Jump to content
Sign in to follow this  
Corneda

Captiva C100 - Timonerie

Recommended Posts

Salut, daca este cineva cu mai multa experienta, apreciez un sfat :).

Intra la limita in vitezele 2, 4, R (parca bag in perna cu maneta, nu am feedback). Mecanicul s-a uitat si spune ca a iesit camasa din mufa si din cauza asta cablul e mai lung. Mie imi pare ciudat ca lungimea cablului sa fie data de camasa. Momentan am improvizat si am agatat camasa cu o sarma de mufa portocalie, cea de prindere cablu de suport. Service-ul recomanda schimbarea intregului ansamblu timonerie. Aveti vreo idee, asa sa fie, nu se poate regla de undeva?

 

Bineinteles problema a aparut dupa schimbarea EGR, unde a fost scos cablul de timonerie pentru a se ajunge la valva din partea de jos.

20200827_163642.thumb.jpg.ac8551f2728c82c5488edf3dc13a11e4.jpg

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Lungimea nu e data de camasa, dar tensiunea din cablu da. Intereseaza-te cat costa cablurile de timonerie, din ce stiu vin in pereche si bat sunt undeva sub 1000 lei, cel putin atat erau la Epica acum cativa ani. Pe termen mediu/lung nu vei avea ce sa faci, va trebui sa le schimbi...

Edited by ches

Share this post


Link to post

M-am mai interesat si eu si am inteles cum sta treaba, si da, tensiunea e asigurata de camasa (practic cu cablul liber ca in poza, face bucla cand impinge furca in viteza. Interesant e ca nu gasesc cablurile noi pe pe nici un site autohton. 

Share this post


Link to post

Poti incerca la dezmebrari, dar sa te asiguri ca nu are aceeasi problema cu al tau. Fiind o piesa care nu prea se strica ar trebui sa fie ieftina.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...