Jump to content
Sign in to follow this  
raven84

Octavia Nera

Recommended Posts

Gata, am aer conditionat si scurgerea de antigel vine de la plamanul de GPL care e pus in cel mai ciudat loc cu putinta: in lateralul radiatorului pe stanga in coltul barei. Are o garnitura ce plange antigel.

Share this post


Link to post

Textar parca sunt fabricate in Romania nu?

@raven84, cat ai bagat freon?

Edited by pompiliu92

Share this post


Link to post

@pompiliu92 au fost 500ml cu tot cu substanta de contrast la 200 lei.

Am comandat de la dezmembrari si aparatorile de noroi. Sunt de pe o Octavia 2 NFL dar inteleg ca se potrivesc si la mine. E cam nasol fara ele pe drumurile din Romania. 😞

Share this post


Link to post
2 hours ago, raven84 said:

@pompiliu92 au fost 500ml cu tot cu substanta de contrast la 200 lei.

Am comandat de la dezmembrari si aparatorile de noroi. Sunt de pe o Octavia 2 NFL dar inteleg ca se potrivesc si la mine. E cam nasol fara ele pe drumurile din Romania. 😞

Inseamna ca aproape nu prea mai aveai freon.

Vezi inainte sa montezi aparatorile pe fata sa scoti capitonajul jos la aripa si sa cureti bine de pamant si frunze, ca se strange destul de multicel.

Share this post


Link to post

Nu mai aveam deloc freon. Problema e ca am luat masina iarna, afara erau 5 grade in Brasov, de unde am luat-o, probeaza AC-ul daca ai cum.

Cu aparatorile, asa ma gandeam sa fac, problema e ca nu prea stiu unde. In fata blocului mi-e teama ca ma iau astia de la politia locala pe sus ca am iesit din casa. Tind sa patruleze destul de mult pe la noi.

Share this post


Link to post
10 minutes ago, raven84 said:

 

 In fata blocului mi-e teama ca ma iau astia de la politia locala pe sus ca am iesit din casa. Tind sa patruleze destul de mult pe la noi.

"Marieeeeee... adu toporu' ca sa sparg carburatoru' ca nu pot opri motoruuuu ... "

Astfel stiga unu dupa ce si-o carat si montat motocicleta in casa apoi o pornit-o si n-o mai putea opri, in timp ce puradeii se catarau pe pereti de fum. Da' la tine pe ulita nu se intimpla d-astea, asa-I ? 😉

  • Haha 1

Share this post


Link to post
On 4/13/2020 at 12:30 PM, Geo_ZGA said:

Am eu trw pe fata la Pinin, placute+discuri. Franarea e f buna, tocmai pt ca sunt moi, nici nu uzeaza discurile asa rau. Ce e enervant e ca scartaie (poate si greseala mea, am uitat sa pun vaselina cuprata pe acolo) si mai ales ca s-au ovalizat (fff putin) destul de rapid.

Fix de-asta nu mai folosesc eu TRW. Am incercat pe mai multe masini total diferite, toate scartaie la un moment dat, ori la inceput, ori pe la jumate 🙂 

Share this post


Link to post

Interesant ce ziceti cu TRW, am avut pe spate la seria 5 si au fost foarte dure, am si schimbat discurile dupa, m-au tinut aproape 60mii ceea ce e f mult. O alta chestie este ca nu au scartait deloc.

Share this post


Link to post

Cu discurile si placutele m-am potolit pana in iunie, gratie Covid si faptului ca sotia este insarcinata, nu ne mai aruncam la calatorii lungi momentan, asa ca nu are sens sa bag banii astia acum. Am sa iau sfaturile de aici in considerare si o sa ma documentez si eu temeinic, pe urma voi cumpara ceva de calitate. 

In alta ordine de idei, izolarea face rau la sanatatea procesorului. Zilele trecute ma uitam pe AliExpress si nu m-am putut abtine sa nu iau doua-trei chestii pe care le voiam de multa vreme. Daca si ajung sau nu...asta ramane de vazut. Aflu de fapt pe la final de mai, cand sunt programate sa fie livrate.

Primul este un sistem de "footwell lights" aparent OEM sau la prima replica dupa OEM. 

Urmatoarea este o carcasa pt o mufa de bricheta, vreau sa o pun sub bord, pentru alimentarea camerei din parbriz.

