Jump to content
Sign in to follow this  
AndreiCiprian

Daewoo Leganza 2.2 AT "Americanca"

Recommended Posts

Salutare, dupa cum am zis in topicul Nubirei, a aparut o noua jucarie in curte mai exact o Leganza 2.2 automata adusa din America si fabricata in Coreea in 2000.

Ca si dotari : e 2.2 AT ( destul de rar) , are Cruise Control functional, interior de piele, lampile specifice de SUA si ce m-a castigat pe mine maxim ( mint lampile de SUA si motorul m-au câștigat) are trapaaa!! De cand eram mic am vrut masina cu trapa, nu stiu sa va zic un motiv exact :))

Si cum toate povestile mele incep cu celebra, am primit un anunt de pe OLX asa s-a intamplat si cu Leganza asta, eram in izolare si primesc anuntul de la un prieten din Craiova : " ia uite ce Leganza e la vanzare " si de acolo a inceput distractia :)) de unde fac eu rost de bani pt ea si cine se duce sa o aduca de la Craiova .

Dupa niste telefoane in mai putin de o ora facusem rost si de bani si gasisem cine sa se duca dupa ea mai exact @mirceajo si @Dj_Dark ( multumiri speciale inca o data baieti). 

Putin turbat in casa pentru ca stiam ca e pe drum masina si ca eu nu pot sa ies sa o vad sau sa ma plimb cu ea, primesc un telefon care imi strica putin seara :)) ( acum mi se pare haios, cand m-a sunat mai aveam putin sa plang :)) ) pe scurt, m-a sunat @mirceajo razand : ba avem o mare problema, a plecat biela prin bloc :)). Pana nu m-a sunat baiatul cu platforma ca a plecat spre Caracal unde era masina cu motorul spart, nu i-am crezut ca vorbesc serios, am crezut tot timpul ca au chef de mistouri, dupa care am primit si pozele cu paguba.
Si ca o mica paranteza si daca eram eu la volan sau oricine altcineva, tot aceeasi soarta avea motorul ala :)), posibil eu reuseam sa il sparg mai repede decat Mircea . Am vorbit si cu samsarul de la care o luaserăm si a fost de acord sa imi dea bani pentru platforma cand ma duceam sa iau fiscalul.

Planul initial era sa incropim un 2.0 si sa il punem pe ea ca sa pot sa ma plimb si eu cu ea :)). Ideea era sa stea cu 2.0 pana gaseam un 2.2 pe care sa il fac de la 0 , doar ca pe Opel acelasi motor costa de la 2000 de  lei in sus.

O saptamana mai tarziu, primesc de la acelasi prieten din Craiova alt anunt cu o Leganza albastra cu 2.2 manuala, care statea de vreo 5 ani . Avand tot ce aveam eu nevoie pentru cea de America inclusiv motorul, clima si mahonul, 8 zile mai tarziu am mai luat inca o Leganza :)).Doar ca asta a fost 2300 lei cu tot cu platforma pana la tara . 

Per total asta de America e o baza super buna, are rugina putin la aripa dreapta spate care sper sa o fac in vara cel tarziu, niste mici urme de prin parcari plus vopseaua matuita pe bara fata si spate. 

Acum rămâne de vazut ce bube mai descopăr pe parcurs dupa ce o sa merg eu in stilul meu caracteristic cu ea :)) , partea foarte buna este ca o am pe cea albastra in curte pentru piese, cel mai probabil o sa fac bucati pe asta de piese si o sa o pun in magazie.

Nu mi-a iesit in primavara cu Nubira aia lovita de America , dar mi-a iesit cu Leganza asta . Cand o sa fie gata sper sa fie cea mai dotata Leganza de la noi ;). In momentul de fata pot spune ca am avut o Nubira si 3 Leganze ( a mai avut una anu trecut luata pt motor ca sa il pun pe Nubira, daca primesc acordul o sa povestesc putin si de cea de anu trecut ::)) ).

