Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 2.0 verde (inlocuitorul LIN-ului)

Recommended Posts

S-au mai facut nimicuri:

Rerutat o linie de vacuum pentru canistra de vapori fiindca atingea pe unde nu trebuia

Strans cateva filete frana de mana fiindca s-au mai tocit sabotii isi oricum bloca la ultimul dinte.

Curatat senzorul ABS si inelul stanga fata fiindca tot merge cu intermitente.

Si, cel mai important, ce urmeaza, refacut urechea rupta in partea de sus a alternatorului:

Compress_20220706_124053_3864.thumb.jpg.093d9cc248d284e3e04dbccba65ff8d5.jpgCompress_20220706_124056_6896.thumb.jpg.84efc2dc97238130f0d5e97992c8e0cd.jpg:

Compress_20220706_124055_5460.thumb.jpg.19d9a69cb9bba1c3af017420ae64cdcc.jpg

Metoda asta a rezolvat totodata si o alta problema, alternatorul avea fulia putin mai mica decat celalalt, drept urmare intinzatorul curelei cam "lovea" in capat si nu mai intindea corespunzator cureaua, acum e la fix.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din ciclul, nici o zi fara carne 🙂  Context:

De ceva timp masina pornea foarte greu, a treia, a 4-a cheie.

In urma unor investigatii (adica fise/bujii schimbate degeaba) am ajuns la concluzia ca ceva e in neregula la sistemul de alimentare cu benzina.

Fiindca rampa de SFI are ventil de verificat presiunea, mi-am cumparat o trusa pentru asa ceva.

S-a constatat ca presiunea este cat trebuie atata timp cat functioneaza pompa de benzina, dar pica la zero aproape imediat ce pompa se opreste. Primul suspect, regulatorul de presiune, adica domnul:

Compress_20220711_191124_4267.thumb.jpg.b761707c1c07e1519ae9bb3438473bc3.jpg

Numai ca ceva nu prea dadea bine prin valori si am zis sa fac testul urmator:

Este evident ca regulatorul functioneaza corect, drept urmare nu mai ramanea decat un singur vinovat posibil 🙂

Compress_20220711_191126_6184.thumb.jpg.56819a942442ce1a0cce4e112232fd4a.jpg

Mai tine cineva minte testul pompelor de anul trecut sau cand a fost? 🙂

E, asteia "fortoasa" i-a murit supapa unisens, drept urmare imediat ce se oprea, scapa presiunea inapoi in rezervor, lucru demonstrat si prin faptul ca puteam sufla pe stutul ala fara probleme.

S-a inlocuit cu urmatoarea din lista (cred ca cea originala de altfel) si problem solved 🙂  Poza de mai jos este cu contactul pus, dupa cele 3-5 secunde de functionare ale pompei fara a porni motorul.

Compress_20220711_191125_5247.thumb.jpg.b25d95e5ee03b98145d3bbdda06fb348.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Si, revenim, fiindca am deranjat ventilul ala de pe rampa cand am testat presiunea, binenteles ca a cedat, fix cand eram pe autostrada in coloana spre centura si mai si ploua afara 🙂 

Am avut noroc ca nu am luat foc, am reusit sa ajung pana intr-o parcare (masina dadea sa se opreasca si nu mai tragea deloc) cu benzina siroind dupa mine si sa strang capacelul de plastic de dasupra cat sa nu mai piarda, asa am ajuns cu ea acasa unde am schimbat nenorocirea aia de ventil cu totul.

Si, fiindca merita (NOT) am facut o sesiune de autosoft in urma careia s-au schimbat 2 cauciucuri (fata, am pus tot hankook ventus prime k125 cum am si pe spate) indreptat 3 jante din 4, schimbat valvele la toate 4 rotile si la final o geometrie. Cost total vre-o 1400 RON. Compress_20220801_231804_4944.thumb.jpg.3cbec6c516cd15e9e18329da70eee2b1.jpg 

Si, feeria nu se termina aici, in week-end am incercat sa schimb senzorul abs pe stanga fata fiindca incepuse sa nu mai indice viteza bine. S-a lasat cu suruburi rupte, senzorul a iesit bucati, nervi si o zi pierduta fiindca noul senzor (de nubira) nu indica viteza deloc (0 km/h)  😄

Niste poze din timpul macelului:

Compress_20220801_231807_7412.thumb.jpg.654d33a0c517cb58e053074e57b30675.jpgCompress_20220801_231805_5824.thumb.jpg.3dfddc0f65fc157f9a12a1d59b17f88c.jpgCompress_20220801_231808_8623.thumb.jpg.5f56b023df92d9547c8b20dbf2598404.jpg

 Maine voi testa mai multi senzori si vom vedea ce si cum, ori senzorul ala nu e compatibil ori problema este in alta parte.