Iar ultima este adaptorul de la mufa MDI la USB. Chiar daca i-am montat Bluetooth sistemului audio al masinii, am zis ca pentru $4 nu moare nimeni.

image.png.a88dbc8d147fa77f8b65059b5bd4f774.pngimage.png.4f336bc88f2da3e5db6a451823056792.pngimage.png.459eb44558f8fc72db08064723e0cbf2.png

Edited by raven84
  • Like 1

Share this post


Link to post

Ai putea sa tragi alimentarea camerei la o siguranta a masinii.

Share this post


Link to post

Intră cu VAGCom si vezi dacă modulul tău de confort suporta footwell lights (Vezi daca le poti coda). Sau vezi ce cod are modulul tău de confort si găsești ce retrofit-uri poate suporta. 

Share this post


Link to post

@pompiliu92 o lipsa la skoda sunt alimentarile usb în spate asa ca am comandat și prize de bricheta cu capac. Când montez footwell lights voi trage fire și pt doua mufe de bricheta suplimentare, una în lateralul consolei centrale și una in lateralul spate al cotierei, mai jos cu cca 10-15 cm decât partea de sus a cotierei. Asa pot pune alimentatoare pe usb sau o lada frigorifica sau huse pt încălzirea scaunelor spate.

@big2shae mașina are mai toate opțiunile pe electronic, inclusiv follow me home/from home, cornering lights sau needle sweep. Ultima, inutila dar fun, activata chiar de mine. Sunt șanse maxime sa suporte și asta. Dacă nu, voi găsi alta soluție. Dar de pus footwell lights tot pun 😄

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Am reușit azi sa pun presurile de noroi de pe fata. Vorba lui @pompiliu92 ce mizerie era strânsă în spate... Și nu din România, clar acolo nu s-a curățat prea dea în ultimii 10 ani. Rezultatul este oarecum satisfăcător. Potrivirea e 9.5 din 10. Asa ca ma gândesc la niște silicon care sa închidă complet zona și sa nu mai permită întrarea mizeriei. Dar poate exagerez. 

Share this post


Link to post

Nu pune silicon ca pe acolo se mai scurge si lichidul de parbriz.

Share this post


Link to post
La 14.04.2020 la 12:01, pompiliu92 a spus:

Inseamna ca aproape nu prea mai aveai freon.

Nu putem stii daca avea sau nu, deoarece s-a exprimat in ''ml'' 😉

Share this post


Link to post
2 hours ago, florinellll said:

Nu putem stii daca avea sau nu, deoarece s-a exprimat in ''ml'' 😉

Ermmm... Pai în ce trebuia sa ma exprim? 😄

Share this post


Link to post

Cand era lumea mai draga, cosmarul a reinceput...

Ieri am avut o urgenta si a trebuit sa ies din oras. Din 400km, 50-100 i-am facut in limp mode cu ECL aprins si erori pe clapeta de acceleratie. Pana sa ajung acasa nici macar nu mai tinea relantiul.

Azi am coborat la masina si am inceput sa dau jos rampa injectoarelor de gaz si sa curat sub ea toate mufele de la clapeta de acceleratie. Nu de alta, dar clapeta are o pozitie imposibila si mi-e teama ca daca o scot, inapoi n-o mai nimeresc. Am resetat si toate erorile si pozitia clapetei cu VCDS.

Inainte de toate astea masina pornea si murea, dupa prima resetare de pozitie clapeta, motorul nu mai murea dar dadea misfire la greu si facea ca toti dracii.

Acum am reusit sa il fac sa mearga ca inainte, tremura la relanti la rece dar isi revine aproape complet la cald. Si uite cu ce erori am ramas:

 

7 Faults Found:
000289 - Throttle Position Sensor (G69) 
               P0121 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202141 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 19:41:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 77.0°C
                    Temperature: 56.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 11.684 V

005445 - Throttle Valve Controller 
               P1545 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202141 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 19:42:04

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 77.0°C
                    Temperature: 56.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 11.684 V

000769 - Cylinder 1 
               P0301 - 000 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202141 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 12:33:40

             Freeze Frame:
                    RPM: 783 /min
                    Load: 8.2 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 67.0°C
                    Temperature: 27.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.097 V