Bun, s-a pus motorul de pe donatoare, motor mai jegos nu am văzut vreodată, am pierdut o ora sa il curat cu Sano si cu benzina. Porneste frumos si merge rotund, am eu o senzatie ca se aude o rola , dar cred ca mi se pare, oricum in Decembrie cel tarziu Ianuarie vreau sa ii schimb distributia, daca rup si motorul asta din cauza unei tâmpeni, e clar ca nu e de mine Leganza :))

Din nefericire nu am fost de fata cand a fost pornit prima data motorul, a trebuit sa plec, au ramas ei sa termine de montat masina :)). Cum ziceam si mai sus motorul merge superb, doar ca masina refuza sa plece de pe loc, pe tester da niste erori legate de cutie, am luat sigurantele la mana toate bune, verificat cabluri totul ok.

 

Part.1

received_575412447116147.jpeg

received_895233947767793.jpeg

received_2995667527416111.jpeg

received_621726518994665.jpeg

received_344311794158831.jpeg

received_659237195048150.jpeg

received_257513252983711.jpeg

received_1663972127143327.jpeg

received_2157241037777058.jpeg

received_856336275053781.jpeg

received_407176820898740.jpeg

Edited by AndreiCiprian
  • Like 1

Share this post


Link to post

Part. 2

Dupa un brain storming, au venit iar la tara unde e masina  @Dj_Dark    si @mirceajo pentru o constatare la cutie, au scos furtunul de ulei care intra in radiator, soc si groaza nu face pompa de ulei presiune, si din aceasta cauza nu pleca "bolidul" de pe loc :)).

Doar am auzit urmatoarea fraza care m-a marcat si o sa raman marcat, grasule treci sub masina : traversa, evacuare si baia de ulei jos. Din ce trebuia sa fie doar o constatare, am ajuns iar sub masina :))

 O ora jumătate mai tarziu cutia era langa masina :)), am aflat cu cutia jos, ca erau penele rupte de la pompa de ulei, asa ca 2 zile mai tarziu eram cu cutia insirata pe casa. Piesa se gaseste noua in Suedia, 55 de euro.

Cat am asteptat piesele pentru cutie, am zis sa punem climatronicul de pe cea albastra de piese pe asta de America , zis si facut, nu vreti sa știți cum am dat eu plansa de bord jos de pe donatoare :))).

Bineînțeles ca modificarea instalatiei electrice pentru clima a fost facuta de @mirceajo, daca tot era plansa de bord data jos, tot Mircea s-a ocupat sa o repare, am modificat ceasurile din mile in km ca sa fiu sigur ca am 60km/h si nu 60mile/h :)).

O problema de care stiam a Americancei era caloriferul de caldura, care era spart ( spart e puțin spus era facut praf) , am zis sa il pun pe cel de la cea de piese ( deh mai scuteam un ban) doar ca era de plastic si o idee mai mic decât ce aveam nevoie. Am cumparat altul nou , Nipparts , altii 200 de lei :)).

received_669801567504588.jpeg

received_268162942034854.jpeg

received_954297868501574.jpeg

received_440936427760283.jpeg

received_307898827588181.jpeg

received_181335897531082.jpeg

received_791779961537430.jpeg

received_578040419920094.jpeg

 

received_624016632236084.jpeg

received_420573373101314.jpeg

received_638750370635854.jpeg

received_404232811376056.jpeg

received_862481094425127.jpeg

received_4584637431628085.jpeg

received_1070405457050235.jpeg

Edited by AndreiCiprian
  • Like 2

Share this post


Link to post

Part. 3

Ca o completare, o data cu datul cutiei jos, am schimbat uleiul in ea si filtrul de ulei, pe ideea ca daca tot e desfacuta .

In poza cu cortul peste masina, am mers pe ideea ca daca tot am montat cutia la loc sa o si punem pe masina, asta intampladu-se pe 30 Noiembrie, norocul meu a fost ca am gasit la cineva un cort suficient de mare.

Ca si probleme ce trebuie rezolvate in viitorul apropiat ar mai fii :

- macara geam dreapta spate

- un rulment ( sper sa fie pe fata)

- incarcata instalatia cu freon

- reparat trapa

- si alte maruntisuri 

Mai am de facut acum repede, sper ca in prima zi cu RCA sa ma duc la service-ul din comuna, ca sa nu ma mai tarasc iar pe sub ea, sa prind evacuarea de la jumatate in tampoane, sa prind o conducta pe sub motor si sa ii pun inapoi scuturile.