Totodata fiindca vre-o 2 tacheti au inceput sa bata serios la rece mi-am comandat 16 bucati de "fai autoparts" (cei mai ieftini) si o curea de distributie, urmand sa ii inlocui (sper maine daca rezolva cu abs-ul repede) Inca vre-o 440 ron pentru ca MERITA  😄.

Ah da, am uitat, am schimbat si uleiul cu un total racing 10w50 in speranta ca nu mai bat aia, degeaba, nici o diferenta 🙂

Edited by Dj_Dark
  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post

Rezolvat azi abs-ul, asta asa scurt sa nu va plictisiti citind🙂

Pe larg, incepe acum:

Am inceput diagnoza prin scoaterea firului de la senzorul dreapta fata pe care l-am tras in stanga, am vrut sa vad daca problema e la senzor/inel planetara sau cablaj/calculator de ABS. Cam asta a iesit.

Dupa ce am aflat ca senzorul/inelul abs functioneaza in parametri am atacat problema, sapat pe sub bord, scos mufa din calculatorul abs, identificat firele, masurat, nici unul din ele nu avea continuitate, drept urmare m-am apucat sa scot instalatia de pe masina sa fad unde e rupt.

Compress_20220802_185724_4578.thumb.jpg.758f715e3d0d45123e281732d962a550.jpg

A fost ceva de munca dar intr-un final am reusit sa scot firul intreg direct din mufa.

Compress_20220802_185722_2972.thumb.jpg.a992cb44f54d02c79b970eed74369a37.jpg

Este un mister cum au reusit ambele fire sa se intrerupa iar cablul sa ramana intr-o bucata, nu se vede intins, strangulat, intepat..etc.

Nu mi-am mai batut capul, am uitat sa mentionez ca mai am o instalatie de ABS, drept urmare am desfacut-o si pe aia, am luat tot firul frumos (tot din mufa, fara taieturi) pus in noua instalatie, remontat tot (nu mai detaliez, nu a fost usor) si voila:

Compress_20220802_185721_1212.thumb.jpg.5bad6a18f51dbcaa6f721cd074c9f57a.jpg

L-am si testat, functioneaza. Maine atacam tachetii 🙂

Edited by Dj_Dark
  • Like 3

Share this post


Link to post

Si am schimbat si tachetii, din pacate masina trancane mai rau, sa speram ca se mai amorseaza in timp.

Pe lung, tachetii noi au canalul si gaura putin mai mica, posibil asta sa fie cauza pentru care se amorseaza mai greu (sper eu 🙂 )

Compress_20220803_205113_3635.thumb.jpg.fa762496dfe582bd5845cdbd57e450c7.jpg

In alta ordine de idei, pe evacuare totul arata bine, in schimb pe admisie am gasit asta:

Compress_20220803_205116_6246.thumb.jpg.43e15f10582e1967b1a1054ff2575a10.jpg

Compress_20220803_205116_6967.thumb.jpg.d76cb91934b19175958b15a0ad80e334.jpg

Pare ca a sarit "smalt-ul" cum zicea bunica-mea, cel mai probabil astia nu s-au rotit, astea sunt canalele alea atinse cu presa de baietii destepti de unde am facut chiulasa ultima data, nu mai tin minte care erau, dar stiam ca sunt 2.

Mai tin minte ca au intrat putin fortat tachetii atunci, posibil asta sa fie aluminiu tasat in timp fiidnca acum tachetii noi intra usor si se rotesc perfect in locasurile alea.

Nu ma pricep foarte bine dar axa aia pare compromisa, poate @Salex ma lamureste mai bine, am montat-o asa, daca nu se amorseaza tachetii astia noi intr-un drum mai lung ramane sa bag un ulei 5w30 in locul astuia 10w50 de acum, poate se mai linisteste, daca nu, cautam alternative.

Tot cand schimb uleiul o sa incerc sa fac o presiune la pompa de ulei cu manometrul de combustibil, cred ca am "fitting" corespunzator in trusa aia.