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202140 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 18:39:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 2404 /min
                    Load: 11.4 %
                    Speed: 37.0 km/h
                    Temperature: 82.0°C
                    Temperature: 37.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

000545 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188) 
               P0221 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202141 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 19:41:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 77.0°C
                    Temperature: 56.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 11.684 V

008825 - Leak in Air Intake System 
               P2279 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202141 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 12:26:06

             Freeze Frame:
                    RPM: 828 /min
                    Load: 28.6 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 54.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.097 V

004506 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
               P119A - 000 - Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 202141 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 12:33:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 789 /min
                    Load: 9.8 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 66.0°C
                    Temperature: 26.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.097 V

Nu pot decat sa ma gandesc ca am nevoie de alta clapeta de acceleratie dar parca sunt prea multe si prea aiurea. Dar pe ross-tech gasesc si faptul ca majoritatea sunt erori ce pot proveni de la probleme pe cablaj.

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Poate chiar are aer fals. Ai eliminat posibilitatea asta? 

Share this post


Link to post

Nu am eliminat dar nici nu o cred. O chestie ciudata e ca mai devreme făcea ceva la motor... Ma rog în lipsa  de alt cuvânt se auzea un fel de "puf" odată la 30 secunde sau cam asa. 

Share this post


Link to post

pai, incepi cu clapeta, poate are un dinte rupt, si nu isi tine pozitia, ai o lista cu erori destul de interesanta, vezi sa nu faca probleme si calculatorul de la gaz.. parca sunt prea multe erori fara legatura... de ex maf nu vad legatura decat daca il citeste si gpl ul.. si ceva nu il lasa sa functioneze corect

Share this post


Link to post

@Rafi as vrea sa demontez clapeta, buba e ca e pusa aiurea rau de tot, fix in fata si nu am mult loc de miscare. M-am gandit si eu la un dinte rupt, mai ales ca ECL-ul imi face figuri cand pedala e apasata foarte putin. Dar parca mult mai credibila e varianta cablajului defect, nici eu nu stiu ce sa zic...

 

Share this post


Link to post

Am gasit un topic interesant pe vwvortex si ma gandesc ca asta ar putea rezolva problema. Teoretic fiind 2009, masina mea nu ar fi inclusa aici, dar Nera a fost produsa in 2008 si pare sa aiba cablajul original. 

https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5293518-MKV-GTI-Throttle-body-wiring-harness-repair

Later edit, dupa ore de griji, cautat pe net si stress, am coborat acum si am pornit-o. Toarce ca o pisica.

Mi-am dat seama ca azi dimineata am mai facut ceva. Aveam un grup de mufe care se cam balanganeau in aer oarecum fiindca erau agatate intr-un clips care nu era prins bine. Am schimbat surubul cu unul de Opel si aparent asta rezolvat ceva. 

Cred...sper... :))

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Daca e de la mufe, atunci desfa-le si strange-le pinii, sau si mai bine, fa rost de mufe (mai mult ca sigur se gasesc) si schimba-le. Altfel de la vibratii, diferente de temperatura etc, problema va aparea in timp.

Poti sa iei fir cu fir langa mufa si sa vezi cand incepe sa faca urat ca sa iti dai seama daca e de la mufe sau problema e altundeva pe cablaj (spre exp intr-o zona de ramificatie). 

Bafta!

Share this post


Link to post

Salut @ches, am facut deja asta, numarul de erori s-a redus doar la misfire pe cilindrul 1 si uneori pe 3. Dupa ce am studiat problema am ajuns la concluzia ca trebuie sa "musc glontele" si i-am inlocuit valva PCV. 
Sa fiu sincer, cea veche era de o varsta cu masina iar asta nu e bine. Dar pe de alta parte, am decis ca vreau o piesa OEM, iar asta ar fi costat 500 de lei. Din fericire am gasit o oferta, aceeasi piesa folosita vreo 1000 km la circa jumatate de pret. Acceptabil as zice. 
La vechea piesa, membrana isi pierduse plasticitatea complet si nu cred ca mai etansa, dar la asta noua totul merge perfect. As zice ca asta o sa mai rezolve o problema. Vedem cand o pornesc la rece urmatoarea data.

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Si ceva poze cu piesa scoasa 😄

 

 

image.png

image.png

image.png

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...