Jump to content
Sign in to follow this  
catapkz

Baby Chevy

Recommended Posts

Despre multi senzori noi am citit ca nu sint  de calitate , ori defecti de noi, ori rezista putin. Sincer, macar de test, as cauta senzor second, dar original. Nu stiu insa cit se mai gasesc...

Vezi dupa ce il schimbi.

Daca persista vad ca acolo in tabel la cauze apare "gol de aer" - nu ma pricep deloc la mecanica dar poate sa fie de la alimentarea cu combustibil? gen furtun alimentare neetans?

Poate cind s-a umblat la motor au ciupit vreun furtun, au uitat sa stringa vreun colier... Poate sa fie pur si simplu o coincidenta eroarea cu umblatul la motor.

Daca nu rezolvi cum v-ati gindit poate e de luat in calcul si posibilitatea asta. Zic si eu.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Daca tot face nu strica sa urmaresti si traseul senzorului de la axa cu came. De multe ori cand se schimba piese mecanice, exista riscul sa traga mai tare de fire/ mufe si cand se incalzeste motorul sa apara probleme. Ai reusit sa observi un pattern al momentului cand iti aprinde check engine? Adica face numai cand este cald, daca o incalzesti pe loc face? 

Share this post


Link to post

Am vorbit la Autokarma si le-am spus de senzorul defect, mi l-au schimbat cu un Metzger. Seful de magazin a zis ca firma aceasta -Metzger sunt doar ambalatori si au produse calitative. 

L-am montat pe cel nou, am sters eroarea si pare totul ok, n-a mai aparut eroarea si porneste la cheie.

Share this post


Link to post

F*ck my luck :-((((

I-am facut azi ITP-ul, in drum spre casa vad doi senzori aprinsi: bateria si frana de mana. Ma duc la Rombat care era in drumul meu, vredict: alternatorul nu incarca :-((

Am lasat-o in service deja ca sa se apuce de ea luni ...

Share this post


Link to post

Am luat masina din service: 450 lei(piese si manopera) . Am inteles ca au fost schimbate puntea redresoare si releul (parca :D).

Mi s-a adus la cunostinta sa schimb si racordul flexibil.

In plus stiu ca trebuie reparata inchiderea centralizata si inlocuite pragurile care fusesera "cosmetizate" in vederea vanzarii cu spuma din belsug...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Azi m-au calcat hotii pt o camera de bord :-/

Mi-au spart butucul si mi-au rupt manerul exterior cu tot cu surub de prindere si tot n-au putut deschide masina.

L-am dus pe fii-miu in 13 Septembrie la kickbox la ora 18 și la plecare am gasit pocinogul :-(

Nu stiu cum naiba s-a intamplat pt ca in timpul antrenamentului am stat in masina, am lipsit 10 min la inceput si 10 min la final cat l-am dus si l-am adus...

Bad omen spârcul ăsta, numai necazuri am avut cu el, sau se razbuna fantomele nubirelor :-))

 

Screenshot_20210511-225105.png

Share this post


Link to post

Foamea e mare, eu nu las nici tigarile la vedere 😉

Share this post


Link to post

El e hotul: din pacate e prins de camera doar din spate si bust...

In mana se observa unealta cu care a spart butucul. 

Pe filmare se vede cum a inceput treaba la doar 20 de secunde dupa ce am parcat ...

Azi am depus reclamatie, poate il vad politistii si pe alte camere 

hot6.jpg

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Stai linistit... am mai mult de 10 ani pe o chestie identica

Share this post


Link to post

Dar ce camera de bord ai de i-a atras atentia?

Nu de alta, dar am si eu una in masina, din aia de sta pe oglinda - panarama - (nu-mi plac cele de se lipesc pe parbriz - de fapt nu-mi plac deloc camerele, dar in caz de nevoie; sper sa nu).

Mai frica mi-e de panoul "casetofonului".

Ce oameni, sa strice masina pentru o amarata de camera...

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Era o ieftinitura de 70 de lei. Model care se lipeste pe parbriz...

Nu s-a mai intamplat nimic cu tentativa de furt.

Intre timp am mai reparat inchiderea centralizata care nu mergea de cand am luat-o.