La final, o poza cu axa de evacuare si interiorul motorului

Compress_20220803_205111_1071.thumb.jpg.1c0521282cb0378f84e667a94c045a67.jpg

Compress_20220803_205114_4856.thumb.jpg.77ae0a2db84aaffb39e17920bf29b09f.jpg

Edited by Dj_Dark
  • Like 3

Share this post


Link to post

Am uitat sa mai postez aici.

Pe scurt, tachetii noi mergeau perfect la rece, insa dupa ce se incalzea se dezamorsau si bateau, drept urmare s-au inlocuit din nou cu unii de pe o chiulasa de leganza de la @AndreiCiprian si nu mai bate. Daca e sa fiu carcotas, trancane un pic dar na, aia e, cand o sa am alti 500+ RON care se plictisesc la mine in buzunar o sa iau un set de kolbenschmit care din poze par ce trebuie (canal de ulei si gaura mari).

Oricum e mai bine ca inainte, aia vechi trancaneau la fel la cald, in schimb la rece aveam 2 care bateau serios (probabil aia 2 din poza din postul anterior)  de imi era rusine sa mai plec cu ea 🙂

Deci, nu era de la presiunea de ulei, nici de la canalul si gaura mai mici (si astia pusi acum tot asa sunt), pur si simplu au fost prosti de noi, sa va feriti de firma asta FAI Autoparts.

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

Am uitat, week-endul trecut am schimbat ambele chedere de pe spate ca tot le aveam noi. Poze din timpul montajului nu am am doar cu ele cumparate 🙂

Compress_20220824_205951_1207.thumb.jpg.ce61f0058bf962583eef300e81707f9c.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Din seria, daca nu repari iarna la masina nu ai facut nimic, ieri m-am apucat sa schimb caloriferul de caldura fiindca ma plictiseam 🙂

Evident, am reusit sa rup stutul de la condensul de AC la demontare (am uitat complet de el) dar am reusit sa desfac toate suruburile frumos, inclusiv infamul de deasupra timoneriei pentru cine stie 🙂)

Compress_20221128_130006_6929.thumb.jpg.d42b42449bc4b715f549bd0ecb82bf34.jpgCompress_20221128_130005_5762.thumb.jpg.da380c71b8cae0a91f3bf4ab0da220f3.jpg

Binenteles ca radiatorul nou (nissens) era putin mai mic decat originalul si a trebuit sa fac o "romaneasca la una din prinderi, cred ca se observa in poze.

Compress_20221128_130007_7806.thumb.jpg.5d16a17b31ccf3ce21e61c38ba795662.jpgCompress_20221128_130009_9203.thumb.jpg.a40d17506eb691cd616c67077c916e42.jpgCompress_20221128_130009_9849.thumb.jpg.fc1c28180aa54677d66ebe924d095fd1.jpg

Totodata am lipit stutul de condens si la remontare l-am rupt iar, fiindca nu reuseam sa inchid clima din cauza unei conducte de la noul calorifer si am fortat cam tare.  S-a realiniat conducta cu cateva lovituri de ciocan si am reusit sa inchid clima 😄.

Am pus toate suruburile inclusiv ala nenorocit, insa pentru asta a trebuit sa demontez maneta schimbatorului cu tot cu tija aferenta pentru spatiu, insa cel mai probabil o sa o desfac iar sa relipesc stutul fiindca pe partea cealata e complicat si nu o sa fiu sigur ca il pozitionez bine si sigur ma trezesc cu apa la picioare la vara.

Cam atat momentan fiidnca ma saturasem sa tot stau in pozitii contorsioniste prin masina, continuarea episodul viitor.

Edited by Dj_Dark
  • Like 3

Share this post


Link to post

Toata compasiunea pentru ce ai avut de facut ... imi aduc aminte perfect sistemul de la Espero. Te asigur ca ala de la Leganza e mult mai nasol 😁

Dar, ceva nu imi place. Mai bine de jumatate din fagure este cam "turtit", asta va afecta fluxul de aer care va trece prin calorifer :((

Share this post


Link to post

Asa se vede in poza din cauza unghiului, in realitate nu e asa rau, l-am atins cu mana un pic cand l-am montat 😄

Share this post


Link to post

Vezi ... daca nu lucrezi cu manusi de latex 😄 

Share this post


Link to post

E gata, mai am finitia de mahon de relipit pe aia de la schimbator, baga cald, all good. Urmatoarea pe lista este siguranta aia de la dezaburire, functioneaza dar topeste siguranta in 5 minute (nu se arde), probabil contact imperfect in panou, o fericire.

