Jump to content
Sign in to follow this  
raven84

Octavia Nera

Recommended Posts

Gen 3 are ambele seturi de injectoare. 

Pe care ulteior le-au scos din nou pe piața americană de exemplu. În Europa se pare ca încă sunt prezente. 

Share this post


Link to post

A mea are GPL de pe la 40.000 Km si pe la 70.000 Km s-a facut un recall in reprezentanta pentru schimbarea intinzatorului de la lantul de distributie. 

In ultima vreme i s-a mai schimbat usor mersul motorului, pare o idee mai ragusit...daca pot spune asa si parca nu mai trage la fel de tare, dar e posibil doar sa ma fi obisnuit eu cu el. Pana la urma nu am facut decat 6000 de km de cand am luat-o :))

Ca idee, fac tot posibilul sa protejez motorul, in general schimb intre 2000 si 3000 de ture, dar ii mai dau forja la 4-5000 doar pe drum drept cativa kilometri cand ies din oras (cam de la ultima forja si-a schimbat si motorul un pic mersul). Cand opresc, in general mai las motorul la relanti 2 minute sa se racoreasca turbina, preventiv. 

Ma gandeam ca am o camera din aceea endoscopica cu oglinda la 45 de grade, poate scot bujia de la cilindrul 1 si arunc un ochi inauntru...ar fi o idee.

Edited by raven84

Share this post


Link to post

La 6000 euro cred ca dealerul ar trebui intrebat de sanatate

Doar nu a fost chilipir

Edited by florinellll

Share this post


Link to post
15 minutes ago, florinellll said:

La 6000 euro cred ca dealerul ar trebui intrebat de sanatate

Doar nu a fost chilipir

Tehnic vorbind merita banii. Caroseria e tipla, motorul trage și interiorul e super curat. :)) 

 

Share this post


Link to post

In banii aia trebue sa functioneze impecabil !

Share this post


Link to post

@Viktor de acord.

Maine ii iau o supapa PCV, sa vedem ce iese. 

Apareny și astea sunt consumabile. 

Share this post


Link to post
6 hours ago, raven84 said:

A mea are GPL de pe la 40.000 Km si pe la 70.000 Km s-a facut un recall in reprezentanta pentru schimbarea intinzatorului de la lantul de distributie. 

In ultima vreme i s-a mai schimbat usor mersul motorului, pare o idee mai ragusit...daca pot spune asa si parca nu mai trage la fel de tare, dar e posibil doar sa ma fi obisnuit eu cu el. Pana la urma nu am facut decat 6000 de km de cand am luat-o :))

Ca idee, fac tot posibilul sa protejez motorul, in general schimb intre 2000 si 3000 de ture, dar ii mai dau forja la 4-5000 doar pe drum drept cativa kilometri cand ies din oras (cam de la ultima forja si-a schimbat si motorul un pic mersul). Cand opresc, in general mai las motorul la relanti 2 minute sa se racoreasca turbina, preventiv. 

Ma gandeam ca am o camera din aceea endoscopica cu oglinda la 45 de grade, poate scot bujia de la cilindrul 1 si arunc un ochi inauntru...ar fi o idee.

aici gresesti teribil dpmdpv, mai ales ca este motor cu injectie directa, in oras este bine sa vada DES  si boost calumea cu frana de motor de la 5000 rpm "pentru ca depunderi" iar in afara dupa 10 20 km de mers frumos in care catalizatoarele, turbina, cutia..etc incep sa urce in temperatura, e bine sa ii faci desfundare ca la carte cu turatie sustinuta bine.

2 hours ago, raven84 said:

@Viktor de acord.

Maine ii iau o supapa PCV, sa vedem ce iese. 

Apareny și astea sunt consumabile. 

cumpara doar de origine cu terminatia codului AH sau peste daca exista, altfel risti sa fie mai rau..o dai in altele... are un sistem PCV tare delicat si pretentios 

Share this post


Link to post

Ok @Rafi, ai PM. Cred ca am nevoie de niște informații în plus de la tine, dacă se poate. 

Share this post


Link to post

Și a venit și masca... 