Cat am mers pe la tara cu ea, mi-a placut maxim feelingul de automata cu motor mare, acum asteapta cuminte RCA si sa o inmatriculez , bineinteles pe numele lui taicameu , daca o bag pe numele meu intr-un an o cumpar iar ( 2500 rca/an, 950 impozit/an) .

Si ca o paranteza ( inca una) si climatronicul si cutia s-au montat inapoi pe masina, dupa turele mele de noapte :)), drept dovada, am reusit sa fac praf plansa de bord de la aia de piese, si in ziua cand am pus cutia, am incercat sa strang de mai multe ori suruburile cu tubulara gresita :)).

Posibil sa fii ratat niste detalii, si niste poze asa ca ii rog pe baietii sa posteze ei ce am omis eu.

Si vorba aia, ce te-ai face fara prieteni :).

Ca sa inchei , multumiri maxime lui @mirceajo si @Dj_Dark   si celorlalti implicati in aceasta nebunie , fara ei nu ar fii fost posibil sa am Leganza . 😉

received_312289674064364.jpeg

Edited by AndreiCiprian
  • Like 5

Share this post


Link to post

Misto masina, 2.2 AT... Bafta cu ea! Si nu vreau sa par nesi', dar mai mult imi place modelul pe albastru.

Dar pe mine "ma uimeste voi". Si eu stateam zilnic negru pe maini cu "daciile". Dar asta cand aveam si eu 19 - 23 ani. Acum... nici sa spal masina nu-mi mai vine. 😐 Ideea e ca imi inspirati tinerete. Dar mai aveti timp si de lucrurile monotone din viata? 🤪

  • Like 2

Share this post


Link to post

Pai...da, avem, asta e distractia, in rest, monotonie 🙂.

Si noua ne place mai mult modelul albastru, drept urmare i-am propus sa puna capotele, usile, aripile...etc de pe aia albastra si restul la spray 🙂

@AndreiCiprian Mhm, mhm, distributie? Nu e pe lista?

Edited by Dj_Dark
  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
On 12/5/2021 at 7:43 AM, AndreiCiprian said:

De cand eram mic am vrut masina cu trapa, nu stiu sa va zic un motiv exact :))

Iti place sa ai balta in masina 🙂 . Glumesc dar nu glumesc, sa ai grija si sa cureti bine si periodic scurgerile de la trapa. Bineinteles sa gresezi anual mecanismele si chederele. Trapa e doar pt iubitorii de masini cu timp liber 🙂 

Sa o stapanesti sanatos multi km si sa ai grija de ea cum ai de Nubira! 😉 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Misto hardughie si bulgaroiaca , dar cel mai tare dintre toate , e tractoru Japonez pe fost de scripete care sa tina motorul 😁👍as fii curios cum suna motorul si cum merge , sa ai noroc de ea si la cat mai multi kilometri ✌️

Edited by Mark-Damas 97' 98'
  • Like 1

Share this post


Link to post
7 hours ago, Dj_Dark said:

Pai...da, avem, asta e distractia, in rest, monotonie 🙂.

Si noua ne place mai mult modelul albastru, drept urmare i-am propus sa puna capotele, usile, aripile...etc de pe aia albastra si restul la spray 🙂

@AndreiCiprian Mhm, mhm, distributie? Nu e pe lista?

Asta gri imi aduce aminte de MOS. Imi place mult culoarea, un gri-galben-verzui, foarte aparte si complicata culoarea asta. Sa ai grija sa nu o lovesti.

  • Like 1

Share this post


Link to post
8 hours ago, Dj_Dark said:

Pai...da, avem, asta e distractia, in rest, monotonie 🙂.

Si noua ne place mai mult modelul albastru, drept urmare i-am propus sa puna capotele, usile, aripile...etc de pe aia albastra si restul la spray 🙂

@AndreiCiprian Mhm, mhm, distributie? Nu e pe lista?

Vine acum la salariu distributia  :)) nu ne jucam cu motoru asta. 