Pt ca nevasta merge mult in afara Bucurestiului, a luat ea Aveo iar eu ma dau cu Spârcu'.  Masina merge bine, zilnic, doar ca ieri cauciucul dreapta fata a fost rupt de o sina de tramvai, pe la Carol... Am comandat deja unul nou, numai ca o saptamana merg cu rezerva slim.

Screenshot_20210924-205846.png

IMG-20210924-WA0002.jpg

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Acuma, doar nu te asteptai pe bune sa se intimle ceva cu tentativa de furt. Nu se intimpla efectiv nimic in cazuri serioase, d'apoi in cazul unei tentative. Cam mari asteptarile de la mai noii alesi. Reformele is hat-hat, departe de a fi rezolvate, daca se intimpla vreodata.

Share this post


Link to post

Pare mos deci sigur e recidivist, ca doar nu s-o fi reprofilat la 60 de ani. Trebuiau doar luate filmarile de pe camerele din jur pentru ca pe camera de bord se vedea cum e imbracat...

La mine a fost o tentativa si o paguba nu prea mare, la urmatorul poate reuseste...

Share this post


Link to post

Sigur ca da. de voiau o rezolvau demult !

  • Like 1

Share this post


Link to post

salut! ma bag si eu in vorba: nu cumva problema cu ruperea axului cu came a fost cauzata de folosirea de ulei 10w40 in loc de 5w30?

Share this post


Link to post

Nici vorba 

Share this post


Link to post

Pai si atunci,  a fost defect de fabricatie?

Share this post


Link to post

Nu neaparat. Putem specula ... Intretinere anterioara defectuoasa, infundare canale de ungere ... De la un punct incolo nici macar 0W-20 nu mai poate trece.

Nu mai retin exact unde, dar sigur exista pe forum discutii legate de o problema de ungere cu consecinte similare, in cazul Cielo. Acolo chiar era ceva constructiv, multe masini au avut probleme. 

  • Like 4

Share this post


Link to post

O duduie s-a trezit sa faca stanga de pe contrasens chiar in fata mea...

Inauntru e cam stramba situatia, ambele faruri rupte, radiatorul flencane, tavita bateriei a luat-o spre centru, cutia cu siguranțe e smulsa, trage dreapta, scârțâie la plecare de pe loc,  "sangereaza" ulei rosu de servo pe la caseta in plus conducta de frana (cred) fata stg pare umeda...

Parca vad ca imi ofera 2-3000 de lei si eu am sarit de 10000 cu reparatiile in ăstia 2 ani ..

Screenshot_20220519_233740_com.android.gallery3d.jpg

Edited by catapkz
  • Sad 2

Share this post


Link to post

Ce nasol, mare ghinion ati avut. E dauna totala. Cereti mai mult.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Poti sa ceri oricat, firma de asigurari iti va da cat e trecut in catalog ca valoare a masinii, nu ai sanse sa iei mai mult. Probabil in jur de 3000 lei vor oferi.

Singura optiune e daca pastrezi sau nu epava.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am primit azi "oferta" 3900 pt regie proprie sau declarate dauna totala economica cu o evaluare de cca 5000-6000 lei minus valoarea epavei la licitatie.

Au refuzat reparatia pt ca era evaluata la 7000 lei, adica peste valoarea masinii.

...Si eu am 10000 bagati in ea :-((

Share this post


Link to post

Iei banii pt dauna totala si o repari. Sau o vinzi asa cum e dupa aceea, doar ca astia cu dezmembrari ofera preturi derizorii.

Share this post


Link to post

Naspa!

De aia mi-e si mie, bagi multi bani intr-o masina antica (pentru placere) si dai peste-un ... unu/una...

👎

Nu merge sa o dai asa la "Rabla"? In felul asta iei ceva bani.

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Asa ma gandeam aseara, sa o dau la programul care incepe la 1 iulie.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/digi-economic/un-nou-program-rabla-cel-putin-3-000-de-lei-primiti-pentru-casarea-masinilor-mai-vechi-de-15-ani-fara-obligatii-1929207

Asa as cumula cei 3900 de la asigurari cu cei 3000 de la primarie iar pierderea n-ar fi chiar asa mare.

Sambata am programare la un service de cartier sa vad daca la negru si cu piese din dezmembrari ma pot incadra in banii de reparatii...

Pana atunci ma consolez cu gandul ca si eu si fii-miu am scapat teferi 👍

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...