Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 2.0 verde (inlocuitorul LIN-ului)

Recommended Posts

Da, ii o posibilitate sa nu se fi dat afara uleiul din cutie pe la buson si sa fi ramas pe el din ala vechi. Ar fi culmea ca cineva sa fi desfacut busonul si sa nu-l stearga macar (nu mai zic de suflat cu spray de frine) inainte de a-l repune la loc.

Share this post


Link to post

Clar nu, cel mai probabil a desfacut capacul de la diferential, busonul ala e de nivel nu de golire si era si intepenit bine.

Share this post


Link to post

Intr-adevar, de busonul de nivel aminteai. Citisem eu bine si intelesem in dunga de aici si raportarea la busonul de golire.

Share this post


Link to post

Lejer, de...iarna, am terminat interiorul (cred) 😄

Am redus la minim parazitii pe care ii induce motorul muzicii, problema sunt cablurile de intrare care duc in spate, niste prostii fara ecranare. Vor trebui schimbate la un moment dat, insa momentan sunt multumit asa.

S-a montat intr-un final si spatarul banchetei. e cam gata masina de itp si iesit in rodaj, insa la ce noroi e afara nici vorba momentan, ramane dupa anul nou.

Pe viitor ar trebui schimbat farul dreapta cu ala de pe visinica fiindca desi geamul e bun, oglinda nu prea si este diferenta vizibila in iluminare. Ah da, uitasem, mai e incalzirea in scaune.

IMG_20201228_154553_compress10.thumb.jpg.5c6c25ccff7eec6eee83cf0c450b8a35.jpgIMG_20201228_171542_compress21.thumb.jpg.712b512b017ef1c48907cd77ac9d9724.jpg

 

Si o filmare cu muzica, distorsiunile de la final sunt de la telefon nu mai putea compensa 😄

 

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 7

Share this post


Link to post

Cite ore ai stat pe ea s-o dai gata ? Ori nu-ti documentezi asa ceva ...

Share this post


Link to post

Multe, nu are rost sa documentez ca oricum nu trag la ora, ar castiga servisurile cu mine la manopera grupa mare 😄

 

Share this post


Link to post

Da, multe -multe da' amu'i boboc ...😉

Share this post


Link to post

Intre timp s-a mai lucrat.

Am inlocuit ansamblul stergatoare cu cel de pe bej fiindca avea mai putin joc, fiind schimbat de mine integral acum ceva timp (inclusiv motorul).

Fiindca imi statea pe creier, am demontat farul dreapta si am incercat sa curat oglinda. Din pacate s-a dovedit a fi arsa nu murdara, drept urmare s-a inlocuit cu cel de pe visinica.

194911120_IMG_20210104_1632562_compress62.thumb.jpg.20a4f8d109bff5c78efcfaecc3d01344.jpg

 

S-a montat incalzirea in scaune. Am ales sa scot de tot vechiul sistem pentru a elibera polita aia de tot, plus ca noul sistem are 2 trepte si butoanele au si iluminare de stare (din pacate nu si ambiental).

Am gasit un loc interesant zic eu pentru locatie.

IMG_20210105_182836_compress33.thumb.jpg.d976a1a86b9e924de4ce7c30216daf23.jpgIMG_20210105_182843_compress35.thumb.jpg.17f4636349633d7a7b7e10029c02f965.jpgIMG_20210105_182940_compress88.thumb.jpg.9eaa8a8c237fb46279ea4d1c756b622a.jpg

 

Rezistentele vechi in scaune erau originale daewoo, ceea ce dovedeste ca instalatia a fost de fabrica. Totodata se observa si de ce nu mai mergeau cele de sezut. S-a ars rezistenta unde se prind firele in ea. Sincer, la cum arata ma mir ca nu a luat foc.

IMG_20210105_131834_compress28.thumb.jpg.089b77ffe45bfc37ac4043e8db0f14e7.jpgIMG_20210106_072414_compress49.thumb.jpg.da1da6a5012c0f092da91d5d6789d695.jpg

Astea noi se simt dupa vre-o 3 minute si ajung la full cam dupa 10 min pe treapta mare. Cel mai probabil si din cauza pielii, la panza s-ar fi simtit mult mai repede. 

La test inainte de montaj se incalzeau repede insa probabil dureaza pana ajunge si la posterior, pielea e groasa si mai are si un strat de burete subtire pe ea.

