Jump to content
Sign in to follow this  
catapkz

Baby Chevy

Recommended Posts

Nah, ca ti-ai facut damblaua. Deja po'a sa ninga ... 😉

Share this post


Link to post

gumele precedente erau de iarna si ovale... deci e clar o îmbunătățire :-))

Share this post


Link to post

Vizita de iarna la mecanic (cel de la Pucheni) s-a soldat cu 2100 lei: am schimbat absolut TOT ce a fost defect sau suspect pe parte de articulatie, incluzand amortizoare fata, rulmenti, tot, tot, tot. In plus sudat la pedalier suportul pedalei pt ambreiaj care se rupsese si mergea groaznic, cablu frana de mana.

Mai am putin de lucru la caroserie in primavara (vreau sa schimb pragurile) si apoi sa vad ce fac cu caseta de direcție pt ca pierde putin ulei. Pragurile sunt coapte si masluite cu spuma si chit, am descoperit in toamna cand le-am luat la verificat cu o surubelnita :-)).

Faimosul senzor pt axa cu came made in Italy (ERA) a fost cam prost, mai da eroare cand si cand si trebuie s-o sterg cu torqe-ul.

Pana acum masina imi datoreaza vreo 6500 lei.

Sotia e super incantata, se conduce usor, merge bine, consumul usor marit de cand a venit frigul, cca 140-150 lei pe luna, mers zilnic prin București.

In poza cei doi frati 😉InShot_20201212_125218459.thumb.jpg.10530bb7e174cf141f6a01fdd9a71c61.jpg

 

Edited by catapkz
  • Like 2

Share this post


Link to post

Necazuri in paradis... tocmai am dublat pretul Spark-ului 😕

I s-a oprit sotiei motorul in mers... Dupa ce l-a repornit suna ca tractorul, vibra rau, nu mai avea putere...

A fost dusa pe roti la un service din apropiere: la prima vedere ax cu came rupt, roata zimțată care e atasata de ax(fulie cred ca-i zice) rupta, distribuție sarita...

Curea noua+ ax cu came+ fulia + manopera = ~900 lei.

INSA! Motorul in continuare fara putere si tremurat rau.

Mecanicul a zis ca mai mult nu poate sa faca din lipsa de scule.

Am ajuns la service-ul unde imi repar mereu masinile (pe str Pucheni) - diagnostic: trebuie schimbate supape, planata chiulasa la prima vedere...

Masina e deocamdata in service, mai scriu costuri si reparatii cand o iau

PS: toate curelele și rola erau schimbate in vară si nu cu noname-uri...

  • Sad 1

Share this post


Link to post

N-au treaba curelele si rolele... ori nu a avut ungere la axa, ori s-au slabit suruburile. Din pacate... da, iti va dubla valoarea masinii (poate si peste), daca o faci cap-coada.

La supape vezi sa nu fie si chiulasa lovita.

Share this post


Link to post

Cam asa e... Supape, chiulasa si in plus i-am zis sa faca si segmentare daca tot e motorul desfacut (a fost masina de firma si apoi de livrari)

In ceea ce priveste cauza, cam asa a zis si dl Ionut (mecanicul de pe Pucheni) ca s-ar putea sa fi fost o problema de ungere.

Share this post


Link to post

Verifica tot, da pistoanele afara...etc, sa nu regreti dupa.

Share this post


Link to post

Sa stii ca nu prea ma pricep insa i-am zis sa verifice tot si sa repare/schimbe tot ce e nevoie.

Tot la recomandarea lui facem si segmentarea.

Share this post


Link to post

E firesc a nu scapa cu o axa si distributie noua in cazuri gen.

Share this post


Link to post

Gata, am luat-o, e motorul boboc, toata distractia 3600 lei (+cei 900 de la primul service = 4300).

Doar ca tocmai am aflat ca la primul service folosisera axul cu came si fulia SH, fara sa ma anunte...

Mi-a facut Mos Gerilă un cadou neasteptat...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Pretul nu e mare pentru lucrarea facuta, din pacate e prea mare insa pentru valoarea masinii, macar de acum incolo sa te folosesti de ea fara probleme.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Acum, ia-o mai cu frumos'u citeva sutici de km si lasat pe mai tirziu aia cu blana "sa vad ce poate" ca oricum nu zboara si de asta mi-s absolut sigur.

Share this post


Link to post

Sotia merge cu ea si, din ce imi zice, schimba intre 2500-3500 ture, deci decent.