2 hours ago, ches said:

Iti place sa ai balta in masina 🙂 . Glumesc dar nu glumesc, sa ai grija si sa cureti bine si periodic scurgerile de la trapa. Bineinteles sa gresezi anual mecanismele si chederele. Trapa e doar pt iubitorii de masini cu timp liber 🙂 

Sa o stapanesti sanatos multi km si sa ai grija de ea cum ai de Nubira! 😉 

Stai linistit, deja ploua in ea :)), am spalat-o azi si am gasit apa la picioare la pasager, o sa le curat cand o sa schimb trapa cu totu.

Sper sa am mai multa grija decat am de Nubira, in ultimele 4-5 luni doar am bagat benzina :))

2 hours ago, Mark-Damas 97' 98' said:

Misto hardughie si bulgaroiaca , dar cel mai tare dintre toate , e tractoru Japonez pe fost de scripete care sa tina motorul 😁👍as fii curios cum suna motorul si cum merge , sa ai noroc de ea si la cat mai multi kilometri ✌️

Tractorasul e al unui prieten, merge bine de tot jucaria :)) ne certam de obicei cine sa mearga cu el. L-am mai folosit pe post de scripete si in trecut :)) , vorba aia din popor cand e greu ne adaptam.

 

10 minutes ago, ches said:

Asta gri imi aduce aminte de MOS. Imi place mult culoarea, un gri-galben-verzui, foarte aparte si complicata culoarea asta. Sa ai grija sa nu o lovesti.

Pai e culoarea MOS-ului , necesita revopsire masina oricum, mai e atinsa pe aici pe acolo, mai o vopsea matuita.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Acum 5 ore, AndreiCiprian a spus:

Vine acum la salariu distributia  :)) nu ne jucam cu motoru asta. 

Stai linistit, deja ploua in ea :)), am spalat-o azi si am gasit apa la picioare la pasager, o sa le curat cand o sa schimb trapa cu totu.

Sper sa am mai multa grija decat am de Nubira, in ultimele 4-5 luni doar am bagat benzina :))

Tractorasul e al unui prieten, merge bine de tot jucaria :)) ne certam de obicei cine sa mearga cu el. L-am mai folosit pe post de scripete si in trecut :)) , vorba aia din popor cand e greu ne adaptam.

 

Pai e culoarea MOS-ului , necesita revopsire masina oricum, mai e atinsa pe aici pe acolo, mai o vopsea matuita.

Misto is foarte bune , mai ales la curte , in gradinta la tot desi is vechi tot isi fac treaba 😁am o cunostinta care il duce cu remorca adica il urca pe remorca si il duce cu masina is usoare nu cred sa aiba mai mult de 400 500 de kile poate un pic peste , si in gradinta se descurca mai ales daca ai o parcela mai mare , e mai eficient decat o motosapa ;)) 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Opa! In sfarsit o masina!

Da, inca mai avem rabdare! Inca aceiasi pasiune 🙂

@ches nu ploua, inca mai are mocheta umeda de la caloriferul spart 🙂

  • Like 2

Share this post


Link to post

Bun, de pe 6 Decembrie masina are iarasi RCA, am plimbat-o putin pe la tara si in seara asta am iesit sa ma plimb cu ea ( am facut cred ca vreo 150km :)) ).

E altceva fata de Nubira, am avut cateva depasiri pe ce a mai ramas din DNCB si parca e posedata masina cand o calc :)). Nu simt cand prind 80-90 km/h. 

Urmeaza neapărat distributia saptamanile astea si sa mai rezolv din maruntisuri.

Am bagat-o la un vecin in garaj ca sa ma bag sub ea sa prind evacuarea la jumatate si o conducta de ulei de la cutie, astea ramasesera neprinse . Mai trebuie sa ii spal scuturile alea de plastic sa i le pun, asta cand  o sa gasesc suruburile :)).

Nu stiu daca am specificat dar masina imi tot aprinde Check in bord, pe SCAN mi-a dat eroare pe sonda lambda 1, o am pe cea a masini pe motorul cu aerisire in lateral, sper sa fie buna si sa pot sa o scot intreaga. 