Compress_20221205_094858_8692.thumb.jpg.c5f1b5596fbb010a48ba0ecddab1f198.jpgCompress_20221205_094859_9685.thumb.jpg.c0c64bf4e5fcd72441074d277158351d.jpg

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

Sambata am atacat siguranta buclucasa de la dezaburire.

Compress_20221214_113904_4791.thumb.jpg.194c38ca7f4406244a6aeec19b9c15e5.jpgCompress_20221214_113905_5933.thumb.jpg.4cbc6b2a8f2fb21308878c43ac078784.jpg

Am curatat si intarit cu niste fludor jonctiunile si testat, tot se incalzeste dar nu se mai topeste.

Problema defapt nu e la jonctiuni ci la pini in sine, combinat cu siguranta proasta (pini foarte subtiri) rezulta efectul.

Momentan am pus una de 25A, nu am avut de 20 dar urmeaza sa o schimb cand gasesc una mai sanatoasa cu pini mai grosi care sa atinga mai bine in alea, nu prostiile alea la set din benzinarie.

Totodata am remarcat ca oglinda stanga se incalzeste cand vrea ea si are legatuera cu deschiderea usii, cel mai probabil firele din furtunul dintre usa si stalp sunt intrerupte, o sa investigam pe viitor.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Fire intrerupe la trecerea dintre caroserie si partile mobile ... Bleah 😩.

In loc sa promoveze asa de tare electricele, mai bine inventau jonctiuni wireless 😄 

  • Haha 3

Share this post


Link to post

Nu mai cositori papuci  🙂 fludorul face niste mustati in directia opusa papucului, care se comporta ca un punct de inflexiune si in timp de la vibratii/miscari se va rupe fix in capatul mustatii. Sertizat ca lumea si atat, daca gasesti si papuci buni cu atat mai bine (nu ce-i prin magazinele de DIY la noi, ci pe la firmele de profil ... preferabil din afara).

  • Like 1

Share this post


Link to post

Da, stiu, patesc la bmw la filonul dintre portbagaj si caroserie des, dar alternativa era alt papuc si nu prea am vazut genul ala.

Oricum, avand in vedere ca teoretic acolo nu e nimic mobil, sper sa tina 😉 

Share this post


Link to post

Stergem praful, am montat catalizatorul la loc si o pregatesc pentru itp 🙂 

In proces am gasit burduful dinspre cutie la planetara stanga spart, ma intreb de cand e asa

Compress_20230626_213901_1142.thumb.jpg.c4939c39b491a9b74cc9afe65dfaea19.jpg

Bineinteles ca a spoit de vaselina tot pe-acolo, se curata ea in mers 🙂

Am decis sa inlocui planetara cu totul fiindca tot aveam una prin garaj, insa din pacate asta noua trozneste in viraj, probabil capul dinspre roata nu mai are vaselina. Se va inlocui capul de la cea cu burduful rupt daca tot am pus-o pe masina cand o sa mai am chef 🙂

Compress_20230626_213859_9571.thumb.jpg.7fb40d8869303f0ec46762a9a2239883.jpg

Totodata am inlocuit capul de bara stanga fiindca burduful era cam rupt.

Compress_20230626_213858_8232.thumb.jpg.abcd98ba7e0c6d43139872321d19c2e5.jpg

La final am testat aerul conditionat si am tras si o spalare de suprafata sa se mai duca din praful de pe ea 🙂

Compress_20230626_213857_7672.thumb.jpg.1c220511f24c6b4531c1ed590e1d6ac2.jpg

Compress_20230626_213856_6630.thumb.jpg.b5e08c7f66502d21cd40a543c2033165.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

De ieri, avem asigurare si ITP 🙂

Dupa am schimbat capul planetarei care troscaia in viraje (detalii mai sus) si am mai strans frana de mana un pic.