Screenshot_20200212_124923.jpg

Share this post


Link to post

Fara a fi Gica Contra da' masca aia nu-i deloc o ideie plauzibila . Ca "da bine", intr-adevar, insa a nu-ti fierbe motorul e o prioritate. Nu e chiar unu si acelasi lucru daca motorul toarce la mimimum de temperatura optima ori temperarura constanta cu muuult mai mare, astfel se coc compunentele din aluminiu (se onduleaza, se rad filete cu usurinta etc) plastice, furtune s.a.m.d Racirea ii "bratara de hauor" pentru un motor. Zic doar...

Share this post


Link to post

Grila aia acopera juma de radiator si fanta care da sa intre aer pe la filtru. Restul de racire vine si pe jos. Eu am folosit 2 ani grila aia pe diesel si nu s-a intamplat nimic.

Share this post


Link to post

Pai, nu e suficient ca ii este sugrumat o juma' de traseu natural si totodata ingreuneaza sorbul electroventilatorului ? Pe termen scurt si mediu e una, da' pe termen lung ? Multe motoare rascoapte cauzata de racire nu tocmai ca la carte.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

După un drum de oraș cu condus cât de cât mai agresiv, concluzia e buna. Temperatura a urcat mai repede la 90 și a rămas fix acolo. Siasta la o temperatura exterioara de 14 grade. 

Share this post


Link to post
1 hour ago, raven84 said:

După un drum de oraș cu condus cât de cât mai agresiv, concluzia e buna. Temperatura a urcat mai repede la 90 și a rămas fix acolo. Siasta la o temperatura exterioara de 14 grade. 

Vezi ca mai exista si grila pentru partea de jos. 😂

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Și, dop pentru admisie și eșapament nu au? 😂

Share this post


Link to post

Se rezolva cu o banana.

Share this post


Link to post

Spuma poliuretanica cica face minuni. Vreo 5 orificii de 5mm lasate la baza ii mai mult decit suficient pentru racire.

Share this post


Link to post

Eu zic ca o sa tin masca aia inca o luna - o luna si jumatate, pe urma cand schimb cauciucurile cu cele de vara si presurile de cauciuc cu cele de mocheta, dau si masca jos.

Share this post


Link to post

Fiecare procedeaza dupa cum doreste @raven si chiar nu tin a convinge pe nimeni prin cele amintite. Personal, sub nici o forma nu as restrictiona fluxul de aer de racire al radiatorului, lichidului de racire.

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Viktor said:

Fiecare procedeaza dupa cum doreste @raven si chiar nu tin a convinge pe nimeni prin cele amintite. Personal, sub nici o forma nu as restrictiona fluxul de aer de racire al radiatorului, lichidului de racire.

Radiatorul este destul de mare la Skoda, nu va avea probleme.

Share this post


Link to post
14 minutes ago, pompiliu92 said:

Radiatorul este destul de mare la Skoda, nu va avea probleme.

Jura tu ca jur si eu ! 😂

Eu unu am afirmat ceia ce STIU si nu ce cred.

Share this post


Link to post

Pai si eu am afirmat ceea ce stiu ca tot am Octavia 2. :))

Edited by pompiliu92

Share this post


Link to post

Iti pare corect si sanatos pentru un motor ca pe timp de vara sa circuli cu cartonul in fata radiatorului ? De ce crezi tu ca o garnitura de chiuloasa, simeringuri si toate cele cad prematur ? Faptul ca are radiator mare asta nu inseamna ca-i super-radiator, ci conceput pe masura motorului in cauza. Eu o singura data am opturat grila cu carton si asta iarna, da' de cum au crescut nitel temperatura afara l-am aruncat cit colo si in veci nu am mai folosit. Am spus-o si ma repet : racirea corespunzatoare a motorilui trebuie sa fie printre prioritati, de pui problema pe termen lung.

Share this post


Link to post

@Viktor în aprilie dau jos grila și o mai pun la iarna. 

Share this post


Link to post
10 minutes ago, raven84 said:

@Viktor în aprilie dau jos grila și o mai pun la iarna. 

Ah, cu asta mi-ai luat pietroiu' de pe inima ! 😉

Adevarul e ca-i faina, arata si cade bine pe masina masca aia, imi place. Dupa cum aminteam ... tu stii cel mai bine, ca parerile oricum sint impartite pe aceasta tema.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...