 

received_691717755181124.jpeg

received_219915023517869.jpeg

received_315103890619189.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ii dai cu degripant (MaFra a fost f bun) cateva zile la rand si o sa se desfaca. Daca ai si cheie speciala pt lambda, e si mai bine.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am schimbat azi lambda, momentan am stins check din scan, nu s-a mai aprins. Sa speram ca e buna sonda si se mai reglează si consumul .

received_4762209657176489.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post

@ches Cu trapa te contrazic, vebasto de pe bmw-ul meu merge bine fara intretinere speciala, o singura data am verificat scurgerile (adica am turnat apa in locas sa vad daca si pe unde curge) sunt destul de groase furtunele, nu se infunda asa usor.

Cu gresatul da, odata pe an inainte de iarna ar fi indicat, insa doar daca tii la ea,daca nu, merge si fara 🙂.

Plus ca sunt fumator inrait si se foloseste intens la fiecare drum, insa inainte de plecare intotdeuna verific sa nu fie gunoaie,frunze,etc pe ea care pot ajunge in canalele de scurgere cand o deschid.

@AndreiCiprian sonda lamba se cocseaza de la stat, asa am patit si eu la espero visiniu, dar si-a revenit in primii 500km, eu as fi mai asteptat, poate isi revenea.

  • Like 1

Share this post


Link to post
On 12/10/2021 at 9:56 AM, Dj_Dark said:

@AndreiCiprian sonda lamba se cocseaza de la stat, asa am patit si eu la espero visiniu, dar si-a revenit in primii 500km, eu as fi mai asteptat, poate isi revenea.

Mai greu la astea cu cutie automata 😈

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
On 12/10/2021 at 9:56 AM, Dj_Dark said:

@ches Cu trapa te contrazic, vebasto de pe bmw-ul meu merge bine fara intretinere speciala, o singura data am verificat scurgerile (adica am turnat apa in locas sa vad daca si pe unde curge) sunt destul de groase furtunele, nu se infunda asa usor.

Poate astea mai vechi erau mai bine facute 🙂 . La astea noi - Hyundai, Opel, grupul VAG sunt mult probleme cu trapele, am colegi de munca cu masini diferite si toti care au trapa au avut probleme (masini de 5 ani+).

Edited by ches

Share this post


Link to post

Si am reusit sa o inmatriculez pe numele lui taicameu ( rca mai mic si scutita de la impozit ) 

Am mai facut niste km cu ea, distributia mai asteapta pana in Ianuarie sper. 

In rest nu am mai facut nimic la ea, a stat aproape 2 săptămâni nemiscata in curte 🙂

Bineinteles ca am mers pe VL 22 XNT , am mai avut varianta de numar VL 22 SED dar am zis sa raman fidel XNT-ului :)) 

Imi da o vaga impresie ca are termostatul blocat pe deschis, aseara dupa un drum mai lung (35km) in exterior nu a vrut sa ridice apa de nici o culoare. Ramane de vazut

received_446885640423880.jpeg

received_220653170236915.jpeg

received_421666626321372.jpeg

received_573570557338115.jpeg

received_1328257557597939.jpeg

received_613325686572066.jpeg

  • Like 6

Share this post


Link to post

Si am reusit sa fac si distributia :))

Azi pe 13.01 la 152.881 km ( am notat aici ca sa stiu :)) ). Am mers pe kit-ul complet de la  SKF.

Daca tot eram sub capota am schimbat si bujiile cu unele NGK mai de buget (18 lei buc.) si am vrut sa schimb si fisele cu unele Tesla cum am si la Nubi si tata la Kia, dar am observat ca am o pierdere de ulei pe la capacul motor in dreptul primei buji, nu foarte mare, dar din experienta stiu ca o sa se faca lac acolo :)) ; asa ca fisele momentan mai asteapta pana schimb garnitura. 

Distributia nu era pusa la punct, atunci cand am pus motorul de pe donatoare am verificat doar cureaua sa fie intreaga si rolele ok, nu si daca e pusa la punct :)) era sarita cu un dinte la fiecare axa.

Am observat ca imi plange putin pe la busonul de la baie , la urmatorul schimb de ulei o sa il schimb. 

Am schimbat si filtrul de benzina (Mann) si filtrul de aer ( Nipparts) urmează cel de polen, pe care il am, dar se invarte un surub in gol :)) .