Si e cam gata de test de drum, asteptam vremea buna sa vedem la testul "dinamic" ce mai apare, la cel "static" m-am lamurit 😄

  • Like 2

Share this post


Link to post

Gata, avem itp, asigurare si iesim la plimbare 🙂

IMG_20210113_084514_compress21.thumb.jpg.dab6733d185a337ffda237b81e802735.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Testul dinamic s-a incheiat, in urma caruia ramanand urmatoarele:

1) Geometria trebuie facuta, sta volanul stramb si se simte ca nu e in regula.

2) Check engine se aprinde si stinge sporadic, banuiesc sonda lambda.

3) A murit vitezometrul dupa 300 km, banuiesc cablul la intrarea in ceas fiindca avea plasticul crapat si a fost lipit cu superglue.

4) Caldura nu baga cum trebuie, trebuie reintervenit mai agresiv la calorifer.

 

Cam astea ar fi la prima vedere. In rest masina merge bine, vedem ce mai apare dupa ce diagnosticam/reparam ce e mai sus.

O poza de la intalnirea de joi, alaturi de singurul espero pe care il mai stiu in viata momentan 😄received_873940560074544.thumb.jpeg.b87e9f6359dbebfba90e6e0a442669bb.jpeg

  • Like 3

Share this post


Link to post

La nr 2 este defapt cod 16, senzor detonatii, no change in voltage, bad wiring or fault sensor.

Avand in vedere ca e intermitent o sa merg pe varianta cu bad wiring.

La restul e prea frig afara sa ma apuc de ceva 🙂

IMG_20210116_155035_compress18.thumb.jpg.4533ca73a8f8435b9efb658af68ac2c8.jpg

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Revenim, deci in ordine:

1) S-a rezolvat momentan la sfoara, old style. volanul e aproape drept si masina se comporta bine pe drum, pana ajung la o geometrie profi e suficient.

2) Aici pun direct o poza cu mufa senzorului.

IMG_20210123_122401_compress35.thumb.jpg.595791967b76e67fc19b8a99f85b2fe3.jpg

Cablul era "lemn" de la atata timp de temperatura mare drept urmare s-a taiat o portiune de 2 cm, lipit si izolat corespunzator. Problem solved.

3) Deoarece nu a fost strans bine (intrase piulita stramb si am crezut ca e strans) a jucat in senzor si s-a retezat motul jumate.

IMG_20210122_151804_compress45.thumb.jpg.ee52e3366f0f5e6a870f5e2c584b3938.jpgIMG_20210122_151754_compress60.thumb.jpg.da5b5c953f3c75490d67ed2594d0ae37.jpg

  In a doua poza este cablul schimbat, asa trebuie sa arate motul ala intreg.

Binenteles ca partea rupta a ramas in senzor, si nu am mai reusit sa il scot.

S-au schimbat senzorul si cablul cu cele vechi de la bej si problem solved.

IMG_20210122_162001_compress79.thumb.jpg.419e2b1489fa79e35c91cec6b9c2c528.jpg

Si la nr 4 nu am apucat sa ma bag, insa baga suficient, nu cred ca ii mai fac ceva. Oricum voi merge mai mult vara.

Si, am descoperit si nr 5, planetara dreapta arunca vaselina pe langa colierul mare de la burduful interior. Asta va fi adresata in viitorul apropiat.

Si, de test, am iesit la o plimbare pana la manastirea Cozia. Verdictul? Sunt super multumit, motorul s-a mai "lasat" nu am avut rabdare 1000 km si am avut cateva scapari in acceleratie (cea mai urata, 180 km/h in treapta a 4-a, insemnand aproape limitare la motor).

Per total mi-a placut, mai mergem 😄 . Usor imi readuce aminte de bej, ce-i drept unul mai cuminte un pic si mai decent, nu "satana" aia 😄

E si normal de altfel avand in vedere ca jumatate din masina este defapt din bej (motor/suspensie/frane/evacuare, jumatate de interior)

Si cateva poze de final, curat/murdar, dupa ieseala am dat si o spalare.