Azi evident am iesit in teste si unde se testeaza cel mai bine daca nu transfagarasan 🙂

Compress_20230711_224626_6954.thumb.jpg.db3c13ea02ae14c10486721f5ef59854.jpg

Compress_20230711_224630_0575.thumb.jpg.bb9d570dcb7d15ac855cb033e6126e73.jpg

Masina s-a comportat exemplar, nu s-a stricat nimic important (sau nu cred, vad eu maine pe zi 🙂 )  singura problema la audio, boxa stanga fata a inceput sa nu prea mai mearga, dadeam volumul tare putin si isi revenea o perioada, dupa care la fel, statia de sub scaun trebuie verificata, cel mai probabil switch-urile vietii de low pass...etc..sau vre-un potentiometru nu mai face contact bine.

Edited by Dj_Dark
  • Like 8

Share this post


Link to post

Bun, masina nu se dezminte, de data asta a fost vina mea 🙂

Fiindca nu am avut colier la burduf am folosit evident un soricel strans la mana. Problema e ca nu a fost strans suficient, toata vaselina a iesit si joia trecuta cand ma intorceam de la intalnire masina a inceput sa vibreze foarte urat in sarcina de am crezut ca am distrus cutia sau ceva pe la diferential.

Dupa ce m-am tarait cu 60 la ora pana acasa am vazut grozavia. Ramanand fara vaselina s-a incins, rolele s-au blocat si batea in cutie. Cam asa arata desfacuta.

Compress_20230718_221010_0493.thumb.jpg.da61c7f86a2cd92f6ed987ad85d1eb24.jpgCompress_20230718_221012_2942.thumb.jpg.5acfa5184989a46c07aec17d528524f7.jpg

Compress_20230718_221012_2027.thumb.jpg.11c908911c77b3ffe2f629bc8398a940.jpg

Daca dadeam cu spray de frana nu se curata asa frumos 🙂

Fiindca se pare ca s-a cam incins si frecat acolo am inlocuit tripoda pentru siguranta, bagat vaselina si de data asta 2 soricei stransi cu patentul.

Compress_20230718_221014_4452.thumb.jpg.627a08a37cc57727efc5245989034b8e.jpg

Compress_20230718_221015_5173.thumb.jpg.02cf500838b3c79d5b740f0d7bece26e.jpg

Colier cu surub din pacate nu pot sa pun, fiind tripoda mare spatiul este limitat si surubul loveste in cutie cand se invarte, drept urmare trebuie colier de planetatara strans cu cleste de-ala de care nu am 🙂

Momentan ramane asa, vedem daca mai iese vaselina.

 

 

 

  • Like 2
  • Sad 2

Share this post


Link to post

Noroc ca poza asta e facuta inainte sa distrugi planetara :))

received_689111239709482.jpeg

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Planetara aia a ramas iar fara vaselina, de data asta am prins-o la timp si am schimbat-o cu una cu tripoda de daewoo, detalii urmeaza, acum sunt pe fuga dar pare ca merge si nici nu mai vibreaza in volan la plecari in forta.

Si nr 2, a cedat sudura la suportul dreapta al motorului (tzigania facuta de mine acu ceva timp sa il ridic mai sus) am pus o centura de siguranta sa nu il pierd pe drum si am ajuns acasa, detalii la fel cand remediez.

Stay tuned 🙂

PS Poza de mai sus de la colegul @AndreiCiprianeste de la pilkington, am schimbat parbrizul si am uitat sa pun aici, detalii tot data viitoare, ca pret parca a fost pe la 700 ron-ish cu totul.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

Bun, incepem cu planetara, evident, si burduful "nou" s-a rupt intr-un fel similar cu celalalt.

Compress_20230805_005250_0899.thumb.jpg.6b3ae602b9e3900ab922cb67bb5e4eca.jpg

Drept urmare am decis ca gata cu tripoda, punem articulatie normala de daewoo sa am loc sa pun colier cu surub. Am scos stocul de planetare sa aleg si surpriza, nici una nu avea inel de abs, daar, am gasit pe bej fix ce imi trebuia, inel de abs in cap si articulatie de daewoo la cutie

Compress_20230805_005252_2421.thumb.jpg.f865a3c698512e2396b0146733a3fa83.jpgCompress_20230805_005253_3834.thumb.jpg.c77fd7cfaf78dc91ef5f7321e7e0cb59.jpg

Binenteles, mana pe chei, demontat si inlocuit rapid cu una fara inel sa fie, remontat la loc si la analiza am descoperit de ce o lasasem pe bej pe asta, burduful dinspre cutie era intepat 😄 

Compress_20230805_005256_6419.thumb.jpg.c76b0db40fe1153a28ce0af315566141.jpg

Drept urmare, luat burduf de pe una dezmembrata, demontal si construit o planetara cum am vrut eu

Compress_20230805_005257_7941.thumb.jpg.f91962a9af60e0a8d7372d2a06057b90.jpg

Dupa care a inceput distractia, m-am chinuit o jumatate de ora sa scot capul planetarei vechi ramas in cutie, era intepenit ca naiba, am folosit un cablu de remorcare infasurat pe barosul de 5 kile iar i ncapatul celalalt prins de o sarma groasa infasurata cu maiestrie intre cap si cutia de viteze.