Mai ramane sa ajung la itp sa ma uit bine pe sub ea, sa rezolv cu termostatul, sa montez senzorul de temperatura exterioara al climei. Acum pot sa zic ca m-am apucat de ce planuisem sa ii fac inainte sa plece biela .

Bineinteles ca distributia a fost facuta de @mirceajo :)) riscam sa porneasca motorul invers daca o faceam singur.

received_629542945022890.jpeg

20220113_192242.jpeg

received_612173706508760.jpeg

IMG-20220113-WA0039.jpeg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Personal nu am fost incantat de fisele Tesla, unele identice cu ce vad in poza ta. Poate am avut eu ghinion insa imi aduc perfect aminte ca am refolosit o parte din fisele vechi, cele de 20 de ani ale masinii.

Cate un dinte sarit la fiecare ax cu came ... Am ceva rezerve in sensul asta 🤨

 

Edited by Salex
  • Like 2

Share this post


Link to post
On 1/14/2022 at 10:48 AM, Salex said:

Personal nu am fost incantat de fisele Tesla, unele identice cu ce vad in poza ta. Poate am avut eu ghinion insa imi aduc perfect aminte ca am refolosit o parte din fisele vechi, cele de 20 de ani ale masinii.

Cate un dinte sarit la fiecare ax cu came ... Am ceva rezerve in sensul asta 🤨

 

Momentan au ramas fisele care au venit cu motorul spart. Vedem cum o sa fie alea Tesla cand le pun , la Nubi si la Kia sunt ok.

Si referitor la dintele sarit de la distributie, parca e alta masina acum, nu imi mai aprinde deloc check-engine ( nu stiu daca am zis dar daca o lasam sa stea la relanti mai mult , imi aprindea check-engine) .

Ideea e, ca jos fulia era la semn, sus nu erau la semn. 

Oricum momentan vreo 10 zile stau pe dreapta amandoua :))

Share this post


Link to post
On 1/14/2022 at 10:48 AM, Salex said:

Cate un dinte sarit la fiecare ax cu came ... Am ceva rezerve in sensul asta 🤨

Vezi poza mai jos. am pus buline pt a se vedea mai bine 🙂Inked266377654_692362058424196_4416304930844403297_n_LI.thumb.jpg.7afd09fca969e5306148a2e7dd71294d.jpg

P.S. A se observa ca rotile dintate de la axe sunt la fel (par amandoua de evacuare) cea de admisie are gaurile mai mici si mai dese

Edited by mirceajo
  • Like 1

Share this post


Link to post

La 2.0 atat axele cu came cat si rotile dintate sunt identice. As face pariu ca si la asta sunt identice.

Share this post


Link to post

Am parcurs si prima mie de km, de cand am facut masina , bine bat spre 1300 deja :)).

Dat fiind faptul ca Nubi nu mai are RCA de pe 15, de Luni am mers in continuu aproape cu Leganza , ma bate inca putin ideea sa bag 200 de lei benzina intr-o singura zi, dar ma obisnuiesc intr-un final :)).

Dupa distributie, masina si-a schimbat complet comportamentul.

Daca am mers cu ea am mai descoperit niste probleme :

- se intareste volanul random la viteze mici

- am cateva fire la dezaburirea de la luneta intrerupte

- roata dreapta fata se incinge , posibil glisierele blocate

- pierde ulei pe la busonul de golire 

- se aude un zgomot in plus cand virez stanga, dar nu tot timpul

Dar per total, nu ma asteptam sa imi placa atat de mult masina asta :))

received_345575510540491.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Isi ia viteza de pe senzor abs? Daca da, ori senzor, ori pompa, ori cablaj. Pateam asta la Corsa, se intarea aiurea si nu-si mai revenea pana la oprirea motorului, de vina la mine era pompa.

Luneta se repara cu kit de reparatii. Nu iese perfect ca aspect, dar functioneaza. Am facut la Cielo si a fost ok.

Franele nu le facusei deja?

Buson si saiba noua - 15 lei. Ai facut economie la nimic...

Geometria ai facut-o si tu? Ca in poza pare cam stramba roata stanga spate.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...