IMG_20210124_133824_compress81.thumb.jpg.7be70afc322adad790fd58c3ba87ee40.jpg1884969484_IMG_20210124_1923542_compress43.thumb.jpg.fc49f3dd9a1b9cba9265f166a92e45b1.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Am iesit la o a doua plimbare, 2 zile in bucuresti, nu s-a mai stricat nimic, caldura tot nu baga cum trebuie, pe langa calorifer si termostatul pare sa aiba probleme fiindca in mers aerul e mult mai rece decat cand stau pe loc.

Planetara aia tot pierde vaselina, am luat colier si cu prima ocazie vom interveni.

In rest, merge.

IMG_20210128_080929_compress85.thumb.jpg.db9ee5a9c7ea30df58f1cc5cb2a59bdd.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

Am intervenit, sper sa tina.

S-a bagat vaselina noua si s-a folosit colier de 7 lei cu surub 🙂

IMG_20210202_153553_compress96.thumb.jpg.c703477d55aae184e96a7be230591eb8.jpg

In alta ordine de idei, placuta exterioara dreapta s-a cam dezintegrat, am comandat discuri si placute noi.

IMG_20210202_153558_compress94.thumb.jpg.a8b4b6f795c4e662b8d194af7cfa5cfc.jpg

Share this post


Link to post

Placuta aia n-o inlocuiam nici in ruptu' capului, mai mergea o vreme ... 😉

Modelul asta de etrier il am si eu. Suficient de fiabili.

Share this post


Link to post

Asa am zis si eu, drept urmare am pus-o la loc cu grija sa nu cada tot materialul de pe ea 😄

Cei mai buni etrieri de pe daewoo astia sunt. 0 mentenanta pe bej de cand am masina si inca merg fara probleme.

Share this post


Link to post

La Espero-ul meu tot pe astia i-am avut, super frane, zero probleme !

Share this post


Link to post

Daca tot suntem la feedback si eu am ajut la Cielo etrieri de espero si chiar ca cei mai tari.. 
Dupa am avut numai blestemul DAC-ului :))

Share this post


Link to post

Pai cam toti astia care ne-am ocupat de Cielo, am pus etrieri Ate de la Espero. Tin minte ca i-am luat si la un super pret, vreo 30-35 lei perechea. Reconditionati, placute, au mers pana a murit masina... imi pare rau ca nu i-am dat jos de pe ea, ca erau buni.

Share this post


Link to post

Ai mei is mai cooolll ca-s de astra mica. Imi aduc aminte cind i-am procurat si RECONDITIONAT din start, asa frine promte mai rar, muscau din discuri nu alta ! Vorbesc la trecut datorita faptului ca au trecut ceva ani de cind au fost reconditionati da' nici asa nu ma pling avind in vedere ca de doua ori pe an (la fiecare schimb de anvelope iarna-vara) primesc ceia ce le se cuvine : demontare, curatare, regresare, montare. Foarte buni, mai ales de le acorzi atentie !

Share this post


Link to post

Gata franele.

IMG_20210214_140853_compress84.thumb.jpg.99037dfd3ec37958da9530f04f781725.jpg

Ah, si ca sa vedeti cat a afectat (sau cat afecteaza in general) substanta aia antiinghet de pe drum, bieleta din poza urmatoare era noua inainte de iesirea de test de data trecuta. Cam asa arata dupa 2 drumuri.

IMG_20210214_152040_compress40.thumb.jpg.11f5ab1de0f4d09dd9ca3c3e2f5fe6eb.jpg

 

Si la final, o poza cu surorile

IMG_20210214_165714_compress80.thumb.jpg.899f59daac96ad84d01b3d9f780b3f90.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Aia is etrieri noi iri reconditionati ?

Share this post


Link to post

Nu, o singura data demult au fost vopsiti, atat.

Share this post


Link to post

Asa de la distanta (sí e ceva distanta) ai zice ca-s noi, arata chiar foarte bine. La discuri nu comentez ca e firesc a-sí arata luciul numai ca au niste taieturi asa bizare in ele... 

Share this post


Link to post

De la flex, mi-a scapat in ele cand am montat bieletele 😛

La etrieri a fost vopsea ordinara din ce imi amintesc si data strat subtire nu excesiv. Au foarte mult timp de cand sunt facuti, nu imi mai aduc aminte, sunt aia de pe bej defapt, am preferat sa pun ceva ce stiu in locul la ceva cu istorie necunoscuta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...