2 sarme rupte mai tarziu si 2 clesti de la cablul de remorcare ajunsi in umar (bine ca nu in cap) cand s-a rupt prima sarma am reusit sa scot mizeria.

Compress_20230805_005254_4730.thumb.jpg.e6594c548340d52740070b6fefa3b92e.jpg

Pus planetara noua, montat la loc, facut deja vre-o 2 drumuri in care am avut si viteze mai mari, pare ca rezista si nu mai da vaselina afara si nici volanul nu mai vibreaza cand o calc (deh, articulatia cu bile multe nu role de tri-poda, e mai finutza dar si mai putin rezistenta).

Maine atacam si problema numarul 2, suport motor rupt din suduri.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Bey! Tinere! Asa te-am invatat eu pe tine ? Pai nu asa ne fu vorba ca la burduf planetare folosim coliere pentru planetare si clesete pentru a evita dezechilibrarea? Tinere ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Lasa nea victore ca nu e dezechilibrata, dimpotriva, chiar nu mai vibreaza in volan. Si cel mai important, nu mai iese nici vaselina din ea 🙂

Revenim cu problema nr 2, tamponul, dupa cum bine am intuit era rupt complet, doar norocul a facut sa nu cada motorul din partea aia, dupa cu mse vede in poze:

Compress_20230807_013610_0369.thumb.jpg.787fc2bf71e67b5a65d5a27a0050cd89.jpgCompress_20230807_013611_1699.thumb.jpg.818afddd5cdee3e49aeb89f3410333fd.jpg

Dupa cum se vede, era prins doar in 2-3 puncte in partea de jos, restul era doar platbanda aia care nu a rezistat la miscarile laterale (probabil planetara aia cand a ramas fara vaselina si a dat socurile in el i-a grabit sfarsitul).

Drept urmare am refacut tzigania, nu arata prea frumos dar pare mai rezistent decat inainte, am dat ciocane si am sapat cu flexul dupa zgura de m-am saturat, sper sa fi prins bine.

Compress_20230807_013614_4690.thumb.jpg.029bcd45d9c0fab771f1dcf96be207e1.jpgCompress_20230807_013615_5840.thumb.jpg.f234983832406596bde6f5f5ef70e3b7.jpg

Testat cu niste scartz-uri sanatoase (astea mai mult pentru planetare si de placere 🙂 ) si frane de motor de pe la 5-6 mii de ture, rezista, vedem si in timp cat tine.

PS ca mi-am amintit, freon incarcat anul trecut in iunie si inca face frig bine, desi compresorul are urme de ulei si substanta de contrast pe la senzori dupa cum detaliam acolo. O minune, nu ma asteptam, aparent perderea e mica.

Cu parbrizul ala nu am ce update sa mai dau ca nu am facut nici o poza 🙂 

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

Update, am reverificat tamponul, pare ca rezista, i-am dat si o mana de vopsea daca tot era desfacut.

Compress_20230829_220053_3934.thumb.jpg.a095743ac8aae470c60234ca27dfa1e5.jpg

Numarul 2, am pus folie pe spate, nu am poza cu ea infoliata, doar inainte 😄

Compress_20230829_215557_7953.thumb.jpg.2fd9ccc8bb3e3a8b9191bfa045cf9e27.jpg

Si 3, cam asa arata discurile mele brembo max dupa habar nu am cati km, placutele nu sunt nici la jumate.

Compress_20230829_220052_2518.thumb.jpg.214519bedf309de0bd923c063a4d02a2.jpg

Drept urmare am zis gata si am comandat acu ceva timp astea:

received_1287437608573127.thumb.jpeg.0ea21f83ec684294d917671b09b856d1.jpeg

Azi au venit, maine se vor monta si joi se vor testa. Pret 1500 RON si da, stiu, am dublat valoarea cazanului 🙂

  • Like 3

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...