Cat despre bani, masina imi datoreaza vreo 110 mil 😕 (pret de achizitie+toate reparațiile de pana acum)...

In principal vinovatul sunt eu, masina a fost luata pt mine pt frecuș prin București si atunci m-a interesat cea mai ieftina euro 4 cu aer conditionat 🙂

Daca sotiei i-a placut atat de mult, a pus monopol pe ea si a trebuit pusa la punct pt ca ea merge de multe ori si cu juniorul in masina...

N-o condamn, merge excelent, lin si usor, din varfurile degetelor in plus o parchezi pe un pachet de tigari.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
La 23.12.2020 la 17:32, catapkz a spus:

Gata, am luat-o, e motorul boboc, toata distractia 3600 lei (+cei 900 de la primul service = 4300).

""Non capisci""🤔

  • Haha 1

Share this post


Link to post

pai e simplu:

la primul mecanic 900 lei: curea distributie originala GM, ax came si fulie ax, manopera

la al doilea 3400: chiulasa, pistoane, pompa apa, segmentare, ulei si ce naiba s-o mai fi facut ca nu mai stiu exact

capace distribuție din dezmembrări (pt ca nu am gasit nicaieri noi) 50 lei

gresisem putin suma, in loc de 34 trecusem 36 dar totalul era bun - 43

  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu am zis sa verifici pistoanele nu sa le schimbi 🙂

Desi e un pic overkill avand in vedere valoarea de piata a masinii macar stii ca e totul nou in motor. Imi zici cand o vinzi 😄

  • Haha 2

Share this post


Link to post
7 hours ago, Dj_Dark said:

 Imi zici cand o vinzi 😄

Ce vrei sa scoti din ea defapt ? Un MixtMarca ? Te plictisesti, nu prea mai ai ce bijuteri, ai ? 😉

Share this post


Link to post

Pai mai arata-mi mie unul care a schimbat pistoanele la un spark 😄 

Share this post


Link to post

O miscare inteleapta gindita pe termen lung daca tot a bagat mina in motor. Cam astfel se procedeaza pentru a sti una si buna.

Share this post


Link to post

Sincer nu as fi vrut sa bag atatia bani in ea, mai ales ca nu eram pregatit de asa cheltuiala pe criza asta, dar noi nici nu schimbam repede masinile... 

528-ul l-am tinut din 2005 -2012

Nubira rosie 2012-2019

Pasagere au fost un Accent (1 an) si Nubira albastra (vreo jumatate de an).

Oricum, SIGUR daca nu apucam sa bag 21mil in ea luna trecuta nu as fi reparat-o, o tineam donatoare si luam alta!

  • Like 2

Share this post


Link to post

Dupa reparatia motorului a tot persistat codul p0341. Am crezut ca e tot senzorul de la axa cu came pt ca am avut ghinioane cu el: intai am luat un ERA, apoi unul original si ieri unul Delphi.

L-am schimbat, am resetat cu Torque-ul. si a fost totul ok pana in seara aceasta... Din nou apare eroarea si parca nici nu merge chiar ok.

In bine s-a schimbat (deocamdata) pornirea: acum porneste de fiecare data la cheie pe cand cu fostul senzor pornea uneori la prima cheie, alteori la a doua...

Putin mai devreme am gasit screenshot-urile cu eroarea de anul trecut si am vazut ca era p0342...

IMG-20210402-WA0020.jpg

Share this post


Link to post

Acum banuiesc ca trebuie sa vad cablajul si , daca am fost (din nou) ghinionist poate n-a mers cum trebuie ceva la repararea motorului...(rusii spun ca ar putea fi pinul axului cu came putin diferit)

Screenshot_20210402-213753.png

IMG_20210402_215850.jpg

IMG_20210402_215915.jpg

Share this post


Link to post

Aseara am sters codul si azi am facut cateva drumuri cu ea. La a treia pornire s-a aprins din nou check-ul, am sters din nou si am pornit/oprit de cateva ori motorul si , evident, a aparut iar codul.

Share this post


Link to post

Merci, am gasit cauzele insa nu se leaga...

Eroarea a aparut din iarna cand a fost refacut motorul iar axa cu came schimbata.

Senzorul e nou nout, luat sapt trecuta si da aceeasi eroare.

Azi am fost cu ea la colegul buburuzavesela la tester. El zice ca ar fi senzorul prost.

Am vb la Autokarma si mi-l schimba maine, alta idee nu mai am.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...