla carbunii, dar anul trecut am masurat tensiunea si-mi arata 13,8/14.1 ...dar daca ar fi fost sa am o problema la alternator , eu zic ca ar fi ramas aprinsi martorii ,nu s-ar fi stins cand am aprins farurile..

Mai mult ca sigur am un contact imperfect undeva ,si nefacand contact , nu-mi incarca alternatorul bateria , si de aceea s-au aprins martorii.. dar nu stiu unde ar putea fi contactul imperfect.. am fost mai devreme si am curatat iar bornele la baterie ..

 

Share this post


Link to post

Ti-am scris, explicit, mai sus, sa verifici si bornele de la alternator. E mai incomod dar, se poate. Tinand cont de vechimea masinii e foarte probabil ca papucii cablurilor (chiar cablurile) sa fie oxidate. Mai citeste, pas cu pas postarea anterioara!

Share this post


Link to post

Am inteles perfect ce-ai spus.. multumesc pentru raspunsuri. O sa verific maine tensiunea la baterie si separat la alternator ..

La alternator verific punand plusul pe borna la alternator si minusul pe caroserie, nu ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...